Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів на території Житомирської області
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2020-09-16-010577-a ● 4a2dd6b5bbfa4c95ad86335251b3dd67
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38708695 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ТЕАТРАЛЬНА, буд. 17/20 |
Контактна особа: |
Олена Дубовик +380965072957 olena_zaxar@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 19:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 15:02 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Послуга в обсязі орієнтовною площею 1797,7165 Га
Документація із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів розробляється окремо на територію кожної адміністративно-територіальної одиниці
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію - 100%)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Розгорнути
Згорнути
Документація із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів розробляється окремо на територію кожної адміністративно-територіальної одиниці
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію - 100%)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів на території Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Театральна 17/20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок здійснюється після підписання акту приймання – передачі наданих послуг, який передається Виконавцем Замовнику разом з наданими послугами, а саме після реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та затвердження технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель на території адміністративно-територіальної одиниці або її частини. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2020 22:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2020 22:14 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
26 вересня 2020 22:14 |
Перелік змін.docx | |
16 вересня 2020 19:54 |
Тендерна документація.docx | |
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 6 Персональні дані.docx | |
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 4 Лист-гарантія.docx |
26 вересня 2020 22:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2020 22:14 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
26 вересня 2020 22:14 |
Перелік змін.docx
|
|||
16 вересня 2020 19:54 |
Тендерна документація.docx
|
|||
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 6 Персональні дані.docx
|
|||
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
|
|||
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx
|
|||
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
16 вересня 2020 19:54 |
Додаток 4 Лист-гарантія.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо об"єму робіт
Дата подання: 17 вересня 2020 15:32
Дата відповіді: 21 вересня 2020 12:12
Доброго дня. Просимо уточнити або надати перелік/кількість об"єктів інвентаризація яких має бути проведена.
Відповідь: Добрий день! Закупівля оголошена на загальну площу земель промисловості на території Житомирської області. За результатами інвентаризації будуть сформовані окремі земельні ділянки (масиви) в межах певних адміністративно-територіальних одиниць.
строк надання послуги
Дата подання: 17 вересня 2020 15:37
Дата відповіді: 21 вересня 2020 09:40
Прошу уточнити строк надання послуги та внести відповідні зміни: в оголошені зазначено, що строк надання послуги - до 31 грудня 2020 року; в проекті договору зазначено - до 20 грудня 2020 року; в технічному завданні зазначено - "Строк складення технічної документації не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору".
Відповідь: Добрий день! В оголошенні зазначено строк дії договору до 31 грудня 2020 року. Строк надання послуг в проекті договору до 20 грудня 2020 року, але може бути продовжено таким чином, щоб не перевищувати шести місяців з дати заключення договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-16-010577-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:37971513
Дата подання: 21 вересня 2020 13:00
Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 3.1 Додатку 2 тендерної документації, вказано наступне: довідка у довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів за 2010-2020 роки. Аналогічними договорами вважаються проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель, замовником яких є територіальні громади у кількості не менше 5-ти проектів з площею не менше 50 га кожний.
Предметом даної закупівлі є розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів на території Житомирської області, та, відповідно до Технічного завдання, результатом надання послуг є технічна документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель, тобто результатом надання послуг є землевпорядна документація, вимоги до якої встановлені в ст. 57 ЗУ "Про «Землеустрій». Не зрозуміло, чому Замовником, в якості аналогічних договорів, визначено проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель, оскільки такого виду документації щодо інвентаризації земель законодавством не передбачено. Крім того, чітко не визначено які документи потрібно надати для підтвердження Учасником своєї відповідності.
Також, відповідно до п. 3.1.2 додатку 2 ТД: Довідка у довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання інших землевпорядних робіт, замовником яких є територіальні громади за 2005-2020 роки у кількості не менше 50-ти проєктів.
Довідка містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, суми договору, інформації про замовника, його контактних осіб (Прізвище та контактний телефон), із зазначенням термінів виконання зазначених договорів. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів понад 7 років Учасник повинен зазначити інформацію про один договір, який було виконано до 2018 року. Оригінали позитивних відгуків, виданий установою організації із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договорів стосовно якості і строків та акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг)) до кожного договору, який зазначений в довідці.
Вимога Замовника надати довідку про наявність в Учасника досвіду виконання інших землевпорядних робіт, замовником яких є територіальні громади за 2005-2020 роки у кількості не менше 50-ти проектів є незрозумілою та дискримінаційною, такою що порушує вимоги чинного законодавства, а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінаційні вимоги по відношенню до тих землевпорядних фірм, які виконували роботи не тільки для територіальних громад, а й для інших установ, організацій, підприємств різних форм власності, що в свою чергу значно обмежують коло учасників цієї закупівлі.
Враховуючи, що відповідно до п.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги, а саме:
1. п. 3.1.2 Додатку 2 – виключити;
2. В п. 3.1 Додатку 2 – проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель замінити на такий вид документації як технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель.
3. Конкретизувати по кожному з пунктів які документи потрібно надати для підтвердження Учасником своєї відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Предметом даної закупівлі є розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель державної власності за межами населених пунктів на території Житомирської області, та, відповідно до Технічного завдання, результатом надання послуг є технічна документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель, тобто результатом надання послуг є землевпорядна документація, вимоги до якої встановлені в ст. 57 ЗУ "Про «Землеустрій». Не зрозуміло, чому Замовником, в якості аналогічних договорів, визначено проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель, оскільки такого виду документації щодо інвентаризації земель законодавством не передбачено. Крім того, чітко не визначено які документи потрібно надати для підтвердження Учасником своєї відповідності.
Також, відповідно до п. 3.1.2 додатку 2 ТД: Довідка у довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання інших землевпорядних робіт, замовником яких є територіальні громади за 2005-2020 роки у кількості не менше 50-ти проєктів.
Довідка містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, суми договору, інформації про замовника, його контактних осіб (Прізвище та контактний телефон), із зазначенням термінів виконання зазначених договорів. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів понад 7 років Учасник повинен зазначити інформацію про один договір, який було виконано до 2018 року. Оригінали позитивних відгуків, виданий установою організації із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договорів стосовно якості і строків та акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг)) до кожного договору, який зазначений в довідці.
Вимога Замовника надати довідку про наявність в Учасника досвіду виконання інших землевпорядних робіт, замовником яких є територіальні громади за 2005-2020 роки у кількості не менше 50-ти проектів є незрозумілою та дискримінаційною, такою що порушує вимоги чинного законодавства, а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінаційні вимоги по відношенню до тих землевпорядних фірм, які виконували роботи не тільки для територіальних громад, а й для інших установ, організацій, підприємств різних форм власності, що в свою чергу значно обмежують коло учасників цієї закупівлі.
Враховуючи, що відповідно до п.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги, а саме:
1. п. 3.1.2 Додатку 2 – виключити;
2. В п. 3.1 Додатку 2 – проекти із землеустрою щодо інвентаризації земель замінити на такий вид документації як технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель.
3. Конкретизувати по кожному з пунктів які документи потрібно надати для підтвердження Учасником своєї відповідності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2020 17:49
Шановний учаснику, Вашу вимогу замовником розглянуто та будуть внесені певні зміни до тендерної документації.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Тому, вимога замовника надати довідку довільної форми з певною інформацією, яка є необхідною для надання послуг, визначених у даній закупівлі не є дискримінаційною умовою, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Якщо учасник не має можливості надати інформацію, яка підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, це може означати, що даний учасник не відповідає тому чи іншому кваліфікаційному критерію.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Тому, вимога замовника надати довідку довільної форми з певною інформацією, яка є необхідною для надання послуг, визначених у даній закупівлі не є дискримінаційною умовою, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Якщо учасник не має можливості надати інформацію, яка підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, це може означати, що даний учасник не відповідає тому чи іншому кваліфікаційному критерію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ЗЕМ-РЕСУРС" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ" |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ЗЕМ-РЕСУРС" #38126116 |
Відхилено |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 09:19
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ" #32766458 |
Переможець |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 09:35
|
Акт.pdf | укладений |
09 вересня 2021 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 14:23
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 10:21
|
Дод.угода 5.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 10:48
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 16:03
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2021 08:32
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:17
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 08:24
|
Договір.pdf | укладений |
02 листопада 2020 08:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю, у зв'язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що не призводять до збільшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 17/11-ІЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю, у зв'язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що не призводять до збільшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 17/11-ІЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю, у зв'язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що не призводять до збільшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 17/11-ІЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю, у зв'язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що не призводять до збільшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 17/11-ІЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, а саме внесення змін до календарного плану виконання робіт, що не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 17/11-ІЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реєстрація кошторисних призначень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 17/11-ІЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |