Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
4 958 100,00 UAH
UA-2025-02-10-002731-a ● 4a0eef078e654306b2777692a3941843
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05494828 |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , м. Київ обл., вулиця Маршала Тимошенка, будинок 14 |
Контактна особа: |
Яремчук Микола Андрійович 380444133843 oblcrp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 958 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 581,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог, визначених у у цьому Додатку 1 тендерної документації. Разом з електронною банківською гарантією учасник у складі тендерної пропозиції надає: копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; копії (оригінали) документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не Головою правління (керівником) фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (доручення, тощо). Лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 148 743,00 грн. (3% від очікуваної вартості закупівлі); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 100 (сто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання учасником, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; - ненадання учасником, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання учасником, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Умови повернення чи не-повернення забезпечення тендерної пропозиції: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника (Принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник (Бенефіціар) повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, про що обов'язково має бути зазначено в банківській гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 148743 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600000 кіловат-година
ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04207, Україна, м. Київ, вулиця Левка Лук'яненка, будинок 14; вулиця Левка Лук'яненка, будинок 4-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 10:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 10:49 |
Додаток 6.docx | |
10 лютого 2025 10:49 |
Додаток 2.docx | |
10 лютого 2025 10:49 |
Тендерна документація (електроенергія).doc | |
10 лютого 2025 10:49 |
Додаток 5.docx | |
10 лютого 2025 10:49 |
Додаток 3.docx | |
10 лютого 2025 10:49 |
Додаток 1.docx | |
10 лютого 2025 10:49 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконна вимога в тендерній документації
Дата подання: 12 лютого 2025 09:38
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:01
Шановний замовнику, в пункті 12, додатку 1 до тендерної документації, Ви просите надати: «Інформація про наявність веб-сайту має бути підтверджена оригіналом документа на право власності та/ або право користування та /або договором про надання послуг та/або іншого документу, що підтверджує наявність офіційного веб-сайту в мережі Інтернет.»
Повідомляємо, що Відповідно до п.29 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії, положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону замовником НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ.
Повідомляємо, що: " Інформація про наявність веб-сайту має бути підтверджена оригіналом документа на право власності та/ або право користування та /або договором про надання послуг та/або іншого документу, що підтверджує наявність офіційного веб-сайту в мережі Інтернет.", відноситься до матеріально-технічної бази та технологій, і Замовник не має права вимагати від учасників вищевказаної інформації.
Отже, Замовник свідомо порушує закупівельне законодавство, тому наполягаємо на вилученні вимоги, а саме речення про оригінал документа на право власності та/ або право користування та /або договором про надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У відповідності до вказаних норм законодавства у тендерній документації відсутній, зокрема, кваліфікаційний критерій до учасників закупівлі, як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», що у повній мірі відповідає вимогам законодавства.
Водночас, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2.2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469, при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог, зокрема, забезпечити функціонування вебсайту ліцензіата в мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказати засоби комунікації (поштову адресу, номер телефону для звернення споживачів, адреси та телефони центрів обслуговування споживачів, електронну пошту для прийому електронних повідомлень від споживачів), розмістити нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність, інформацію щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду.
Таким чином наявність вебсайту є обов’язковою для будь якого суб’єкта господарювання – учасника ринку постачання електричної енергії.
Наголошуємо, що наша мета укласти договір із надійним постачальником електричної енергії, який виконує всі вимоги до учасників ринку-постачальників електричної енергії.
З огляду на зазначене вимога тендерної документації не є незаконною, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У відповідності до вказаних норм законодавства у тендерній документації відсутній, зокрема, кваліфікаційний критерій до учасників закупівлі, як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», що у повній мірі відповідає вимогам законодавства.
Водночас, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2.2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469, при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог, зокрема, забезпечити функціонування вебсайту ліцензіата в мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказати засоби комунікації (поштову адресу, номер телефону для звернення споживачів, адреси та телефони центрів обслуговування споживачів, електронну пошту для прийому електронних повідомлень від споживачів), розмістити нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність, інформацію щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду.
Таким чином наявність вебсайту є обов’язковою для будь якого суб’єкта господарювання – учасника ринку постачання електричної енергії.
Наголошуємо, що наша мета укласти договір із надійним постачальником електричної енергії, який виконує всі вимоги до учасників ринку-постачальників електричної енергії.
З огляду на зазначене вимога тендерної документації не є незаконною, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Незаконна вимога в тендерній документації
Дата подання: 12 лютого 2025 09:39
Дата відповіді: 14 лютого 2025 14:58
Шановний замовнику, в пункті 12, додатку 1 до тендерної документації, Ви просите надати: «інформація або акт звірки від оператора системи передачі (НЕК Укренерго) з інформацією щодо відсутності заборгованості учасника за договором електропостачальника про надання послуг з передачі електричної енергії, з накладеним КЕП оператора системи передачі (НЕК Укренерго)».
Повідомляємо, що дана вимога є незаконною, адже національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)» не передбачає отримання: ««інформації або акт звірки від оператора системи передачі (НЕК Укренерго) з інформацією щодо відсутності заборгованості учасника за договором електропостачальника про надання послуг з передачі електричної енергії, з накладеним КЕП оператора системи передачі (НЕК Укренерго)».
До того ж, отримання такої довідки не передбачено жодним законодавчим актом. А відповідно до чинного законодавства НЕК Укренерго розглядає запити на отримання довідок протягом 30 днів, отже, вимагаючи даний документ Замовником штучно звужується коло потенційних учасників – що є дискримінацією.
Також, звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Повідомляємо, що у разі заборгованості перед НЕК Укренерго, учасники автоматично набувають статусу переддефолтного /дефолтного і цю і нформацію замовник самостійно може подивитись на сайті НЕК «Укренерго» за посиланням ua.energy.
Отже, Замовник неправомірно встановив дану вимогу до предмета закупівлі, та не повинен вимагати підтвердження такої інформації, оскільки вона є відкритою та публічною.
Для уникнення порушень у сфері закупівельного законодавства видаліть дану вимогу та внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Звертаємо Вашу увагу, що інформація, яка оприлюднена на вебсайті НЕК «Укренерго» не є такою, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, а сайт НЕК «Укренерго» не є таким реєстром. Більше того, інформація, що міститься на вебсайті НЕК «Укренерго» не є інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» саме у розумінні цього закону.
Зазначена вимога тендерної документації є критично важливою для Замовника, як споживача електроенергії, ми прагнемо укласти договір із надійним постачальником, який не має заборгованості за договором про надання послуг з передачі електричної енергії, адже зворотнє може привести до статусу «дефолтний» та відповідно може загрожувати нам, як споживачу, негайним розірванням договору та переходом на постачальника останньої надії та, як наслідок, до значних фінансових витрат.
Враховуючи викладене, вважаємо, що дана вимога тендерної документації не несе дискримінаційний характер, жодним чином не обмежує конкуренцію, та не порушує законодавство у сфері публічних закупівель. Проаналізувавши інформацію, яка розміщена в електронній системі закупівель за аналогічними закупівлями нами встановлено, що таку інформацію у складі пропозицій мають змогу надати значна кількість постачальників електричної енергії.
З огляду на зазначене вимога тендерної документації не є дискримінаційною, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Звертаємо Вашу увагу, що інформація, яка оприлюднена на вебсайті НЕК «Укренерго» не є такою, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, а сайт НЕК «Укренерго» не є таким реєстром. Більше того, інформація, що міститься на вебсайті НЕК «Укренерго» не є інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» саме у розумінні цього закону.
Зазначена вимога тендерної документації є критично важливою для Замовника, як споживача електроенергії, ми прагнемо укласти договір із надійним постачальником, який не має заборгованості за договором про надання послуг з передачі електричної енергії, адже зворотнє може привести до статусу «дефолтний» та відповідно може загрожувати нам, як споживачу, негайним розірванням договору та переходом на постачальника останньої надії та, як наслідок, до значних фінансових витрат.
Враховуючи викладене, вважаємо, що дана вимога тендерної документації не несе дискримінаційний характер, жодним чином не обмежує конкуренцію, та не порушує законодавство у сфері публічних закупівель. Проаналізувавши інформацію, яка розміщена в електронній системі закупівель за аналогічними закупівлями нами встановлено, що таку інформацію у складі пропозицій мають змогу надати значна кількість постачальників електричної енергії.
З огляду на зазначене вимога тендерної документації не є дискримінаційною, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Незаконна вимога в тендерній документації
Дата подання: 12 лютого 2025 09:39
Дата відповіді: 14 лютого 2025 14:55
Шановний замовнику, в пункті 12, додатку 1 до тендерної документації, Ви просите надати: «довідка від оператора системи розподілу, до електричних мереж якого приєднані об’єкти Замовника з інформацією про кількість споживачів, яких обслуговує Учасник на території здійснення діяльності відповідного оператора системи розподілу.».
Повідомляємо, що згідно Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 року (зі змінами) надання даної довідки не передбачено. Отримання такої довідки не передбачено жодним іншим законодавчим актом.
Отже, замовник неправомірно встановив дану вимогу до предмета закупівлі, та не повинен вимагати надання довідки з інформацією про кількість споживачів, яких обслуговує Учасник на території здійснення діяльності відповідного оператора системи розподілу.
Для уникнення порушень у сфері закупівельного законодавства видаліть дану вимогу та внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наголошуємо, що наша мета укласти договір із надійним постачальником, який виконує усі вимоги до учасників ринку-постачальників електричної енергії та, зокрема, має необхідні для постачання електричної енергії договори, зокрема і договір про надання послуг з розподілу укладений з оператором системи розподілу. Відмічаємо, що за відсутності такого договору учасник ринку не зможе постачати електричну енергію нам як споживачу. Зазначена вимога у тендерній документації встановлена, зокрема, для підтвердження наявності договірних відносин у учасника-постачальника електричної енергії з оператором системи розподілу.
Враховуючи викладене, вважаємо, що дана вимога тендерної документації не несе дискримінаційний характер, жодним чином не обмежує конкуренцію, та не порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Проаналізувавши інформацію, яка розміщена в електронній системі закупівель за аналогічними закупівлями нами встановлено, що таку інформацію у складі пропозицій мають змогу надати значна кількість постачальників електричної енергії.
З огляду на зазначене вимога тендерної документації не є дискримінаційною, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наголошуємо, що наша мета укласти договір із надійним постачальником, який виконує усі вимоги до учасників ринку-постачальників електричної енергії та, зокрема, має необхідні для постачання електричної енергії договори, зокрема і договір про надання послуг з розподілу укладений з оператором системи розподілу. Відмічаємо, що за відсутності такого договору учасник ринку не зможе постачати електричну енергію нам як споживачу. Зазначена вимога у тендерній документації встановлена, зокрема, для підтвердження наявності договірних відносин у учасника-постачальника електричної енергії з оператором системи розподілу.
Враховуючи викладене, вважаємо, що дана вимога тендерної документації не несе дискримінаційний характер, жодним чином не обмежує конкуренцію, та не порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Проаналізувавши інформацію, яка розміщена в електронній системі закупівель за аналогічними закупівлями нами встановлено, що таку інформацію у складі пропозицій мають змогу надати значна кількість постачальників електричної енергії.
З огляду на зазначене вимога тендерної документації не є дискримінаційною, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Тендерна документація
Дата подання: 14 лютого 2025 15:04
Дата відповіді: 17 лютого 2025 15:18
Шановний замовнику. У Відповіді Організатора: 14.02.2025 14:55 Ви вказуєте: «Шановний потенційний учаснику, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наголошуємо, що наша мета укласти договір із надійним постачальником, який виконує усі вимоги до учасників ринку-постачальників електричної енергії та, зокрема, має необхідні для постачання електричної енергії договори, зокрема і договір про надання послуг з розподілу укладений з оператором системи розподілу. Відмічаємо, що за відсутності такого договору учасник ринку не зможе постачати електричну енергію нам як споживачу. Зазначена вимога у тендерній документації встановлена, зокрема, для підтвердження наявності договірних відносин у учасника-постачальника електричної енергії з оператором системи розподілу. Враховуючи викладене, вважаємо, що дана вимога тендерної документації не несе дискримінаційний характер, жодним чином не обмежує конкуренцію, та не порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Проаналізувавши інформацію, яка розміщена в електронній системі закупівель за аналогічними закупівлями нами встановлено, що таку інформацію у складі пропозицій мають змогу надати значна кількість постачальників електричної енергії. З огляду на зазначене вимога тендерної документації не є дискримінаційною, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.»
З Вашої відповіді слідує, що Вам потрібен договір про надання послуг з розподілу укладений з оператором системи розподілу, а не кількість споживачів, яких обслуговує учасник на території здійснення діяльності відповідного оператора системи розподілу.
Тому, просимо встановити вимогу про надання копії договору про надання послуг з розподілу укладений з оператором системи розподілу, а вимогу про кількість споживачів видалити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на зазначене, Замовником розроблено тендерну документацію у повній відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Зауважуємо, що вимоги до учасників у тендерній документації жодним чином не обмежують конкуренцію, та не порушують чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Водночас, Замовник невбачає необхідності додати до тендерної документації запропоновану Вами вимогу.
З огляду на зазначене, Замовником розроблено тендерну документацію у повній відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Зауважуємо, що вимоги до учасників у тендерній документації жодним чином не обмежують конкуренцію, та не порушують чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Водночас, Замовник невбачає необхідності додати до тендерної документації запропоновану Вами вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #42819343 |
Переможець |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2025 12:46
|
№37 від 28.02.2025р..pdf | укладений |
28 лютого 2025 12:45
|