Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148508 mdibrova@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2022 00:01 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 14:24 |
Очікувана вартість: | 24 147 982,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 739,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Цією тендерною документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі: 120 000,00 грн (сто двадцять тисяч гривень 00 коп). Забезпечення тендерної пропозиції надається учасниками торгів у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа – електронна банківська гарантія одночасно з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації Місцезнаходження Замовника: вул. Канатна, 83, м. Одеса, Україна, 65012. Код ЄДРПОУ: 41485381; р/р № UA228201720355169001001005967, МФО 820172. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560-569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Забезпечення тендерної пропозиції оформлюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628 та повинно відповідати формі, викладеній у Додатку № 8, що є невід’ємною частиною тендерної документації. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учасникові гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Разом з електронною гарантією (банківською) учасник повинен надати скановану копію ліцензії, виданої банку, скановану копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, скановану копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку та довідку з банку про наявність покриття банківської гарантії. Зазначені скановані копії повинні бути завірені банком. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 15:00 |
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx | |
28 грудня 2021 15:00 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
28 грудня 2021 15:00 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст 17.docx | |
28 грудня 2021 15:00 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
28 грудня 2021 15:00 |
Додаток 3.xls | |
28 грудня 2021 15:00 |
Додаток_5_Проект договору.docx | |
28 грудня 2021 15:00 |
ТД Харчова Академія.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, Замовником торгів у тендерній документації, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи №2812-1/М від 28.12.2021 року, встановлено дискримінаційні вимоги у процедурі закупівлі робіт «Ремонтно-реставраційні роботи актової зали учбового корпусу «А» Одеської національної академії харчових технологій», розташованого за адресою: 65039, м. Одеса, Приморський район, вулиця Канатна,112» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Згідно Додатку № 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям», Розділ №3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерної документації (далі - ТД), встановлює, що:
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів з усіма додатками та актами виконанних робіт за формою КБ-2в та КБ-3, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше одного, які мають бути повністю виконанні.
Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: реставраційні роботи пам’яток архітектури національного та/або місцевого значення, клас наслідків (відповідальності) СС3.
Наведені вимоги у тендерній документації є дискримінаційними в частини обмеження щодо наявності аналогічного досвіду на поставку конкретного товару/надання певного виду послуг по відношенню до учасників процедури закупівлі, у тому числі Скаржника, враховуючи наступне:
Відповідно до зазначених вище вимог ТД встановлена наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з характером та видом робіт робіт — реставраційні роботи пам’яток архітектури національного та/або місцевого значення, клас наслідків (відповідальності) СС3.
Пункт 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) містить цілком зрозумілу норму: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Саме аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі, а не за характером та видом робіт (ідентичних предмету закупівлі). Що приведе до зменшення кола учасників. Замовник штучно обмежив коло учасників лише тими, хто має досвід виконання робіт: реставраційні роботи пам’яток архітектури національного та/або місцевого значення, клас наслідків (відповідальності) СС3, та ставить під загрозу участь інших учасників, у тому числі Скаржника, у Процедури закупівлі незважаючи на те, що Скаржник має ліцензію на виконання робіт відповідно до предмета закупівлі.
Очевидним є те, що встановивши таку вимогу Замовник явно звужує поняття аналогічних за предметом договорів і в конкретному випадку договори, які наявні у Скаржника будуть визнані невідповідними, що в наслідку спричинить відхилення тендерних пропозицій Учасників.
Окрім того наявні розбіжності у поняттях, які має Учасник підтвердити, а саме:
Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»)...
в іншій вимозі ТД вказано
… зокрема: реставраційні роботи пам’яток архітектури національного та/або місцевого значення, клас наслідків (відповідальності) СС3.
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст.1 вище зазначеного закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
Отже, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Що неодноразово підтверджено позитивним рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а також при розгляді скарги (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2021-10-11-002773-a.b 1 від 22 жовтня 2021 року 13:20) к ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЙ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Враховуючи вищевказане, Скаржник вимагає:
усунути дискримінаційну вимогу, яка наведена у Додатку № 2, Розділ №3 ТД Замовника торгів, а саме виключити:
… зокрема: реставраційні роботи пам’яток архітектури національного та/або місцевого значення, клас наслідків (відповідальності) СС3.
Відсутність потреби в здійсненні реставрації інших споруд спонукає Замовника конкретизувати цю вимогу, наголошуючи на предмет закупівлі.
Згідно з п. 32) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
По-друге, пунктом 4 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 за N 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 за N 500/34783, передбачено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" ( на сьогодні Настанова з визначення вартості будівництва), прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301. Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури (частина перша ст.4 Закону про регулювання містобудівної діяльності). До об’єктів будівництва не належать нафтові і газові свердловини та об’єкти їх влаштування.
Кожен об’єкт із складової поняття об’єкту будівництва може бути окремим предметом закупівлі за наявності стосовно нього окремого проекту і кошторису або кошторисного розрахунку (об’єктний кошторис або об’єктний кошторисний розрахунок).
Таким чином, ДК021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація сформовано Замовником відповідно до вищезгаданого Порядку, однак, Скаржник помилково трактує предмет аналогічного договору, не ототожнюючи його з предметом закупівлі.
По-третє, згідно судової практики з приводу визначення аналогічності договорів, Закон та інші чинні нормативні акти не дають чіткого визначення поняттю «аналогічний договір». Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноважений орган з надання роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель, у своїх офіційних листах також не конкретизує даного терміна, а зазначає лише, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначаються замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
За загальним правилом, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того, зазначено це замовником у тендерній документації чи ні. Наведене міститься в постанові Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області від 29.09.2021 у справі № 442/5710/21.
По-четверте, використання Скаржником терміну «дискримінація» в скарзі, не зумовлює її наявність в вимогах ТД Замовника.
Пунктом 3 частини першої статті 1 у редакції Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» визначено, непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об'єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Також, практика АМКУ повністю на боці Замовника, зокрема, а не виключно, рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №25462-р/пк-пз від 11.11.2021.
Учасник не довів та не обґрунтував дискримінаційність даної вимоги ТД Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000086 ● 0ab167a6f5284cf79bddf9ef016a40d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2022 Одеса № 220
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.08.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 29.08.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.08.2022 № 220
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2021-12-28-009552-c 28.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-29 15:55:22
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Архітектурна майстерня «ЛЕО-РЕСТ» умовам пункту 1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації у той час, коли учасником у складі тендерної пропозиції не було надано копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці інженера з охорони праці Супрун В.В., який згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2022 № 19-1/22 є відповідальним за охорону праці?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-01 21:37:57
відповідь на звернення
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до рішення № 343-VIII від 17.12.2021 Про внесення змін до рішення обласної ради від 24.12.2020 №43-VIII «Про обласний бюджет Одеської області на 2021 рік», Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (надалі – Департамент) визначенно Замовником та розпорядником коштів по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи актової зали учбового корпусу «А» Одеської національної академії харчових технологій», розташованого за адресою: 65039, м. Одеса, Приморський район, вулиця Канатна, 112».
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
23.12.2021 Департамент надіслав на узгодження лист № 192/26/01.01-06/1720 з додатками: технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
27.12.2021 року Департамент отримав лист щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, Зміна № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧИХ І АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ ТА ПРИБУТКУ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА від 2018 року, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
Додатково повідомляємо:
Оскільки система закупівель автоматично оприлюднює інформацію щодо закупівель, уповноважені особи Замовника, з появою такої технічної можливості, будуть вносити інформацію в електроні поля на закупівельному майданчику, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, відразу під час публікування відповідних закупівель.
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Стосовно другого питання, повідомляємо наступне.
Умовами пункту 1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що: «…кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше 1), підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, А САМЕ: УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ЧИННІ ДОКУМЕНТИ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ СПЕЦІАЛІСТІВ ІЗ ЗАГАЛЬНОГО КУРСУ З ОХОРОНИ ПРАЦІ…».
В складі тендерної документації учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ" наявний документ у вигляді електронного файлу 107_Охорона праці.pdf, в якому надано посвідчення з інформацією інформацію про результати перевірки знань з охорони праці на Черханова Є.А., Заборського Є.В., Панченко О.В., Логіна О.М., Ротара В.Г., а також додаються Протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Враховуючи зазначене, вказані працівники Учасника пройшли відповідне навчання в рамках вимог Закону України «Про охорону праці» та Наказу Державного комітету України з нагляду охорони праці «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» та стали спеціалістами із загального курсу з охорони праці, а також це підтверджує, що вони можуть відповідати за охорону праці на підприємстві Учасника.
Надана учасником товариством з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ" довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації № 19/22 від 13.01.2022 складена за формою Таблиці Б розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 та містить інформацію про ПОСАДИ працівників.
Дійсно працівник Супрун В.В. знаходиться на посаді інженера з охорони праці.
Але згідно встановленої форми Б додатку 2 тендерної документації не вимагалась інформація про ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ працівників учасників на підприємстві. Одночасно, не вимагались документи, що підтверджують визначення відповідальності за охорону праці на ВСІХ працівників учасників.
Отже, на підприємстві може бути визначено декілька працівників, відповідальних за охорону праці, та не обов’язково, що тільки лише один Супрун В.В., який знаходиться на посаді інженера з охорони праці, відповідальний за охорону праці.
Вимога тендерної документації конкретизована в кількості працівників відповідальних за охорону праці – це не менше 1 та в документах, які підтверджують такого відповідального (не менше 1) – це посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань.
Оскільки, умовами тендерної документації не передбачено, що необхідно надати вказані документи саме на інженера з охорони праці Супрун В.В., а учасником надані документи не менше ніж на одного спеціаліста із загального курсу з охорони праці, то у Замовника не будо підстав для відхилення його тендерної пропозиції, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки: експертий звіт на 2х арк., зведений кошторисний розрахунок на 2 арк., погодження на 1 арк., рішення Одеської обласної ради.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної (військової) адміністрації було направлено лист №541/14/05/01-09/2-22/33/14/03/02-12-22 від 09.09.2022 до ТОВ "АМ Лео-Рест" про те, що відповідно до п.15.5, п.п.15.5.5 Договору №6 від 14.02.2022, такий Договір буде вважатися розірваним від 23.09.2022. Лист додається.
2022-09-09 12:19:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" |
20 100 600,00
UAH з ПДВ
|
20 100 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ CК ТАМЕРЛАН |
21 497 217,66
UAH з ПДВ
|
21 497 217,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ" |
22 900 072,73
UAH з ПДВ
|
22 900 072,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" #42951064 |
Відхилено |
20 100 600,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 14:35
|
|
ТОВ CК ТАМЕРЛАН #38786443 |
Відхилено |
21 497 217,66
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 11:49
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ" #41867600 |
Переможець |
22 900 072,73
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 10:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2022 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 08:40
|
Договір №6 від 14.02.2022.pdf | укладений |
14 лютого 2022 08:39
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | лист №541/14/05/01-09/2-22/33/14/03/02-12-22 від 09.09.2022 до ТОВ "АМ Лео-Рест" про те, що відповідно до п.15.5, п.п.15.5.5 Договору №6 від 14.02.2022, такий Договір буде вважатися розірваним від 23.09.2022. |