Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної Академії медичних наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 22946309 |
Вебсайт: | http://www.ioh.org.ua |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Саксаганського, буд. 75 |
Контактна особа: |
Дмитрий Телелеков +380984835223 telelekodima@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 20:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 713 428,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 567,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 20:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 20:48 |
Протокол .docx | |
11 серпня 2023 20:48 |
ТД реабілітація.docx | |
11 серпня 2023 20:48 |
Додаток 1.docx | |
11 серпня 2023 20:48 |
Додаток 3 .docx | |
11 серпня 2023 20:48 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000037 ● 9943fb535b54457b9d0dab00df0dbde7
- Статус: завершено ● Дата: 31 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.09.2023 № 284
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-08-11-011574-a 11.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 17:22:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Тренажер механічний для верхніх кінцівок, з важільним/роликовим блоком (НК 024:2023: 44231 - Механічний тренажер для верхніх кінцівок з важільним/роликовим блоком); Фізіотерапевтичний стіл, з живленням від електромережі (НК 024:2023: 42577 -Фізіотерапевтичний стіл, з живленням від електромережі); Апарат ударно-хвильової терапії (фокусна хвиля) (НК 024:2023: 47789 - Система електрогідравлічна екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії); Лазер терапевтичний (НК 024:2023: 60409 - Лазер терапевтичний універсальний малої потужності, з живленням від мережі); 4-х канальна система електро стимуляції (НК 024:2023: 46573 - Фізіотерапевтична система для електростимуляції, що живиться від батареї); Апарат для тривалої мобілізації колінного та тазостегнового суглобів (НК 024:2023: 36313 - Тренажер для тривалого пасивного розроблення тазостегнового/колінного суглоба); Апарат для активної та пасивної механотерапії верхніх та нижніх кінцівок (НК 024:2023: 10385 — Велотренажер); Реабілітаційна система для відновлення навиків ходьби (НК 024:2023: 38129 - Система підйому та перенесення пасажира повітряним шляхом); Медична бігова доріжка для реабілітації (НК 024:2023: 33015 - Доріжка бігова стандартна, з електроживленням); Система нейром'язової реабілітації (НК 024:2023: 47517 - Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою); Тракційна система на хребет (НК 024:2023: 14105 - Тракційна система на хребет); Лампа для лікування інфрачервоним випромінюванням (НК 024:2023: 62202 - Лампа для фототерапії синім/червоним/інфрачервоним світлом); Пристрій для ультрафіолетового випромінювання (НК 024:2023: 35149 - Опромінювач ультрафіолетовий для фототерапії)» код за ДК 021:2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-011574-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-02 17:45:06
Відповідь на запит
27 вересня 2023 року було отримано запит про надання пояснень від Державної аудиторської служби України. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Тобто, останнім днем строку для надання відповіді є 03.10.2023 року.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://imtuik.org.ua/wp-content/uploads/instytut/tender/2023/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-reabilitatsine-obladnannia-11.08.2023.pdf
На підтвердження додаємо обґрунтування, що було оприлюднено на веб-сайті 11.08.2023 року, а також Наказ від 27.01.2023 року №15 про створення робочої групи з питань профільного супроводу публічних закупівель, Протокол №1 засідання робочої групи з питань профільного супроводу публічних закупівель ДУ «ІМП ім. Ю.І. Кундієва НАМН» від «03» липня 2023 року, Кошторис на 2023 рік за КПКВК 6561190.
Розмір очікуваної вартості було визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року №275, а саме отримано відповідь (цінові пропозиції) про можливість постачання предметів закупівлі у відповідності до технічних та якісних характеристик визначених Протоколом №1 від «03» липня 2023 року, від 3-х постачальників (додаються до пояснень) на підставі яких здійснено визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відповідно до абзацу 16 п.1 розділу ІІІ Примірної методики.
- Комерційна пропозиція від 01.08.2023.pdf
- Комерціна пропозиція від 04.08.2023.pdf
- Кошторис КПКВК 6561190 .pdf
- Наказ робоча група.pdf
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик реабілітаційне обладнання (11.08.2023).pdf
- Протокол робочої групи від 03.07.2023.pdf
- Комерційна пропозиція 07.08.2023.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РМЕД |
11 713 427,00
UAH з ПДВ
|
11 713 427,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РМЕД #31922057 |
Переможець |
11 713 427,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2023 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 20:54
|
Звіт про виконання договору 144.docx | укладений |
01 січня 2024 20:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2023 14:52
|
SCAN0432.pdf | укладений |
30 серпня 2023 14:49
|