Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання послуг зі збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки)
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2022-02-09-012054-b ● 4bdb9f417f8740d6b3664c016134fb45
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2022 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2022 15:10 |
Очікувана вартість: | 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: надання послуг зі збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки).
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 430 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.05.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 25.02.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 4 300,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: надання послуг зі збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки).
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 430 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.05.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 25.02.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 4 300,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг зі збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 15:26 |
Додаток 5.docx | |
09 лютого 2022 15:26 |
Оголошення.docx | |
09 лютого 2022 15:26 |
Додаток 6.docx | |
09 лютого 2022 15:26 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
09 лютого 2022 15:26 |
Додаток 3.rtf | |
09 лютого 2022 15:26 |
Додаток 2 .docx | |
09 лютого 2022 15:25 |
Додаток 1.doc | |
09 лютого 2022 15:25 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Остапенко Сергій Анатолійович |
429 970,00
UAH з ПДВ
|
429 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" |
430 000,00
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Остапенко Сергій Анатолійович #2800907977 |
Переможець |
429 970,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 15:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 березня 2022 13:57 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 29 березня 2022 13:57 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
29 березня 2022 13:56
|
Електронний підпис |
29 березня 2022 13:56
|
Протокол 94.jpg |