Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання код ДК 021:2015 90910000-9 (послуги з прибирання приміщень)
Очікувана вартість
381 800,00 UAH
UA-2020-10-09-003380-c 4b3ea9ae21ed403f82ed801410a13734
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орловська Юлія Миколаївна

+380372553798 orendadom22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Буковинська митниця Держмитслужби
Код ЄДРПОУ: 43332555
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Руська, 248-м
Контактна особа: Орловська Юлія Миколаївна
+380372553798
orendadom22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 15:07
Очікувана вартість: 381 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання код ДК 021:2015 90910000-9 (послуги з прибирання приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником щомісячно, шляхом перерахування коштів, не пізніше 10-ти днів з дня прийняття Замовником послуг за актом виконаних послуг з дня фактичного надходження коштів з держбюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 13:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:43
тендерна документація.pdf
09 жовтня 2020 13:43
проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" 242 122,34
UAH з ПДВ
242 122,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЖЕН" 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМАДЕЯ" 381 000,00
UAH з ПДВ
381 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2020 13:17
Електронний підпис
24 жовтня 2020 23:40
Електронний підпис
24 жовтня 2020 23:38
Сертифікат_ISO_9001_.pdf
24 жовтня 2020 23:38
Сертифікат_ISO 45001.pdf
24 жовтня 2020 23:38
31_накази працівники.pdf
24 жовтня 2020 23:38
29_листи-згоди.pdf
24 жовтня 2020 23:38
28_довідка працівники.pdf
24 жовтня 2020 23:38
25_накази працівники.pdf
24 жовтня 2020 23:38
22_тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2020 23:38
22_калькуляція.pdf
24 жовтня 2020 23:38
21_звіт 1ДФ.pdf
24 жовтня 2020 23:38
17_гарантія_ст. 17.pdf
24 жовтня 2020 23:38
16_лист-гарантія.pdf
24 жовтня 2020 23:38
15_довідка обладнання.pdf
24 жовтня 2020 23:38
14_витяг_ПП.pdf
24 жовтня 2020 23:38
12_паспорт.pdf
24 жовтня 2020 23:38
10_витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2020 23:38
7_Опис.pdf
24 жовтня 2020 23:38
6_Статут _.pdf
24 жовтня 2020 23:38
5_проект договору.pdf
24 жовтня 2020 23:38
2_тех. х-ки.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:53
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:43
Уставні документи.pdf
23 жовтня 2020 17:43
Тех. завдання.pdf
23 жовтня 2020 17:43
Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 17:43
Рішення.pdf
23 жовтня 2020 17:43
Проект договору.pdf
23 жовтня 2020 17:43
Калькуляція витрат.pdf
23 жовтня 2020 17:43
Згода на обробку даних.pdf
23 жовтня 2020 17:43
Довідки.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 20:15
Електронний підпис
02 листопада 2020 19:32
file.pdf
02 листопада 2020 19:32
Dovidka_20292573840760947792.pdf
23 жовтня 2020 08:06
Електронний підпис
23 жовтня 2020 07:59
уставні.zip
23 жовтня 2020 07:59
довідки.zip
23 жовтня 2020 07:59
Додаток 4.pdf
23 жовтня 2020 07:59
Додаток 3.pdf
23 жовтня 2020 07:59
Додаток 2.pdf
23 жовтня 2020 07:59
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "ІДЖЕН"

ТОВ "АМАДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено
242 122,34
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 16:24
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 жовтня 2020 00:00
ТОВ "ІДЖЕН"
#43514712
Відхилено 380 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 16:25
ТОВ "АМАДЕЯ"
#41748151
Переможець 381 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

30 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:22
рішення

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), замовником розглядалася тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІДЖЕН" (надалі – Учасник), на закупівлю робіт «Послуги з прибирання код ДК 021:2015 90910000-9 (послуги з прибирання приміщень)», процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-09-003380-c. На виконання частини 16 статті 29 Закону, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: 1. Відповідно до підпункту 2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні надати довідку, складену в довільній формі у табличному вигляді, що містить інформацію про наявність у учасника не менше 20 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; із зазначенням кількості співробітників, прізвищ, ім’я, по батькові, посад, загального досвіду роботи, рівня освіти. Документально підтвердити трудові відносини вказаних в довідці працівників шляхом надання в складі пропозиції копій наказів про прийняття на роботу та/або трудових книжок, та/або трудових договорів. В складі пропозиції надати копія останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 20 (двадцять) чоловік. В складі пропозиції ТОВ "ІДЖЕН" надано довідку не в повному обсязі, відсутня інформація про кількість співробітників, їхні прізвища, ім’я, по батькові, посади, загальний досвід роботи, рівень освіти. Відсутні копії наказів про прийняття на роботу та/або трудових книжок, та/або трудових договорів, копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 20 (двадцять) чоловік. 2. Відповідно до пункту 5 підпункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні надати інформація в довільній формі про виконання аналогічних договорів за 2018-2019 роки. В складі пропозиції ТОВ "ІДЖЕН" надано інформація про виконання аналогічного договору за 2020 рік. Відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. На підставі вище викладеного пропонується ТОВ "ІДЖЕН" усунути невідповідності виявлені в тендерній пропозиції поданий на закупівлю «Послуги з прибирання код ДК 021:2015 90910000-9 (послуги з прибирання приміщень)» шляхом надання копії договору в повному обсязі.

Документи

02 листопада 2020 16:08
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:07
рішення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АМАДЕЯ" #41748151

№ рішення у справі

72/56-р/к

Дата рішення у справі

18.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМАДЕЯ"
#41748151
381 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:07
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:51
Додаткова угода 628.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:44
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:38
Додаткова угода 618.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:35
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:15
Договір укладений
13 листопада 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 617
Договір:
Номер додаткової угоди: 618
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в реквізити договору
Номер договору про закупівлю: 617
Договір:
Номер додаткової угоди: 628
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 304 800,00
UAH