Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розроблення проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи
Очікувана вартість
283 000,00 UAH
UA-2020-11-23-002555-b 4a15ab311e9e46a486482cf96e1237fc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірієнко Анна

+380995301794 kirienkoanya0991@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Гуляйпільський ЦПМСД" Гуляйпільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38416260
Місцезнаходження: 70202, Україна , Запорізька обл., м.Гуляйполе, 70202, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 105
Контактна особа: Кірієнко Анна
+380995301794
kirienkoanya0991@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:09
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:09
Очікувана вартість: 283 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Роботи з розроблення проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи

Роботи з розроблення проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Роботи з розроблення проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70211, Україна, Запорізька область, Успеновка, Запорізька область Пологівський район село Успенівка вул.Гагаріна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2020  —  28 лютого 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 08:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 18:19
Оголошення зі змінами 24.11.2020.doc
24 листопада 2020 18:19
Оголошення зі змінами 24.11.220.pdf
23 листопада 2020 15:23
Оголошення.doc
23 листопада 2020 15:23
Оголошення.pdf
23 листопада 2020 15:22
Посібник_УФСІ__VII.pdf
23 листопада 2020 15:22
Протокол УО № 2.pdf
25 листопада 2020 08:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 18:19
Оголошення зі змінами 24.11.2020.doc
24 листопада 2020 18:19
Оголошення зі змінами 24.11.220.pdf
23 листопада 2020 15:23
Оголошення.doc
23 листопада 2020 15:23
Оголошення.pdf
23 листопада 2020 15:22
Посібник_УФСІ__VII.pdf
23 листопада 2020 15:22
Протокол УО № 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 23 листопада 2020 21:48
Дата відповіді: 24 листопада 2020 17:27
Просимо надати роз'яснення з наступного питання: якої кваліфікації мають бути працівники Учасника? Які вимоги щодо щодо кваліфікаційних рівнів та вимоги до сертифікованих працівників? Яка кількість персоналу Учасника має бути залучена?
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

«24 листопада» 2020 р. № 9 «м.Гуляйполе»

Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу на здійснення процедур спрощених закупівель, що затверджене наказом по КНП «Гуляйпільський ЦПМСД» ГМР від 17.04.2020 року № 93, у зв`язку з наявністю запитання від Учасника у проведенні спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. (Роботи з розроблення проектної документації по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи ) надаю відповідь:

Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання, а саме:

Щодо працівників відповідної кваліфікації / Закупка / / 23-11-2020 21:48:37
Вопрос: Просимо надати роз'яснення з наступного питання: якої кваліфікації мають бути працівники Учасника? Які вимоги щодо щодо кваліфікаційних рівнів та вимоги до сертифікованих працівників? Яка кількість персоналу Учасника має бути залучена?
На правах наданих мені, як уповноваженій особі на проведення спрощених закупівель КНП «Гуляйпільський ЦПМСД» ГМР згідно наказу від 17.04.2020 року № 93 надаю наступну відповідь.
Згідно Положення «Про уповноважену особу на здійснення процедур спрощених закупівель» метою діяльності уповноваженої особи (УО) є організація та проведення спрощених процедур закупівель в інтересах замовника на засадах об`єктивності та неупередженості.
Спрощена процедура проводиться з дотриманням вимог ЗУ «про публічні закупівлі».
Працівники Учасника повинні мати кваліфікації та сертифікати (діючі), які надають їм право на виконання робіт згідно Технічного завдання в строк та в повній мірі.
Вимоги до кількості працівників Учасника, а також вимоги до того штатні чи позаштатні працівники не встановлюються.
Замовник надає право Учаснику залучати до виконання робіт працівників за ЦПД.
Інші Вимоги щодо працівників Учасника приведені в п.7 . Переліку документів для підтвердження критеріїв відповідності пропозиції Учасника вимогам.

Дякуємо за порозуміння!




Уповноважена особа А.КІРІЄНКО
Щодо додатків до проекту Договору
Дата подання: 23 листопада 2020 22:10
Дата відповіді: 24 листопада 2020 17:26
Просимо надати роз'яснення з насиупного питання: чи подаються Учасником разом із проектом Договору всі зазначені додатки підписані Учасником?
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

«24 листопада» 2020 р. № 10 «м.Гуляйполе»

Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу на здійснення процедур спрощених закупівель, що затверджене наказом по КНП «Гуляйпільський ЦПМСД» ГМР від 17.04.2020 року № 93, у зв`язку з наявністю запитання від Учасника у проведенні спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. (Роботи з розроблення проектної документації по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи ) надаю відповідь:

Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання, а саме:

Щодо додатків до проекту Договору / Закупка / / 23-11-2020 22:10:55
Вопрос: Просимо надати роз'яснення з наступного питання: чи подаються Учасником разом із проектом Договору всі зазначені додатки підписані Учасником?


На правах наданих мені, як уповноваженій особі на проведення спрощених закупівель КНП «Гуляйпільський ЦПМСД» ГМР згідно наказу від 17.04.2020 року № 93 надаю наступну відповідь.
Згідно Положення «Про уповноважену особу на здійснення процедур спрощених закупівель» метою діяльності уповноваженої особи (УО) є організація та проведення спрощених процедур закупівель в інтересах замовника на засадах об`єктивності та неупередженості.
Спрощена процедура проводиться з дотриманням вимог ЗУ «про публічні закупівлі».
Згідно п.4. Переліку документів для підтвердження критеріїв відповідності пропозиції Учасника вимогам Учасник надає лист-згоду із умовами проекту договору (Додаток № 5) згідно Додатку № 4.
Тим самим погоджується з умовами Договору.
Додатки вважаються обов`язковими складовими договору тому Учасник подає підписані додатки разом з Проектом договору у складі пропозиції.
Дякуємо за порозуміння!




Уповноважена особа А.КІРІЄНКО
Щодо лотів закупівлі
Дата подання: 23 листопада 2020 22:14
Дата відповіді: 24 листопада 2020 17:27
Закупівля зазначена як мультилотова, після переходу до лоту, документів по лоту не завантажено, а є лише документи до Закупівлі, чи існують інші лоти? Якою тендерною документацією та вимогами керуватися Учаснику при підготовці тендерної пропозиції?
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

«24 листопада» 2020 р. № 11 «м.Гуляйполе»

Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу на здійснення процедур спрощених закупівель, що затверджене наказом по КНП «Гуляйпільський ЦПМСД» ГМР від 17.04.2020 року № 93, у зв`язку з наявністю запитання від Учасника у проведенні спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. (Роботи з розроблення проектної документації по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи ) надаю відповідь:

Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання, а саме:

Щодо лотів закупівлі / Лот / Роботи з розроблення проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи / 23-11-2020 22:14:54
Вопрос: Закупівля зазначена як мультилотова, після переходу до лоту, документів по лоту не завантажено, а є лише документи до Закупівлі, чи існують інші лоти? Якою тендерною документацією та вимогами керуватися Учаснику при підготовці тендерної пропозиції?

На правах наданих мені, як уповноваженій особі на проведення спрощених закупівель КНП «Гуляйпільський ЦПМСД» ГМР згідно наказу від 17.04.2020 року № 93 надаю наступну відповідь.
Згідно Положення «Про уповноважену особу на здійснення процедур спрощених закупівель» метою діяльності уповноваженої особи (УО) є організація та проведення спрощених процедур закупівель в інтересах замовника на засадах об`єктивності та неупередженості.
Спрощена процедура проводиться з дотриманням вимог ЗУ «про публічні закупівлі».
З метою отримання якісних робіт Замовник використовує своє право та виставляє ті вимоги, які вважає за потрібне та які не суперечать нормам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Закупівля за предметом згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. (Роботи з розроблення проектної документації по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи ) не поділена на лоти.
Наявна документація до закупівлі є єдиною наданою документацією.
Вибачте за незручність.

Дякуємо за порозуміння!




Уповноважена особа А.КІРІЄНКО
Огляд
Дата подання: 25 листопада 2020 11:07
Дата відповіді: 25 листопада 2020 11:42
Відповідно до Оголошення передбачено, що Учасник має право складати кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту. Надайте будь ласка розяснення, чи обовязково Учаснику виконувати огляд обєкту, якщо так то чи необхідно у складі пропозиції надавати документ, що підтверджує огляд? Чи буде відсутність підтвердження огляду обєкту вважатися підставою для відхилення пропозиції? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

«25 листопада» 2020 р. № 12 «м.Гуляйполе»

Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу на здійснення процедур спрощених закупівель, що затверджене наказом по КНП «Гуляйпільський ЦПМСД» ГМР від 17.04.2020 року № 93, у зв`язку з наявністю запитання від Учасника у проведенні спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. (Роботи з розроблення проектної документації по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи ) надаю відповідь:

Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання, а саме:

Огляд / Закупка / / 25-11-2020 11:07:22
Вопрос: Відповідно до Оголошення передбачено, що Учасник має право складати кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту. Надайте будь ласка розяснення, чи обовязково Учаснику виконувати огляд обєкту, якщо так то чи необхідно у складі пропозиції надавати документ, що підтверджує огляд? Чи буде відсутність підтвердження огляду обєкту вважатися підставою для відхилення пропозиції? Дякуємо

На правах наданих мені, як уповноваженій особі на проведення спрощених закупівель КНП «Гуляйпільський ЦПМСД» ГМР згідно наказу від 17.04.2020 року № 93 надаю наступну відповідь.
Згідно Положення «Про уповноважену особу на здійснення процедур спрощених закупівель» метою діяльності уповноваженої особи (УО) є організація та проведення спрощених процедур закупівель в інтересах замовника на засадах об`єктивності та неупередженості.
Спрощена процедура проводиться з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно Додатку № 2 «Технічне завдання» зазначено що Учасник має право складати кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об`єкту.
Згідно цього Замовник надає право, а не обов`язок складати кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об`єкту.
Якщо Учасник проведе огляд, то у складі пропозиції необхідно надати даний документ (довідку, акт огляду, тощо).
Якщо Учасник не проведе огляду об`єкту то відсутність підтвердження огляду не буде підставою для відхилення пропозиції.
Але в будь-якому випадку відповідальність за якість виконання робіт покладається на Учасника.

Дякуємо за порозуміння!




Уповноважена особа А.КІРІЄНКО
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-002555-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 23 листопада 2020 19:30
дискримінаційна вимого щодо експертизи ПКД
Зазначена вами вимого щодо отримання експертизи проекту в державній експертній установі не відповідає вимогам п.2 ст.31 ЗУ №З038-17 а саме: 2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій. До проведення експертизи залучаються (у тому числі на підставі цивільно-правових договорів) експерти з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, які пройшли професійну атестацію, що проводилася із залученням представників відповідних центральних органів виконавчої влади, та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення професійної атестації таких експертів встановлюється Кабінетом Міністрів України. Просимо привести у відповідність до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 18:18
Відповідь надана в доданому файлі
Номер вимоги: UA-2020-11-23-002555-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 23 листопада 2020 19:34
невідповідні норми
в п.4.1 договору містяться посилання на норми щодо проектування доріг які не мають відношення до даної закупівлі, зокрема: ДБН В.2.3-4:2015, ГБН В.2.3-218-551:2011, СОУ 42.1-37641918-050:2018. просимо видалити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 17:22
Відповідь додається у вигляді прикріпленого Протоколу УО
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-23-002555-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 23 листопада 2020 19:40
роботи не за предметом закупівлі
зазначена в п.12 завдання на проектування вимога щодо необхідності проведення проектувальником інженерно геологічних вишукувань має код ДК 021:2015 71510000-6 - Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань, та виконуються іншою не проектною організацією та не відповідає зазначеному коду ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. Просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 18:36
Відповідь надана у доданому файлі
Номер вимоги: UA-2020-11-23-002555-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 23 листопада 2020 19:44
топозйомка
вимога виконати топозйомку (дод.2 1.1 договору) має ко закупівлі ДК 021:2015 - 71355200-3 (Послуги з топографічної зйомки) і не відповідає коду даної закупівлі. просимо привести у відповідність до чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 18:39
Відповідь надана у доданому файлі
Номер вимоги: UA-2020-11-23-002555-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 23 листопада 2020 21:55
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити вимогу щодо надання в якості підтвердження виконання аналогічного договору позитивний відгук контрагента, датований не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, адже відгуки контрагентами надавались після виконання робіт по виконаним раніше Учасником договорам, а станом на листопад 2020 року контрагенти можуть взагалі бути ліквідовані, збанкрутувати, персонал може перебувати на самоізоляції через пандемію тощо...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 17:23
Відповідь додається у прикріпленому файлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-23-002555-b.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 23 листопада 2020 22:02
Невідповідність законодавству
Просимо видалити наступну вимогу: "У випадку залучення позаштатного(их) сертифікованого(их) спеціаліста(ів), надати від них лист(и)-згоду(и) довільної форми щодо підтвердження можливості виконання відповідного об’єму робіт, що є предметом закупівлі (чи його частиною), у встановлені терміни". Сам факт підписання угоди ЦПХ із Виконавцем певних робіт передбачає його згоду та можливості для виконання певного виду роботи встановлює відповідальність Виконавця за невиконання або неналежне виконання умов договору. Сторона-виконавець за договором ЦПХ має певні обов'язки перед Учасником, а не перед Замовником закупівлі, таким чином, сторона-виконавець за договором ЦПХ, підписуючи договір, вже надає свою згоду щодо підтвердження можливості виконання відповідного об’єму робіт, що є предметом закупівлі (чи його частиною), у встановлені терміни і приймає на себе відповідальність і зобов'язання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 18:18
Відповідь надана в доданому файлі
Номер вимоги: UA-2020-11-23-002555-b.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Проектна компанія АРКОН, Код ЄДРПОУ:40833722
Дата подання: 15 грудня 2020 09:21
Оскарження рішення Замовника
Комунальним некомерційним підприємством «Гуляйпільский центр первинної медико-санітарної допомоги» Гуляйпільської міської ради було оголошено закупівлю UA-2020-11-23-002555-b за предметом Роботи з розроблення проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи. Код згідно з ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
За результатом розгляду пропозицій Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.12.2020р. №4 ( надалі – Протокол) ФОП Лукашевич О.А. було визнано переможцем, проте зазначене рішення є протиправним порушує вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та принципи здійснення публічних закупівель, оскільки:

Відповідно до вимоги п. 4 Розділу « Перелік документів для підтвердження критеріїв відповідності пропозиції Учасника вимогам» передбачено надання листа-згоду із умовами проекту договору про закупівлю, викладеним Замовником у Додатку № 5 до Оголошення – «Проект договору», оформленого у відповідності до Додатку № 4 до Оголошення.
Відповідно до Додатку 4 передбачено, що даний документ подається у вигляді наведеному нижче, отже за конкретною формою.
Проте у складі пропозиції ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна було надано Лист №2020/6 від 03.12.2020р що по змісту відступає від форми Додатку №4, що порушує вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вимоги п. 7 Розділу « Перелік документів для підтвердження критеріїв відповідності пропозиції Учасника вимогам» передбачено надання у складі пропозиції довідку про наявність в Учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, оформленої згідно форми Додатку №6 до Оголошення.
Проте у складі пропозиції ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна було надано Довідку Вих.№ 2020/8 від 03.12.2020р. що відрізняється за формою від Додатку №6 оголошення та відповідно порушує вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вимог п. 9 Розділу «Перелік документів для підтвердження критеріїв відповідності пропозиції Учасника вимогам» передбачено, що під аналогічними розуміються договори співставні за складом, об’ємом та характером робіт.
Проте у складі пропозиції ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна надано у якості аналогічних договорів, договір на «Реконструкцію будівлі школи КЗ Гуляйполівська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів» та договір «Нове будівництво станції технічного обслуговування з мийкою та складом автозапчастин» враховуючи, що предметом закупівлі є «Роботи з розроблення проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Успенівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини за адресою: с. Успенівка, вул. Гагаріна, 12, Пологівський район, Запорізька область» та організація проведення її експертизи. Код згідно з ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, зазначені договори учасника не є співставні за характером робіт.
Відповідно до вимог п. 9 Розділу «Перелік документів для підтвердження критеріїв відповідності пропозиції Учасника вимогам» передбачено, що для документального підтвердження даної інформації Учасник повинен надати сканкопії: аналогічних договорів; позитивних експертних звітів та актів виконаних робіт (взагалому на всю суму кожного з договорів) до зазначених у Довідці договорів; листи-відгуки у довільній формі від контрагентів (замовника/генерального підрядника/підрядника) зазначених в Довідці, з зазначенням інформації про належне виконання договору(ів). Відгук повинен бути на фірмовому бланку контрагента з номером та датою видачі, а також містити назву закупівлі та номер оголошення предмета закупівлі, інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень
У складі пропозиції ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна наявний лист відгук №02-29/1001 від 02.12.2020 що не містить містити назву закупівлі та номер оголошення предмета закупівлі, та «Відгук про роботи виконані фахівцями ФОП «Лукашева О.А.» що наданий не на фірмовому бланку, без номеру та дати видачі даного відгуку, не містити назву закупівлі та номер оголошення предмета закупівлі, також відсутня інформація про номер та дату договору до якого надається відгук.
Відповідно до п. 2 Розділу «Перелік документів для підтвердження критеріїв відповідності пропозиції Учасника вимогам» передбачено, що для документального підтвердження наявності програмного забезпечення Учасник повинен надати копії ліцензій або копії договорів, що дають право користуватися програмами.
У складі пропозиції ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна надано інформацію про наявність ліцензійного програмного забезпечення Archicad, Digitals/delta, проте у складі пропозиції ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна відсутні документи, що підтверджують наявність програмного забезпечення, а саме ліцензії або копії договорів, що дають право користування Archicad, Digitals/delta зазначеним у довідці №2020/7 від 03.12.2020р.
Враховуючи вищезазначене, наявність грубих порушень зі сторони Учасника ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна та не відповідність даної пропозиції вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна.
Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги та враховуючи наявні протиправні рішення Замовника, ТОВ «ПК «АРОКН» буде вимушене скористатися своїм право звернення до суду з відповідною позовною заявою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2020 17:19
Відповідь на оскарження надана у доданому файлі.

Документи

24 листопада 2020 18:18
Протокол УО № 5.pdf

Документи

24 листопада 2020 17:20
Протокол УО № 6.pdf

Документи

24 листопада 2020 18:34
Протокольне рішення УО № 8.docx

Документи

24 листопада 2020 18:38
Протокольне рішення УО № 7.docx

Документи

24 листопада 2020 17:22
Протокол УО № 3.pdf

Документи

24 листопада 2020 18:17
Протокол УО № 4.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна 220 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 265 964,27
UAH з ПДВ
265 964,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 11:25
Електронний підпис
03 грудня 2020 11:22
Об_єкти аналог 1.rar
03 грудня 2020 11:22
Контрагенти.rar
03 грудня 2020 11:22
Сертифікат.pdf
03 грудня 2020 11:21
документи ФОП.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 12:11
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:09
35. Кошторис.PDF
03 грудня 2020 12:09
31. Трудові книжки.pdf
03 грудня 2020 12:09
29. Накази працівників.pdf
03 грудня 2020 12:09
27. Експертні звіти.pdf
03 грудня 2020 12:08
23. Повірка Тахіометр.pdf
03 грудня 2020 12:08
19. Відомості ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2020 12:08
18.Витяг ПДВ 21.10.20.pdf
03 грудня 2020 12:08
17.Витяг_ЄДРПОУ_04.11.20.pdf
03 грудня 2020 12:08
07. Паспорт директора.pdf
03 грудня 2020 12:08
14. Проект договору.PDF
03 грудня 2020 12:08
13. Тендерна пропозиція.PDF
03 грудня 2020 12:08
11. Технічне завдання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна
#2842616184
Переможець 220 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 15:28

Документи

11 грудня 2020 15:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лукашева Оксана Анатоліївна
#2842616184
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2020 15:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 13:41
Договір № 176 від 21.12.2020 кольоровий скан.pdf укладений
22 грудня 2020 13:39