Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт - влаштування захисту КНС-4 та Операторскої за адресою : вул. ........., м. .........., Бучанського району, Київської області
Очікувана вартість
1 250 689,43 UAH
UA-2023-11-13-015014-a 4c18ac5a8f45407eb6609806b06d2de9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чирінська Олена Вікторівна

380459748517 bucha_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04360586
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12
Контактна особа: Чирінська Олена Вікторівна
380459748517
bucha_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт - влаштування захисту КНС-4 та Операторскої за адресою : вул. ........., м. .........., Бучанського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Енергетиків,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

13 листопада 2023 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2023 17:00
додаток до дог 370.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-13-000008 ● 30b113079a4f42cba061670c4836cb9c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.12.2023 № 225

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 12 /12/2023 № 225

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

27 UA-2023-11-13-015014-a 13.11.2023 Бучанська міська рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-14 09:58:26

Запит на надання пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-15 14:01:57

Пояснення на запит

Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на підставі Дефектного акту та Зведеного кошторисного розрахунку, очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі 3-х комерційних пропозицій.
Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповівдно до Статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закукпівля без використання електронної системи, якою є закупівля UA-2023-11-13-015014-a не є закупівлею в розумінні Закону, відповідно у замовника відсутній обов’язок розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 02 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРУКОВКА"
#41033273
Переможець 1 250 689,43
UAH з ПДВ
13 листопада 2023 17:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 370.pdf укладений
13 листопада 2023 17:03