Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)
Очікувана вартість
217 450 549,00 UAH
UA-2024-01-10-009043-a ● 4ce10ec8ab0e47c19bbbaa25a620fade
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Смалюх Ярина Богданівна +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2024 17:15 |
Очікувана вартість: | 217 450 549,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 087 253,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2 Забезпечення тендерної пропозиції 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції:1 087 252,74 грн.(один мільйон вісімдесят сім тисяч двісті п’ятдесят дві гривні 74 копійки)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA328201720355119054088019753 МФО 820172 ДКСУ м.Київ, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1087252.74 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія . Розмір забезпечення має складати 3% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA328201720355119054088019753 МФО 820172 ДКСУ м.Київ, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81513, Україна, Львівська область, с. Суховоля, вул.Огородня,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 17:11 |
Технічне завдання (2).rtf | |
10 січня 2024 17:11 |
Відомість ресурсів технічного завдання (1).rtf | |
10 січня 2024 17:11 |
Відомість обсягів робіт технічного завдання.docx | |
10 січня 2024 17:11 |
Експертний звіт.pdf | |
10 січня 2024 17:11 |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf | |
10 січня 2024 17:11 |
LV04A_06_НКПВУ ТД на роботи_2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-10-009043-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 13 січня 2024 17:25
про наявність дискримінаційної вимоги у тендерній документації
Звертаємо увагу на наявність дискримінаційної вимоги щодо надання підтвердження досвіду повного виконання договорів на виконання робіт з вартістю не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Позиція АМКУ з цього приводу викладена у рішенні №6428-р/пк-пз від 22.05.2019. Вимагаємо Замовника внести зміни до п.5.3.3 тендерної документації і змінити вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт без вартісного критерію таких договорів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2024 16:30
Доброго дня, шановний Учаснику! Вивчивши зміст Вашого запитання, а саме, про дискримінаційну умову прописану в п.5.3.3 тендерної документації щодо надання підтвердження досвіду повного виконання договорів на виконання робіт з вартістю не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до п. 1 розділу 1 тендерної документації зазначено, що згідно частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі– НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII1, які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» розглянута на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та схвалена на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з
відновлення України», яке відбулось 18 жовтня 2023 року про, що надано підтвердження у формі листа Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за номером 9938/31/14-23 від 20.10.2023.
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» розглянута на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та схвалена на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з
відновлення України», яке відбулось 18 жовтня 2023 року про, що надано підтвердження у формі листа Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за номером 9938/31/14-23 від 20.10.2023.
Номер вимоги: UA-2024-01-10-009043-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 14 січня 2024 21:24
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимогою щодо підтвердження відповідного досвіду роботи, не менше 2 виконаних аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, Замовник порушує принципи здійснення закупівель. Оскільки визначена вартість аналогічних договорів - не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі. При цьому наголошуємо, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За таких умов, взяти участь у тендері зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 30% від вартості пропозиції учасника (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників). Публічні закупівлі повинні здійснюватися, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене звертаємося до замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2024 16:32
Доброго дня, шановний Учаснику! Вивчивши зміст Вашого запитання, а саме, про дискримінацію учасників та порушення принципів здійснення закупівель. Повідомляємо, що відповідно до п. 1 розділу 1 тендерної документації зазначено, що згідно частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі– НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII1, які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» розглянута на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та схвалена на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з
відновлення України», яке відбулось 18 жовтня 2023 року про, що надано підтвердження у формі листа Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за номером 9938/31/14-23 від 20.10.2023.
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» розглянута на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та схвалена на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з
відновлення України», яке відбулось 18 жовтня 2023 року про, що надано підтвердження у формі листа Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за номером 9938/31/14-23 від 20.10.2023.
Номер вимоги: UA-2024-01-10-009043-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 14 січня 2024 21:26
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
4. Документи, що підтверджують введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва, зазначених у договорах, оформляються та отримуються згідно діючим законодавством України ЗАМОВНИКАМИ. Тому, отримання таких документів не є підтвердженням кваліфікації та наявності досвіду в учасника. Таким чином вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі та такою, що порушує право учасника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівлі. Ми, як потенційний учасник тендеру, маємо достатній досвід виконання аналогічних договорів. Проте, дискримінаційна вимога щодо надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, порушує наші права чи законні інтереси та перешкоджає взяти участь у тендері. Звертаємося до замовника з вимогою внести зміни до тендерної документації, прибравши з неї дискримінаційну вимогу про надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2024 16:33
Доброго дня, шановний Учаснику! Вивчивши зміст Вашого запитання, а саме, щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі та такою, що порушує право учасника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівлі; щодо надання документів які підтверджують введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва не є підтвердженням кваліфікації та наявності досвіду в учасника.
Повідомляємо, що відповідно до п. 1 розділу 1 тендерної документації зазначено, що згідно частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі– НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII1, які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» розглянута на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та схвалена на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України», яке відбулось 18 жовтня 2023 року про, що надано підтвердження у формі листа Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за номером 9938/31/14-23 від 20.10.2023.
Повідомляємо, що відповідно до п. 1 розділу 1 тендерної документації зазначено, що згідно частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі– НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII1, які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» розглянута на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та схвалена на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України», яке відбулось 18 жовтня 2023 року про, що надано підтвердження у формі листа Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за номером 9938/31/14-23 від 20.10.2023.
Номер вимоги: UA-2024-01-10-009043-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 14 січня 2024 21:31
Про внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику. У п.5.3.2 і п.5.3.3 тендерної документації некоректно зазначена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2024 16:34
Шановний Учаснику тендерна документація розроблена відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей і також у ній відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідно до цих додаткових умов, наявність документального вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинна надаватися відповідно до зазначених у Тендерній документації умов.
Відповідно до цих додаткових умов, наявність документального вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинна надаватися відповідно до зазначених у Тендерній документації умов.
Номер вимоги: UA-2024-01-10-009043-a.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 14 січня 2024 22:13
Просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації
У ч.3 р. ІІІ тендерної документації вказано, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Проте, у п.9 Тендерної (цінової) пропозиції (додаток 1 до тендерної документації) зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, встановленого Вами». Просимо внести відповідні зміни та привести у відповідність вимоги тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2024 16:36
Розглянувши вашу вимогу, щодо коректного викладення ч. 3 розділу ІІІ тендерної документації, повідомляємо про те, що відповідно до п. 11, ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації замовником зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Додатком 1 до тендерної документації «Тендерна (цінова)» п. 9 передбачено, що учасник погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Стадія розкриття пропозицій наступає після стадії подання пропозицій (може з нею збігатися у разі якщо аукціон не проводився) та у разі проведення аукціону після його завершення, отже часовий проміжок дійсності пропозиції після розкриття покриває або дорівнює часовому проміжку (не є меншим 90 днів ) передбаченому ст .22 Закону.
Враховуючи наведене положення тендерної документації які визначені замовником відповідають умовам Закону України «Про публічні закупівлі» та не потребують внесення змін до тендерної документації котра в тому числі у такому вигляді погоджена групою управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України» 18 жовтня 2023 року (підтверджена листом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України № 9938/31/14-23 від
Враховуючи наведене положення тендерної документації які визначені замовником відповідають умовам Закону України «Про публічні закупівлі» та не потребують внесення змін до тендерної документації котра в тому числі у такому вигляді погоджена групою управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України» 18 жовтня 2023 року (підтверджена листом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України № 9938/31/14-23 від
Номер вимоги: UA-2024-01-10-009043-a.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 14 січня 2024 22:46
Щодо внесення змін у тендерну документацію
Доводимо до відома Замовника, що Додатком 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" (пункт 4 розділу I) затверджена форма фінансової звітності малого підприємства, а саме форма №1-м "Баланс" та форма №2-м "Звіт про фінансові результати". Просимо Замовника коректно викласти дану вимогу у п.5.4 р.ІІІ тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2024 16:37
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу щодо коректного викладення пункту 5.4 розділу ІІІ тендерної документації. Повідомляємо Вам про те, що даним розділом передбачено:
5.4. Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
–що мінімальний розмір середньорічний доходу (середнє
арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки з урахуванням періоду дії воєнного стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Тобто, в тому числі і інші документи які є документами фінансової звітності для вашого підприємства.
5.4. Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
–що мінімальний розмір середньорічний доходу (середнє
арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки з урахуванням періоду дії воєнного стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Тобто, в тому числі і інші документи які є документами фінансової звітності для вашого підприємства.
Номер вимоги: UA-2024-01-10-009043-a.c7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 14 січня 2024 23:08
Наявність дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Малі підприємства не подають Звіт про рух грошових коштів. Яким чином тоді малому підприємству підтвердити надходження? Просимо прибрати цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2024 16:38
Малі підприємства не подають Звіт про рух грошових коштів. Яким чином тоді малому підприємству підтвердити надходження? Просимо прибрати цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь на скаргу 7
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу про дискримінаційноу вимогу у тендерній документації щодо подання малими підприємствами малими підприємствами підтвердження надходженнь. Повідомляємо Вам про те, що у частині 5 розділу ІІІ передбачено:
5.4. Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
–що мінімальний розмір середньорічний доходу (середнє
арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки з урахуванням періоду дії воєнного стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Тобто, в тому числі і інші документи які є документами фінансової звітності для вашого підприємства.
Відповідь на скаргу 7
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу про дискримінаційноу вимогу у тендерній документації щодо подання малими підприємствами малими підприємствами підтвердження надходженнь. Повідомляємо Вам про те, що у частині 5 розділу ІІІ передбачено:
5.4. Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
–що мінімальний розмір середньорічний доходу (середнє
арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки з урахуванням періоду дії воєнного стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Тобто, в тому числі і інші документи які є документами фінансової звітності для вашого підприємства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2024 17:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" |
189 850 882,57
UAH з ПДВ
|
189 850 882,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" #20807041 |
Відхилено |
189 850 882,57
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 10:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2024 14:36
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій