Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Очікувана вартість
26 000 000,00 UAH
UA-2024-03-08-007233-a 49e4944ec9d0413096eead5e12720e19
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антонюк Ірина

380445631724 tender-uo1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Антонюк Ірина
380445631724
tender-uo1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 березня 2024 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 26 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, вул Вербицького Архітектора, 28Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 березня 2024 20:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 березня 2024 20:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 березня 2024 20:25
Додаток № 6.doc
08 березня 2024 20:25
Додаток № 4.doc
08 березня 2024 20:25
ТД (кап ремонт фасаду 237).doc
08 березня 2024 20:25
Додаток № 5.doc
08 березня 2024 20:25
Додаток № 2.doc
08 березня 2024 20:25
Додаток № 1.doc
08 березня 2024 20:25
Додаток № 3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-10-000010 ● e07575fe066c465f93b228097bfb738b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2024 13:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.04.2024 № 75

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-03-08-007233-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-15 17:08:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, дефектні акти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 05.04.2024 № 1 до Договору від 02.04.2024 № 329?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-18 15:40:08

Відповідь на запит

Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України
Юлії СОЛЯНІК


Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 15.04.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:

1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, в тому числі на закупівлю: Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників будівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2024 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia

3. Укладання Додаткової угоди від 05.04.2024 № 1 до Договору від 04.04.2024 № 329 відбувалось на підставі п.3.4. Договору. Після отримання експертного звіту виданого ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 26 березня 2024 року № 26/450-03/24, сума договору була корегована у відповідності до суми експертного звіту та з урахуванням фінансування видатків розподілена на I півріччя 2024 року, відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації» та II півріччя 2024 року очікуваних бюджетних зобов’язань.

Додатки:
1. Копія інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів та на Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
2. Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації»
3. Копія позитивного експертного звіту виданого ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 26 березня 2024 року № 26/450-03/24.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-17 16:27:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1.Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлена вимога до учасників торгів про надання довідки у формі, «що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.))».
Для підтвердження технічних вимог до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) у пункті 2 Додатку 3 тендерної документації зазначено найменування та види робіт, зокрема, «Засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 2» (підпункт 34); «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3» (підпункти 36, 506); «Перевезення сміття до 3 км» (підпункти 16, 38, 508); «Перевезення грунту до 15 км» (підпункт 23); «Розробка грунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 куб.м у відвал, група грунту 2» (підпункт 21).
Також у підпункті 4.1 пункту 4 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції надає, зокрема, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.

Відповідно до наданої, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» в складі тендерної пропозиції, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, а саме у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» зазначені будівельні машини та механізми, що необхідні для виконання робіт (визначених в технічному завданні), зокрема, трактори на пневмоколісному ходу, потужністю 59 кВт; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т; екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 куб. м.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» визначено переможцем торгів, який у складі тендерної пропозиції не надав інформації та відповідних документів щодо наявності у нього вищезазначених машин та обладнання, необхідних для виконання робіт, передбачених у Додатку 3 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-22 17:39:08

Відповідь на запит

Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України Юлії СОЛЯНІК


Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 17.04.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:

1. На виконання вимог п. 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надана довідка № 22 від 12.03.2024, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)) ті всі підтверджуючі документи, що підтверджують підстави користування (файл «4 ДОВІДКА МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНА БАЗА.pdf». Дана довідка містить інформацію про наявні обладнання та матеріально-технічну базу Учасника, а також містить інформацію про залучення необхідної додаткової техніки та обладнання в разі виробничої необхідності. Крім того учасником надано скан-копію Договору надання послуги по перевезенню (вивозу (утилізації) будівельного сміття) від 04.07.2022р. (файл 33 ДОГОВІР НА УТИЛІЗАЦІЮ БУДІВЕЛЬНОГО СМІТТЯ.pdf)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-22 10:13:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1.Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена вимога до учасників торгів про надання в складі тендерної пропозиції, зокрема, «копії протоколів/витягів з протоколів перевірки знань та посвідчення з "Правила технiчної експлуатацї електроустановок споживачiв" (далi - ПТЕЕС), "Правил роздрiбного ринку електричноi' енергii'" (далi - ПРРЕЕ), "Правила улаштування електроустановок" (далi - ПУЕ), «Правил безпечної експлуатацiї електроустановок споживачiв» (ПБЕЕС), «Правил експлуатацiї електрозахисних засобiв» (ПЕЕЗ)» для фахівців, зокрема, головного інженера, виконроба, монтажника, інженера з охорони праці.
Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» в складі тендерної пропозиції надано копію протоколу від 26.10.26 № 88/1-26-10-23 з перевірки знань ПБЕЕС, ПУЕ, ПРРЕЕ, проте посвідчення з перевірки знань ПБЕЕС, ПУЕ, ПРРЕЕ фахівців, що зазначені в протоколі від 26.10.26 № 88/1-26-10-23, відсутні в складі тендерної пропозиції, в тому числі для головного інженера, виконроба, монтажника, інженера з охорони праці.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» визначено переможцем торгів, який у складі тендерної пропозиції не надав інформації та відповідних документів (посвідчення з перевірки знань ПБЕЕС, ПУЕ, ПРРЕЕ) для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачених у підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-25 18:43:39

Відповідьна запит

Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України Юлії СОЛЯНІК


Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 22.04.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:

1.На виконання вимог підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена вимога до учасників торгів про надання в складі тендерної пропозиції, зокрема, «копії протоколів/витягів з протоколів перевірки знань та посвідчення з "Правила технiчної експлуатацї електроустановок споживачiв" (далi - ПТЕЕС), "Правил роздрiбного ринку електричноi' енергii'" (далi - ПРРЕЕ), "Правила улаштування електроустановок" (далi - ПУЕ), «Правил безпечної експлуатацiї електроустановок споживачiв» (ПБЕЕС), «Правил експлуатацiї електрозахисних засобiв» (ПЕЕЗ)» для фахівців, зокрема, головного інженера, виконроба, монтажника, інженера з охорони праці.
Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» в складі тендерної пропозиції (файлі «16 ПРОТОКОЛ ПОСВІДЧЕННЯ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКА КОМІСІЯ») надано копії витягів з протоколів від 26.10.2023 № 88-26-10-23 з перевірки знань ПБЕЕС, ПЕЕЗ та від 26.10.2023 № 88/1-26-10-23 з перевірки знань ПТЕЕС, ПУЕ, ПРРЕЕ.
А також надані посвідчення , які підтверджують перевірки знань ПБЕЕС, ПЕЕЗ (сторінка 2 посвідчення «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)») та перевірки знань ПТЕЕС, ПУЕ, ПРРЕЕ (сторінка 3 посвідчення «Результати перевірки знань з технології (правила експлуатації, виробничі інструкції)») фахівців, що зазначені в протоколах від 26.10.2023 № 88-26-10-23 та від 26.10.26 № 88/1-26-10-23.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-22 16:59:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 3 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова).
Відповідно до пункту 5.8 Розділу V Настанови, вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Відповідно до наданої, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» в складі тендерної пропозиції, довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази все обладнання та техніка орендоване.
Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» в складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію (локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, пояснюючу записку), в якій враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт з перевезення ґрунту та при виконанні робіт з перевезення сміття та відповідно зазначені витрати включені до розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» визначено переможцем торгів, який у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію складену не у відповідності до Настанови?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-25 18:44:40

Відповідь на запит

Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України Юлії СОЛЯНІК


Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 22.04.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:


На виконання вимог п. 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надана довідка № 22 від 12.03.2024, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)) ті всі підтверджуючі документи, що підтверджують підстави користування (файл «4 ДОВІДКА МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНА БАЗА.pdf». Дана довідка містить інформацію про наявні обладнання та матеріально-технічну базу Учасника, а також містить інформацію про залучення необхідної додаткової техніки та обладнання в разі виробничої необхідності. Крім того учасником надано скан-копію Договору надання послуги по перевезенню (вивозу (утилізації) будівельного сміття) від 04.07.2022р. (файл 33 ДОГОВІР НА УТИЛІЗАЦІЮ БУДІВЕЛЬНОГО СМІТТЯ.pdf)
Враховуючи вищезазначене, учасником виконано вимоги тендерної документації щодо наявності матеріально-технічної бази для підтвердження можливості виконання робіт по предмету закупівлі.

Пунктом 4.1 Замовник вимагав від учасника надання розрахункових кошторисних документів (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.1 (не нижче, з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.
На виконання вищезазначених вимог Учасником надана кошторисна документація (локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, пояснюючу записку), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.
В свою чергу учасник не обмежений у використанні власної матеріально-технічної бази, яку він може враховувати при складанні кошторисної документації, що не суперечить вимогам тендерної документації.
Також слід зазначити, що за результатами проходження експертизи кошторисної документації наданої учасником по процедурі публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007233-a) порушень в застосуванні кошторисних норм виявлено не було.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна компанія «УКРДОРБУД» 25 627 324,07
UAH з ПДВ
25 627 324,07
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2024 09:23
Електронний підпис
25 березня 2024 09:22
3. Довідка п..47.pdf.p7s
25 березня 2024 09:22
1. Витяг МВС.rar.p7s
25 березня 2024 09:22
8. Довідка НАЗК ЮР ОСОБА.zip
25 березня 2024 09:22
7. Довідка НАЗК ФІЗ ОСОБА.zip
25 березня 2024 09:22
3. Довідка п..47.pdf
25 березня 2024 09:22
1. Витяг МВС.rar
14 березня 2024 17:21
Електронний підпис
14 березня 2024 17:21
Електронний підпис
14 березня 2024 17:21
26 ДОВІДКА п47.pdf
14 березня 2024 17:21
65 КОШТОРИС.rar
14 березня 2024 17:21
37 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
62 ЛИСТ УМОВИ СТ. 41.pdf
14 березня 2024 17:21
42 ВИТЯГ.pdf
14 березня 2024 17:21
18 НАКАЗИ БК УКРДОРБУД.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
61 ПІДТВЕРДЖЕННЯ.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
40 ВИПИСКА.pdf
14 березня 2024 17:21
64 ПОГОДЖЕННЯ.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
59 ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.pdf
14 березня 2024 17:21
28 АБЗАЦ 14 П. 47.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
40 ВИПИСКА.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
25 БАЛАНС.pdf
14 березня 2024 17:21
39 МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
45 ДОВІДКА ДПС 2024.pdf
14 березня 2024 17:21
37 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
14 березня 2024 17:21
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 березня 2024 17:21
18 НАКАЗИ БК УКРДОРБУД.pdf
14 березня 2024 17:21
26 ДОВІДКА п47.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
65 КОШТОРИС.rar.p7s
14 березня 2024 17:21
41 ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПДВ.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
64 ПОГОДЖЕННЯ.pdf
14 березня 2024 17:21
61 ПІДТВЕРДЖЕННЯ.pdf
14 березня 2024 17:21
25 БАЛАНС.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
5 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
45 ДОВІДКА ДПС 2024.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
42 ВИТЯГ.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
21 НАРКОЛОГ ПСІХІАТР.pdf
14 березня 2024 17:21
39 МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ.pdf
14 березня 2024 17:21
62 ЛИСТ УМОВИ СТ. 41.pdf.p7s
14 березня 2024 17:21
28 АБЗАЦ 14 П. 47.pdf
14 березня 2024 17:21
57 ДОВІДКА СУБПІДРЯДНИК.pdf
14 березня 2024 17:21
5 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
14 березня 2024 17:21
41 ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПДВ.pdf
14 березня 2024 17:21
21 НАРКОЛОГ ПСІХІАТР.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна компанія «УКРДОРБУД»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна компанія «УКРДОРБУД»
#44703218
Переможець 25 627 324,07
UAH з ПДВ
23 березня 2024 20:20

Документи

23 березня 2024 20:20
Довідка НАЗК
23 березня 2024 20:20
Електронний підпис
23 березня 2024 20:20
Протокол 404.docx.p7s.zip
23 березня 2024 20:20
Протокол 404.docx
23 березня 2024 20:20
Протокол 404_Validation_Report.pdf
23 березня 2024 20:20
Протокол 404.docx.p7s
16 березня 2024 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2024 20:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна компанія «УКРДОРБУД»
#44703218
25 627 324,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2024 20:20
Довідка НАЗК
23 березня 2024 20:20
Електронний підпис
23 березня 2024 20:20
Протокол 404.docx.p7s.zip
23 березня 2024 20:20
Протокол 404.docx
23 березня 2024 20:20
Протокол 404_Validation_Report.pdf
23 березня 2024 20:20
Протокол 404.docx.p7s
16 березня 2024 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2024 16:39
ДУ № 5 до Договору № 329 від 02 квітня 2024 року..pdf зміни до договору
05 листопада 2024 15:53
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2024 10:12
ДУ № 4 до Договору № 329 від 02 квітня 2024 року..pdf зміни до договору
28 жовтня 2024 10:11
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2024 14:32
ДУ № 3 до дог.№ 329-.pdf зміни до договору
30 липня 2024 14:32
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2024 13:39
ДУ №2 до договору №329.pdf зміни до договору
23 липня 2024 13:33
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2024 14:44
ДУ №1 до договору №329.pdf зміни до договору
05 квітня 2024 14:41
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 15:36
Договір № 329.pdf укладений
02 квітня 2024 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктами 3.4, 3.6. та 11.7. Договору від 02 квітня 2024 року № 329 (далі – Договір) уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань), внести зміни до пункту 3.1. Договору № 329 та викласти його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначається позитивним експертним звітом, виданим ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 26 березня 2024 року № 26/450-03/24 та згідно з Договірною ціною становить: 25 502,940,40 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот дві тисячі дев’ятсот сорок гривень 40 коп.), у тому числі ПДВ – 4 250 490,07 (чотири мільйони двісті п’ятдесят тисяч чотириста дев’яносто гривень 07 коп.). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1)». На I півріччя 2024 року бюджетні зобов’язання становлять: 4 928 866,92 (чотири мільйони дев’ятсот двадцять вісім тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 92 коп.), у т.ч. ПДВ – 821 477,82 (вісімсот двадцять одна тисяча чотириста сімдесят сім гривень 82 коп.), відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації». На II півріччя 2024 року очікувані бюджетні зобов’язання становлять: 20 574 073,48 (двадцять мільйонів п’ятсот сімдесят чотири тисячі сімдесят три гривні 48 коп.), у т.ч. ПДВ – 3 429 012,25 (три мільйони чотириста двадцять дев’ять тисяч дванадцять гривень 25 коп.). 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 – Протокол узгодження Договірної ціни, Додаток 2 – Дефектний акт, Додаток 3 – Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4 – Локальний кошторис, Додаток 5 - Договірна ціна (вид Тверда), виклавши їх у новій редакції, що додаються.
Номер договору про закупівлю: 329
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 3.6 та 11.7. Договору від 02 квітня 2024 року № 329 (далі – Договір) уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, відповідно до наявних обсягів фінансування (асигнувань), внести зміни до пункту 3.1. Договору № 329 та викласти його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначається позитивним експертним звітом, виданим ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 26 березня 2024 року № 26/450-03/24 та згідно з Договірною ціною становить: 25 502 940,40 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот дві тисячі дев’ятсот сорок гривень 40 коп.), у тому числі ПДВ – 4 250 490,07 (чотири мільйони двісті п’ятдесят тисяч чотириста дев’яносто гривень 07 коп.). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1)». На 2024 рік фактичні бюджетні зобов’язання становлять: 9 857 486,42 грн (дев’ять мільйонів вісімсот п’ятдесят сім тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 42 коп.), у т.ч. ПДВ – 1 642 914,40 грн (один мільйон шістсот сорок дві тисячі дев’ятсот чотирнадцять гривень 40 коп.), відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 10.07.2024 № 489 «Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року № 91». Решта очікуваних бюджетних зобов’язань на 2024 рік становить: 15 645 453,98 (п’ятнадцять мільйонів шістсот сорок п’ять тисяч чотириста п’ятдесят три гривні 98 коп.), у т.ч. ПДВ – 2 607 575,67 (два мільйони шістсот сім тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 67 коп.)». 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 – Дефектний акт, Додаток 2 – Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 3 – Локальний кошторис, Додаток 4 - Договірна ціна (вид Тверда), виклавши їх у новій редакції, що додаються.
Номер договору про закупівлю: 329
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктами 3.6. та 11.7. Договору , уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, відповідно до наявних обсягів фінансування(асигнувань), внести зміни у додаток до Договору: Додаток № 6 - Графік виконання робіт та фінансування робіт, виклавши їх у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 329
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктами 3.6., 11.5. та 11.7. Договору від 02 квітня 2024 року № 329 ( далі -Договір) укали дану додаткову угоду ( далі -Угода ) про наступне: Сторони дійшли згоди, відповідно до фактичних обсягів фінансування ( асигнувань) та згідно Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024 р. № 770 " Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року № 91", внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в новій редакції: " 3.1 Ціна цього Договору становить : 25 502 940,40 ( двадцять п`ять мільйонів п`ятсот дві тисячі дев`ятсот сорок гривень 40коп.), у тому числі ПДВ -4 250 490,07 ( чотири мільйони двісті п`ятдесят тисяч чотириста дев`яносто гривень 07 коп.)
Номер договору про закупівлю: 329
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони , керуючись пунктами 3.6., 11.5. та 11.7 Договору від 02 квітня 2024 року № 329 ( далі - Договір )уклали дану додаткову угоду ( далі -Угода) про наступне : Сторони дійшли згоди , відповідно до фактичних обсягів фінансування ( асигнувань) та згідно Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024 р. № 770 " Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року № 91", пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції : Ціна цього Договору становить : 25 502 940, 40 ( двадцять п`ять мільйонів п`ятсот дві исячі дев`ятсот сорок гривень 40 коп.), у тому числі ПДВ -4 250 490, 07( чотири мільйони двісті п`ятдесят тисяч чотириста дев`яносто гривень 07 копю). Наявні бюджетні зобов`язання Замовника за цим Договором ( решта ціни цього Договору, яка є складовою частиною загальної ціни Договору) становлять : 15 645 453,98 ( п`ятнадцять мільйонів шістсот сорок п`ять тисяч чотириста п`ятдесят три гривні 98 коп.), у тому числі ПДВ -2 607 575,67 гривень. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни яка залишаеться незмінною.
Номер договору про закупівлю: 329
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML