Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення приміщень Учбового корпусу літ. «А-6» ХНУМГ ім. О.М Бекетова, за адресою м. Харків, вул. Сумська, 40
Очікувана вартість
8 981 490,00 UAH
UA-2023-07-24-008414-a 4c8a327f57aa4ad28591252c01f7952a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Товстокорий Євген

380577073282 tender@kname.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
Код ЄДРПОУ: 02071151
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Маршала Бажанова, будинок 17
Контактна особа: Товстокорий Євген
380577073282
tender@kname.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2023 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2023 00:00
Початок аукціону: 01 серпня 2023 12:47
Початок аукціону: 01 серпня 2023 12:47
Очікувана вартість: 8 981 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 907,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії відповідно до вимог чинного законодавства. Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". 2.2. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікований електронний підпис, що не може бути перевірений, вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2.3. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. 2.4. Розмір надання забезпечення тендерної пропозиції – 44 907,45 грн. (Соток чотири тисячі дев’ятсот сім гривень 45 коп.). 2.5. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. 2.6. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у підпункті 2.4 цього пункту, при виникненні обставин, зазначених у підпункті 3.1 пункту 3 цього ж розділу. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - адреса місцезнаходження. 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA128201720343161002200001001 в ДКС України». 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 2.7. Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється. 2.8. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 2.9. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. 2.10. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 2.11. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 44907.45 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 6.1. Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави: - на п/р Замовника: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA128201720343161002200001001 в ДКС України»; - у розмірі 5% вартості договору*. * - «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю» (частина 3 статті 27 Закону). 6.2. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. 6.3. Банківська гарантія повинна містити: - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму визначену у вимозі в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж 12 місяців). 6.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт системи опалення приміщень Учбового корпусу літ. «А-6» ХНУМГ ім. О.М Бекетова, за адресою м. Харків, вул. Сумська, 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Остаточні розрахунки здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником суми вартості виконаних робіт на поточний рахунок Підрядника протягом 60 календарних днів після підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми-КБ-2в) Пiсляоплата 60 Календарні 70
Iнша подія 2.5. Відповідно до Постанови КМ України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2023 № 849 «Про окремі питання здійснення попередньої оплати та визнання таким, що втратив чинність наказ Міністерства освіти і науки України від 09.03.2023 № 304» (далі – Наказ № 849) на організацію виконання робіт та придбання матеріальних ресурсів для виконання будівельно-монтажних робіт перед початком робіт Замовник здійснює Підряднику попередню оплату в розмірі 30 відсотків від загального обсягу Роботи, яка складає uрн. коп. ( грн. коп. ) ( прописом ) в тому числі ПДВ 20% грн. коп. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату, зазначену в пункті 2.5. даного Договору, на організацію виконання Роботи та придбання матеріальних ресурсів для виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2023 № 849 не пізніше 3 (трьох) місяців з дати початку виконання Роботи. Аванс 7 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 липня 2023 15:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії відповідно до вимог чинного законодавства. Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". 2.2. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікований електронний підпис, що не може бути перевірений, вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2.3. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. 2.4. Розмір надання забезпечення тендерної пропозиції – 44 907,45 грн. (Соток чотири тисячі дев’ятсот сім гривень 45 коп.). 2.5. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. 2.6. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у підпункті 2.4 цього пункту, при виникненні обставин, зазначених у підпункті 3.1 пункту 3 цього ж розділу. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - адреса місцезнаходження. 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA128201720343161002200001001 в ДКС України». 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 2.7. Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється. 2.8. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 2.9. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. 2.10. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 2.11. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.

Сума забезпечення: 44907.45 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
6.1. Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави: - на п/р Замовника: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA128201720343161002200001001 в ДКС України»; - у розмірі 5% вартості договору*. * - «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю» (частина 3 статті 27 Закону). 6.2. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. 6.3. Банківська гарантія повинна містити: - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму визначену у вимозі в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж 12 місяців). 6.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-22-000007 ● 716a4f9936444680b4044d5096ec7ff2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2023 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
22.11.2023 № 59-З
Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-07-24-008414-a 24.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-08 09:51:08

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Учбового корпусу літ. «А-6» ХНУМГ ім. О.М Бекетова, за адресою м. Харків, вул. Сумська, 40»; очікуваною вартістю 8 981 490,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-008414-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-13 15:31:06

ПОЯСНЕННЯ на виконання запиту Державної аудиторської служби з Північного офісу держаудитслужби Управління Північного офісу держаудитслужби в Чернігівській області від 08.12.2023 щодо прийнятого рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій в закупівлі UA-2023-07-24-008414-a

ЗАПИТ № 1:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?

Очікувана вартість предмету закупівлі (розмір бюджетного призначення) визначена відповідно до ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ (додається) вартості будівництва, з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт, проектної документації на будівництво, затвердженому Наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 з урахуванням ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Учбового корпусу літ. «А-6» ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, за адресою м. Харків, вул. Сумська, 40», Код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, відповідають зведеному кошторисному розрахунку на цю закупівлю (додається), який «пройшов» експертну оцінку та «Кошторисним нормам України. Настанові з визначення вартості будівництва (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3), затвердженим Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на цю закупівлю викладено в Додатку № 3 до тендерної документації.

ЗАПИТ № 2:
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

На «Офіційному веб-сайті ХНУМГ ім. О.М. Бекетова» https://www.kname.edu.ua за посиланням: Головна → Публічна інформація → Державні закупівлі публікуються Річні плани зі змінами та Інформація щодо процедур закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-08 15:15:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Учбового корпусу літ. «А-6» ХНУМГ ім. О.М Бекетова, за адресою м. Харків, вул. Сумська, 40»; очікуваною вартістю 8 981 490,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-008414-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
В пункті 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком № 3 до тендерної документації).
При цьому учасником Приватним Акціонерним Товариством «Південспецатоменергомонтаж» в тендерній пропозиції вищезазначену інформацію та документи не оприлюднені.
Просимо пояснити, чому Замовником не надано учаснику Приватному Акціонерному Товариству «Південспецатоменергомонтаж» вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-13 21:36:56

ПОЯСНЕННЯ на виконання запиту Державної аудиторської служби з Північного офісу держаудитслужби Управління Північного офісу держаудитслужби в Чернігівській області від 08.12.2023 щодо прийнятого рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій в закупівлі UA-2023-07-24-008414-a

Абзацом 2 пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022, встановлено, що при «відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції» не слід вважати «невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією».
Тобто, подання такої вимоги Приватному Акціонерному Товариству «Південспецатоменергомонтаж» (далі - Учасник) про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель щодо технічних та якісних характеристик буде вважатися порушенням.
Разом з тим, при вивченні тендерної пропозиції Учасника, було встановлено наступне:
На пункти 1 та 2, якими відповідно учасники попереджалися, щодо самостійного визначення ціни та до яких доводилися об`єми робіт надання відповіді не вимагалася.
В пункті 3 підпунктами 3.1.учасники процедури закупівлі попереджалися про те, що «мають бути забезпечені переліченими в проектній документації (Додаток № 2 до договору) обладнанням/приладами/виробами/матеріалами (далі – матеріальні ресурси) для виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до проекту за предметом цієї закупівлі», а «Використання аналогічних матеріальних ресурсів при виконанні робіт за предметом цієї закупівлі не допускається» з перелічених нижче об’єктивних підстав.
Надання будь якої відповіді на це також не вимагалося.
Але, підпунктом 3.2. цього пункту вимагалося, що «учасники в тендерній пропозиції повинні надати гарантійний лист про наявність у них матеріальних ресурсів для виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до проекту за предметом цієї закупівлі».
Учасником в тендерній пропозиції такий документ надано (додається).
В останньому пункті 4 вимагалося від учасників цієї процедури закупівлі надання в складі тендерних пропозицій документів:
«1.) Скановану копію Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001 2015.
2.) Скановану копію Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції».
3.) Скановану копію Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
4.) Скановану копію Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019».
Учасником всі вищезазначені документи встановленим порядком було надано.

Додатково до наданого на ЗАПИТ № 1 пояснення повідомляємо, що локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, проектно-кошторисна документацію, дефектні акти тощо є складовими розділів зведеного кошторисного розрахунку, який до пояснення було додано у повному обсязі разом із експертним звітом.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2023 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНСПЕЦАТОМЕНЕРГОМОНТАЖ" 8 469 853,20
UAH з ПДВ
8 331 853,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГСК" 8 623 450,00
UAH з ПДВ
8 378 150,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 серпня 2023 16:49
Електронний підпис
04 серпня 2023 16:48
2712 Договір № .sts8d.p7s
04 серпня 2023 16:48
2712 Договір № .idc.p7s
04 серпня 2023 16:48
7. Лист-пояснення.pdf.p7s
04 серпня 2023 16:48
5. Довідка ПСАЕМ.pdf.p7s
04 серпня 2023 16:48
9. Банківська гарантія+.pdf
04 серпня 2023 16:48
2712 Договір № .sts8d
04 серпня 2023 16:48
2712 Договір № .idc
04 серпня 2023 16:48
9. Банківська гарантія.pdf
04 серпня 2023 16:48
8. Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2023 16:48
7. Лист-пояснення.pdf
04 серпня 2023 16:48
6. Довідка несудимість.pdf
04 серпня 2023 16:48
5. Довідка ПСАЕМ.pdf
04 серпня 2023 16:48
5. Довідка ПСАЕМ.p7s
04 серпня 2023 16:48
4. Довідка.pdf.p7s
28 липня 2023 17:10
Електронний підпис
28 липня 2023 17:05
Електронний підпис
28 липня 2023 17:03
14. Сертифікати ISO.pdf.p7s
28 липня 2023 17:03
10. Штатний розпис.pdf
28 липня 2023 17:03
14. Сертифікати ISO.pdf
28 липня 2023 17:03
Гарантія 34081.pdf.p7s
28 липня 2023 17:03
Гарантія 34081.pdf
28 липня 2023 17:03
10. Штатний розпис.pdf.p7s
28 липня 2023 17:03
Гарантія 34081.pdf.(1).p7s
28 липня 2023 17:03
Гарантія 34081.pdf.(2).p7s

Публічні документи

31 липня 2023 17:59
Електронний підпис
31 липня 2023 17:59
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
НАКАЗ.pdf
31 липня 2023 17:59
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf
31 липня 2023 17:59
РІШЕННЯ.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
31 липня 2023 17:59
BG 1335.zip
31 липня 2023 17:59
ДОВІДКА З БАНКУ.pdf
31 липня 2023 17:59
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
BG 1335.zip.p7s
31 липня 2023 17:59
ВИТЯГ ПДВ ГСК.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf
31 липня 2023 17:59
ОПИС.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
РІШЕННЯ.pdf
31 липня 2023 17:59
ОПИС.pdf
31 липня 2023 17:59
ВИПИСКА ГСК.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
ВИПИСКА ГСК.pdf
31 липня 2023 17:59
ВИТЯГ ПДВ ГСК.pdf
31 липня 2023 17:59
ДОВІДКА З БАНКУ.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
НАКАЗ.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img009.pdf
31 липня 2023 17:59
img001.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img010.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img011.pdf
31 липня 2023 17:59
img003.pdf
31 липня 2023 17:59
img008.pdf
31 липня 2023 17:59
img014.pdf
31 липня 2023 17:59
img014.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img013.pdf
31 липня 2023 17:59
img007.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img012.pdf
31 липня 2023 17:59
img004.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img009.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img007.pdf
31 липня 2023 17:59
img006.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img002.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img005.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img004.pdf
31 липня 2023 17:59
img011.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img013.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
31 липня 2023 17:59
ВІДГУК.pdf
31 липня 2023 17:59
img003.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img002.pdf
31 липня 2023 17:59
img001.pdf
31 липня 2023 17:59
ВІДГУК.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img012.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img005.pdf
31 липня 2023 17:59
img010.pdf
31 липня 2023 17:59
img008.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img006.pdf
31 липня 2023 17:59
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img008.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
НАКАЗ.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img002.pdf
31 липня 2023 17:59
ВІДГУК.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
ВИТЯГ ПДВ ГСК.pdf
31 липня 2023 17:59
img005.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
ВИТЯГ ПДВ ГСК.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img002.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img007.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img005.pdf
31 липня 2023 17:59
img007.pdf
31 липня 2023 17:59
img001.pdf
31 липня 2023 17:59
img009.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
ОПИС.pdf
31 липня 2023 17:59
img009.pdf
31 липня 2023 17:59
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf
31 липня 2023 17:59
img012.pdf
31 липня 2023 17:59
img013.pdf
31 липня 2023 17:59
img010.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img014.pdf
31 липня 2023 17:59
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
31 липня 2023 17:59
ОПИС.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img013.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img003.pdf
31 липня 2023 17:59
img006.pdf
31 липня 2023 17:59
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img011.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img014.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img010.pdf
31 липня 2023 17:59
ВИПИСКА ГСК.pdf
31 липня 2023 17:59
img004.pdf
31 липня 2023 17:59
ДОВІДКА З БАНКУ.pdf
31 липня 2023 17:59
img003.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
ВИПИСКА ГСК.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img011.pdf
31 липня 2023 17:59
img001.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf
31 липня 2023 17:59
img004.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
BG 1335.zip.p7s
31 липня 2023 17:59
img008.pdf
31 липня 2023 17:59
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
31 липня 2023 17:59
ВІДГУК.pdf
31 липня 2023 17:59
ДОВІДКА З БАНКУ.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
BG 1335.zip
31 липня 2023 17:59
img006.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
НАКАЗ.pdf
31 липня 2023 17:59
РІШЕННЯ.pdf
31 липня 2023 17:59
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
img012.pdf.p7s
31 липня 2023 17:59
РІШЕННЯ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНСПЕЦАТОМЕНЕРГОМОНТАЖ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГСК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНСПЕЦАТОМЕНЕРГОМОНТАЖ"
#04827073
Переможець 8 331 853,20
UAH з ПДВ
01 серпня 2023 21:39

Документи

01 серпня 2023 21:39
Довідка НАЗК
01 серпня 2023 21:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2023 21:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНСПЕЦАТОМЕНЕРГОМОНТАЖ"
#04827073
8 331 853,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2023 21:39
Довідка НАЗК
01 серпня 2023 21:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 10:15
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 13:49
Додаткова угода № 6 від 15.12.2023 до Договору № 304 від 08.08.2023.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 13:47
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2023 14:20
Лист № 284 від 08.12.2023.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 14:19
Додаткова угода № 5 відл 08.12.2023 до Договолру № 304 від 08.08.2023.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 14:19
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2023 14:00
Лист № 270 від 29.11.2023 до Договору № 304.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 13:59
Додаткова угода № 4 від 30.11.2023 до Договору № 304 від 08.08.2023.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 13:59
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2023 10:00
Лист № 263 від 16.11.2023 (об’єктивні обставини продовження строку).pdf зміни до договору
20 листопада 2023 09:59
Додаткова угода № 3 від 17.11.2023 до Договору № 304 від 08.08.2023.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 09:58
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 11:00
Протокол №5-КрСО(23-1 від 18.10.23.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 10:58
Додаткова угода №2 від 13.10.2023 до Договору №304 від 08.08.23.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 10:57
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2023 13:11
Додаткова угода № 1 від 14.08.2023 до Договору № 304 від 08.08.2023 .pdf зміни до договору
15 серпня 2023 13:09
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2023 12:46
Додаток № 2 до Договору № 304 від 08.08.2023 Рабочий проект Опалення 06-А-2023-ОВ.pdf зміни до договору
08 серпня 2023 12:45
Електронний підпис укладений
08 серпня 2023 11:34
Договір № 304 від 08.08.2023.pdf укладений
08 серпня 2023 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додається окремим файлом Робочий проект Додаток № 2 до Договору № 304 від 08.08.2023
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди підпункт 2.6. Договору викласти в наступній редакції: «Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату, зазначену в пункті 2.5. цього Договору, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2023 № 849 в строк до 13.10.2023 року.».
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди викласти п 4.2. Договору в наступній редакції: 4.2. Підрядник зобов'язується виконати роботи, передбачені п 1.1. цього Договору, з моменту укладання договору до 17 листопала 2023 р.(включно).
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 4.2 Договору в наступній редакції: 4.2. Підрядник зобов’язується виконати роботи, передбачені п. 1.1 цього Договору, з моменту укладання договору до 30.11.2023 р. (включно).
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 4.2 Договору в наступній редакції: 4.2 Підрядник зобов’язується виконати роботи, передбачені п. 1.1. цього Договору з моменту укладання договору до 08.12.2023 р. (включно).
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 4.2 Договору в наступній редакції: 4.2 Підрядник зобов’язується виконати роботи, передбачені п. 1.1. цього Договору з моменту укладання договору до 15.12.2023 р. (включно).
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 2.3. Договору в наступній редакції: 2.3. Загальна вартість Договору складає: 7 330 916 грн 40 коп. (сім мільйонів триста тридцятрь тисяч дев’ятсот шістнадцять грн. 40 коп)., у тому числі ПДВ 20% - 1 221 819 грн 40 коп (один мільйон двісті двадцять одна тисяча вісімсот дев’ятнадцять грн. 40 коп.) та визначається Договірною ціною за формою локального кошторису (Додаток № 1 до договору) до даного Договору та є невід’ємною його частиною. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми-КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми-КБ-3), наданих завірених копій видаткових накладних та актів прихованих робіт. 2. Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 4.2. Договору в наступній редакції: 4.2. Підрядник зобов’язується виконати роботи, передбачені п.1.1. цього Договору з моменту укладання договору до 22.12.2023 р. (включно). 3. Сторони дійшли згоди доповнити Договір № 304 від 08.08.2023 Додатком №3 в редакції, що додається. ПЛАН фінансування робіт: «Капітальний ремонт системи опалення приміщень Учбового корпусу літ. «А-6» ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, за адресою м. Харків, вул. Сумська, 40» Джерела капітальних вкладень Усього, грн. За роками, грн. 2023 1 2 3 Бюджетні кошти 7 330 916, 40 7 330 916, 40 Усього 7 330 916, 40 7 330 916, 40
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 7 330 916,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 221 819,40 UAH)