Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361661 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.poltava.ua/ |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А |
Контактна особа: |
Вікторія Фісенко +380532616092 tendervoda11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 11:59 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 11:59 |
Очікувана вартість: | 23 452 737,05 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234 527,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 150 000,00 грн. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Клас наслідків - СС2
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 16:28 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 07.09.2023).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Шановний Учаснику, надання учасником договору ремонту не гостроаваріної ділянки, а, наприклад, реконструкції або капітального ремонту аварійної ділянки каналізаційного колектору окрім нового будівництва каналізаційних мереж, НЕ БУДЕ підставою для відхилення тендерної пропозиції, адже це є по суті аналогічними видами робіт.
1) позиція 18 - роботи повинні виконуватись із монолітних залізобетонних днищ (бетон марки С 18/22,5)
2) позиція 19 – робота повинна виконуватись із збірних з/б елементів стійких до впливу сильноагресивного середовища, (плит покриття ПП ПЛАСТ та єврокілець КС ПЛАСТ, футерованих полімерним шаром за ГОСТ 16338-85)
3) позиція 23 – робота повинна виконуватись із труб поліетиленових для подачі холодної води типу РЕ100 SDR 17 за ДСТУ EN 12201-2:2018
4) позиція 25 - робота повинна виконуватись із пневматичних заглушок по ISO 9001:2015
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-09-000077 ● 816fcaba6aee4521a0f752e65188cb29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 21:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2024 № 78-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 3 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.09.2024 № 78-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-12-11-018171-a, 11.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-13 11:32:51
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 23452737,05 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-018171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-19 09:30:04
Про опрацювання запиту про надання інформації від Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та підготовки відповідного пояснення
Фізичні обсяги робіт, та умови їх виконання, визначені на підставі акту за результатами обстеження об’єкту та дефектного акту складеного інженерно- технічними працівниками замовника. (додається)
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно кошторисної документації, розробленої відповідно до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (додається).
Також з метою визначення оптимальних вимог до предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості, замовником проведено ринкові консультації шляхом направлення учасникам ринку відповідних запитів з описом необхідних/бажаних вимог до предмета закупівлі.
Документи, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та комерційні пропозиції (додаються)
(Примітка. Завантаження файлів відбулося з запізненням по технічим причинам)
- Акт обст.PDF
- Дефектний акт.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf
- Комерційна пропозиція ПП Полтава Будкомплекс.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ АВТО-М.pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи.pdf
- Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю.pdf
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf
- Службова Записка від начальника дільниці.pdf
- Протокол №476.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-16 17:32:27
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 23452737,05 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-018171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ПП Полтава Будкомплекс на відповідність тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації пункт 1), в частині підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, де учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном, наданій учасником ПП Полтава Будкомплекс в листі від 18.12.2023 № 634 «Iнформацiя про наявнiсть ПП «Полтава Будкомплекс» обладнання, матерiально-технiчної бази необхідних для виконання робiт згiдно вимог технiчного завдання», зокрема, пункти 17-20, пункти 22, 24 та 25?;
- яким чином переможцем ПП Полтава Будкомплекс забезпечено виконання вимоги тендерної документації (пункт 5 розділ 6), в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-19 17:46:50
Опрацювання запиту про надання інформації від Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та підготовки відповідного пояснення
На підтвердження інформації наявності обладнання й матеріально-тхнічної бази, необхідних для виконання робіт, згiдно вимог технiчного завдання, зокрема пунктів 17-20, пункти 22, 24 та 25.Дані роботи виконуються в комплексі і залучена техніка та застосовані знаряддя, прилади містяться в переліку наданих копій документів, що завантажені учасником в систему Prozorro.
Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Статтею 27 Закону передбачено право замовника вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. У свою чергу, пунктом 16 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю .
Тобто, Законом передбачено право замовника встановлювати вимогу надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Так, Учасник учасником ПП Полтава Будкомплекс надав банківську гарантію абезпечення виконання договору №2361 від 16.01.2024 року (Додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, Враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути , керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, закупівлю робіт за ідентифікатором закупівлі № UA-2023-12-11-018171-a, замовником прийнято рішення розірвати Договір (Додаткова угода №1)
2024-09-27 17:25:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону № 922.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону № 922.) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2024-10-14 09:39:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «Емпайр Буд Індастрі» |
23 218 000,00
UAH з ПДВ
|
22 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Полтава Будкомплекс |
23 312 949,19
UAH з ПДВ
|
22 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «Емпайр Буд Індастрі» #43163359 |
Відхилено |
22 450 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 17:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 грудня 2023 13:13
|
ПП Полтава Будкомплекс #40154823 |
Переможець |
22 500 000,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2024 10:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2023 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2024 17:06
|
Додаткова угода 1 до Договору підряду 1101_24_24_ВТ від 11.01.2024 ( ПП Полтава Будкомплекс).pdf | укладений |
27 вересня 2024 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 14:01
|
Договір №1101 24 ВТ ЯР.PDF | укладений |
11 січня 2024 13:54
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 січня 2024 — 27 жовтня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно п. 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель,та на виконання висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Замовником прийнято рішення усунути порушення законодавства в сфері державних закупівель шляхом розірвання договору. |