Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Creation of information resources of a single digital topographic base
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38557581 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул.Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Харун Ганна Миколаївна +380322999306 arch@loda.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Сало Юрій Юрійович +380322999265 mbkloda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Architecture and Urban Development of the Lviv Regional State Administration |
National ID: | 38557581 |
Contact point: |
Harun Hanna +380322999306 arch@loda.gov.ua |
Additional contacts: |
Salo Yurii +380322999265 mbkloda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2021 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2021 14:32 |
Очікувана вартість: | 15 683 187,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 415,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.4.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністраціїкошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.4.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA228201720344220023000084574 в ДКСУ, м.Київ , МФО 820172, ЄДРПОУ 38557581. 3.4.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”:копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 3.4.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 60 000.00 грн. (шістдесят тисяч гривень 00 коп.). 3.4.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій. 3.4.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку бенефіціара назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені підпунктом 3.5.1 пунктом 3.5 цього розділу”. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів на рахунок забезпечення банківської гарантії. 3.4.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.4.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.5.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.5.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Publication date: | 08 липня 2021 17:06 |
Enquiries until: | 06 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 серпня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 15 683 187 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 78 416 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату Послуг на підставі підписаного сторонами акту приймання-передачі виконаних Послуг протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2021 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2021 14:26 |
Перелік змін.docx | |
07 серпня 2021 14:26 |
Тендерна_документацiя нова редакція.docx | |
08 липня 2021 17:07 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
08 липня 2021 17:07 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
08 липня 2021 17:07 |
Додаток _3 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
08 липня 2021 17:07 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
08 липня 2021 17:07 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та ін..docx |
07 серпня 2021 14:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2021 14:26 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 серпня 2021 14:26 |
Тендерна_документацiя нова редакція.docx
|
|||
08 липня 2021 17:07 |
Додаток _5 Проект договору.docx
|
|||
08 липня 2021 17:07 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
08 липня 2021 17:07 |
Додаток _3 Лист згода на обробку персональних даних.docx
|
|||
08 липня 2021 17:07 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
|||
08 липня 2021 17:07 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та ін..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформацію про науково-дослідні установи, що належать до сфери управління Держгеокадастру можна отримати за офіційним зверненням до органу в сферу якого вони належать.
Розроблення Редакційно-технічних вказівок «Створення єдиної топографічної основи містобудівного кадастру з уніфікованим змістом на територію Львівської області на основі топографічної карти масштабу 1:10 000 з уніфікованим змістом повинно задовольняти вимоги «Порядку загальнодержавного топографічного і тематичного картографування», «Основних положень створення та оновлення топографічних карт масштабів 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000, 1:100000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000» та Класифікатору інформації, яка відображається на топографічних картах масштабів 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000 (Затверджені наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України №156 від 31.12.1999р. і погоджені з Воєнно-топографічним управлінням Генерального штабу Збройних сил України).
Оскільки, звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб і утриманих з них податків та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів за останній звітній період, є офіційною формою державної звітності, вимога про її надання у складі тендерної пропозиції є законною та не підлягає вилученню, оскільки, створить ризики для подання учасниками закупівлі недостовірної інформації про наявність працівників.
Дана вимога, за тендерною документацією надає можливості Замовнику перевірити не інформацію про відповідність працівників учасника займаній посаді, а встановити безпосередньо кількість тих осіб, що є працівниками учасника в розумінні законодавства про працю. Мета цієї вимоги, з’ясувати, чи кількість працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників є достовірною та не меншою, ніж та, що офіційно подається уповноваженому державному органу у вигляді сканкопії звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб і утриманого з них податку та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів за останній звітній період з відміткою органу Державної фіскальної служби або з електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом. Такі документи, що виготовлені безпосередньо учасником закупівлі, як наказ про призначення особи на посаду та/або виписка із трудової книжки, яка є необов’язковою для формування та ведення згідно чинного законодавства, можуть містити недостовірну інформацію або неповну інформацію або інформацію з ознаками підробки. При цьому, відповідна форма державної звітності є належним доказом факту наявності зазначеної кількості працівників.
Відповідно до статті 16, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити у складі тендерної документації умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі. Виконання таких вимог учасниками закупівлі підтвердить надійність та стабільність ведення господарської діяльності учасниками закупівлі, а відтак дозволить бути впевненим у виконанні майбутнього договору про закупівлю. Встановлена вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може бути дискримінаційною.
Наведене також узгоджується із Законом України «Про захист персональних даних», який допускає, що інші закони можуть забороняти віднесення персональних даних певних категорій фізичних осіб або певних персональних даних до інформації з обмеженим доступом.
Крім того, згідно частини 6 статті 6 України «Про захист персональних даних» дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про витрати на відрахування із заробітної плати працівників відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист).
Отже, інформація про заробітну плату працівнику не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданий) на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи.
Оскільки, звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб і утриманих з них податків та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов 'язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів за останній звітній період, є офіційною формою державної звітності, вимога про її надання у складі тендерної пропозиції є законною та не підлягає вилученню, оскільки, створить ризики для подання учасниками закупівлі недостовірної інформації про наявність працівників.
Саме тому вказана вимога за тендерною документацією є законною та правових підстав для її виключення зі змісту тендерної документації не встановлено.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Виходячи з наведено Замовник сам обирає умови надання забезпечення.
Вимоги про усунення порушення
Інформацію (довідку) від ДПС України та/або його територіального органу видану (надану) Учаснику про систему оподаткування такого Учасника.
Вважаєму дану вимогу дискримінаційною та такою що не відповідає чинному законодавству України. Просимо надати посилання на нормативний документ, яким передбачена наявність даної довідки, її форму, номер. Окрім того, відповідно до ст. 20 ЗУ "Про звернення", ДПС України має можливість відповісти на запит учасника щодо довіки яку вимагає Замовник, протягом одного місяця, що перевищує термін подання документації до даної Закупівлі. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Разом з тим, «податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум отриманого з них податку, а також внеску за останній звітний період» містить персональні дані працівників учасника, розголошення яких відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» потребує згоди суб’єкта персональних даних.
В той же час, замовник процедури закупівлі не може забезпечити збереження та безпеку персональних даних, що містяться у вищезазначеному документі, після їх оприлюднення в електронній системі закупівель. Крім того, замовником не сформульована мета обробки персональних даних, як того вимагає стаття 6 Закону України «Про захист персональних даних».
З огляду на неможливість забезпечення належного захисту при обробці таких персональних даних, а також зважаючи на відсутність сформульованої мети такої обробки, працівники нашого підприємства не надають згоду на обробку своїх персональних даних, що містяться в «Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум отриманого з них податку, а також внеску за останній звітний період». А отже, встановлюючи таку вимогу, не маючи змогу при цьому забезпечити належний захист інформації відповідно до вимог Закону «Про захист персональних даних» замовником штучно обмежено потенційне коло учасників, в тому числі можливості нашого підприємства прийняти участь в даній закупівлі.
Разом з тим, відповідно до Кодексу Законів про Працю України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Тобто для підтвердження трудових відносин та кваліфікації персоналу, якого учасник планує залучити достатнім є надання наказів про призначення, копії трудовій книжок та документів про освіту. Цих документів є цілком достатньо для перевірки законності відносин учасника із працівниками, щоб замовнику бути впевненим, що переможець має у достатній кількості та відповідної кваліфікації працівників, щоб виконати всі умови договору.
Крім того, відповідно до частини 2 пункту 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тож у випадку, якщо в замовника є сумніви, щодо достовірності інформації наданої учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі законності відносин учасника із працівниками, замовник має право звернутись до компетентних органів.
Зважаючи на вищезазначене вимагаємо вилучити вимогу щодо надання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум отриманого з них податку, а також внеску за останній звітний період, як дискримінуючу, надлишкову та таку що суперечить положенням Закону України "Про захист персональних даних" та унеможливлює участь нашого підприємства, оскільки працівники нашого підприємства не надають згоду на обробку своїх персональних даних через не неможливість забезпечення належного захисту при їх обробці.
- сертифікованого інженера-геодезиста, фахівця із геодезичною та/або землевпорядною освітою.
- сертифікованого архітектора за напрямком “містобудування”, фахівця із архітектурною освітою.
Згідно до оголошення про проведення закупівлі , предметом закупівлі є: "Створення інформаційних ресурсів єдиної цифрової топографічної основи". Зазначений предмет закупівлі відноситься до сфери Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». Статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» визначено, що: "Суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.»
Дана вимога є такою що обмежує конкуренцію та дискримінаційною по відношенню до учасників, що мають змогу надати послуги з предмету закупівлі, в тому числі і по відношенню до нашого підприємства. Відповідно до положення Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», наше підприємство за основним місцем роботи має сертифікованого інженера-геодезиста, що на підставі наказу є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, та не має «сертифікованого архітектора за напрямком “містобудування”, фахівця із архітектурною освітою», оскільки його наявність не вимагається Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». Крім того, відповідно до предмету закупівлі виконання робіт в сфері містобудування не передбачено, тож залучення «сертифікованого архітектора за напрямком “містобудування”, фахівця із архітектурною освітою» є не обґрунтованим.
Зазначена вимога Замовника порушує принципи визначені у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників." та ч. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
Вимагаємо вилучити вимогу про наявність в учасника - «сертифікованого архітектора за напрямком “містобудування”, фахівця із архітектурною освітою», як таку, що є дискримінаційною та такою, що обмежує потенційне коло учасників закупівлі.
"Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» "
вимагаємо обгрунтувати таку вимогу або вилучити її з тендерної документації як дискримінаційну, оскільки відповідно до чинного законодавства України (зокрема ПОЛОЖЕННЯ про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах), видачу банківських гарантій може здійснювати банківська установа, яка отримала відповідну ліцензію на видачу гароантій. Встановлення додаткових вимог до банківської установи є дискримінуючими, зокрема за правом власності. вимога наявності певного крединого рейтингу також є дискримінуючою вимогою, адже крединтий рейтинг - це універсальний інструмент оцінки надійності боргових зобов'язань позичальника згідно зі шкалою, спеціально розробленою для оцінки рівня кредитного ризику в умовах українського ринку. Яке це має відношення до видачі гарантії? Вимагаєми вилучити дискримінуючи вимоги з тендерної документації
У разі якщо Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається Учаснику. У такому разі Учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
"Широкоформатні сканери (ширина не менше 24’, dpi не менше 600) – не менше 2 одиниць;
1.3.Широкоформатні принтери (не менше 36’) – не менше 2 одиниць".
Вимагаємо обгрунтувати кількість зазначеного обладнання і встановлену мінімальну ширину. Якими нормативними документами керувався Замовник? На нашу думку для надання послуг що є предметом даної закупівлі цілком достатньо наявності принтера/плотера і сканера формату А1 (59,4 см × 84,1 см).
Для надання аналогічних послуг, в частині створення ортофотопланів за матеріалами аерофотознімання, наше підприємство використовує спеціально обладнане повітряне судно Beechcraft KingAir C90A, що залучається на підставі договору про надання авіапослуг. В той же час, замовником встановлено вимогу щодо наявності саме «дрону літакового типу» який відсутній на нашому підприємстві.
Згідно до оголошення про проведення закупівлі , предметом закупівлі є: "Створення інформаційних ресурсів єдиної цифрової топографічної основи". Зазначений предмет закупівлі відноситься до сфери топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
Відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.02.2014 № 65, визначено встановлено Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт. Відповідно до вищезазначеного наказу не встановлено вимоги наявності саме дрону, для надання послуг в сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
Крім того, відповідно до діючого законодавства України, в т.ч. Повітряного кодексу України – аерофотозйомка є спеціалізованим видом обслуговування (авіаційною роботою) з використанням повітряного судна. Повітряне судно - апарат, що підтримується в атмосфері у результаті його взаємодії з повітрям, відмінної від взаємодії з повітрям, відбитим від земної поверхні. (в значені Авіаційних правил України, затверджених наказом Державіаслужби України).
З огляду на вищезазначене, не зрозуміло, відповідно до якого нормативного документу замовник визначив, що для надання послуг учасник повинен використовувати виключно «дрон літакового типу».
Просимо надати роз’яснення, відповідно до яких нормативних документів встановлено вимогу щодо наявності саме дрону літакового типу, та обмежено використання пілотованих повітряних суден? У випадку відсутності законодавчого обґрунтування такої вимоги, вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу шляхом викладення пункту 1.6. в наступній редакції "Дрон літакового типу або спеціально обладнаного повітряного судна – не менше 1 одиниці.»
Наш підприємство не має у своїй власності тахеометр електронний. Крім того, не зрозуміло, навіщо учаснику даної закупівлі мати / орендувати для надання послуг тахеометр, в той час як предметом закупівлі є «Створення інформаційних ресурсів єдиної цифрової топографічної основи», відповідно до технічного завдання передбачено створення (оновлення) цифрових топографічних карт масштабу 1:10 000. Виконання тахеометричної зйомки технічним завданням з предмету закупівлі не передбачено. Більше того, не передбачено також «Основним положенням створення та оновлення топографічних карт масштабів 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1000 000 (Затверджені наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України №156 від 31.12.1999 р. і погоджені з Воєнно-топографічним управлінням Генерального штабу Збройних сил України)», що регламентує створення топографічних карт масштабу 1:10 000.
З огляду на вищезазначене, вимога замовника щодо наявності в учасника «тахеометра електронного» є не зрозумілою та не обґрунтованою, обмежує потенційне коло учасників, які мають змогу надати послуги з предмету закупівлі. Просимо замовника усунути дану дискримінаційну вимогу шляхом виключення «1.4.Тахеометр електронний – не менше 1 одиниці» з переліку обладнання, наявність якого має підтвердити учасник.
Така вимога Замовника є непрозорою, оскільки процедура виконання вимоги технічного завдання є не зрозумілою та документально не визначеною чинним законодавство, не зрозуміло також чи є повноваження в даних органів на виконання такого погодження, а отже вартість та терміни такого погодження не можливо розрахувати при підготовці кошторису та плану-графіку надання послуг.
Вищезазначене погодження є частиною технічної специфікації предмету закупівлі, яка відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, з метою забезпечення прозорості на всіх стадіях закупівлі просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити її посиланням на відкриті єдині державні реєстри, доступ до яких є вільним або вичерпний перелік науково-дослідних установ що належать до сфери управління Держгеокадастру або атестовані, як науково-дослідна установа в установленому порядку.
Крім того, відповідно до вищезазначеного, просимо доповнити тендерну документацію посиланням на відкриті джерела, в яких наявна інформація щодо повноважень Державного підприємства «Науково-дослідний інститут геодезії і картографії» або іншого Державного топографо-геодезичного підприємства, що належать до сфери управління Держгеокадастру, та атестованого, як науково-дослідна установа, а також процедури та термінів погодження РТВ та класифікатора.
Відсутність вищезазначеної інформації у тендерній документації, в т.ч. технічному завданні унеможливлює коректний розрахунок кошторису та плану-графіку надання послуг, порушує один з принципів проведення закупівель, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність шляхом доповнення посиланнями або інформацією про нормативні документи, якими визначено процедуру та терміни погодження РТВ та класифікатора. У разі неможливості надання відповіді - просимо усунути дану вимогу.
У відповідності до абзацу п’ятого частини другої статті 8 та частин четвертої– шостої статті 20 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 25 лютого 2021 року №124 уповноважено державне підприємство “Науково-дослідний інститут геодезії і картографії ” уповноважено виконувати функції зі створення, забезпечення функціонування геопорталу бази топографічних даних.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-11-000029 ● 9821f5108fe5485abd760cdcbc1a309d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2021 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 520
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2021-07-08-010226-c, ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії, яка проводиться Департаментом архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38557581 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул.Винниченка, 18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ терразем | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2021 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ" |
15 390 000,00
UAH з ПДВ
|
15 311 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ терразем |
15 427 800,00
UAH з ПДВ
|
15 349 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ" #38287170 |
Переможець |
15 311 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2021 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 16:18
|
договір | укладений |
12 жовтня 2021 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 14:31
|
Dod_ugoda_1.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 18:05
|
Договір | укладений |
23 вересня 2021 17:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Змінити п. 1.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «п.1.1 Виконавець зобов’язується надати Послуги «Створення інформаційних ресурсів єдиної цифрової топографічної основи» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 71350000-6 – «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (далі – Послуги), відповідно до технічного завдання (Додаток № 1 до цього Договору) та умов цього Договору, а Замовник зобов’язується прийняти надані Послуги та оплатити їх вартість на умовах, визначених Цим Договором.» |
Номер договору про закупівлю: | 23/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |