Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду Сквирського академічного ліцею № 2 по пров. Каштановий, буд.2 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області.( ДК 021:2015 - 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація.)
Очікувана вартість
8 728 841,00 UAH
UA-2024-07-26-008796-a ● 499847b47b20496e97c03e1920793efb
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44153671 |
Місцезнаходження: | 09001, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
Контактна особа: |
Приндюк Лариса Миколаївна +380456853605 1020vkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2024 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 12:01 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 12:01 |
Очікувана вартість: | 8 728 841,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 288,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 43 644,20 гривень ( Сорок три тисячі шістсот сорок чотири гривні 20 коп) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська ). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено п.2 цього розділу із зазначенням номеру рахунку, на якому обліковуються кошти гарантії в установі банку-гаранта; - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку, що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо). У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради Місцезнаходження Замовника: 09001, Україна, Київська область, Білоцерківський район, місто Сквира, вулиця Карла Болсуновського, буд. 28. Код ЄДРПОУ: 44153671 IBAN № 628201720344241027100150875 в ГУДКСУ м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 43644.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт фасаду Сквирського академічного ліцею № 2 по пров. Каштановий, буд.2 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09001, Україна, Київська область, м. Сквира, пров. Каштановий, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3, після перевірки та підписання відповідальною особою за здійснення технічного нагляду. Замовник проводить оплату за виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт ( форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 за умови надхоження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2024 10:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
01 серпня 2024 10:04 |
Перелік змін до ТД_01.08.24.docx | |
01 серпня 2024 10:04 |
Тендерна документація на капітальний ремонт фасаду_01.08..24 (нова редакція).docx | |
26 липня 2024 18:02 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
26 липня 2024 18:02 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
26 липня 2024 18:02 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
26 липня 2024 18:02 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
26 липня 2024 18:02 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
26 липня 2024 18:02 |
Тендерна документація на капітальний ремонт фасаду_26.07.24.docx |
01 серпня 2024 10:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
01 серпня 2024 10:04 |
Додаток 5 до ТД.docx
|
|||
01 серпня 2024 10:04 |
Перелік змін до ТД_01.08.24.docx
|
|||
01 серпня 2024 10:04 |
Тендерна документація на капітальний ремонт фасаду_01.08..24 (нова редакція).docx
|
|||
26 липня 2024 18:02 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
26 липня 2024 18:02 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
26 липня 2024 18:02 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
26 липня 2024 18:02 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
26 липня 2024 18:02 |
Додаток 5 до ТД.docx
|
|||
26 липня 2024 18:02 |
Тендерна документація на капітальний ремонт фасаду_26.07.24.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний договір
Дата подання: 28 липня 2024 20:23
Дата відповіді: 29 липня 2024 13:15
Шановний Замовник, буде відповідністю вимогам тендерної документації надання учасником двох аналогічних договорів з виконання робіт капітального ремонту загальною вартістю двох договорів не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі?
Відповідь: Шановний Учасник!
Згідно тендерної документації щодо Додатку 1 пункту 3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" зазначено, на підтвердження досвіду виконання аналогічного** договору, учасник має надати не менше одного сканованого оригіналу або належним чином завіреної копії договору, зазначеного в інформаційній довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видатковими накладними/актами приймання-передачі/актами надання послуг/актами виконання робіт/іншими документами, які підтверджують виконання договору) зазначеного(их) в наданій учасником інформаційній довідці на всю суму договору.
** Відповідний досвід роботи: не менше одного виконаного аналогічного договору протягом останніх 4 (чотирьох) років. Сума договору становить не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Під аналогічними розуміються договори щодо виконання капітального ремонту та/ або реконструкції, які співставні за складом та характером робіт, що передбачені даним проектом.
Отже, враховуючи викладене, Учаснику необхідно надати не менше одного виконаного аналогічного договору, де сума одного договору буде становити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
З повагою уповноважена особа.
Згідно тендерної документації щодо Додатку 1 пункту 3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" зазначено, на підтвердження досвіду виконання аналогічного** договору, учасник має надати не менше одного сканованого оригіналу або належним чином завіреної копії договору, зазначеного в інформаційній довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видатковими накладними/актами приймання-передачі/актами надання послуг/актами виконання робіт/іншими документами, які підтверджують виконання договору) зазначеного(их) в наданій учасником інформаційній довідці на всю суму договору.
** Відповідний досвід роботи: не менше одного виконаного аналогічного договору протягом останніх 4 (чотирьох) років. Сума договору становить не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Під аналогічними розуміються договори щодо виконання капітального ремонту та/ або реконструкції, які співставні за складом та характером робіт, що передбачені даним проектом.
Отже, враховуючи викладене, Учаснику необхідно надати не менше одного виконаного аналогічного договору, де сума одного договору буде становити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
З повагою уповноважена особа.
Умови про аналогічні договори
Дата подання: 31 липня 2024 13:14
Дата відповіді: 31 липня 2024 16:15
Шановний Замовнику! Виникло питання стосовно аналогічного договору, а саме щодо відповідності досвіду роботи, де сума одного договору повинна становити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Наше підприємство має відповідний досвід вказаних робіт і хоче взяти участь у даній закупівлі, але сума виконаних нами договорів, які співставні за складом робіт не відповідає 50% суми очікуваної вартості закупівлі.
Просимо внести зміни і надати можливість взяти участь у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Абзацом другим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз»ясненнями щодо тендерної документації та /або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз»ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз»яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Абзацом третім пункту 54 Особливостей встановлено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерної пропозиції продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишилося не менше чотирьох днів.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовник з власної ініціативи прийняв рішення викласти в новій редакції Тендерну документацію по даній закупівлі.
З повагою уповноважена особа.
Абзацом другим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз»ясненнями щодо тендерної документації та /або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз»ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз»яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Абзацом третім пункту 54 Особливостей встановлено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерної пропозиції продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишилося не менше чотирьох днів.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовник з власної ініціативи прийняв рішення викласти в новій редакції Тендерну документацію по даній закупівлі.
З повагою уповноважена особа.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-26-008796-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 27 серпня 2024 12:41
Дата подання: 27 серпня 2024 12:41
Скарга
на рішення про визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2024 15:09
Рішення від 29.08.2024 № 14525.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2024 15:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2024 № 14946.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2024 14:09
Рішення від 06.09.2024 № 14946.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2024 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) повідомляє, про те, що на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» виконано вимоги викладені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.09.2024 за № 14946-р/пк-пз по закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду Сквирського академічного ліцею № 2 по пров. Каштановий, буд.2 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області.( ДК 021:2015 - 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація.)» шляхом прийняття протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи Замовника від 11.09.2024 року за №76/09/24 про скасування протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи №70/08/24 від 22 серпня 2024 року про визначення переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" та відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" на підставі пункту 44 Особливостей, так як тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Дане рішення додається.
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2024 22:23
Номер скарги: UA-2024-07-26-008796-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40864614
Скарга на рішення про визначення переможця
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-07-26-008796-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40864614
Дата подання: 23 вересня 2024 15:17
Дата подання: 23 вересня 2024 15:17
Скарга на рішення про визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2024 16:26
рішення від 25.09.2024 № 15778.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2024 16:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2024 № 16260.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2024 15:01
рішення від 03.10.2024 № 16260.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2024 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) повідомляє, про те, що на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» виконано вимоги викладені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2024 за № 16260-р/пк-пз по закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду Сквирського академічного ліцею № 2 по пров. Каштановий, буд.2 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області.( ДК 021:2015 - 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація.)» шляхом прийняття протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи Замовника від 09.10.2024 року за №86/10/24 про скасування протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи №80/09/24 від 18 вересня 2024 року про визначення переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТЕП-КЕПІТАЛ." та відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕП-КЕПІТАЛ." на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Дане рішення додається.
Дата виконання рішення замовником: 09 жовтня 2024 10:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" |
8 448 692,82
UAH з ПДВ
|
8 274 115,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
8 549 976,94
UAH з ПДВ
|
8 361 302,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗВЕДЕНО" |
8 597 232,50
UAH з ПДВ
|
8 361 303,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" #40864614 |
Рішення скасоване |
8 274 115,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 22:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2024 15:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" #40864614 |
Відхилено |
8 274 115,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 23:16
|
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Рішення скасоване |
8 361 302,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2024 10:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2024 12:15
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
8 361 302,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2024 10:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗВЕДЕНО" #42740897 |
Відхилено |
8 361 303,41
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2024 15:47
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій