Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2023 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 045 578,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 227,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.3. або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 90 (дев’яноста) календарних днів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2023 16:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2023 16:31 |
Тендерна документація_змінена.docx | |
23 жовтня 2023 16:31 |
Додаток 1 до тендерної документації_змінений.docx | |
23 жовтня 2023 16:31 |
Перелік змін.docx | |
19 жовтня 2023 14:49 |
Додаток-4.pdf | |
19 жовтня 2023 14:49 |
Додаток-5.pdf | |
19 жовтня 2023 14:49 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
19 жовтня 2023 14:49 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
19 жовтня 2023 14:49 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
23 жовтня 2023 16:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2023 16:31 |
Тендерна документація_змінена.docx
|
|||
23 жовтня 2023 16:31 |
Додаток 1 до тендерної документації_змінений.docx
|
|||
23 жовтня 2023 16:31 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 жовтня 2023 14:49 |
Додаток-4.pdf
|
|||
19 жовтня 2023 14:49 |
Додаток-5.pdf
|
|||
19 жовтня 2023 14:49 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx
|
|||
19 жовтня 2023 14:49 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
19 жовтня 2023 14:49 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-11-000024 ● fc93f4eca5814ef2a4dce7f0e7d44c1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.12.2023 № 109-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.12.2023 № 109-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-10-19-009813-a, 19.10.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-13 14:29:03
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 18 045 578,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-19-009813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- щодо проведення Замовником аналізу поточних цін на матеріально-технічні ресурси (зокрема будівельних матеріалів, виробів, комплектів, обладнання, устаткування включених до проектно-кошторисної документації), проведення якого передбачено пунктом 4.9 Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад і територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), та які відповідно до абзацу 3 пункту 4.1 вказаної Настанови надаються замовником проектувальнику для складання інвесторської кошторисної документації (кошторисної частини проєктної документації).
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-15 16:17:51
Відповідь на запит моніторингу Державної аудиторської служби України Північно – Східний офіс Держаудитслужби управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області ID моніторингу: UA-M-2023-12-11-000024
1. На Ваш запит від 13 грудня 2023 14:29 надаємо пояснення, що аналіз поточних цін на матеріально-технічні ресурси (зокрема будівельних матеріалів, виробів, комплектів, обладнання, устаткування включених до проектно-кошторисної документації) здійснено Проектною організацією з інших джерел відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України, зокрема у п.4.9 передбачено, що кошторисна вартість будівельних матеріальних ресурсів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативних потреб в них, розрахованої виходячи з обсягів, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.
Відповідно до Зміни 1 «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін за обґрунтованою ціною, яка не може бути вищою за середню ціну матеріальних ресурсів, що склалася на момент розроблення проектної документації. Порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси визначає замовник своїм відповідним організаційно-розпорядчим документом, в якому наводиться:
- алгоритм збору інформації, в якому зазначається перелік матеріальних ресурсів, найменування виробників/постачальників, кількість цінових пропозицій для досягнення заданої точності розрахунку;
- джерела інформації (відкриті вебресурси, комерційні пропозиції постачальників, бази даних цін, друковані інформаційні довідники тощо);
- методика визначення діапазону цін та середньої ціни (використовується вибірка цін на матеріали з рівними якісними характеристиками та умовами постачання)».
При цьому за Замовником залишається право, яким саме чином оформлювати чи не оформлювати джерела зібраної інформації, чи достатньо саме сформованої довідки, надання якої передбачено п. 4.1 вказаної Настанови.
Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні. Поточні ціни на матеріальні ресурси для об’єкта будівництва визначаються франкоприоб’єктний склад будівельного майданчика і на встановлену одиницю виміру враховують такі елементи вартості: 1) відпускну ціну (в тому числі, вартість тари, упаковки і реквізиту та вартість вантажних робіт); 2) вартість транспортування; 3) заготівельно-складські витрати.
Крім того, проектна документація отримала позитивний Експертний звіт №173/23П від 29.09.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:2382-3514-5574-9567.
2. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 18 045 578,40 (вісімнадцять мільйонів сорок п’ять тисяч п’ятсот сімдесят вісім грн. 40 коп.) з ПДВ згідно експертного звіту філія ТОВ «Експертиза ЗО» (Експертний звіт №173/23П від 29.09.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:2382-3514-5574-9567 і затверджений проектною документацією (Наказ №97-з від 02.10.2023 року). Забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ https://www.rada-poltava.gov.ua/document/23218
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновок Держаудитслужби від 22 грудня 09:32 ID моніторингу: UA-M-2023-12-11-000024, усунено виявлених порушень шляхом розірвання Договору підряду № 87-юр/23 від 08.11.2023 р. по об’єкту «Капітальний ремонт Комунального закладу «Полтавська дитячо-юнацька спортивна школа №4» на вул. Пушкіна, 155 у м. Полтава з облаштуванням укриття та заходами з підготовки будівлі до опалювального сезону».
2023-12-22 15:08:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2023-12-26 10:30:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІП БІЛДІНГ КОМПАНІ" |
18 044 966,15
UAH з ПДВ
|
18 044 966,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІП БІЛДІНГ КОМПАНІ" #44902223 |
Переможець |
18 044 966,15
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 20:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2023 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 15:06
|
ДУ_1_87_юр_23.pdf | укладений |
22 грудня 2023 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 13:46
|
Договір_87_юр_23.pdf | укладений |
08 листопада 2023 13:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 листопада 2023 — 22 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи висновок Держаудитслужби від 22 грудня 09:32 ID моніторингу: UA-M-2023-12-11-000024, Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір підряду |