Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Перемоги" у м. Кропивницькому. Коригування (ДК 021:2015 - 77310000-6 "Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень")
Очікувана вартість
5 662 882,80 UAH
UA-2024-12-27-004960-a 4cbc8d89e05f4e88bc96e398fa1528c8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халявка Юлія Віталіївна

380522358359 sektorzakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Перспективна, будинок 41
Контактна особа: Халявка Юлія Віталіївна
380522358359
sektorzakupivli@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2024 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2025 18:00
Очікувана вартість: 5 662 882,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 314,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації Додатку 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утримання парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Перемоги" у м. Кропивницькому. Коригування (ДК 021:2015 - 77310000-6 "Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, парк-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Перемоги"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 грудня 2024 12:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

27 грудня 2024 12:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2024 12:08
Додаток 1 до ТД.docx
27 грудня 2024 12:08
Тендерна документація.doc
27 грудня 2024 12:08
Додаток 6 до ТД.docx
27 грудня 2024 12:08
Додаток 7 до ТД.docx
27 грудня 2024 12:08
Додаток 8 до ТД (проєкт договору).docx
27 грудня 2024 12:08
Додаток 5 до ТД.docx
27 грудня 2024 12:08
Додаток 4 до ТД.docx
27 грудня 2024 12:08
Додаток 9 до ТД.docx
27 грудня 2024 12:08
Технічне завдання до Додатку 3 до ТД.docx
27 грудня 2024 12:08
Додаток 2 до ТД.docx
27 грудня 2024 12:08
Додаток 3 до ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-21-000034 ● f411ebd1a6194907b87b2fd1def7f125
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2025 14:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.01.2025 № 4-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ

Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2025 № 4-з

Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-12-27-004960-a 27.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-22 12:13:04

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Утримання парку-пам`ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Перемоги» у м. Кропивницькому. Коригування (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-27-004960-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайта або офіційного вебсайта головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-24 14:52:15

Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області по моніторингу UA-M-2025-01-21-000034

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення, та визначення його очікуваної вартість здійснювалось відповідно до проектно-кошторисної документації «Утримання парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Перемоги" у м. Кропивницькому. Коригування», затвердженої наказом Головного управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради (далі – Головне управління) від 25.12.2024 року № 162.
Виготовлення кошторисної документації здійснено ФОП Тимченко І.Є., з яким укладено договір від 17.12.2024 року № 320. Дана кошторисна документація пройшла філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини документації за робочим проєктом «Утримання парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Перемоги" у м. Кропивницькому. Коригування» від 24.12.2024 року № 12-0273/03-24.
Скан-копії наказу на затвердження зведеного кошторисного розрахунку проєктної документації, зведеного кошторисного розрахунку вартості послуг та експертної оцінки додаються.
Дотримуючись виконання вимог постанови Кабінету міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», Головним управлінням протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури, розміщувалось обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартість на веб-сайті Кропивницької міської ради https://kr-rada.gov.ua/ в розділі Виконавчі органи – Головне управління житлово-комунального господарства в частині «публічна інформація»https://kr-rada.gov.ua/upravlinnya-gkh-20220312/publichna-informatsiya-jkh/ . (скан-копія обґрунтування додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-22 12:14:23

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Утримання парку-пам`ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Перемоги» у м. Кропивницькому. Коригування (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-27-004960-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію відповідно до Додатка 3 до тендерної документації.
Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) до тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунки ціни (договірної ціни), зокрема, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису. Також, Замовник у складі тендерної документації в електронній системі закупівель оприлюднив локальні кошториси та підсумкові відомості до локальних кошторисів, зокрема, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 виготовлення та установка огорожі футбольного поля, де в розділах зазначив найменування витрат, їх кількість та одиниці виміру.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АІС «БУДКОМ» надано Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 виготовлення та установка огорожі футбольного поля (файл 6.pdf тендерної пропозиції). Однак, надана учасником ТОВ «АІС «БУДКОМ» відомість містить розбіжності у показниках кількості витрат у порівнянні із показниками витрат, зазначеними Замовником у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 виготовлення та установка огорожі футбольного поля у складі тендерної документації.
Надайте пояснення стосовно виявлених в ході моніторингу розбіжностей у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 виготовлення та установка огорожі футбольного поля.
2. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунки ціни (договірної ціни), зокрема, пояснювальну записку до договірної ціни. Також Замовник у примітках Додатка 3 до тендерної документації зазначив, що: «Кошторисом на будівництво передбачено рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості – 17 445,80 грн».
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АІС «БУДКОМ» надано Пояснювальну записку, яка є невід`ємною частиною Договірної ціни, де в кошторисній заробітній платі робітників вказав тарифну сітку для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 174,67 люд. год. та розряді робіт 4 в розмірі 17 860,01 грн, що перевищує рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, зазначеного Замовником у вимогах тендерної документації.
Надайте пояснення стосовно виявлених в ході моніторингу розбіжностей в розмірі середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-24 14:46:55

Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області по моніторингу UA-M-2025-01-21-000034

1) Згідно умов тендерної документації, Додатку № 3 до ТД в розділі примітка зазначено, що всі розрахунки всіх витрат на виконання робіт повинні бути розраховані відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Зазначені в технічному завданні машини, механізми та матеріали, учасник, при складанні пропозиції, має право замінити на еквівалентну машину, механізм та матеріал згідно характеристик, які зазначені в БДН, ДСТУ і СОУ. При складанні договірної ціни, учасник (підрядник) керується Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва». Відповідно до Розділу V даної настанови, Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), відповідно до п. 5.4. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов’язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості експлуатації машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, з державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо).
У наданій договірній ціні учасника, а саме в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 виготовлення та установка огорожі футбольного поля, було застосовано позицію Автомобіль бортовий ГАЗ 5312, вантажопідйомність 3 т в кількості 7,6636 маш. год (на заміну Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 5 т в кількості 6,664 маш. год). Так як вантажопідйомність зазначеного автотранспортного засобу менша, відповідно йому потрібно зробити кількість виїздів більшу ніж автотранспорту вантажопідйомністю 5т. що пояснює різницю в кількості маш.год. Аналогічна ситуація з позицією Мотобур будівельний Vitals в кількості 5,69296 маш. год (на заміну Машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт [90 к.с.], глибина буріння 1,5-3 м 4,9504 маш. год). Потужність зазначеного обладнання менша відповідно більша кількість маш.год.

2) Згідно умов тендерної документації, Додатку № 3 до ТД в розділі примітка зазначено, що Кошторисом на будівництво передбачено рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості – 17 445,80 грн. Тобто дані вказані згідно пояснювальної записки затвердженого кошторисного розрахунку вартості будівництва, а саме розмір середньомісячної заробітної плати для розряду 3,8 – 17445,80 грн. при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 174,67 люд-год.
Замовником в тендерній документації не вказувався рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робітника для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 174,67 люд. год. та розряді робіт 4 в розмірі 17 860,01 грн.
Однак, при перевірці Договірної ціни, а саме пояснювальної записки учасника, рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робітника для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 174,67 люд. год. та розряді робіт 4 в розмірі 17 860,01 грн. повністю відповідає затвердженому кошторисному розрахунку.
(Скан-копія Пояснювальної записки затвердженого кошторисного розрахунку вартості будівництва додається).

Розряд робочого: 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Тарифний коефіцієнт,
відповідно розряду: 1,0; 1,080; 1,186; 1,339; 1,542; 1,797.

Наведені значення тарифних коефіцієнтів є розрахунковими і отримані шляхом ділення годинної тарифної ставки кожного розряду на годинну тарифну ставку 1-го розряду.
Відповідно до Тарифної сітки для будівельних монтажних і ремонтних робіт, вартість 1 люд-год, з урахуванням прийнятої середньомісячної зарплати робітників складає 99,88 грн люд-год, для розряду 3,8 з міжрозрядним коефіцієнтом 1,308. (таблиця міжрозрядних коефіцієнтів у будівництві).
Відповідно пояснювальної записки у інвесторській документації, працівники які задіяні на пусконалагоджувальних роботах прирівнюються до робітників 4,0 розряду, де погодинна тарифна ставка складає 102,25 грн люд год (для 4,0 розряду з міжрозрядним коефіцієнтом 1,339) та з урахуванням середньомісячній норми тривалості робочого часу 174,67 люд-год.
Таким чином, розмір середньомісячної заробітної плати для розряду 4,0 з урахуванням Тарифної сітки для будівельних монтажних і ремонтних робіт та таблиці міжрозрядних коефіцієнтів у будівництві складає:
102,25 х 174,67 = 17860,01 грн

Перевіряємо: 76,36 х 1,339 х 174,67 = 17860,01 грн
Де:
- 76,36 – вартість 1 люд-год для розряду 1,0 (відповідно до Тарифної сітки для будівельних монтажних і ремонтних робіт)
- 1,339 - міжрозрядний коефіцієнт для розряду 4,0 (відповідно до таблиці міжрозрядних коефіцієнтів у будівництві)
- 174,67 - середньомісячна норма тривалості робочого часу

Виходячи з вищевикладеного, можемо сказати, що Договірна ціна складена у відповідності з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва». Тендерна пропозиція учасника ТОВ «АІС «БУДКОМ» відповідає усім вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2025 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС "БУДКОМ" 5 651 276,81
UAH з ПДВ
5 651 276,81
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 січня 2025 16:51
Електронний підпис
09 січня 2025 16:50
Довідка фіз. особи.pdf.p7s
09 січня 2025 16:50
Довідка юр. особи.pdf
09 січня 2025 16:50
Довідка юр. особи.pdf.p7s
09 січня 2025 16:49
Файл 11.pdf
09 січня 2025 16:49
Довідка фіз. особи.pdf
08 січня 2025 13:20
Електронний підпис
08 січня 2025 13:19
Файл 10.pdf
06 січня 2025 12:48
Електронний підпис
06 січня 2025 12:47
Файл 1.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 5.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 6.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 8.pdf
06 січня 2025 12:47
Довідка.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 2.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 3.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 4.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 2.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 9.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 4.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 3.pdf
06 січня 2025 12:47
Файл 7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС "БУДКОМ"

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Довідка.pdf

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Учасник має документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору

Підтверджую

Файл 4.pdf

Наявність працівників відповідної кваліфікації

В Учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації

Підтверджую

Файл 3.pdf

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Учасник має обладнання та матеріально-технічну базу, достатню для виконання зазначених робіт в повному обсязі та встановлені строки

Підтверджую

Файл 2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС "БУДКОМ"
#41523924
Переможець 5 651 276,81
UAH з ПДВ
09 січня 2025 14:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 січня 2025 12:51

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником вимагається Довідка по формі відповідно до Додатку № 4 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та рекомендовано з проставлянням відбитку печатки, в який зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання зазначених робіт в повному обсязі та встановлені строки. На підтвердження права власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою Учасник надає документи згідно вимог Додатку № 4 до ТД. Відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації п. 1.1 Учасник надає довідку в якій повинні бути зазначені в повному обсязі технічні засоби, обладнання відображені в розділі ІІ (Будівельні машини і механізми) Підсумкової відомості ресурсів стосовно предмету закупівлі, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі, та яка надається Учасником в складі пропозиції. В Довідці зазначаються транспортні засоби, машини, механізми, обладнання, необхідні для проведення робіт, визначених технічним завданням. Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору оренди, надання послуг, виконання робіт тощо. Учасником не вказані в Довідці в повному обсязі наявність обладнання, інструменту, технічних засобів для виконання необхідних робіт, які відображені в розділі ІІ (Будівельні машини і механізми) Підсумкової відомості ресурсів, а саме: Таль ланцюгова Maxformer HSZ; Пістолет монтажний. Також учасником не надано документального підтвердження права власності/ користування вищезазначеного обладнання. Враховуючи перелік виявлених невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені невідповідності. Вам необхідно: Надати Довідку згідно Додатку № 4 до Тендерної документації. В Довідці про наявність обладнання, інструменту, технічних засобів для виконання необхідних робіт зазначити в повному обсязі перелік технічних засобів, інструменту, обладнання відображених в розділі ІІ (Будівельні машини і механізми) Підсумкової відомості ресурсів, в тому числі: Таль ланцюгова Maxformer HSZ; Пістолет монтажний. Також надати підтверджуючі документи на право власності/користування вищевказаного обладнання.

Документи

09 січня 2025 14:35
Довідка НАЗК
09 січня 2025 14:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2025 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС "БУДКОМ"
#41523924
5 651 276,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 січня 2025 14:35
Довідка НАЗК
09 січня 2025 14:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2025 14:08
відомість ресурсів до Локальних кошторисів.zip зміни до договору
22 січня 2025 14:05
відомість ресурсів до Локальних кошторисів.pdf зміни до договору
22 січня 2025 14:04
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2025 16:00
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 січня 2025 15:59
Електронний підпис укладений
17 січня 2025 14:59
Договір 8 від 17.01.2025.pdf укладений
17 січня 2025 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із формальною помилкою Внесено зміни до додатків до Договору: "Календарний графік надання послуг", "Графік фінансування" та викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): інформація про ціни на матеріальні ресурси до Договору №8 від 17.01.2025
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: інформація про ціни на матеріальні ресурси
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML