Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів на території Житомирської області
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2020-09-16-010577-a 4a2dd6b5bbfa4c95ad86335251b3dd67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Дубовик

+380965072957 olena_zaxar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38708695
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ТЕАТРАЛЬНА, буд. 17/20
Контактна особа: Олена Дубовик
+380965072957
olena_zaxar@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:02
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Послуга в обсязі орієнтовною площею 1797,7165 Га
Документація із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів розробляється окремо на територію кожної адміністративно-територіальної одиниці
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію - 100%)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів на території Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Театральна 17/20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок здійснюється після підписання акту приймання – передачі наданих послуг, який передається Виконавцем Замовнику разом з наданими послугами, а саме після реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та затвердження технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель на території адміністративно-територіальної одиниці або її частини. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2020 22:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2020 22:14
Тендерна документація (нова редакція).docx
26 вересня 2020 22:14
Перелік змін.docx
16 вересня 2020 19:54
Тендерна документація.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 6 Персональні дані.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 5 Проект договору.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 3 Технічне завдання.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 4 Лист-гарантія.docx
26 вересня 2020 22:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 19:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2020 22:14
Тендерна документація (нова редакція).docx
26 вересня 2020 22:14
Перелік змін.docx
16 вересня 2020 19:54
Тендерна документація.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 6 Персональні дані.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 5 Проект договору.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 3 Технічне завдання.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
16 вересня 2020 19:54
Додаток 4 Лист-гарантія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо об"єму робіт
Дата подання: 17 вересня 2020 15:32
Дата відповіді: 21 вересня 2020 12:12
Доброго дня. Просимо уточнити або надати перелік/кількість об"єктів інвентаризація яких має бути проведена.
Відповідь: Добрий день! Закупівля оголошена на загальну площу земель промисловості на території Житомирської області. За результатами інвентаризації будуть сформовані окремі земельні ділянки (масиви) в межах певних адміністративно-територіальних одиниць.
строк надання послуги
Дата подання: 17 вересня 2020 15:37
Дата відповіді: 21 вересня 2020 09:40
Прошу уточнити строк надання послуги та внести відповідні зміни: в оголошені зазначено, що строк надання послуги - до 31 грудня 2020 року; в проекті договору зазначено - до 20 грудня 2020 року; в технічному завданні зазначено - "Строк складення технічної документації не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору".
Відповідь: Добрий день! В оголошенні зазначено строк дії договору до 31 грудня 2020 року. Строк надання послуг в проекті договору до 20 грудня 2020 року, але може бути продовжено таким чином, щоб не перевищувати шести місяців з дати заключення договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-010577-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:37971513
Дата подання: 21 вересня 2020 13:00
Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 3.1 Додатку 2 тендерної документації, вказано наступне: довідка у довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів за 2010-2020 роки. Аналогічними договорами вважаються проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель, замовником яких є територіальні громади у кількості не менше 5-ти проектів з площею не менше 50 га кожний.
Предметом даної закупівлі є розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів на території Житомирської області, та, відповідно до Технічного завдання, результатом надання послуг є технічна документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель, тобто результатом надання послуг є землевпорядна документація, вимоги до якої встановлені в ст. 57 ЗУ "Про «Землеустрій». Не зрозуміло, чому Замовником, в якості аналогічних договорів, визначено проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель, оскільки такого виду документації щодо інвентаризації земель законодавством не передбачено. Крім того, чітко не визначено які документи потрібно надати для підтвердження Учасником своєї відповідності.
Також, відповідно до п. 3.1.2 додатку 2 ТД: Довідка у довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання інших землевпорядних робіт, замовником яких є територіальні громади за 2005-2020 роки у кількості не менше 50-ти проєктів.
Довідка містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, суми договору, інформації про замовника, його контактних осіб (Прізвище та контактний телефон), із зазначенням термінів виконання зазначених договорів. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів понад 7 років Учасник повинен зазначити інформацію про один договір, який було виконано до 2018 року. Оригінали позитивних відгуків, виданий установою організації із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договорів стосовно якості і строків та акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг)) до кожного договору, який зазначений в довідці.
Вимога Замовника надати довідку про наявність в Учасника досвіду виконання інших землевпорядних робіт, замовником яких є територіальні громади за 2005-2020 роки у кількості не менше 50-ти проектів є незрозумілою та дискримінаційною, такою що порушує вимоги чинного законодавства, а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінаційні вимоги по відношенню до тих землевпорядних фірм, які виконували роботи не тільки для територіальних громад, а й для інших установ, організацій, підприємств різних форм власності, що в свою чергу значно обмежують коло учасників цієї закупівлі.
Враховуючи, що відповідно до п.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги, а саме:
1. п. 3.1.2 Додатку 2 – виключити;
2. В п. 3.1 Додатку 2 – проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель замінити на такий вид документації як технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель.
3. Конкретизувати по кожному з пунктів які документи потрібно надати для підтвердження Учасником своєї відповідності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2020 17:49
Шановний учаснику, Вашу вимогу замовником розглянуто та будуть внесені певні зміни до тендерної документації.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Тому, вимога замовника надати довідку довільної форми з певною інформацією, яка є необхідною для надання послуг, визначених у даній закупівлі не є дискримінаційною умовою, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Якщо учасник не має можливості надати інформацію, яка підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, це може означати, що даний учасник не відповідає тому чи іншому кваліфікаційному критерію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ЗЕМ-РЕСУРС" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ" 2 300 000,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 11:15
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:15
! Банк Гарантия G0920_3820.rar

Конфіденційні документи

30 вересня 2020 11:15
! Протокол зборів учасників, Статут, Реєстрація підприємства.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить конфеденційні дані підриємства

30 вересня 2020 11:15
! Додаток 2 (Виконані Договора з Актами приймання-передачі та Відкуками замовників).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить конфеденційні дані підриємств замовників

30 вересня 2020 11:15
! Баланс.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить конфеденційні дані підриємства

Публічні документи

24 жовтня 2020 22:06
Електронний підпис
24 жовтня 2020 22:05
Довідка_судимість.pdf
23 жовтня 2020 14:32
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:30
Приказ М.А..pdf
23 жовтня 2020 14:30
Приказ .pdf
23 жовтня 2020 14:30
Наказ М повноваження.jpg
23 жовтня 2020 14:30
1 Надійність.pdf
13 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:36
Електронний підпис
04 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис
04 жовтня 2020 10:45
БГ.rar
04 жовтня 2020 10:45
ЮР ДОК ДЮ.pdf
04 жовтня 2020 10:45
Додаток 18 Субпідряд.pdf
04 жовтня 2020 10:45
Додаток 8 дані ЄДРПОУ .pdf
04 жовтня 2020 10:45
Додаток 7 Ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ЗЕМ-РЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ЗЕМ-РЕСУРС"
#38126116
Відхилено 2 100 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 09:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ"
#32766458
Переможець 2 300 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 17:05

Документи

09 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:17
Протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: - термін дії свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника Бабенко Олександра Миколайовича, яке внесено до Державного реєстру закінчується 28.12.2020 і не перевищує термін можливого кінцевого результату надання послуги, як те вимагається тендерною документацією; - в довідці №14/1709 від 17.09.2020 р. номери та дати аналогічних договорів не співпадають з прикріпленими виконаними договорами, на які є посилання у довідці; - в довідці №15/1709 від 17.09.2020 р. дата договору №73/17 не співпадає з прикріпленим виконаним договором, також в довідці не зазначена сума договору; - в наказі про призначення директора Школьного М.А. дата рішення учасника та дата видачі наказу різняться в часі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - додаток №2 розділ 2 пункт 2.3 до тендерної документації; - додаток №2 розділ 3 пункт 3.1 до тендерної документації; - додаток №2 розділ 3 пункт 3.1.1 до тендерної документації; - розділ 3 пункт 1.5 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати інформацію щодо підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника Бабенко Олександра Миколайовича; - надати довідку у довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів за 2010-2020 роки в новій редакції та виконані договори з додатками, на які є посилання у довідках; - надати довідку у довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання робіт по встановленню меж для населеного пункту за 2010-2020 роки в новій редакції та виконаний договір з додатками, на який є посилання у довідці; - надати пояснення щодо наказу про призначення Школьного М.А. в частині дати рішення учасника та дати видачі наказу.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ"
#32766458
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 09:35
Акт.pdf укладений
09 вересня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 14:23
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 10:21
Дод.угода 5.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 10:48
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
07 травня 2021 10:44
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 16:03
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 08:32
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 березня 2021 08:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:17
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 08:24
Договір.pdf укладений
02 листопада 2020 08:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю, у зв'язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що не призводять до збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 17/11-ІЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю, у зв'язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що не призводять до збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 17/11-ІЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю, у зв'язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що не призводять до збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 17/11-ІЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю, у зв'язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що не призводять до збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 17/11-ІЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, а саме внесення змін до календарного плану виконання робіт, що не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 17/11-ІЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація кошторисних призначень на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 17/11-ІЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 300 000,00
UAH