Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05408846 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
Контактна особа: |
Ольга Калита +380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2022 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2022 16:00 |
Очікувана вартість: | 13 178 198,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 890,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | оплата згідно графіку та бюджетного кодексу | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2022 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2022 15:06 |
оголошення укр.docx | |
27 жовтня 2022 15:06 |
Додаток 4,1 ТЗ_чисті приміщення.doc | |
27 жовтня 2022 15:06 |
додаток 6 . Проект договору.docx | |
27 жовтня 2022 15:06 |
Тендер_№1_Роботи з будівництва_Тендерна_документацiя_ред.1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000056 ● 6aacdc6864d341cdaf3dd82b4c8d4005
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2022-10-27-008843-a 27.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-09 21:05:41
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва. Прибудова (будівництво) лікувального корпусу до поліклініки по вул. Садовій, 38 в м. Ірпінь, Київської області (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-27-008843-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 16:33:53
пояснення
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик та визначення очікуваної вартості виконано на підставі розробленого і затвердженого в установленому порядку проекту «Нове будівництво. Прибудова (будівництво) лікувального корпусу до поліклініки по
вул. Садовій,38 в м. Ірпінь, Київської області». Генеральний проектувальник
ПП «Ладопроект».Експертизу проекту виконано ТОВ «Перша будівельна експертиза» в березні 2019 року, експертний звіт №18121-1/А. Проект затверджено виконавчим комітетом Ірпінської міської ради, рішення від 26.03.2019 №46/3 «Про затвердження проектно- кошторисної документації по об'єкту «Нове будівництво. Прибудова (будівництво) лікувального корпусу до поліклініки по вул. Садовій,38 в м. Ірпінь, Київської області». У ході виконання робіт та у зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та погіршанням епідемічної ситуації в регіоні, в тому числі збільшення кількості хворих на території Ірпінської міської територіальної громади, виникла необхідність внесення змін у раніше розроблений проект, а саме облаштування приміщень в яких будуть проходити лікування хворі на вірус COVID-19 (том 9 нового проекту Чисті приміщення). Змінений проект, в тому числі і його кошторисна частина пройшов повторну експертизу та отримав позитивний експертний висновок - експертний звіт (позитивний від 11.08.2021
№ 210616-1/А). Саме на підставі кошторисної частини до тому 9 «Чисті приміщення» було визначено очікувану вартість предмету закупівлі та обсяги робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-19 14:08:51
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва. Прибудова (будівництво) лікувального корпусу до поліклініки по вул.Садовій, 38 в м.Ірпінь, Київської області (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-27-008843-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит ДАСУ від 09.12.2022 встановлено, що Замовник не надав документів на підставі яких розрахував очікувану вартість та визначив розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
У зв’язку з викладеним просимо надати проектно – кошторисну документацію за зведеним кошторисним розрахунком, а також позитивний експертний звіт від 11.08.2021 № 210616-1/А на які є посилання у вашій відповіді наданій на запит ДАСУ від 09.12.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-22 15:05:38
додаток до пояснення
на ваш додатковий запит надаємо Вам проектно – кошторисну документацію за зведеним кошторисним розрахунком, а також позитивний експертний звіт від 11.08.2021 № 210616-1/А на які було посилання у відповіді наданій на запит ДАСУ від 09.12.2022.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | позовна зяява від 06.01.2023 № 01-20/56 щодо визнанння протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України від 23 грудня 2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-10-27-008843-a. |
Дата публікації: | 09 січня 2023 |
Документи:
09 січня 2023 10:52
|
Електронний підпис |
09 січня 2023 10:33
|
позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2022 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВИЙ ІНЖИНІРИНГ" |
13 046 272,83
UAH з ПДВ
|
13 046 272,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВИЙ ІНЖИНІРИНГ" #36799162 |
Рішення скасоване |
13 046 272,83
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 11:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВИЙ ІНЖИНІРИНГ" #36799162 |
Переможець |
13 046 272,83
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 17:24
|
Договір 186.pdf | укладений |
23 листопада 2022 17:24
|