Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365245 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Перспективна, будинок 41 |
Контактна особа: |
Халявка Юлія Віталіївна 380522358359 sektorzakupivli@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2024 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 5 662 882,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 314,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2024 12:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2024 12:08 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
27 грудня 2024 12:08 |
Тендерна документація.doc | |
27 грудня 2024 12:08 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
27 грудня 2024 12:08 |
Додаток 7 до ТД.docx | |
27 грудня 2024 12:08 |
Додаток 8 до ТД (проєкт договору).docx | |
27 грудня 2024 12:08 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
27 грудня 2024 12:08 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
27 грудня 2024 12:08 |
Додаток 9 до ТД.docx | |
27 грудня 2024 12:08 |
Технічне завдання до Додатку 3 до ТД.docx | |
27 грудня 2024 12:08 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
27 грудня 2024 12:08 |
Додаток 3 до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-21-000034 ● f411ebd1a6194907b87b2fd1def7f125
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2025 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 4-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2025 № 4-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-12-27-004960-a 27.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-22 12:13:04
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Утримання парку-пам`ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Перемоги» у м. Кропивницькому. Коригування (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-27-004960-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайта або офіційного вебсайта головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-24 14:52:15
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області по моніторингу UA-M-2025-01-21-000034
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення, та визначення його очікуваної вартість здійснювалось відповідно до проектно-кошторисної документації «Утримання парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Перемоги" у м. Кропивницькому. Коригування», затвердженої наказом Головного управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради (далі – Головне управління) від 25.12.2024 року № 162.
Виготовлення кошторисної документації здійснено ФОП Тимченко І.Є., з яким укладено договір від 17.12.2024 року № 320. Дана кошторисна документація пройшла філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини документації за робочим проєктом «Утримання парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Перемоги" у м. Кропивницькому. Коригування» від 24.12.2024 року № 12-0273/03-24.
Скан-копії наказу на затвердження зведеного кошторисного розрахунку проєктної документації, зведеного кошторисного розрахунку вартості послуг та експертної оцінки додаються.
Дотримуючись виконання вимог постанови Кабінету міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», Головним управлінням протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури, розміщувалось обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартість на веб-сайті Кропивницької міської ради https://kr-rada.gov.ua/ в розділі Виконавчі органи – Головне управління житлово-комунального господарства в частині «публічна інформація»https://kr-rada.gov.ua/upravlinnya-gkh-20220312/publichna-informatsiya-jkh/ . (скан-копія обґрунтування додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-22 12:14:23
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Утримання парку-пам`ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Перемоги» у м. Кропивницькому. Коригування (ДК 021:2015 – 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-27-004960-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію відповідно до Додатка 3 до тендерної документації.
Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) до тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунки ціни (договірної ціни), зокрема, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису. Також, Замовник у складі тендерної документації в електронній системі закупівель оприлюднив локальні кошториси та підсумкові відомості до локальних кошторисів, зокрема, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 виготовлення та установка огорожі футбольного поля, де в розділах зазначив найменування витрат, їх кількість та одиниці виміру.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АІС «БУДКОМ» надано Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 виготовлення та установка огорожі футбольного поля (файл 6.pdf тендерної пропозиції). Однак, надана учасником ТОВ «АІС «БУДКОМ» відомість містить розбіжності у показниках кількості витрат у порівнянні із показниками витрат, зазначеними Замовником у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 виготовлення та установка огорожі футбольного поля у складі тендерної документації.
Надайте пояснення стосовно виявлених в ході моніторингу розбіжностей у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 виготовлення та установка огорожі футбольного поля.
2. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунки ціни (договірної ціни), зокрема, пояснювальну записку до договірної ціни. Також Замовник у примітках Додатка 3 до тендерної документації зазначив, що: «Кошторисом на будівництво передбачено рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості – 17 445,80 грн».
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АІС «БУДКОМ» надано Пояснювальну записку, яка є невід`ємною частиною Договірної ціни, де в кошторисній заробітній платі робітників вказав тарифну сітку для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 174,67 люд. год. та розряді робіт 4 в розмірі 17 860,01 грн, що перевищує рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, зазначеного Замовником у вимогах тендерної документації.
Надайте пояснення стосовно виявлених в ході моніторингу розбіжностей в розмірі середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-24 14:46:55
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області по моніторингу UA-M-2025-01-21-000034
1) Згідно умов тендерної документації, Додатку № 3 до ТД в розділі примітка зазначено, що всі розрахунки всіх витрат на виконання робіт повинні бути розраховані відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Зазначені в технічному завданні машини, механізми та матеріали, учасник, при складанні пропозиції, має право замінити на еквівалентну машину, механізм та матеріал згідно характеристик, які зазначені в БДН, ДСТУ і СОУ. При складанні договірної ціни, учасник (підрядник) керується Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва». Відповідно до Розділу V даної настанови, Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), відповідно до п. 5.4. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат, а саме: амортизація будівель і споруд дільниць механізації та витрати на їх утримання і експлуатацію; податків, зборів та обов’язкових платежів, установлених законодавством, що враховуються у вартості експлуатації машино-години власної будівельної техніки підрядника (податок на землю, що її зайнято дільницею механізації, збір за спеціальне використання води, плата за проведення періодичних оглядів вантажопідйомних механізмів в органах виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, з державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення тощо).
У наданій договірній ціні учасника, а саме в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 виготовлення та установка огорожі футбольного поля, було застосовано позицію Автомобіль бортовий ГАЗ 5312, вантажопідйомність 3 т в кількості 7,6636 маш. год (на заміну Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 5 т в кількості 6,664 маш. год). Так як вантажопідйомність зазначеного автотранспортного засобу менша, відповідно йому потрібно зробити кількість виїздів більшу ніж автотранспорту вантажопідйомністю 5т. що пояснює різницю в кількості маш.год. Аналогічна ситуація з позицією Мотобур будівельний Vitals в кількості 5,69296 маш. год (на заміну Машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт [90 к.с.], глибина буріння 1,5-3 м 4,9504 маш. год). Потужність зазначеного обладнання менша відповідно більша кількість маш.год.
2) Згідно умов тендерної документації, Додатку № 3 до ТД в розділі примітка зазначено, що Кошторисом на будівництво передбачено рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості – 17 445,80 грн. Тобто дані вказані згідно пояснювальної записки затвердженого кошторисного розрахунку вартості будівництва, а саме розмір середньомісячної заробітної плати для розряду 3,8 – 17445,80 грн. при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 174,67 люд-год.
Замовником в тендерній документації не вказувався рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робітника для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 174,67 люд. год. та розряді робіт 4 в розмірі 17 860,01 грн.
Однак, при перевірці Договірної ціни, а саме пояснювальної записки учасника, рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робітника для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 174,67 люд. год. та розряді робіт 4 в розмірі 17 860,01 грн. повністю відповідає затвердженому кошторисному розрахунку.
(Скан-копія Пояснювальної записки затвердженого кошторисного розрахунку вартості будівництва додається).
Розряд робочого: 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Тарифний коефіцієнт,
відповідно розряду: 1,0; 1,080; 1,186; 1,339; 1,542; 1,797.
Наведені значення тарифних коефіцієнтів є розрахунковими і отримані шляхом ділення годинної тарифної ставки кожного розряду на годинну тарифну ставку 1-го розряду.
Відповідно до Тарифної сітки для будівельних монтажних і ремонтних робіт, вартість 1 люд-год, з урахуванням прийнятої середньомісячної зарплати робітників складає 99,88 грн люд-год, для розряду 3,8 з міжрозрядним коефіцієнтом 1,308. (таблиця міжрозрядних коефіцієнтів у будівництві).
Відповідно пояснювальної записки у інвесторській документації, працівники які задіяні на пусконалагоджувальних роботах прирівнюються до робітників 4,0 розряду, де погодинна тарифна ставка складає 102,25 грн люд год (для 4,0 розряду з міжрозрядним коефіцієнтом 1,339) та з урахуванням середньомісячній норми тривалості робочого часу 174,67 люд-год.
Таким чином, розмір середньомісячної заробітної плати для розряду 4,0 з урахуванням Тарифної сітки для будівельних монтажних і ремонтних робіт та таблиці міжрозрядних коефіцієнтів у будівництві складає:
102,25 х 174,67 = 17860,01 грн
Перевіряємо: 76,36 х 1,339 х 174,67 = 17860,01 грн
Де:
- 76,36 – вартість 1 люд-год для розряду 1,0 (відповідно до Тарифної сітки для будівельних монтажних і ремонтних робіт)
- 1,339 - міжрозрядний коефіцієнт для розряду 4,0 (відповідно до таблиці міжрозрядних коефіцієнтів у будівництві)
- 174,67 - середньомісячна норма тривалості робочого часу
Виходячи з вищевикладеного, можемо сказати, що Договірна ціна складена у відповідності з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва». Тендерна пропозиція учасника ТОВ «АІС «БУДКОМ» відповідає усім вимогам Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2025 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС "БУДКОМ" |
5 651 276,81
UAH з ПДВ
|
5 651 276,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС "БУДКОМ" #41523924 |
Переможець |
5 651 276,81
UAH з ПДВ
|
09 січня 2025 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 січня 2025 12:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2025 14:08
|
відомість ресурсів до Локальних кошторисів.zip | зміни до договору |
22 січня 2025 14:05
|
відомість ресурсів до Локальних кошторисів.pdf | зміни до договору |
22 січня 2025 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2025 16:00
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
21 січня 2025 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2025 14:59
|
Договір 8 від 17.01.2025.pdf | укладений |
17 січня 2025 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із формальною помилкою Внесено зміни до додатків до Договору: "Календарний графік надання послуг", "Графік фінансування" та викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | інформація про ціни на матеріальні ресурси до Договору №8 від 17.01.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | інформація про ціни на матеріальні ресурси |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |