Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32323256 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
Контактна особа: |
Моденко Андрій 380672150077 Modenko.A@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Переговорна процедура закупівлі застосовується по причині двох відмін процедур відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а саме:
- процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-12-30-002810-b (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-12-30-002810-b Дата формування звіту: 02 лютого 2021);
- процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-02-03-006585-c (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-03-006585-c Дата формування звіту: 09 березня 2021);
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 20:17 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43120000-0: Врубові та тунелепрохідні, бурильні чи прохідницькі машини для добування вугілля чи гірських порід
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Прохідницький комбайн 1ГПКС після капітального ремонту в комплектації згідно технічного завдання ВП «Шахта «Межирічанська» ДП «Львіввугілля». Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту отримання Товару. Джерело фінансування - Кошти підприємства. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
25 травня 2021 20:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-08-000060 ● 6623142278b24c08b5df267098509896
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.11.2022 № 334
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.11.2022 № 334.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-25-015002-b, 25.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-11 15:15:09
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-05-25-015002-b, яка проводилась ДП «Львіввугілля» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано: двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Згідно з нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вказати причини не опублікування експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також, відповідно до частини третьої статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Вказати, чи виконано учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем вимог частини шостої статті 17 Закону.
Окрім того, відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо це вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-16 18:17:44
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2021-05-25-015002-b
Відповідь 1: На запит до закупівлі UA-2021-05-25-015002-b повідомляю наступне: Визначення очікуваної вартості кожного предмета закупівлі проводиться у відповідності з наказом Мінекономрозвитку України від 18.02.20 № 275. У даному випадку було надіслані запити щодо орієнтовної вартості комбайна прохідницького 1ГПКС після капітального ремонту разом із технічним завданням ВП «Шахта «Межирічанська» ДП «Львіввугілля» усім Учасникам процедур закупівель аналогічних товарів інших Замовників, а також іншим підприємствам, які потенційно могли би стати постачальниками вказаного товару. В результаті було отримано наступні пропозиції: ТОВ «Аір-пром» - 15 500 тис.грн.; ТОВ «Афімекс» - 11 250 тис.грн.; ПП БК «Будрем плюс» - 18 000 тис.грн.; ТОВ «Пром Тех Ресурс» - 12 500 тис.грн.
22.12.20 листом № 14/4-1902 очікувану вартість вищевказаного предмета закупівлі – 11 250 тис.грн. – нами було повідомлено технічній дирекції ДП «Львіввугілля». Вартість закупівлі UA-2021-05-25-015002-b було визначено шляхом проведення переговорів.
Техічне завдання до предмету закупівлі надано головним інженером ВП «шахти Межирічанська» ДП «Львіввугілля» та оприлюднено у Додатках 4 Тендерних документацій процедур UA-2020-12-30-002810-b, UA-2021-02-03-006585-c.
Відповідь 2: Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація - Lvug.com.ua.
Відповідь 3: 26.06.2021р. набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель» № 1530-IX від 03.06.2021р., яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Проте повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 25.05.2021р. (Протокол № 236 від 25.05.2021р.) в якому містяться посилання, що підтверджують наявність підстав умов застосування переговорної процедури закупівлі у редакції Закону, що діяла до 26.06.2021р., зокрема:
Обгрунтування: Переговорна процедура закупівлі застосовується по причині двох відмін процедур відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а саме: - процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-12-30-002810-b (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-12-30-002810-b Дата формування звіту: 02 лютого 2021); - процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-02-03-006585-c (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-03-006585-c Дата формування звіту: 09 березня 2021);
Відповідь 4: Згідно Статті 13 Закону від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Процедури закупівлі
1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.
2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, з дотриманням вимог Закону замовником як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, застосовано переговорну процедуру закупівлі. Під час проведення переговорів відповідно до частини третьої статті 40 Закону від учасника вимагалося надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону. Учасником виконано дану вимогу Закону, а також надані документи про право підписання договору про закупівлю та дозвільні документи виконавця послуги яка є предметом закупівлі.
Відповідь 5: На виконання Запиту про надання пояснення Замовник долучає до пояснення всі запитувані документи у вигляд скан-копій з оригіналів документів.
- Очікавана вартість - ГПКС .jpg
- ВИТЯГ з ЄДР.pdf
- Гарантійний лист санкції.pdf
- ДОВІДКА МВС Нестеренко К.С..pdf
- ДОВІДКА про відсутність заборгованості.pdf
- ДОВІРЕНІСТЬ.pdf
- Дозвіл - Ст.41 Закону.pdf
- ДОЗВІЛ виконавця послуги.pdf
- Документи згідно ст. 41.pdf
- Лист гарантія Ст.17 Занону.pdf
- Наказ - Ст.41 Закону.pdf
- НАКАЗ.pdf
- ОПИС.pdf
- Протокол загальних зборів.pdf
- Рішення учасника Ст. 41 Закону.pdf
- Сертифікат офіційного диллера.pdf
- НАКАЗ.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Афімекс #40511305 |
Переможець |
11 190 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 20:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 18:21
|
Довідка про об'єктивні обставини затримки фінансування витрит по ДП Львіввугілля.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 18:20
|
ДУ №1 до договору №207 від 20.12.2021.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 18:20
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 18:02
|
Договір № 207 від 10.06.2021 року.pdf | укладений |
10 червня 2021 18:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору у відповідності до п. 4, ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX по причині затримки фінансування витрат замовника, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Більш детальна інформація щодо доцільності укладання договору про закупівлю знаходиться у прикріпленому файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 до договору № 207 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |