Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 021: 2015 - 38430000-8 Detection and analysis apparatus (Liquid Chromatographs)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи |
Код ЄДРПОУ: | 00699690 |
Вебсайт: | http://vetlabresearch.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Донецька, 30 |
Контактна особа: |
Юлія Антипова +380442433755 zabezpech.vet@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Третьяков Іван +380442433755 zabezpech.vet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Scientific and Research Institute of Laboratory Diagnostics and Veterinary and Sanitary Expertise |
National ID: | 00699690 |
Contact point: |
Iuliia Antypova +380442433755 zabezpech.vet@gmail.com |
Additional contacts: |
Третьяков Іван +380442433755 zabezpech.vet@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2021 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 71 706 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 358 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно з п.2 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2151180 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно з п.6 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" Тендерної документації |
Publication date: | 08 липня 2021 14:52 |
Enquiries until: | 29 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 серпня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 71 706 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 358 530 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2021 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2021 14:52 |
Обладнання 8 РІДИННІ ХРОМАТОГРАФИ 3 найм. .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) довідку у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення;
2) довідку у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією;
3) довідку у довільній формі про те, що суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
4) довідку у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
5) довідку у довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
7) довідку у довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України;
8) довідку у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо обов’язковість антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми для учасника передбачена чинним законодавством;
9) довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»;
10) довідку у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
11) довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. У разі наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), додатково у складі тендерної пропозиції надається інформація про заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника;
12) довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має невиконаного зі своєї сторони зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, який проводить процедуру закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Вимагаємо виключити з тендерної документації інформацію, що міститься у відкритих реєстрах.
Ознайомтеся з інформацією за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-informaciji-pro-perelik-vidkritih-yedinih-derzhavnih-reyestriv-dostup-do-yakih-ye-vilnim-3 та доданими документами
Разом з тим, п.п.2.1. п.2 розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (надалі – Гарантія), оформленої відповідно до форми та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»).
Таким чином, зазначені умови тендерної документації не узгоджуються між собою, суперечать статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а також надають замовнику дискримінаційне право за одних і тих самих підстав застосовувати або не застосовувати таку підставу для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежуютьконкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В порушення частини 4 статті 22 Закону Замовником п.2 розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (надалі – Гарантія), оформленої відповідно до форми та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»).
Згідно з п.10 частини 1 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Поряд з цим частиною 1 статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією.
Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (Гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником.
Таким чином ст. 560 ЦКУ визначає наступні види тендерних гарантій: 1. Банківськагарантія. 2. Страхова гарантія. 3. Гарантія фінансової установи.
Також частиною 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції») встановлено, що гарантії можуть надаватись банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Відповідно до вищезазначеного, пропонуємо внести зміни до п. п.п. 1.8, 2.1. п.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та передбачити, надання учасником забезпечення тендерної пропозиції не тільки гарантії виданої банками, а і гарантії виданої іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Запропоновані зміни до тендерної документації відповідають вимогам діючого законодавства, у тому числі нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації з підстав викладених вище у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та розділ 11 проекту договору не містить повний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю передбачених частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Зазначене суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме частині 5 статті 41 цього Закону.
На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації з підстав викладених вище у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000018 ● 3d0af40fc13c45c48dcb794b5065b5db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 № 470
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-07-08-007286-c 08.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 17:43:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі детекторів та аналізаторів (рідинні хроматографи), замовником яких є Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-08-007286-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 11:11:32
Пояснення
Доброго дня! Відповідь у долуці.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку із Висновком ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UА-2021-07-08-007286-с від 10.09.2021р. Сторони дійшли згоди розірвати Договір 1496 від 30 серпня 2021р. з 14 вересня 2021р.
2021-09-14 13:54:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи |
Код ЄДРПОУ: | 00699690 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Донецька, 30 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АЛТ Україна Лтд | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП |
71 580 000,00
UAH з ПДВ
|
71 221 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" |
71 695 000,00
UAH з ПДВ
|
71 336 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП #38824944 |
Переможець |
71 221 470,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 11:58
|
Додаткова угода 1 до Договору 1496 від 30.08.21.pdf | укладений |
14 вересня 2021 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 15:11
|
Договір 1496.pdf | укладений |
30 серпня 2021 15:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 серпня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із Висновком ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UА-2021-07-08-007286-с від 10.09.2021р. Сторони дійшли згоди розірвати Договір 1496 від 30 серпня 2021р. з 14 вересня 2021р. |