Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки телефонних дзвінків
Очікувана вартість
3 195 700,00 UAH
UA-2020-07-31-005422-c 4c5db4def22247aca63e4b49085fa4ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилов Олександр Михайлович

Contactcenter1551kbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 38321511
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Контактна особа: Гаврилов Олександр Михайлович
Contactcenter1551kbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 12:34
Очікувана вартість: 3 195 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 979,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
913057 штуки
Послуги з обробки телефонних дзвінків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 10:49
Перелік змін.pdf
04 серпня 2020 10:49
Протокол 71.pdf
31 липня 2020 16:11
Проект договору обробка телефонних дзвінків 31.07.2020.docx
31 липня 2020 16:11
Документація обробка телефонних дзвінків 31.07.2020.docx
04 серпня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 10:49
Перелік змін.pdf
04 серпня 2020 10:49
Протокол 71.pdf
31 липня 2020 16:11
Проект договору обробка телефонних дзвінків 31.07.2020.docx
31 липня 2020 16:11
Документація обробка телефонних дзвінків 31.07.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ" 3 150 046,65
UAH з ПДВ
3 150 046,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОЛЛ" 3 195 700,00
UAH з ПДВ
3 195 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 10:09
Статут Еколл 07.11.17.PDF
13 серпня 2020 10:09
протокол Шавлюк дир..jpg
13 серпня 2020 10:09
Наказ про введення ВЕД.PDF
13 серпня 2020 10:09
Витяг ЕКОЛЛ_24062020.docx

Конфіденційні документи

13 серпня 2020 10:09
Копія договору Караван ТВ-Еколл.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить інформацію про треті особи

13 серпня 2020 10:09
Копія договору інтернет-з’єднань.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить інформацію про треті особи

13 серпня 2020 10:09
Копія договору з Вамарк.PDF

Обґрунтування конфіденційності

містить інформацію про треті особи

13 серпня 2020 10:09
Копії договорів на приміщення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить інформацію про треті особи

13 серпня 2020 10:09
Договір Місто для людей_01102018.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить інформацію про треті особи

13 серпня 2020 10:09
Акти Місто для людей.PDF

Обґрунтування конфіденційності

містить інформацію про треті особи

13 серпня 2020 10:09
Акти Караван ТВ.PDF

Обґрунтування конфіденційності

містить інформацію про треті особи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ"

ТОВ "ЕКОЛЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ"
#40186059
Переможець 3 150 046,65
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 13:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 11:20

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Під час розгляду тендерним комітетом КБУ «Контактний центр міста Києва» (далі – Замовник) пропозиції ТОВ «АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ» (далі – Учасник) до закупівлі послуг з обробки телефонних дзвінків (код ДК-021:2015 - 79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків) (Закупівля:UA-2020-07-31-005422-c) виявлено ряд невідповідностей у інформації та документах поданих Учасником. На виконання п. 16 ст. 29 Закону Країни «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє наступний перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника, вимоги до яких передбачено в Тендерній документації: 1. Завірену копію Статуту ТОВ «АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ» надано не у повному обсязі, а лише чотири сторінки. В підпункті 8 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція повинна містити файл з засвідченою Учасником копією статуту або іншим установчим документом в останній редакції. У випадку, якщо статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в Статуті або іншому установчому документі потребує затвердження такого договору загальними зборами чи іншим органом юридичної особи, а пропозиція учасника перевищує зазначену у Статуті або іншому установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку № 4 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю; Очікувана вартість закупівлі UA-2020-07-31-005422-c становить 3195700,00 (три мільйони сто дев’яносто п’ять тисяч сімсот грн.) 00 коп. Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Відтак, Учасник не надав засвідчену копію Статуту та не підтвердив свої повноваження на підписання Договору про надання послуг, у випадку визначення його переможцем в закупівлі UA-2020-07-31-005422-c. 2. Відсутня довідка про незалучення третіх осіб до виконання договору. Відповідно до підпункті 5 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція повинна містити інформацією про третіх осіб, яких Учасник буде залучати до виконання умов договору про закупівлю (або довідку про незалучення третіх осіб до виконання умов договору). У разі якщо Учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання (третіх осіб) (субпідрядників/співвиконавців) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону. Учасник надає інформацією щодо відповідності таких третіх осіб вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатком №2 тендерної документації. У випадку залучення третіх осіб до виконання Договору більше ніж на 20 відсотків від вартості договору про закупівлю то Учасник повинен надати Замовникові відповідність третьої особи кваліфікаційних критеріям встановленим для Учасника лише в тій частині в якій третя особа залучається до виконання умов даного договору. У випадку залучення третіх осіб до виконання договору (проект договору про закупівлю зазначено в Додатку №4 до цієї тендерної документації) Учасник надає довідку, в довільній формі, про те, що Замовник не буде нести додаткові матеріальні та фінансові витрати на оплату послуг (робіт) третіх осіб, всі фінансові ризики та додаткові витрати покладаються на Учасника. Відтак, Учасник не долучив до тендерної пропозиції довідку про незалучення третіх осіб до виконання договору, а також не надає інформацією щодо відповідності таких третіх осіб вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатком №2 тендерної документації. 3. Учасник долучив до тендерної пропозиції копії договорів але не всі сторінки, не надав акти приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг. Відповідно до підпункту 3.2. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен долучити до тендерної пропозиції копію договорів, які вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації. На підтвердження повного виконання договорів надаються усі накладні чи акти виконаних робіт (послуг). (Учасник може не показувати конфіденційну інформацію, однак, в будь-якому разі, Учасник має підтвердити виконання взятих на себе зобов’язань по договорах в повному обсязі в кількісному або ціновому еквіваленті.). Відтак, Учасник не дотримався підпункту 3.2. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, тим самим не надав копії договорів та не підтвердив виконання договорів. Враховуючи вказане та з метою усунення виявлених невідповідностей, Учасник повинен завантаження через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель цього Повідомлення, таку інформацію та документи: 1. засвідчену Учасником копію Статуту ТОВ «АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ» в повному обсязі; 2. довідку про незалучення третіх осіб до виконання договору; 3. копії договорів. Учасник може не показувати конфіденційну інформацію, однак, в будь-якому разі, Учасник має підтвердити виконання взятих на себе зобов’язань по договорах в повному обсязі в кількісному або ціновому еквіваленті. Для виконання підпункту 3.1., 3.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учаснику необхідно надати копії договорів, із зазначенням предмету договору, контрагентів, з якими було укладено договори, рік виконання договорів, суми договорів. Оскільки Учасник надав копії договорів терміном дії яких є більше одного року (пролонговані) Замовнику буде достатньо копій актів надані послуги у розрізі одного бюджетного року. Учасник може надати копії інших аналогічних договорів та підтвердити виконання взятих на себе зобов’язань по цих договорах.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ"
#40186059
3 150 046,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 16:22
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 17:40
Д.у. 3 №03092020.PDF зміни до договору
23 лютого 2021 17:38
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 17:54
Додаткова угода 2 до Договору 03092020.PDF зміни до договору
28 січня 2021 17:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:45
Додаткова угода до договору № 03092020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:16
Договір 03092020.pdf укладений
08 вересня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 28.02.2021р. та внести зміни до п. 10.1., виклавши його у наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28.02.2021р. та в будь-якому випадку до повного виконання ними своїх зобов’язань по договору.»
Номер договору про закупівлю: 03092020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити вартість Договору на суму 629 970,00 грн. (шістсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 104 995,00 грн. (сто чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі та внести зміни до п.5.1. Договору, Специфікації Додатку №1 до Договору та Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку №2 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 03092020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.03.2021р. та внести зміни до п. 10.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 03092020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 780 016,65
UAH (в тому числі ПДВ 630 002,77 UAH)