Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2025-02-06-016099-a ● 499d9ee800144f0ba3a88f179d64aeed
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | «Магальський дитячий будинок-інтернат» |
Код ЄДРПОУ: | 03190018 |
Місцезнаходження: | 60313, Україна , Чернівецька обл., Чернівецький район, с. Магала, вул. Нандріша Грігорія , буд. 77 |
Контактна особа: |
Ольга Сироїд +380373361321 det_dom_magala@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2025 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, не вище 3% від очікуваної вартості. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19000 (дев’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком в якому обслуговується учасник (має відкритий рахунок зі спеціальним режимом використання) на умовах грошового забезпечення (покриття). На підтвердження даної вимоги Учасники подають довідку видану банком про відкритий рахунок зі спеціальним режимом використання. Грошове забезпечення (покриття) повинне бути підтверджено оригіналом довідки виданої банком-гарантом, випискою завіреною банком, а також платіжним дорученням, завіреним банком. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60313, Україна, Чернівецька область, Магала, вул. Нандріша Грігорія , буд. 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2025 18:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2025 18:33 |
Додаток 1.doc | |
06 лютого 2025 18:33 |
Додаток 2.doc | |
06 лютого 2025 18:33 |
Тендерна документація.docx | |
06 лютого 2025 18:33 |
Додаток 4 Документи Переможця.docx | |
06 лютого 2025 18:33 |
Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
МОЖЛИВА КОРУПЦІЙНА ЗМОВА - незаконні вимоги тендерної документації зроблені за змовою з певним постачальником
Дата подання: 07 лютого 2025 10:36
Дата відповіді: 10 лютого 2025 19:17
В тендерній документації незаконно вимагаються документи, які ПРЯМО ЗАБОРОНЕНО вимагати у закупівлях електроенергії у пункті 29 Особливостей, зокрема, про матеріально-технічне забезпечення, обладнання, технології, та документи що не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі.
НЕЗАКОННІ ВИМОГИ про надання документів, що прямо суперечать п.29 Особливостей:
• Договір на постачання електричної енергії (поставку-прийом) з суб’єктом господарювання, що зареєстрований в енергетичній системі країн в рамках ЄФЕТ…
• підтвердження від контрагента (контрагентів) за вищезазначеним Договором (договорами), що електрична енергія не виробляється на територіях підтвердження від контрагента (контрагентів) за вищезазначеним договором (договорами), що електрична енергія не виробляється на територіях Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та на тимчасово окупованих територіях.
• Довідку з банку про відкриття валютного рахунку Учасником з метою можливості забезпечення закупівлі електричної енергії Постачальником для Замовників в режимі імпорту із енергетичної системи країн ЄС
• Договір купівлі-продажу електричної енергії на внутрішньодобовому ринку.
• Договір про участь у балансуючій групі.
• Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше жовтня 2024 року.
• Інформація від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку та про систему оподаткування.
• Інформаційний лист виданий НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу, виданий не раніше 2024 року.
• Інформаційний документ, що виданий на ім’я такого Учасника з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника, виданий не раніше грудня 2024 року
• Документ, що виданий органом ДСНС України про відсутність пожеж та надзвичайних ситуацій в учасника протягом 2023-2024 року, виданий не раніше грудня 2024 року.
Ознайомтесь з рішеннями АМКУ та висновками ДАСУ, де такі замовники вигадали подібного роду незаконні вимоги. Наприклад, UA-M-2023-12-21-000002, оголошення UA-2023-12-11-019833-a; UA-M-2023-12-27-000027, оголошення UA-2023-12-11-006590-a; UA-M-2023-12-20-000015, оголошення UA-2023-12-11-005694-a тощо, а також рішення АМКУ №3062 -р/пк-пз від 19.02.2024 (UA-2024-02-07-009838-a), № 9915-р/пк-пз від 04.07.2023 (UA-2023-06-13-010888-a), № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a), № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a), № 7313-р/пк-пз від 24.04.2024 (UA-2024-04-08-005328-a) тощо.
Дані вимоги тендерної документації є грубим порушенням законодавства і є підставою для визнання договору недійсним/нікчемним та його розірвання з боку Державної аудиторської служби, оскільки тендерна документація складена не у відповідності до вимог чинного законодавства для закупівлі електроенергії з прямим порушенням п. 29 Особливостей (Висновок моніторингу Держаудитслужби від 08.08.2024 р., UA-2024-07-09-010202-a).
ОЧЕВИДНО, що у Замовника є певна корупційна зацікавленість отримання неправомірної вимоги («відкату») від певного постачальника, який заздалегідь підготував ці нікому непотрібні дискримінаційні документи, які ПРЯМО заборонено вимагати у закупівлях електроенергії (п. 29 Особливостей).
Ст. 364 Кримінального кодексу України: «Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, - карається пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник проаналізувавши наведені приклади проведених моніторингів ДАСУ повідомляємо наступне.
За вказаними моніторингами встановлено порушення при оформленні тендерної документації в частині зазначення вимог що відповідають п.1-2 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Наведені вище вимоги в тендерній документації є порушенням п.29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості).
Повідомляємо Вас, що вимоги перелічені у Вашому зверненні і в тендерній документації не стосуються ані вимог п.1, ані вимог п.2 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому відсутні порушення п.29 Особливостей.
За вказаними моніторингами встановлено порушення при оформленні тендерної документації в частині зазначення вимог що відповідають п.1-2 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Наведені вище вимоги в тендерній документації є порушенням п.29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості).
Повідомляємо Вас, що вимоги перелічені у Вашому зверненні і в тендерній документації не стосуються ані вимог п.1, ані вимог п.2 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому відсутні порушення п.29 Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ НІК ЕНЕРГО СТАНДАРТ |
639 360,00
UAH з ПДВ
|
639 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НІК ЕНЕРГО СТАНДАРТ #44090418 |
Переможець |
639 360,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2025 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2025 16:09
|
додаткова 2.pdf | зміни до договору |
13 березня 2025 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2025 14:55
|
IMG_0004 (1).pdf | зміни до договору |
27 лютого 2025 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2025 14:51
|
IMG_0001-Копировать.pdf | укладений |
27 лютого 2025 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | нова редакція п.5.1. |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | нова редакція п.5.1 |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |