Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Облаштування робочих місць та оновлення парку комп’ютерної техніки КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя»
Очікувана вартість
296 000,00 UAH
UA-2019-11-04-000840-a ● 4b75e2fef32a485d82fbe2b8c2775cb5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 37885220 |
Місцезнаходження: | 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Троїцька, 46а |
Контактна особа: |
Душа Тетяна Володимирівна 380629511323 cpmsd2mariupol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 296 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Облаштування робочих місць та оновлення парку комп’ютерної техніки КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка Товару здійснюється Постачальником на умовах СРТ (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів. Міжнародної торгової палати Інкотермс 2010) - (м. Маріуполь, вул. Троїцька буд. 46а) згідно із заявками Покупця, за рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2019 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2019 14:13 |
Тендерна документація - Облаштування комп. технікою.doc | |
04 листопада 2019 14:12 |
209Протокол.PDF | |
04 листопада 2019 14:12 |
210Протокол.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 04 листопада 2019 20:59
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:04
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваш інтерес та увагу до даної закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне.
У відповідності до ст. ст. 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги щодо предмету закупівлі та його складових частин містять посилання на назву, торгової марки/моделі, з обов’язковим уточненням "або аналог" (Додаток № 3 до тендерної документації). Таким чином, всі посилання на торгівельну марку/патент/ конструкцію/комплектування предмету закупівлі, джерело його походження або виробника у цьому Додатку до тендерної документації слід читати як «або аналог»
Аналогічним вважається товар, що за своїми технічними та якісними показниками (функціями) не гірше ніж зазначено в даному технічному завданні.
За процедурою відкритих торгів має відбуватися розміщення інформації учасниками у вигляді тендерних пропозицій у відповідності до вимог тендерної документації замовника та приписів діючого закону. У технічному описі предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції за наданою формою необхідно зазначити інформацію про конкретну назву виробника, моделі тощо.
У відповідності до ст. ст. 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги щодо предмету закупівлі та його складових частин містять посилання на назву, торгової марки/моделі, з обов’язковим уточненням "або аналог" (Додаток № 3 до тендерної документації). Таким чином, всі посилання на торгівельну марку/патент/ конструкцію/комплектування предмету закупівлі, джерело його походження або виробника у цьому Додатку до тендерної документації слід читати як «або аналог»
Аналогічним вважається товар, що за своїми технічними та якісними показниками (функціями) не гірше ніж зазначено в даному технічному завданні.
За процедурою відкритих торгів має відбуватися розміщення інформації учасниками у вигляді тендерних пропозицій у відповідності до вимог тендерної документації замовника та приписів діючого закону. У технічному описі предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції за наданою формою необхідно зазначити інформацію про конкретну назву виробника, моделі тощо.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:13
Дата відповіді: 06 листопада 2019 15:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених додатком 3 тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації та додатку 3 до неї підлягають розгляду еквіваленти з технічними характеристиками не нижчими ніж у замовленого як предмет закупівлі. В іншому випадку тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена.
У пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність кожного виробу (тип, марка, назва виробника, кількість штук складової частини). Невідповідність конфігурації, вказаної в пропозиції, умовам документації дає право Замовнику на відхилення пропозиції.
Учасниками можуть бути як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.
У пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність кожного виробу (тип, марка, назва виробника, кількість штук складової частини). Невідповідність конфігурації, вказаної в пропозиції, умовам документації дає право Замовнику на відхилення пропозиції.
Учасниками можуть бути як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
284 268,00
UAH з ПДВ
|
284 268,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
295 875,60
UAH з ПДВ
|
290 877,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
292 380,00
UAH з ПДВ
|
290 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович |
295 986,00
UAH з ПДВ
|
294 486,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
284 268,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 13:34
|
ДУ №1 до договору №118.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2019 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 09:17
|
Договір №118.PDF | укладений |
09 грудня 2019 09:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в Додатку №1 до Договору ("Специфікація на поставку товару") |
Номер договору про закупівлю: | №118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |