Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід)
Очікувана вартість
1 713 060,00 UAH
UA-2024-04-12-004841-a 4b6fb94c3ff047838483148bdb2350d4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Зоряна Михайлівна

+380679480745 ny_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43907236
Місцезнаходження: 80465, Україна , Львівська обл., Новий Яричів, пл. Єдності,22
Контактна особа: Козак Зоряна Михайлівна
+380679480745
ny_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
921 метри кубічні
Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

12 квітня 2024 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2024 11:48
UA-2024-03-21-003211-a-report.pdf
12 квітня 2024 11:48
Обгрунтування на прямий договір (2).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-06-000017 ● 2a802e7bbea3455e8dfda6861b0c3b08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2024 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.06.2024 № 117

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2024 № 117.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 12. UA-2024-04-12-004841-a, 12.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-10 17:15:56

Про надання інформації

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-04-12-004841-a, яка проводилась відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» - Філія «Радехівське лісомисливське господарство», з яким укладено договір від 09.04.2024 №03-04/ВО.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-13 11:34:47

У відповідь на запит про надання пояснень в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:

1.Щодо чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб підпорядкованих установ Відділу освіти, культури, туризму, молоді і спорту Новояричівської селищної ради та затверджений рішенням сесії Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області № 4770 від 14.12.2023 р.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб підпорядкованих установ Відділу освіти, культури, туризму, молоді і спорту Новояричівської селищної ради у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до Технічних вимог ТУ У 16.1-00994207-005:2018. Очікувану вартість визначено після аналізу цін у Prozorro Marketi за період березень 2024 р., мінімальна ціна становила 1698 грн. за метр кубічний, максимальна ціна - 1900,00 грн.
2.Щодо чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» - Філія «Радехівське лісомисливське господарство», з яким укладено договір від 09.04.2024 №03-04/ВО. Повідомляємо, проте, що 21.03.2024 р. була оголошена закупівля UA-2024-03-21-003211-a Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід), яка не відбулася 30.03.2024 р. через відсутність учасників процедури закупівлі. Тому, замовником було надіслано лист №06-09/168 від 03.04.2024 р. Державному спеціалізованому господарському підприємству “Ліси України” - Філія «Радехівське лісомисливське господарство», з проханням укласти договір про надання послуг. Крім цього, повідомляємо, що в періоди 2022 - 2023 роки з даним постачальником були укладені договори на постачання деревини № 23/05-22 від 23.05.2022 р., №14/10/7 від 14.10.2022 р., № 20/09 від 20.09.2023 р, № 12/10 від 17.10.2023 р., згідно яких постачальником виконано всі зобов’язання та доставлений ними товар відповідав всім вимогам технічної специфікації.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-06-13 11:41:36

Пояснення з власної ініціативи

Додаток до пояснення - Копія рішення сесії №4770 від 14.12.2023 р.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2024-06-24 17:16:01

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-04-12-004841-a, яка проводилась відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з підпунктом 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) придбання замовниками послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 (в частині підтвердження вимог до суб’єкта, з яким укладено договір вимогам, що були визначені у тендерній документації попередньо відмінених відкритих торгів з особливостями).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-24 17:31:45

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-04-12-004841-a, яка проводилась відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з підпунктом 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) придбання замовниками послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 (в частині підтвердження вимог до суб’єкта, з яким укладено договір вимогам, що були визначені у тендерній документації попередньо відмінених відкритих торгів з особливостями).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-27 17:55:47

У відповідь на запит про надання пояснень в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:

21 березня 2024 року опубліковано оголошення UA-2024-03-21-003211-a, що оприлюднене на веб - порталі Prozorro, в якому було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій 30.03.2024 року 00:00 год. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі не було подано жодної тендерної пропозиції, у зв’язку з чим, відповідно до п. 51 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
Відтак, Замовником було надіслано лист №06-09/168 від 03.04.2024 р. Державному спеціалізованому господарському підприємству “Ліси України” - Філія «Радехівське лісомисливське господарство», з проханням укласти договір про надання послуг.
Філією «Радехівське лісомисливське господарство» було надано лист- погодження про намір укласти договір про надання послуг із долученням документального підтвердження вимог суб’єкта, з яким укладено договір вимогам, що були визначені у тендерній документації попередньо відмінених відкритих торгів з особливостями.

Додатки :Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Я, уповноважена особа з публічних закупівель зобов'язуюся у майбутньому більше не допускати порушення вимог законодавства про публічні закупівлі.

2024-07-04 16:51:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне спеціалізоване господарське підприємство "Ліси України"-Філія "Радехівське лісомисливське господарство"
#44967579
Переможець 1 713 060,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2024 12:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
12 квітня 2024 12:13