Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей №3 Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21739749 |
Вебсайт: | http://nvk3.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., місто Володимир, вулиця Ковельська 111 |
Контактна особа: |
Сиротюк Володимир Володимирович +380334235207 vvschool3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 6 878 064,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 390,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2023 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 11:38 |
Рішення про перейменування закладу.pdf | |
21 березня 2023 09:45 |
Тендерна документація (наша (1).docx | |
21 березня 2023 09:45 |
Проєкт договору (6).doc |
23 березня 2023 11:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 березня 2023 11:38 |
Рішення про перейменування закладу.pdf
|
|||
21 березня 2023 09:45 |
Тендерна документація (наша (1).docx
|
|||
21 березня 2023 09:45 |
Проєкт договору (6).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Капітальний ремонт покрівля :
1.КР8-4-1
2.КР2-1-3
3.КР3-12-1
4.КР3-2-1
5.КР6-1-1
6.КР6-2-2
7.КБ6-22-1
15.КР7-20-1
17.КР19-9-1
26.КБ9-40-1
37.КБ9-40-1
41.КР15-18-2
57.КР8-4-1
58.КР8-40-5
59.КР15-24-3
66.КБ9-40-1
71.КР20-27-1
72.КР8-39-1
73.КР12-58-12
74.КР8-36-3
75.КР4-20-2
77.КР8-36-3
78.КР8-35-1
79.КР8-35-3
80.КБ11-11-18
81.КР6-14-1
82.КБ10-96-2
84.КБ15-182-5
85.КР12-49-2
86.КР12-49-6
87.КР6-13-1
88.КР6-14-1
89.КБ10-28-1
90.КР7-1-3
91.КР8-35-1
92.КР7-25-6
93.КР8-30-1
94.КБМ202-1141
95.КР20-40-1
Блискавкозахист і контур заземлення :
1.КР18-1-6
2.КР18-1-3
3.КР18-24-1
4.КР18-24-3
5.КР18-43-1
6.КБ1-164-2
7.КБ1-166-2
8.КМ8-472-8
9.КБ4-48-1
10.КМ8-471-4
11.КР20-27-4
12.КР20-27-1
13.КМ10-898-14
14.КМ8-472-1
Електропідігрів водостічних воронок:
1.КР20-25-4
2.КР3-9-1
3.КМ8-537-4
4.КМ8-526-1
5.КМ8-540-11
6.КМ11-350-1
7.КМ11-350-2
8.КБ21-12-2
9.КР17-7-15
10.КМ8-148-1
11.КМ8146-2
12.КМ8-144-2
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000066 ● 70a077b2860a4c798c4304c4c7261679
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2023 № 147
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.05.2023 № 147.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-21-001379-a, 21.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 15:43:09
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-21-001379-a, яка проводилась Ліцеєм №3 Володимирської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 11:37:39
Пояснення на запитання
1.Очікувана вартість та бюджетні призначення визначені виходячи із затвердженої проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 6878064,00 гривень.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 7127571грн., у тому числі: будівельні роботи – 6660590 грн.; інші витрати – 217473 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Сайт де розміщене Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівліhttp://sites.google.com/view/nvk3vv (розділ: матеріально-технічне забезпечення)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-18 16:24:49
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-21-001379-a, яка проводилась Ліцеєм №3 Володимирської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 51 Особливостей №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Під час моніторингу встановлено, що 27.03.2023 розміщено запитання до процедури закупівлі за ID: UA-2023-03-21-001379-a щодо п.7 розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, а саме вказано, що у Додатку 6 “Технічна специфікація (технічне завдання)” до тендерної документації у графі 2 обгрунтування (шифр норми) не всі вказані шифри відповідають “Настанові з визначення вартості будівництва” затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (шифр норми) наступних пунктів технічного завдання: «Капітальний ремонт покрівля» п.1-7,15,17,26,37,41,57-59,66,71-75,77-82,84-95: «Блискавкозахист і контур заземлення» п.1-14; «Електропідігрів водостічних воронок» п.1-12).
Замовником оприлюднено відповідь 27.03.2023, у якій зазначено, про виправлення технічних помилок в підпункті 2 (шифри, норми).
Слід зазначити, що учасником КП «ПРОМЖИТЛОБУД» м. Володимир-Волинський подано у складі тендерної пропозиції договірну ціну та розрахунки у яких враховано шифри (норми) розцінок відповідно до наданої Замовником відповіді.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи вносились Замовником зміни до тендерної документації. Якщо так, то чому не оприлюднено в електронній системі закупівель?
2. У разі не внесення змін до тендерної документації пояснити причини не відхилення учасника КП «ПРОМЖИТЛОБУД» м. Володимир-Волинський, який здійснив розрахунки не у відповідності до вимог Додатку №6 «Технічне завдання» до тендерної документації замовника?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-22 14:44:42
Відповідь
1. Під час проведення закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 - ліцей» на вул.Ковельській, 111 м.Володимирі-Волинському Волинської області ID: UA-2023-03-21-001379-a, яка проводилась ліцеєм №3 Володимирської міської ради 27.03.2023 року під час періоду уточнень, що тривав до 28.03.2023 року виникло запитання щодо п.7 розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» тендерної документації, а саме вказано, що у Додатку 6 «Технічна специфікація (технічне завдання)» до тендерної документації у графі 2 обґрунтування (шифр, норми) не всі вказані шифри відповідають «Настанові з визначення вартості будівництва» у наступних пунктах технічного завдання: «Капітальний ремонт покрівлі» п.1-7, 15, 17, 26, 37, 41, 57-59, 66, 71-75, 77-82, 84-95: «Блискавкозахист і контур заземлення» п.1-14; «Електропідігрів водостічних воронок» п. 1-12.
Розглянувши запитання було виявлено часткову розбіжність в Додатку 6 «Технічна специфікація(технічне завдання)» до тендерної документації у графі 2 обґрунтування шифри не відповідають робочому проекту на капітальний ремонт розроблений КП «Волиньпроект» і надано відповідь про виправлення технічних помилок. Відповідь оприлюднена 27.03.2023 року в розділі «Обговорення», де з нею мали змогу ознайомитися усі учасники процедури закупівлі.
Враховуючи, що норми робіт, об’єми, їх кількість та якість не змінювалися, мною як уповноваженою особою було прийнято рішення, що це є технічна помилка. Тому зміни до тендерної документації не вносилися та не публікувалися в електронній системі.
2. В складі тендерних пропозицій учасників «Локальний кошторис» КП «Промжитлобуд» та ТОВ «Житлобуд2» було враховано шифри відповідно до відповіді про внесення змін про виправлення технічних помилок, що відповідають «Настанові з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
При проведенні процедури «Відкриті торги з особливостями», де метод оцінки тендерних пропозиції є: «Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією» КП «Промжитлобуд», при оголошеній вартості закупівлі 6878064,00грн, подало найнижчу пропозицію 6495865,68грн. Економія бюджетних коштів склала 382198,32грн., що є найбільш економічно вигідною.
Прийнято рішення про визнання КП «Промжитлобуд» переможцем.
3. На даному етапі закупівля завершена та виправити технічні помилки в тендерній документації неможливо, а з боку учасників закупівлі скарг та зауважень не було. Прошу рахувати не внесення змін до тендерної документації моєю технічною помилкою. Зобов’язуюся не допускати таких помилок у майбутньому.
Уповноважена особа Володимир СИРОТЮК
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Ліцеєм №3 Володимирської міської ради до КП «ПРОМЖИТЛОБУД» надіслано рекомендований лист від 01.06.2023 № 145, щодо погодження та підписання додаткової Угоди №2 до договору №3 від 11.04.2023 року на капітальний ремонт покрівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 –ліцей» на вул. Ковельській, 111 м. Володимирі-Волинському Волинської області, ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Роботи з енергозбереження) про визнання додаткової Угоди №1 від 11.04.2023 року такої, що втратила чинність та повернення авансової оплати у розмірі 30% від суми договору на особовий рахунок ліцею №3 (додаються). - Відповідь від КП «ПРОМЖИТЛОБУД» очікується. - Про повернення коштів та підписання додаткової Угоди буде повідомлено Державну аудиторську службу України Західний офіс Держаудитслужби 2. Про недопущення в подальшому порушень вимог Особливостей №1178 з уповноваженою особою проведено певні заходи (додаються).
2023-06-01 13:07:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ |
6 495 865,68
UAH з ПДВ
|
6 495 865,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" |
6 676 264,80
UAH з ПДВ
|
6 676 264,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ #05526184 |
Переможець |
6 495 865,68
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2023 10:13
|
Додаткова угода ПРОМЖИТЛОБУД.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 09:46
|
Додаткова угода промжитлобуд.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 12:21
|
Додаткова угода Промжитлобуд.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2023 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 14:04
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 11:01
|
Додаткова угода _1 покрівля.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 10:18
|
Додаткова угода _1 покрівля.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 10:09
|
Договір покрівля.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |