Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Десятинній, 15 у Шевченківському районі»
Очікувана вартість
645 884,00 UAH
UA-2021-05-24-014698-b 4c299fe1a3164a22a756b8964d51fd6d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотуз Вадим Валерійович

+380442723536 vadim.motuz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Мотуз Вадим Валерійович
+380442723536
vadim.motuz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2021 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 645 884,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 229,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Десятинній, 15 у Шевченківському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на вул. Десятинній, 15 у Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться за вибором Замовника або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2021 17:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2021 17:32
Проект договору (Додаток 3).docx
24 травня 2021 17:32
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
24 травня 2021 17:32
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
24 травня 2021 17:32
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 645 234,10
UAH з ПДВ
645 234,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2021 17:16
Електронний підпис
01 червня 2021 16:59
Технічна частина.rar
01 червня 2021 16:59
Документи 1.rar
01 червня 2021 16:59
Документи 2.rar
01 червня 2021 16:59
31.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІВІН ТРАНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
Переможець 645 234,10
UAH з ПДВ
03 червня 2021 17:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417

№ рішення у справі

60/10-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/164-р/к

Дата рішення у справі

03.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

03 червня 2021 17:19
Електронний підпис
03 червня 2021 17:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2021 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
645 234,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2021 17:19
Електронний підпис
03 червня 2021 17:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:45
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 12:25
ДУ _3 до Д _161.6 від 23.06.2021.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 12:23
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 14:05
ДУ_ 2 від 31.08.2021 до Д _161.6 від 23.06.2021.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 10:13
ДУ1 до Д161 від 2306.21.pdf зміни до договору
10 серпня 2021 10:11
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 13:59
Договір укладений
24 червня 2021 13:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 вересня 2021 12:02
588 634,61 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA593808050000000026002743493
ТОВ "СIВIН ТРАНС"
Оплачений
25 жовтня 2021 10:22
18 248,23 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA593808050000000026002743493
ТОВ "СIВIН ТРАНС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.1.1. та п. 18.1. Розділу 18 Договору та викласти їх у новій редакції. Викладено у новій редакції договірну ціну (Додаток 1), локальний кошторис (Додаток 2), підсумкову відомість ресурсів (Додаток 3), дефектний акт (Додаток 4), календарний графік (Додаток 5), план фінансування об'єкту будівництва (Додаток 6).
Номер договору про закупівлю: 161/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських рсквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 19 Договору та викласти реквізити Підрядника у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 161/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з фактичним виконанням робіт на Об'єкті та уточненням обсягів робіт за Договором, Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 3), Дефектний акт (Додаток 4), План фінансування об'єкту будівництва (Додаток 6)
Номер договору про закупівлю: 161/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 606 882,84
UAH (в тому числі ПДВ 101 147,14 UAH)