Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 17:06 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 11:16 |
Очікувана вартість: | 2 952 629,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 763,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник згідно чинного законодавства може надавати аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт будівельних матеріалів. Після вказаного терміну невикористані Підрядником суми авансу повертаються Замовнику | Аванс | 60 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2023 рік | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 17:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 17:02 |
Додаток 5.doc | |
25 жовтня 2021 17:02 |
Додаток 4.doc | |
25 жовтня 2021 17:02 |
Додаток 3.doc | |
25 жовтня 2021 17:02 |
Додаток 2.doc | |
25 жовтня 2021 17:02 |
Додаток 1.doc | |
25 жовтня 2021 17:02 |
ТД УЖКГ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Окрім цього доводимо до Вашого відома, що згідно ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Беручи до уваги вищевикладене, та те що дана вимога не суперечить чинному законодавству задовільнити Ваше прохання не вбачається за можливе.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-07-000011 ● 58bb5e87cc004eca842f737bf74fcb18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2022 10:29 |
06.07.2022 НАКАЗ № 26-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 06.07.2022 № 26-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2021-10-25-003187-a, яку проводить Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – вказано, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку4). Замовником в тендерній документації встановлено, що відповідно до статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень ( у тому числі за лотом). Додатком 4 до Тендерної документації Замовником була визначена Інформація, яку надає учасник у тендерній пропозиції. ІНФОРМАЦІЯ, ЯКУ НАДАЄ УЧАСНИК У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ) ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ, ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ЧАСТИНАХ ПЕРШІЙ І ДРУГІЙ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ Пункт 10 ч. 1 ст. 17 Закону Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Надається учасниками копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Документи від переможця не вимагаються Замовником враховано роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/34835-06 щодо застосування статті 17 Закону та взято за основу додаток запропонований з переліком документів, необхідний для виконання вимог статті 17 Закону. Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі становить 2 952 629,00 гривень, то від учасника не вимагалось подання антикорупційної програми. На підставі викладено вище, вважаємо, що Замовником не порушено Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що з метою забезпечення дотримання законодавства у сфері закупівель Ваші рекомендації взяті до уваги та будуть враховані у подальшій роботі.
2022-07-15 14:25:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
2 444 000,00
UAH з ПДВ
|
2 169 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" |
2 470 900,00
UAH з ПДВ
|
2 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" |
2 601 084,00
UAH з ПДВ
|
2 601 084,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
2 169 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 09:20
|
Додаток 4 ДО 1233.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 17:51
|
Договір 1233.pdf | укладений |
07 грудня 2021 17:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п.12.2., п.12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.4., п.5.1., п.11.1 даного Договору та викласти їх у наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |