Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
910 470,00 UAH
UA-2021-11-22-014686-a ● 4b57847f37e04cb39e04fcfc2d288860
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 143 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22422670 |
Місцезнаходження: | 79491, Україна , Львівська обл., смт. Брюховичі, вул. Макаренка, буд. 9 |
Контактна особа: |
Галина Пурська +380971748323 oksanazdo143@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
Пункт закону: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав, передбачених пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі – Закон): «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера».
У зв'язку з виникненням особливих економічних та соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі виникла нагальна потреба здійснити закупівлю природного газу.
При цьому Замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 року за вих. № 3304-04/60124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі» для застосування підстави відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники можуть керуватися Кодексом цивільного захисту України (далі - Кодекс), яким передбачено визначення надзвичайної ситуації, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
Поряд з цим статтею 5 Кодексу наведено класифікацію наслідків надзвичайних ситуацій. Повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту визначені Главою 4 Кодексу. Статтею 17 Кодексу встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, зокрема видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік. Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодексу - надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Надзвичайна ситуація може бути державною, регіональною, місцевою, об’єктовою. Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) (п. 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій, постанова КМУ від 24.03.2004 року № 368). Згідно з п. 11 Порядку - Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Відтак, 30 вересня 2021 року між Кабінетом Міністрів України, НАК «Нафтогаз України», Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад підписано Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., та досягнуті домовленості для установ та організацій, що фінансуються з державного або місцевих бюджетів, та використовують природний газ для забезпечення всіх своїх потреб.
Крім того протоколом засідання експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 № 15/09-21 ухвалено, що відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. № 368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800 - НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (додаток 3).
У свою чергу, протоколом №26 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Львівської обласної державної адміністрації від 11.10.2021р. вирішено визнати ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам, організацій та комунальних некомерційних підприємств, що фінансуються з державного або місцевих бюджетів на осінньо-зимовий період 2021 – 2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області, завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною ситуацією. Тим же, обласна комісія з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій протокольним рішенням визнала ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам, на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, відповідно до Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010, пункту 4.3 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями (далі – Порядок класифікації), пункту 76 розділу І Класифікаційних ознак надзвичайних ситуації, затверджених наказом МВС України від 06 серпня 2018 року № 658, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2018 року за № 969/32421, попередньо класифікувати як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код НС 10800 – НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) регіонального рівня.
Можливим варіантом виходу із кризової ситуації та враховуючи зобов’язання за Меморандумом, які взяті НАК «Нафтогаз України» в частині забезпечення природним газом бюджетних підприємств, установ, організацій на сезон 2021/2022 роки за спеціальною ціною, єдино можливим постачальником природного газу визнано – Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг", код за ЄДРПОУ: 42399676, місцезнаходження: Україна, 04116, місто Київ, вул. Шолуденка, будинок 1, що повинен стати гарантованим постачальником природного газу за індивідуальними договорами для задоволення потреб бюджетних установ та організацій області на опалювальний період 2021-2022 років. ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» здійснює діяльність на підставі ліцензії, виданої Постановою НКРЕКП від 04.09.2018 р. № 962 «Про видачу ліцензій з постачання природного газу ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Тепло» та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг».
Пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера».
Пунктом 7 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Згідно офіційної інформації, що розміщена на веб-сайті ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» за посиланням https://naftogaztrading.com.ua/news/naftogaz ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» інформує бюджетні установи та організації про порядок укладання договору на постачання природного газу відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. від 30 вересня 2021 року.
Кабінет Міністрів України розпорядженням від 11 жовтня 2021 р. № 1234-р "Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” попередньо одобрив укладання договорів постачання природного газу бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдингˮ.
Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз. 1 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи вищезазначене та інформацію про підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладеного 30.09.2021 року, за доцільне здійснити закупівлю “Природний газ (код ДК 021:2015 – 09120000-6. Газове паливо)” шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдингˮ, відповідно до абзацу першого пункту третього частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі".
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
• Кодекс цивільного захисту України від 2 жовтня 2012 року № 5403-VI {Із змінами};
• Порядок класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затверджений Постановою КМУ від 24.03.2004 року № 368;
• Протокол засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 15/09-21 від 12.10.2021 р. яким затверджено перелік надзвичайних ситуацій що виникли в Україні протягом вересня 2021 року (додаток 3);
• Протокол №26 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Львівської обласної державної адміністрації від 11.10.2021р.;
• Лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 року за вих. №3304-04/60124-06 “Щодо переговорної процедури закупівлі”;
• Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладений 30.09.2021 року;
• Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 №1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”»
• Постанова НКРЕКП від 04.09.2018 р. № 962 «Про видачу ліцензій з постачання природного газу ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Тепло» та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг»
У зв'язку з виникненням особливих економічних та соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі виникла нагальна потреба здійснити закупівлю природного газу.
При цьому Замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 року за вих. № 3304-04/60124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі» для застосування підстави відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники можуть керуватися Кодексом цивільного захисту України (далі - Кодекс), яким передбачено визначення надзвичайної ситуації, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
Поряд з цим статтею 5 Кодексу наведено класифікацію наслідків надзвичайних ситуацій. Повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту визначені Главою 4 Кодексу. Статтею 17 Кодексу встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, зокрема видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік. Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодексу - надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Надзвичайна ситуація може бути державною, регіональною, місцевою, об’єктовою. Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) (п. 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій, постанова КМУ від 24.03.2004 року № 368). Згідно з п. 11 Порядку - Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Відтак, 30 вересня 2021 року між Кабінетом Міністрів України, НАК «Нафтогаз України», Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад підписано Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., та досягнуті домовленості для установ та організацій, що фінансуються з державного або місцевих бюджетів, та використовують природний газ для забезпечення всіх своїх потреб.
Крім того протоколом засідання експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.10.2021 № 15/09-21 ухвалено, що відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. № 368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800 - НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (додаток 3).
У свою чергу, протоколом №26 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Львівської обласної державної адміністрації від 11.10.2021р. вирішено визнати ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам, організацій та комунальних некомерційних підприємств, що фінансуються з державного або місцевих бюджетів на осінньо-зимовий період 2021 – 2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області, завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною ситуацією. Тим же, обласна комісія з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій протокольним рішенням визнала ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам, на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, відповідно до Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010, пункту 4.3 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями (далі – Порядок класифікації), пункту 76 розділу І Класифікаційних ознак надзвичайних ситуації, затверджених наказом МВС України від 06 серпня 2018 року № 658, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2018 року за № 969/32421, попередньо класифікувати як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код НС 10800 – НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) регіонального рівня.
Можливим варіантом виходу із кризової ситуації та враховуючи зобов’язання за Меморандумом, які взяті НАК «Нафтогаз України» в частині забезпечення природним газом бюджетних підприємств, установ, організацій на сезон 2021/2022 роки за спеціальною ціною, єдино можливим постачальником природного газу визнано – Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг", код за ЄДРПОУ: 42399676, місцезнаходження: Україна, 04116, місто Київ, вул. Шолуденка, будинок 1, що повинен стати гарантованим постачальником природного газу за індивідуальними договорами для задоволення потреб бюджетних установ та організацій області на опалювальний період 2021-2022 років. ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» здійснює діяльність на підставі ліцензії, виданої Постановою НКРЕКП від 04.09.2018 р. № 962 «Про видачу ліцензій з постачання природного газу ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Тепло» та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг».
Пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера».
Пунктом 7 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Згідно офіційної інформації, що розміщена на веб-сайті ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» за посиланням https://naftogaztrading.com.ua/news/naftogaz ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» інформує бюджетні установи та організації про порядок укладання договору на постачання природного газу відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. від 30 вересня 2021 року.
Кабінет Міністрів України розпорядженням від 11 жовтня 2021 р. № 1234-р "Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” попередньо одобрив укладання договорів постачання природного газу бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдингˮ.
Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз. 1 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи вищезазначене та інформацію про підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладеного 30.09.2021 року, за доцільне здійснити закупівлю “Природний газ (код ДК 021:2015 – 09120000-6. Газове паливо)” шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдингˮ, відповідно до абзацу першого пункту третього частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі".
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
• Кодекс цивільного захисту України від 2 жовтня 2012 року № 5403-VI {Із змінами};
• Порядок класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затверджений Постановою КМУ від 24.03.2004 року № 368;
• Протокол засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 15/09-21 від 12.10.2021 р. яким затверджено перелік надзвичайних ситуацій що виникли в Україні протягом вересня 2021 року (додаток 3);
• Протокол №26 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Львівської обласної державної адміністрації від 11.10.2021р.;
• Лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 року за вих. №3304-04/60124-06 “Щодо переговорної процедури закупівлі”;
• Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладений 30.09.2021 року;
• Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 №1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”»
• Постанова НКРЕКП від 04.09.2018 р. № 962 «Про видачу ліцензій з постачання природного газу ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Тепло» та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг»
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 20:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 метри кубічні
Природній газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79491, Україна, Львівська область, смт.Брюховичі, вул. Макаренка ,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами в наступному порядку: - 70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу. Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Поставка товару | Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами в наступному порядку: - 70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу. Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
22 листопада 2021 19:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ" #42399676 |
Переможець |
910 470,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 20:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2022 16:35
|
12-1376 ДУ1.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2022 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 14:27
|
календарний план.pdf | укладений |
30 листопада 2021 14:19
|
договір 12-1376.pdf | укладений |
30 листопада 2021 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення .Всього ціна газу за 1000куб.м з ПДВ становить 16553.89 |
Номер договору про закупівлю: | 12-1376/21-БО-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |