Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївський національний академічний український театр драми та музичної комедії |
Код ЄДРПОУ: | 02226056 |
Вебсайт: | http://www.maut.com.ua |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Панаса Саксаганського, будинок 59 |
Контактна особа: |
Яворська Людмила Валентинівна +380503945642 lysyny62@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Тендерна документація
11 грудня 2024 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-16-000024 ● 40dedd1cd99d480fbc6f8c690d55e2a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2024 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.12.2024 № 94-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.12.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 16.12.2024 № 94-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-12-11-019095-a 11.12.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-17 09:19:53
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «АВ-ПРО», з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель?
4. Прошу пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-19 16:42:14
Відповідь на запит
З 2012 року МНАУТД та МК використовув проектор PanasonicEX-500, який
слугував для доповнення візуальними образами сценічного оформлення вистав великої
сцени, шоу-програм та концертів театру. У окремих виставах зображення, яке відображає
проектор на площину сцени несе не тільки візуальну функцію, але й допомагає у
розкритті змісту режисерського рішення вистави.
1. За період експлуатації у проекторі неодноразово замінювалася лампа (ресурс
лампи проектора в середньому не перевищує 3-4 тис. годин і при цьому яскравість лампи
знижується вже після 2000 – 3000 годин роботи). Станом на листопад 2024 року наявний в
МНАУТД та МК проектор знятий виробництва, як і змінна частина (проекторна
лампа), яка використовується у ньому.
Це унеможливлює використання проектора в штатному режимі, що у свою чергу
унеможливлює як прокат запланованих та проданих театром вистав («Родина напрокат»
21,22.02.2025, «І створив Бог жінку» - березень 2025), так і тих, що заплановані до
постановки («Сходження Артуро Уї»).
1. У зв’язку з цими обставинами начальником освітлювального цеху було надано
службову записку (сканкопія додається) директору-художньому керівнику театру і було
прийнято рішення про оновлення проектора основної сцени театру на більш сучасний
(DLP-лазер, який використовується у сучасних проекторах дає більш насичене
зображення та в процесі експлуатації не знижується яскравість зображення) за власні
кошти театру від господарської діяльності.
Враховуючий тривалий, успішний досвід експлуатації проекторів компанії Panasonic
протягом багатьох років було надано доручення фахівцям дослідити і розглянути наявні
сучасні моделі проекторів цієї компанії, які відповідають технічним потребам (ціна,
наявність в продажі та технічні характеристики):
1. Значна відстань від проектора до сцени та декорації, на які
накладається проєкція – проектор встановлений у центральному вікні світлоцеху
фронтально за 14 рядом. Саме це розташування дає найбільше покриття площини
порталу сцени без зниження яскравості та насиченості зображення;
2. Робота в умовах наявності іншого сценічного освітлення
(прожекторів, які використовуються для реалізації світлової партитури).
Моніторінг проводився з застосуванням мереж Інтеренету, та розмов з потенційними
продавцями подібних проекторів по мобільному зв'язку. Реєстрацію розмов та пошуків в
мережах Інтернету ніхто не вів. Через зниження попиту та кількості проведень масових
заходів на ринку у компаній, що займаються поставкою і продажем вказаної техніки, в
наявності присутні здебільшого моделі, потужність яких є недостатньою (так звані
«офісні» проектори, які використовуються для невеликих приміщень).
З огляду на це було проведення попереднє вивчення ринку та визначені моделі, які
відповідають вищезазначеним критеріям (технічним і вартісним).
2. Виходячи з цього, і враховуючи вартість проекторів цього класу на час
моніторінгу, на підставі службової записки та резолюції, були оголошені відкриті торги та
проведено процедуру розкриття пропозицій, за результатами торги були визнані
такими, що не відбулися, з-за відсутності претендентів. (копія Протоколу № 720 про
проведення процедури відкритих торгів додається).
За цей час ціна на проектори потрібного класу, яку моніторили фахівці,
підвищилась.
3. Відповідно до Підпункт 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про
публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом
90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту),
вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту,
вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить
або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про
закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі
товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції
для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими
особливостями, у тому числі за лотом. При цьому: предмет закупівлі, його технічні,
кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до
суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що
були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом
47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану
вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення
відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників
процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного
відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над
очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений
у тендерній документації.
Тому було прийнято рішення здійснити закупівлю за предметом: ДК 021:2015:
38650000-6 - Фотографічне обладнання – «Проектор», без використання електронної
системи закупівель за наявною ціною у компанії, яка займається поставкою та
продажем проекторів потрібного класу і має найнижчу ціну на день прийняття
рішення про закупівлю. (копія Протоколу № 721 про проведення закупівлі додається).
4. Раніше нами проводились закупівлі за власні кошти від господарської
діяльності;, які не потребували обов;язкового оприлюднення Протоколів, або інших розпорядчих документів Ці документи обов;язкові для оприлюднення на закупівлю
товарів, робіт або послуг за бюджетні кошти, для реєстрування в Держказначействі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-01-21 11:06:15
Роз'яснення щодо висновку
Замовник і Виконавець у зв'язку з виявленими органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,дійшли згоди розірвати Договір № 02.3-14/24 від 09.12.2024 р., укладений між Замовником та Виконавцем.
20.01.2025 Продавцем було повернуто часткову предоплату від загальної вартості договору у розмірі 50 % , яка становить 706335 грнвень 00 копійок (сімсот шість тисяч триста тридцять п’ять грн.. 00 коп.), у тому числі ПДВ 117722 грн. 50 коп. Прокупцю.
Додатки:
- Додаткова угода про розірвання Договіру № 02.3-14/24 від 09.12.2024 р.
- Квитанція про Повернення коштів на банківський рахунок Замовника
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2025-01-22 10:22:19
Відповідь на роз'яснення
У зверненні за роз’ясненням щодо висновку Замовник оприлюднив інформацію та документи про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Роз'яснення щодо висновку Замовник і Виконавець у зв'язку з виявленими органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,дійшли згоди розірвати Договір № 02.3-14/24 від 09.12.2024 р., укладений між Замовником та Виконавцем. 20.01.2025 Продавцем було повернуто часткову предоплату від загальної вартості договору у розмірі 50 % , яка становить 706335 грнвень 00 копійок (сімсот шість тисяч триста тридцять п’ять грн.. 00 коп.), у тому числі ПДВ 117722 грн. 50 коп. Прокупцю. Додатки: - Додаткова угода про розірвання Договіру № 02.3-14/24 від 09.12.2024 р. - Квитанція про Повернення коштів на банківський рахунок Замовника
2025-01-21 16:47:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
-
2025-01-22 10:23:13
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ПРО" #32525891 |
Переможець |
1 412 670,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2024 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2025 17:07
|
Додаткова уголда | укладений |
14 січня 2025 17:03
|
Договір | укладений |
11 грудня 2024 16:49
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 грудня 2024 — 31 березня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0,01
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виявлені порушення у сфері законодавства про публічні закупівлі |