Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Відновлення ландшафту території Северинівського парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва в селі Северинівка Жмеринського району Вінницької області (реконструкція) (додаткові роботи)
Очікувана вартість
3 291 776,20 UAH
UA-2020-06-10-001960-c 4d2916dfcdeb4832956b1a891e65550b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крук Віталій

380989533306 sanatoriy_sever@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Северинівська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 05484570
Вебсайт: http://severynivskalvl.com.ua/wordpress/
Місцезнаходження: 23126, Україна , Вінницька обл., Жмеринський район, село Северинівка, вул. САНАТОРСЬКА, буд.1
Контактна особа: Крук Віталій
380989533306
sanatoriy_sever@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Для виконання робіт згідно об’єкту замовником було укладено у 2017 році договір підряду з ТОВ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ", яке виконувало роботи згідно вказаного об’єкту «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Відновлення ландшафту території Северинівського парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва в селі Северинівка Жмеринського району Вінницької області (реконструкція)». На даний момент неможливо завершити роботи з Відновлення ландшафту території Северинівського парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва в селі Северинівка Жмеринського району Вінницької області (реконструкція), та ввести об’єкт в експлуатацію, оскільки під час виконання робіт, було виявлено, що необхідно: здійснити улаштування тротуарної доріжки площею 260,0 м2; улаштування озеленення (садіння дерев та кущів); улаштування поливу для газону ; улаштування фонтану. Отож, для введення об’єкту в експлуатацію виникли додаткові аналогічні роботи, які не були передбачені в початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для реалізації проекту в сукупності. Дані роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором. Загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Виходячи із вищезазначеного, проектувальником об’єкту будівництва ФОП Майоров Олександр Ігорович було здійснено коригування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації ТОВ «Вінстратегія-Будтехекспертиза».
У зв’язку з тим, що об’єкт робіт, ще не введено в експлуатацію і на території будівельного майданчику досі знаходяться завезені Підрядником матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які можуть забезпечити виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування. В той же час роботи виконуються згідно погоджених із замовником проектних та технологічних рішень, з використанням певних матеріалів та обладнання. Крім цього, заміна Підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до відстрочення введення в експлуатацію об’єкта. Якщо відновлення ландшафту території Северинівського парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва в селі Северинівка Жмеринського району Вінницької області, не буде введено в експлуатацію в найближчий час, то можливе пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів об’єкта, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників.
Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи на будівництві вказаного об’єкту, надасть можливість завершити виконання робіт по даному об’єкту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином передачу об’єкта в експлуатацію в цілому.
Отже, в цілому роботи, що виконується технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно ч.2 ст.13 Закону, як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Таким чином, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Відновлення ландшафту території Северинівського парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва в селі Северинівка Жмеринського району Вінницької області (реконструкція)» (додаткові роботи)», та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 3 291 776,20 (Три мільйони двісті дев’яносто одна тисяча сімсот сімдесят шість гривень, 20 коп.) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю (з урахуванням всіх змін та доповнень), укладеного за результатами проведення тендера – 6 895 506 грн. (шість мільйонів вісімсот дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот шість гривень) з ПДВ, а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.
Додатки: робочий проект, копія експертного звіту.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 12:47
Оскарження наміру укласти договір: 21 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Код 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів (Відновлення ландшафту території Северинівського парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва в селі Северинівка Жмеринського району Вінницької області (реконструкція) (додаткові роботи)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Відновлення ландшафту території Северинівського парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва в селі Северинівка Жмеринського району Вінницької області (реконструкція) (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23126, Україна, Вінницька область, Жмеринський р-н, с. Северинівка, вул. Санаторська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. (Місцезнаходження - 23126, Вінницька обл., Жмеринський район, село Северинівка, ВУЛИЦЯ САНАТОРСЬКА, будинок 1; вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме одержувач бюджетних коштів.) Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

10 червня 2020 12:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"
#40953172
Переможець 3 291 776,20
UAH з ПДВ
10 червня 2020 12:47

Документи

10 червня 2020 12:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 12:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"
#40953172
3 291 776,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2020 12:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 16:45
Додаткова угода 3 ТОВ Подільські будови.pdf зміни до договору
03 січня 2023 16:42
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 12:18
Дод уг 2 Пб.pdf зміни до договору
06 січня 2022 12:16
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 10:36
Дод уг 90 і дод.pdf зміни до договору
09 липня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 15:12
Договір з додатками.rar укладений
30 червня 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 06.07.2020р. (внесення змін в календарний план використання коштів по об'єкту та у календарний графік виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML