Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 20:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2024 20:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2024 20:25 |
Додаток № 6.doc | |
08 березня 2024 20:25 |
Додаток № 4.doc | |
08 березня 2024 20:25 |
ТД (кап ремонт фасаду 237).doc | |
08 березня 2024 20:25 |
Додаток № 5.doc | |
08 березня 2024 20:25 |
Додаток № 2.doc | |
08 березня 2024 20:25 |
Додаток № 1.doc | |
08 березня 2024 20:25 |
Додаток № 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000010 ● e07575fe066c465f93b228097bfb738b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 13:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-03-08-007233-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 17:08:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, дефектні акти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 05.04.2024 № 1 до Договору від 02.04.2024 № 329?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 15:40:08
Відповідь на запит
Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України
Юлії СОЛЯНІК
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 15.04.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, в тому числі на закупівлю: Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників будівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2024 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia
3. Укладання Додаткової угоди від 05.04.2024 № 1 до Договору від 04.04.2024 № 329 відбувалось на підставі п.3.4. Договору. Після отримання експертного звіту виданого ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 26 березня 2024 року № 26/450-03/24, сума договору була корегована у відповідності до суми експертного звіту та з урахуванням фінансування видатків розподілена на I півріччя 2024 року, відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації» та II півріччя 2024 року очікуваних бюджетних зобов’язань.
Додатки:
1. Копія інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів та на Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
2. Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації»
3. Копія позитивного експертного звіту виданого ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 26 березня 2024 року № 26/450-03/24.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 16:27:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1.Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлена вимога до учасників торгів про надання довідки у формі, «що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.))».
Для підтвердження технічних вимог до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) у пункті 2 Додатку 3 тендерної документації зазначено найменування та види робіт, зокрема, «Засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 2» (підпункт 34); «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3» (підпункти 36, 506); «Перевезення сміття до 3 км» (підпункти 16, 38, 508); «Перевезення грунту до 15 км» (підпункт 23); «Розробка грунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 куб.м у відвал, група грунту 2» (підпункт 21).
Також у підпункті 4.1 пункту 4 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції надає, зокрема, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Відповідно до наданої, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» в складі тендерної пропозиції, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, а саме у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» зазначені будівельні машини та механізми, що необхідні для виконання робіт (визначених в технічному завданні), зокрема, трактори на пневмоколісному ходу, потужністю 59 кВт; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т; екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 куб. м.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» визначено переможцем торгів, який у складі тендерної пропозиції не надав інформації та відповідних документів щодо наявності у нього вищезазначених машин та обладнання, необхідних для виконання робіт, передбачених у Додатку 3 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 17:39:08
Відповідь на запит
Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України Юлії СОЛЯНІК
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 17.04.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. На виконання вимог п. 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надана довідка № 22 від 12.03.2024, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)) ті всі підтверджуючі документи, що підтверджують підстави користування (файл «4 ДОВІДКА МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНА БАЗА.pdf». Дана довідка містить інформацію про наявні обладнання та матеріально-технічну базу Учасника, а також містить інформацію про залучення необхідної додаткової техніки та обладнання в разі виробничої необхідності. Крім того учасником надано скан-копію Договору надання послуги по перевезенню (вивозу (утилізації) будівельного сміття) від 04.07.2022р. (файл 33 ДОГОВІР НА УТИЛІЗАЦІЮ БУДІВЕЛЬНОГО СМІТТЯ.pdf)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 10:13:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1.Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена вимога до учасників торгів про надання в складі тендерної пропозиції, зокрема, «копії протоколів/витягів з протоколів перевірки знань та посвідчення з "Правила технiчної експлуатацї електроустановок споживачiв" (далi - ПТЕЕС), "Правил роздрiбного ринку електричноi' енергii'" (далi - ПРРЕЕ), "Правила улаштування електроустановок" (далi - ПУЕ), «Правил безпечної експлуатацiї електроустановок споживачiв» (ПБЕЕС), «Правил експлуатацiї електрозахисних засобiв» (ПЕЕЗ)» для фахівців, зокрема, головного інженера, виконроба, монтажника, інженера з охорони праці.
Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» в складі тендерної пропозиції надано копію протоколу від 26.10.26 № 88/1-26-10-23 з перевірки знань ПБЕЕС, ПУЕ, ПРРЕЕ, проте посвідчення з перевірки знань ПБЕЕС, ПУЕ, ПРРЕЕ фахівців, що зазначені в протоколі від 26.10.26 № 88/1-26-10-23, відсутні в складі тендерної пропозиції, в тому числі для головного інженера, виконроба, монтажника, інженера з охорони праці.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» визначено переможцем торгів, який у складі тендерної пропозиції не надав інформації та відповідних документів (посвідчення з перевірки знань ПБЕЕС, ПУЕ, ПРРЕЕ) для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачених у підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 18:43:39
Відповідьна запит
Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України Юлії СОЛЯНІК
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 22.04.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1.На виконання вимог підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена вимога до учасників торгів про надання в складі тендерної пропозиції, зокрема, «копії протоколів/витягів з протоколів перевірки знань та посвідчення з "Правила технiчної експлуатацї електроустановок споживачiв" (далi - ПТЕЕС), "Правил роздрiбного ринку електричноi' енергii'" (далi - ПРРЕЕ), "Правила улаштування електроустановок" (далi - ПУЕ), «Правил безпечної експлуатацiї електроустановок споживачiв» (ПБЕЕС), «Правил експлуатацiї електрозахисних засобiв» (ПЕЕЗ)» для фахівців, зокрема, головного інженера, виконроба, монтажника, інженера з охорони праці.
Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» в складі тендерної пропозиції (файлі «16 ПРОТОКОЛ ПОСВІДЧЕННЯ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКА КОМІСІЯ») надано копії витягів з протоколів від 26.10.2023 № 88-26-10-23 з перевірки знань ПБЕЕС, ПЕЕЗ та від 26.10.2023 № 88/1-26-10-23 з перевірки знань ПТЕЕС, ПУЕ, ПРРЕЕ.
А також надані посвідчення , які підтверджують перевірки знань ПБЕЕС, ПЕЕЗ (сторінка 2 посвідчення «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)») та перевірки знань ПТЕЕС, ПУЕ, ПРРЕЕ (сторінка 3 посвідчення «Результати перевірки знань з технології (правила експлуатації, виробничі інструкції)») фахівців, що зазначені в протоколах від 26.10.2023 № 88-26-10-23 та від 26.10.26 № 88/1-26-10-23.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:59:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 3 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова).
Відповідно до пункту 5.8 Розділу V Настанови, вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Відповідно до наданої, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» в складі тендерної пропозиції, довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази все обладнання та техніка орендоване.
Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» в складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію (локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, пояснюючу записку), в якій враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт з перевезення ґрунту та при виконанні робіт з перевезення сміття та відповідно зазначені витрати включені до розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРДОРБУД» визначено переможцем торгів, який у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію складену не у відповідності до Настанови?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 18:44:40
Відповідь на запит
Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України Юлії СОЛЯНІК
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 22.04.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
На виконання вимог п. 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надана довідка № 22 від 12.03.2024, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)) ті всі підтверджуючі документи, що підтверджують підстави користування (файл «4 ДОВІДКА МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНА БАЗА.pdf». Дана довідка містить інформацію про наявні обладнання та матеріально-технічну базу Учасника, а також містить інформацію про залучення необхідної додаткової техніки та обладнання в разі виробничої необхідності. Крім того учасником надано скан-копію Договору надання послуги по перевезенню (вивозу (утилізації) будівельного сміття) від 04.07.2022р. (файл 33 ДОГОВІР НА УТИЛІЗАЦІЮ БУДІВЕЛЬНОГО СМІТТЯ.pdf)
Враховуючи вищезазначене, учасником виконано вимоги тендерної документації щодо наявності матеріально-технічної бази для підтвердження можливості виконання робіт по предмету закупівлі.
Пунктом 4.1 Замовник вимагав від учасника надання розрахункових кошторисних документів (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.1 (не нижче, з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.
На виконання вищезазначених вимог Учасником надана кошторисна документація (локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, пояснюючу записку), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.
В свою чергу учасник не обмежений у використанні власної матеріально-технічної бази, яку він може враховувати при складанні кошторисної документації, що не суперечить вимогам тендерної документації.
Також слід зазначити, що за результатами проходження експертизи кошторисної документації наданої учасником по процедурі публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-007233-a) порушень в застосуванні кошторисних норм виявлено не було.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна компанія «УКРДОРБУД» |
25 627 324,07
UAH з ПДВ
|
25 627 324,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна компанія «УКРДОРБУД» #44703218 |
Переможець |
25 627 324,07
UAH з ПДВ
|
23 березня 2024 20:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2024 16:39
|
ДУ № 5 до Договору № 329 від 02 квітня 2024 року..pdf | зміни до договору |
05 листопада 2024 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2024 10:12
|
ДУ № 4 до Договору № 329 від 02 квітня 2024 року..pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2024 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 14:32
|
ДУ № 3 до дог.№ 329-.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2024 13:39
|
ДУ №2 до договору №329.pdf | зміни до договору |
23 липня 2024 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 14:44
|
ДУ №1 до договору №329.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2024 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 15:36
|
Договір № 329.pdf | укладений |
02 квітня 2024 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктами 3.4, 3.6. та 11.7. Договору від 02 квітня 2024 року № 329 (далі – Договір) уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань), внести зміни до пункту 3.1. Договору № 329 та викласти його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначається позитивним експертним звітом, виданим ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 26 березня 2024 року № 26/450-03/24 та згідно з Договірною ціною становить: 25 502,940,40 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот дві тисячі дев’ятсот сорок гривень 40 коп.), у тому числі ПДВ – 4 250 490,07 (чотири мільйони двісті п’ятдесят тисяч чотириста дев’яносто гривень 07 коп.). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1)». На I півріччя 2024 року бюджетні зобов’язання становлять: 4 928 866,92 (чотири мільйони дев’ятсот двадцять вісім тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 92 коп.), у т.ч. ПДВ – 821 477,82 (вісімсот двадцять одна тисяча чотириста сімдесят сім гривень 82 коп.), відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації». На II півріччя 2024 року очікувані бюджетні зобов’язання становлять: 20 574 073,48 (двадцять мільйонів п’ятсот сімдесят чотири тисячі сімдесят три гривні 48 коп.), у т.ч. ПДВ – 3 429 012,25 (три мільйони чотириста двадцять дев’ять тисяч дванадцять гривень 25 коп.). 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 – Протокол узгодження Договірної ціни, Додаток 2 – Дефектний акт, Додаток 3 – Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4 – Локальний кошторис, Додаток 5 - Договірна ціна (вид Тверда), виклавши їх у новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 329 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 3.6 та 11.7. Договору від 02 квітня 2024 року № 329 (далі – Договір) уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, відповідно до наявних обсягів фінансування (асигнувань), внести зміни до пункту 3.1. Договору № 329 та викласти його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначається позитивним експертним звітом, виданим ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 26 березня 2024 року № 26/450-03/24 та згідно з Договірною ціною становить: 25 502 940,40 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот дві тисячі дев’ятсот сорок гривень 40 коп.), у тому числі ПДВ – 4 250 490,07 (чотири мільйони двісті п’ятдесят тисяч чотириста дев’яносто гривень 07 коп.). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1)». На 2024 рік фактичні бюджетні зобов’язання становлять: 9 857 486,42 грн (дев’ять мільйонів вісімсот п’ятдесят сім тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 42 коп.), у т.ч. ПДВ – 1 642 914,40 грн (один мільйон шістсот сорок дві тисячі дев’ятсот чотирнадцять гривень 40 коп.), відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 10.07.2024 № 489 «Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року № 91». Решта очікуваних бюджетних зобов’язань на 2024 рік становить: 15 645 453,98 (п’ятнадцять мільйонів шістсот сорок п’ять тисяч чотириста п’ятдесят три гривні 98 коп.), у т.ч. ПДВ – 2 607 575,67 (два мільйони шістсот сім тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 67 коп.)». 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 – Дефектний акт, Додаток 2 – Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 3 – Локальний кошторис, Додаток 4 - Договірна ціна (вид Тверда), виклавши їх у новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 329 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктами 3.6. та 11.7. Договору , уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, відповідно до наявних обсягів фінансування(асигнувань), внести зміни у додаток до Договору: Додаток № 6 - Графік виконання робіт та фінансування робіт, виклавши їх у новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 329 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктами 3.6., 11.5. та 11.7. Договору від 02 квітня 2024 року № 329 ( далі -Договір) укали дану додаткову угоду ( далі -Угода ) про наступне: Сторони дійшли згоди, відповідно до фактичних обсягів фінансування ( асигнувань) та згідно Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024 р. № 770 " Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року № 91", внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в новій редакції: " 3.1 Ціна цього Договору становить : 25 502 940,40 ( двадцять п`ять мільйонів п`ятсот дві тисячі дев`ятсот сорок гривень 40коп.), у тому числі ПДВ -4 250 490,07 ( чотири мільйони двісті п`ятдесят тисяч чотириста дев`яносто гривень 07 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 329 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони , керуючись пунктами 3.6., 11.5. та 11.7 Договору від 02 квітня 2024 року № 329 ( далі - Договір )уклали дану додаткову угоду ( далі -Угода) про наступне : Сторони дійшли згоди , відповідно до фактичних обсягів фінансування ( асигнувань) та згідно Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024 р. № 770 " Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року № 91", пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції : Ціна цього Договору становить : 25 502 940, 40 ( двадцять п`ять мільйонів п`ятсот дві исячі дев`ятсот сорок гривень 40 коп.), у тому числі ПДВ -4 250 490, 07( чотири мільйони двісті п`ятдесят тисяч чотириста дев`яносто гривень 07 копю). Наявні бюджетні зобов`язання Замовника за цим Договором ( решта ціни цього Договору, яка є складовою частиною загальної ціни Договору) становлять : 15 645 453,98 ( п`ятнадцять мільйонів шістсот сорок п`ять тисяч чотириста п`ятдесят три гривні 98 коп.), у тому числі ПДВ -2 607 575,67 гривень. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни яка залишаеться незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 329 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |