Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерний клас 10+1 для Лозуватської філії ОКНЗ Лозуватської ЗОШ; Ноутбуки для Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Криворізької районної ради
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-06-05-003669-b 4aa435d76c944392b143af9f39545c87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Олександрівна Іванова

+380983223738 juliya.upravlinnya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Юлія Олександрівна Іванова
+380983223738
juliya.upravlinnya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:32
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Комп’ютерний клас 10+1 для Лозуватської філії ОКНЗ Лозуватської ЗОШ; Ноутбуки для Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»Криворізької районної ради (Освітня субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам; Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції(інклюзивно ресурсні центри) залишок станом на 01.01.2020 року)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 12:57
ТД Комп'ют.класи та ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 09 червня 2020 12:26
Дата відповіді: 10 червня 2020 15:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! В технічних вимогах "загальні документи" у п.5 Гарантійний лист про те, що всі транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення) будуть здійснюватися за рахунок Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ 300 000,00
UAH з ПДВ
281 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ" 296 000,00
UAH з ПДВ
289 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 297 960,00
UAH з ПДВ
297 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УЕРГХІ АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 09:17
Електронний підпис
19 червня 2020 09:13
UA-2020-06-05-003669-b.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 14:35
Електронний підпис
26 червня 2020 14:33
Актуальний Витяг з ЄДР.pdf
26 червня 2020 14:09
Електронний підпис
26 червня 2020 13:44
Електронний підпис
19 червня 2020 17:23
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2020 16:43
Електронний підпис
07 липня 2020 16:38
Довідка МВС_1594120982.pdf
30 червня 2020 15:44
Електронний підпис
19 червня 2020 09:05
Електронний підпис

Публічні документи

19 червня 2020 16:52
Електронний підпис
19 червня 2020 16:50
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 16:50
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ

ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ФОП "УЕРГХІ АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ
#3290102292
Відхилено 281 298,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 11:39
ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"
#2222122659
Відхилено 289 999,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 11:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 297 960,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 13:00

Документи

24 червня 2020 11:39
Електронний підпис
24 червня 2020 10:55
483.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. порівняльна таблиця не відповідає вимогам, а саме: не зазначено зазначається виробник, модель та артикул. 2. Проект договора не повинен мати заповнених цінових показників. Копію чинного на дату подання пропозиції сертифікату (декларації) про відповідність технічному регламенту радіо обладнання. - Копії чинних на дату подання пропозицій міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015. - Копію чинного на дату подання пропозиції висновку Державної санітарно – епідеміологічної експертизи. - Детальний технічний опис ноутбука (назва виробника, модель, артикул). - Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні запропонованого Учасником обладнання для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, вказані терміни безкоштовного гарантійного обслуговування.

Документи

30 червня 2020 11:52
Електронний підпис
30 червня 2020 10:45
497.pdf
24 червня 2020 11:39
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
297 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 13:15
468(2а).pdf зміни до договору
25 вересня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 14:36
468(2).pdf зміни до договору
28 липня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 10:51
468.pdf зміни до договору
28 липня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 13:04
468-3 копия.jpg укладений
17 липня 2020 13:02
468-5 копия.jpg укладений
17 липня 2020 13:02
468-4 копия.jpg укладений
17 липня 2020 13:02
468-2.jpg укладений
17 липня 2020 13:02
468-1.jpg укладений
17 липня 2020 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода на покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 468
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси
Номер договору про закупівлю: 468
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії поставки товару
Номер договору про закупівлю: 468
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 297 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 660,00 UAH)