Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин та дизельне паливо
Очікувана вартість
1 432 300,00 UAH
UA-2021-07-23-005558-b ● 4b2583305cd243279c6275960090d148
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬККОМУНГОСП" |
Код ЄДРПОУ: | 20398080 |
Місцезнаходження: | 85700, Україна , Донецька обл., Волноваський р-н., м. Волноваха, вул. ГЕРОЇВ 51 ОМБР, буд. 14 |
Контактна особа: |
Денис Шайтан +380624445927 gorkomunhoz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2021 12:16 |
Очікувана вартість: | 1 432 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 458,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85700, Україна, Донецька область, м. Волноваха, через АЗС постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
40000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85700, Україна, Донецька область, м. Волноваха, через АЗС постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється протягом 15 календарних днів з моменту надання талонів на Товар або зарахування його обсягу на скретч-картку. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 18:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 18:00 |
Додаток 5 Технічне завдання (зі змінами 20.08.2021).pdf | |
20 серпня 2021 18:00 |
Зміни ТД (зі змінами 20.08.2021).pdf | |
30 липня 2021 13:00 |
Додаток 6 Проект Договору.docx | |
23 липня 2021 14:02 |
Додаток 1 Заява.docx | |
23 липня 2021 14:02 |
Додаток 2 Інформація про учасника.docx | |
23 липня 2021 14:02 |
Додаток 3 Вимоги по ст. 17 Закону.docx | |
23 липня 2021 14:02 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 липня 2021 14:02 |
ТД ПАЛИВО 2021.doc |
20 серпня 2021 18:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 серпня 2021 18:00 |
Додаток 5 Технічне завдання (зі змінами 20.08.2021).pdf
|
||||||
20 серпня 2021 18:00 |
Зміни ТД (зі змінами 20.08.2021).pdf
|
||||||
30 липня 2021 13:00 |
Додаток 6 Проект Договору.docx
|
||||||
23 липня 2021 14:02 |
Додаток 1 Заява.docx
|
||||||
23 липня 2021 14:02 |
Додаток 2 Інформація про учасника.docx
|
||||||
23 липня 2021 14:02 |
Додаток 3 Вимоги по ст. 17 Закону.docx
|
||||||
23 липня 2021 14:02 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
23 липня 2021 14:02 |
ТД ПАЛИВО 2021.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-23-005558-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФЕС РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41954881
Дата подання: 04 серпня 2021 16:32
Дата подання: 04 серпня 2021 16:32
СКАРГА (в порядку ЗУ «Про публічні закупівлі»)
До:
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
телефон: (044) 251-62-62
факс: (044) 520-03-25
http://www.amc.gov.ua
e-mail: slg@amcu.gov.ua
Суб’єкт оскарження:
ТОВ «АФЕС РЕСУРС»
ВУЛ. А.БУЧМИ, БУД. 5, М. КИЇВ, 02152
ЄДРПОУ 41954881
e-mail: info@monobrand.biz
Замовник торгів:
Міське комунальне підприємство «Міськкомунгосп»
85700, Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБР, 14
ЄДРПОУ 20398080
e-mail: gorkomunhoz@ukr.net
Інформація про закупівлю:
код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)
Ідентифікатор закупівлі
UA-2021-07-23-005558-b
СКАРГА
(в порядку ЗУ «Про публічні закупівлі»)
23.07.2021 МІСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬККОМУНГОСП» оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) на предмет поставки товарів - код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо) за ідентифікатором UA-2021-07-23-005558-b (надалі за текстом – Закупівля). Строк прийому пропозицій з 23.07.2021 14:02 до 09.08.2021 13:55.
Замовником розміщено тендерну документацію (затверджено на засіданні тендерного комітету МКП «Міськкомунгосп» протоколом № 10/21 від 23.07.2021р. (надалі за текстом – Тендерна документація).
Детально проаналізувавши Тендерну документацію, ТОВ «АФЕС РЕСУРС» (надалі за текстом – Скаржник), як потенційним учасником, що бажає брати участь у процедурі Закупівлі, встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, а також порушують право Скаржника брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Звертаємо увагу орган оскарження, що вимоги, які містяться у тексті Тендерної документації є такими, що їм можуть відповідати лише один або декілька учасників, а тому є необхідність їх виключення Замовником.
Дискримінаційні положення, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право ТОВ «АФЕС РЕСУРС» брати участь у Закупівлі згідно встановленого законом порядку:
1. У п. 2.5. Додатку 5 до Тендерної документації вимагається: «В складі своєї пропозиції Учасник повинен надати копії діючих ліцензій на право роздрібної торгівлі, виданих безпосередньо Учаснику, дійсних на момент розкриття пропозицій».
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «АФЕС РЕСУРС», оскільки він здійснює продаж талонів на пальне через АЗС партнерів з якими укладено договори на поставку товарів (як доказ, до цієї скарги додаємо партнерський договір – Договір поставки № МК-002024 від 01 лютого 2021 року) та не має власних АЗС, що свідчить про те, що він безпосередньо не здійснює роздрібну торгівлю пальним, а тому, не має ліцензій на право роздрібної торгівлі, виданих безпосередньо Учаснику, дійсних на момент розкриття пропозицій. Враховуючи зазначене, виключається можливість участі ТОВ «АФЕС РЕСУРС» у даній Закупівлі, що свідчить про порушення Замовником вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель при оформленні Тендерної документації.
ТОВ «АФЕС РЕСУРС» - це компанія, що здійснює оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі. На власному досвіді ТОВ «АФЕС РЕСУРС» підтверджує (як доказ наявності досвіду поставки товару ТОВ «АФЕС РЕСУРС» додаємо Договір поставки № 11 від 06 травня 2020 року), що навіть такий учасник, що не має власник чи орендованих АЗС має змогу здійснювати поставки товару, що є предметом даної Закупівлі, що жодним чином не вплине на всі можливості Замовника щодо заправлення його автомобілів. ТОВ «АФЕС РЕСУРС» здійснює свою діяльність законно та має всі необхідні для цього підтверджуючі документи, зокрема Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі при цьому (як доказ, надаємо Ліцензію ТОВ «АФЕС РЕСУРС» на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі).
Враховуючи зазначене, вважаємо, що Тендерна документація не повинна містити положення, що сформовані лише під конкретних учасників, на ім’я яких видано ліцензії на право роздрібної торгівлі, дійсних на момент розкриття пропозицій, а тому повинна бути видалена із вимог тендерної документації, аби виключити неможливість участі у процедури Закупівлі ТОВ «АФЕС РЕСУРС».
2. У п. 4.3. Додатку № 5 до Тендерної документації - проекті договору про закупівлю передбачено: «Надання талонів або зарахування його обсягу на скретч-картку здійснюється Постачальником протягом 1 дня з моменту отримання відповідної заявки Замовника.»
Звертаємо увагу, що надання талонів або зарахування його обсягу на скретч-картку здійснюється протягом 1 дня з моменту отримання відповідної заявки Замовника є дискримінаційною вимогою, оскільки протягом 1-го дня можуть здійснити поставки лише ті учасники, що знаходяться лише в межах регіону місцезнаходження Замовника, а саме – на території Донецької області.
Місцезнаходження ТОВ «АФЕС РЕСУРС» - Україна, 02152, місто Київ, ВУЛИЦЯ АМВРОСІЯ БУЧМИ, будинок 5 (як доказ додаємо ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з інформацією про ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АФЕС РЕСУРС»), а тому, для відповідних поставок товару для Замовника, йому необхідно мінімум декілька днів.
Відповідно, у разі заключення договору про закупівлю з ТОВ «АФЕС РЕСУРС», у разі отримання заявок щодо поставки товарів від Замовника, ТОВ «АФЕС РЕСУРС» враховуючи його місцерозташування не матиме фактичної можливості доставки товару, що є предметом закупівлі протягом 1-го дня з моменту отримання відповідної заявки Замовника.
Як доказ того, що доставка від - ВУЛ. А.БУЧМИ, БУД. 5, М. КИЇВ, 02152 до 85700, Україна, Донецька область, Волноваський р-н., м. Волноваха, вул. ГЕРОЇВ 51 ОМБР, буд. 14 сягає більше ніж 1 день, надаємо скриншот з офіційного сайту НОВА ПОШТА https://novaposhta.ua/ru/onlineorder/estimatedate (розраховано з урахуванням того, якби ТОВ «АФЕС РЕСУРС» отримало заявку на поставку товару 04.08.2021, де орієнтовна дата доставки 07.08.2021, тобто приблизно - 3 дні).
Враховуючи, що вимога щодо надання талонів або зарахування його обсягу на скретч-картку протягом 1 дня з моменту отримання відповідної заявки Замовника спрямована лише на тих учасників, що мають фактичне місцезнаходження у межах розташування Замовника, така вимога повинна бути видалена із Тендерної документації Замовника, аби виключити неможливість участі у процедури Закупівлі ТОВ «АФЕС РЕСУРС».
3. У п. 2.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагається: «Учасник повинен бути емітентом талонів та гарантувати передачу Замовнику талонів єдиного зразка, які будуть дійсними н всіх запропонованих АЗС».
Дана вимога очевидно є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Зазначаємо про те, що ТОВ «АФЕС РЕСУРС» має договори з емітентами талонів. У такому випадку, торговий знак (торгова марка) ТАЛОНУ зареєстрована на ЕМІТЕНТА ТАЛОНІВ, а не Учасника. Тобто, ТОВ «АФЕС РЕСУРС» здатний виконати умови договору маючи право на реалізацію талонів через мережу АЗС на партнерських умовах з Емітентом талонів (як доказ, надаємо Договір поставки № МК – 002024 від 01 лютого 2021 року).
Враховуючи викладене вище, вбачається, що встановлюючи таку вимогу у Тендерній документації, Замовник спрямував умови під конкретних учасників, тобто, можливість взяти участь у процедурі Закупівлі існує лише для учасників – емітентів талонів.
Дана вимога повинна бути виключена із Тендерної документації, аби виключити неможливість участі у процедури Закупівлі ТОВ «АФЕС РЕСУРС».
З рішеннями щодо подібних висвітлених Скаржником дискримінаційних вимог можна ознайомитись у відкритому доступі:
- Рішення № 10445-р/пк-пз від 10.10.2018 (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-06-001149-a);
- Рішення №9250-р/пк-пз від 27.04.2021 (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-25-004527-с.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також вимоги ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Тендерна документація Замовника містить не лише дискримінаційні вимоги, не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», але й порушує норми Закону України «Про захист економічної конкуренції», оскільки обмежує коло учасників.
Керуючись ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Враховуючи усе зазначене вище, можна дійти висновку, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
У відповідності ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скарга містить таку інформацію:
1) найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;
2) ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження;
3) підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати;
4) обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
5) перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій;
6) вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
До скарги додаються документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (в тому числі у форматі pdf), що підтверджують інформацію, викладену у скарзі, та порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.
Так, Скаржник, виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог, а саме вимоги:
- «надати копії діючих ліцензій на право роздрібної торгівлі, виданих безпосередньо Учаснику, дійсних на момент розкриття пропозицій».
- «Надання талонів або зарахування його обсягу на скретч-картку здійснюється Постачальником протягом 1 дня з моменту отримання відповідної заявки Замовника.».
- «Учасник повинен бути емітентом талонів та гарантувати передачу Замовнику талонів єдиного зразка, які будуть дійсними н всіх запропонованих АЗС».
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Договір поставки № 11 від 06 травня 2020 року;
2. ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
3. Статут ТОВ «АФЕС РЕСУРС»;
4. Опис до Статуту копія;
5. Скриншот Нова Пошта;
6. Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі;
7. Договір поставки № МК – 002024 від 01 лютого 2021 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 серпня 2021 15:31
рішення від 06.08.2021 №18045.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2021 15:31
Інформація про резолютивну частину рішння від 16.08.2021 №18746.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2021 14:56
рішення від 16.08.2021 №18746.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2021 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18746-р/пк-пз від 16.08.2021 року до Тендерної документації внесено відповідні зміни, що підтверджується завантаженими до закупівлі документами. Також строк прийому пропозицій продовжено на 7 днів.
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2021 18:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2021 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
1 179 500,00
UAH
|
1 179 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСТРА" |
1 432 000,00
UAH
|
1 432 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Переможець |
1 179 500,00
UAH
|
03 вересня 2021 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 12:36
|
додат уг 5.pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 20:49
|
Доп угода 4.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 20:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 20:41
|
доп угода 3.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 20:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 12:32
|
Додатк. уг. 2.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 13:50
|
Додаткова уг. 1.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 11:50
|
Догов.5БРТ-3162.pdf | укладений |
14 вересня 2021 11:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-92 | 10000 | літр |
23,95
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо | 40000 | літр |
23,50
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна за один літр бензина А-92 зросла на 0,18 грн. (0,18 коп.), ціна за один літр Дизельного палива зросла на 0,48 грн. (0,48 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 5БРТ-3162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна за один літр бензина А-92 зросла на 1,02 грн. (1,02 коп.), ціна за один літр Дизельного палива зросла на 1,86 грн. (1,86 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 5БРТ-3162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна за один літр бензина А-92 зменьшилась на 0,66 грн. (0,66 коп.), ціна за один літр Дизельного палива зменьшилась на 0,96 грн. (0,96 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 5БРТ-3162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору на 282586,00грн. (Двісті вісімдесят дві тисячі п`ятсот вісімдесят шість грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ-47097,67грн. що заголом не перевищує 20% ціни Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 5БРТ-3162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна за один літр бензина А-92 зросла на 2,34 грн. (2,34 коп.), ціна за один літр Дизельного палива зросла на 2,04 грн. (2,04 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 5БРТ-3162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-92 | 10000 | літр |
23,95
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо | 40000 | літр |
23,50
UAH з ПДВ
|