Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 31210000-1 (Шафа керування)
Очікувана вартість
2 499 710,00 UAH
UA-2021-03-25-001854-b ● 4d29fd39d4db40fcb8c0c760d1f01029
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 33855098 |
Вебсайт: | https://mvk.dp.ua |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Волкова Світлана +380675652263 mvk.kam@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 12:31 |
Очікувана вартість: | 2 499 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Шафа керування Control MPC-EC 2 x 250KW 3X400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51931, Україна, Дніпропетровська область, м Кам'янське, вул. Широка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211110-2 — Щити керування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 11:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 11:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
01 квітня 2021 11:54 |
Тендерна документація в новій редакції.docx | |
01 квітня 2021 11:54 |
Проект договору в новій редакції.doc |
01 квітня 2021 11:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2021 11:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
01 квітня 2021 11:54 |
Тендерна документація в новій редакції.docx
|
|||
01 квітня 2021 11:54 |
Проект договору в новій редакції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 01 квітня 2021 13:44
Дата відповіді: 02 квітня 2021 14:59
Для формування технічної пропозиції просимо Вас надати наступні технічні дані предмету закупівлі, які відсутні в тендерній документації:
1. Кожен перетворювач контролює та керує одним насосом, чи необхідно забезпечити іх каскадне включення чи переключення?
2. Наявність прямого пуску насосів
3. Довжина кабелю між шафою керування та електродвигуном
4. Потужність живлячого трансформатору та тип мережі (3W/N/PE)
5. Необхідність встановлення в шафі вхідних захисних елементів ( запобіжники, автоматичний вимикач, інш.)
6. Вид обслуговування шафи
7. Положення кабельних вводів
8. Наявність в двигунах теплового захисту
9. Керування насосами здійснюється із шафи чи дистанційно?
10. Необхідність виконання пуско-налагоджувальних робіт.
11. Згідно інформації додатку № 3 Вас наявний Робочий проект «Технічне переоснащення водопровідної насосної станції із застосуванням сучасних насосних агрегатів за адресою: м. Кам’янське, вул.9 Травня» та проектно-кошторисна документація. У зв’язку з цим просимо Вас оприлюднити однолінійну схему шафи керування, яка є невід’ємною частиною робочого проекту та зазвичай складається із одного – двух аркушів формату А4, тобто наявна технічна можливість розміщення такої схеми в системі Прозоро. Дана схема потрібна для визначення технічної можливості виконання вимог додатку 3 щодо необхідності внесення змін до проектно-кошторисної документації Замовника та надання позитивного експертного звіту експертного центру, внесення змін до інвестиційної програмиЗамовника та затвердження нової у зазначені строки.
У разі ігнорування нашого прохання щодо надання технічних даних ми залишаємо за собою право надати Вам гарантію здійснення всіх вищеперелічених заходів на основі виконаних нами проектів на інших водоканалах України раніше без урахування наявного у Вас Робочого проекту. При цьому стопроцентної гарантії виконання цих заходів по суті та у встановлені строки у нас не буде (вийде як вийде).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, насторожує, що вже на етапі подання тендерних пропозицій у своєму запитанні Ви припускаєте можливість надання у складі своєї тендерної пропозиції документальної гарантії здійснення всіх заходів, що вимагаються замовником у тендерній документації, і невиконання цих заходів по суті та у встановлені строки фактично. Ще раз наголошуємо, придбання шафи керування Control MPC-EC 2 x 250KW 3X400 - захід з часткової реалізації Робочого проекту «Технічне переоснащення водопровідної насосної станції із застосуванням сучасних насосних агрегатів за адресою: м. Кам’янське, вул.9 Травня», що включений до інвестиційної програми замовника на 2021 рік, схваленої постановою НКРЕКП від 23.12.2020 року за №2720. Враховуючи вимоги постанови НКРЕКП від 14.09.2017 року за № 1131, замовник, як ліцензіат зобов'язаний виконувати схвалену НКРЕКП інвестиційну програму в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт у кількісному вираженні та фінансування у вартісному вираженні. Слід зазначити, що кошти, передбачені на реалізацію схваленої (погодженої) інвестиційної програми на запланований період, включаються ліцензіатом до розрахунку тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, тому її виконання контролюється з боку НКРЕКП. Невиконання замовником зазначеного заходу у запланований період тягне за собою застосування до нього відповідних санкцій з боку НКРЕКП, та навіть може призвести до значних наслідків, пов’язаних із неможливістю надавати послуги центрального водопостачання споживачам правобережної частині міста.
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник самостійно визначає зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів та дій, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним вимогам, виходячи зі специфіки предмета закупівлі і цілей, для досягнення яких здійснюється закупівля. Неможливість виконати певним учасником вимоги, визначені замовником у процедури закупівлі, жодним чином не робить ці вимоги дискримінаційними. А якщо все ж таки у Вас залишилося сподівання зробити «Вийде як вийде», просимо звернути увагу на проект договору, що викладений замовником до даної процедури закупівлі та на розділ 7 цього проекту «Відповідальність сторін» зокрема.
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник самостійно визначає зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів та дій, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним вимогам, виходячи зі специфіки предмета закупівлі і цілей, для досягнення яких здійснюється закупівля. Неможливість виконати певним учасником вимоги, визначені замовником у процедури закупівлі, жодним чином не робить ці вимоги дискримінаційними. А якщо все ж таки у Вас залишилося сподівання зробити «Вийде як вийде», просимо звернути увагу на проект договору, що викладений замовником до даної процедури закупівлі та на розділ 7 цього проекту «Відповідальність сторін» зокрема.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-25-001854-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "ЗЕАЗ", Код ЄДРПОУ:14281020
Дата подання: 26 березня 2021 10:49
Про усунення порушень законодавства
Повідомляємо Вас про порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель при проведенні даної процедури відкритих торгів, а саме:
1. Згідно п. 4 Статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
У вимогах, викладених в Додатку 3 прописано : «дана закупівля не передбачає придбання аналогу чи еквіваленту». Шафа керування ControlMPC-EC 2 x 250KW 3X400 – це маркування конкретного виробника GRUNDFOS GMBH.
Дана вимога грубо порушує діюче законодавство. Просимо Вас усунути дане порушення.
2. Згідно п. 1 Статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» основним принципом здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;. Згідно п. 4 Статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»
Вимога щодо відсутності можливості надання пропозицій з аналогічною продукцією, крім виробництва GRUNDFOS GMBH, приводить до дискримінації інших виробників (учасників) та обмеження конкуренції.
Наше підприємство має можливість поставити аналогічну продукцію іншого виробника, технічні характеристики якої відповідають всім вимогам додатку 3, окрім найменування. Для нас вимога додатку 3 щодо постачання продукції тільки з найменуванням «ControlMPC-EC 2 x 250KW 3X400» є дискримінаційною.
Просимо Вас усунути дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно п. 4 Статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
У вимогах, викладених в Додатку 3 прописано : «дана закупівля не передбачає придбання аналогу чи еквіваленту». Шафа керування ControlMPC-EC 2 x 250KW 3X400 – це маркування конкретного виробника GRUNDFOS GMBH.
Дана вимога грубо порушує діюче законодавство. Просимо Вас усунути дане порушення.
2. Згідно п. 1 Статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» основним принципом здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;. Згідно п. 4 Статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»
Вимога щодо відсутності можливості надання пропозицій з аналогічною продукцією, крім виробництва GRUNDFOS GMBH, приводить до дискримінації інших виробників (учасників) та обмеження конкуренції.
Наше підприємство має можливість поставити аналогічну продукцію іншого виробника, технічні характеристики якої відповідають всім вимогам додатку 3, окрім найменування. Для нас вимога додатку 3 щодо постачання продукції тільки з найменуванням «ControlMPC-EC 2 x 250KW 3X400» є дискримінаційною.
Просимо Вас усунути дану дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2021 16:35
Шановний Учаснику! Замовником розглянута Ваша вимога та найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ВОТЕР ГРУП" |
2 499 000,00
UAH з ПДВ
|
2 454 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНПРО ІНЖИНІРІНГ" |
2 499 710,00
UAH з ПДВ
|
2 469 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ВОТЕР ГРУП" #42834403 |
Переможець |
2 454 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 15:11
|
Договір №04-21-ШУ-97-21.pdf | укладений |
27 квітня 2021 14:57
|