Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01991607 |
Місцезнаходження: | 12101, Україна , Житомирська обл., Хорошівський район, селище міського типу Хорошів, вулиця Ринкова, будинок 3-Б |
Контактна особа: |
Ольга Голубович +380971122069 volvolcrl1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2022 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 13:05 |
Очікувана вартість: | 5 427 920,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 139,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Замовник може здійснювати платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 45 млн. гривень: | 20% |
Понад 30 млн. грн. до 45 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 20 млн. грн. до 30 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: | 5% |
До 10 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Від 41 працівника: | 10% |
Від 30 до 40 працівників включно: | 6% |
Від 20 до 29 працівників включно: | 3% |
До 19 працівників включно: | 0% |
31 серпня 2022 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2022 14:08 |
2.3._Додаток_3_-_проект_договору.pdf | |
31 серпня 2022 14:08 |
2.0.ТД_Харчоблок.pdf | |
31 серпня 2022 14:08 |
2.1._Додаток_1_-_пропозицiя.pdf | |
31 серпня 2022 14:08 |
2.4._Додаток_4_-_субпiдрядники.pdf | |
31 серпня 2022 14:08 |
2.2._Додаток_2_-_технiчне_завдання.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000067 ● d8abb9656da74780913e99e7f0a06a21
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.01.2023
№ 1-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.01.2023 № 1-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2022-08-31-004257-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-11 17:34:01
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі харчоблоку КНП «Хорошівська лікарня» Хорошівської селищної ради заадресою: Житомирська область, смт. Хорошів, вулиця Ринкова, 3-Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-31-004257-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Чому після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний цифровий підпис уповноваженої особи на здійснення публічних закупівель лікарні Голуб О.А.?
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис посадової особи.
3) Чому у тендерній документації відсутнє обґрунтування посилання у технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) на конкретних виробників та марки (Cerezit, Tarket, Тhomsit, тощо)?
Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Пояснення (інформацію, документи) з приводу вище викладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-16 11:43:37
Пояснення
ВІДПОВІДЬ на ЗАПИТ
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Ваш запит про надання пояснень, розглянуто. За результатами розгляду надаємо пояснення щодо суті поставлених запитань.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та дефектних актів із проектної документації по об’єкту будівництва. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Щодо оприлюднення зазначеної інформації на веб-сайті.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ є комунальним підприємством, а не бюджетною установою.
Таким чином, лікарня не має статусу розпорядника бюджетних коштів.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
2. На момент оголошення закупівлі уповноваженої особи був відсутній кваліфікований електронний підпис. Так, відповідно до п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Пунктом 4 вказаної постанови доручено Міністерству цифрової трансформації, власникам інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування забезпечити технічну можливість використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, через відповідні інформаційні та інформаційно-комунікаційні системи.
Відповідно до ієрархії нормативно-правових актів постанова Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 №300 має вищу юридичну силу аніж наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
У зв’язку із чим не вбачаємо порушення щодо підписання річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів удосконаленим електронним підписом.
3. У запиті зазначено, що у тендерній документації відсутнє обґрунтування посилання у технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) на конкретних виробників та марки (Cerezit, Tarket, Тhomsit, тощо). Як наслідок, установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону.
В технічному завданні на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі харчоблоку КНП «Хорошівська лікарня» Хорошівської селищної ради заадресою: Житомирська область, смт. Хорошів, вулиця Ринкова, 3-Б» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошення - UA-2022-08-31-004257-a містяться посилання на конкретні торгові марки та виробників, оскільки вони визначені проектною документацією по об’єкту будівництва.
Так, відповідно до частини 4 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Відповідно до п.п.3.6.1 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Крім того, в примітці до Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що У разі посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати або «еквівалент», який відповідає зазначеним технічним характеристикам в проектній документації. В технічному завданні містяться посилання на конкретні марки, виробника, торгові марки оскільки вони визначені проектною документацією, яка пройшла будівельну експертизу (експертний звіт №242/е/22 від 05 серпня 2022). Тобто замовником обґрунтовано зазначення конкретних марок будівельних матеріалів.
Наголошуємо, що згідно положень частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зобов’язаний зазначати обґрунтування безпосередньо в умовах тендерної документації, частиною 4 встановлено виключно вимогу щодо того, що посилання повинно містити вираз «або еквівалент».
Зазначення переліку зазначених виробників є обґрунтованим, оскільки вказані проектною організацією під час розроблення проектної документації, яка пройшла будівельну експертизу та отримала позитивний експертний звіт.
Крім того, Замовник зауважує, що правило частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недопустимості зазначення в технічній специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб`єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва стосується предмета закупівлі.
Згідно пункту 22 частини першої статті 2 Закону Україні «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
У даному випадку предметом закупівлі є роботи, а не певний товар марок Cerezit, Tarket, Тhomsit, тощ).
Отже, зазначення в технічному завданні назв не є порушенням заборони, встановленої частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначеної позиції дотримуються окружні адміністративні суди у справах №№ 240/42508/21, 240/37328/21, 500/3652/21, 480/7347/20.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-25 16:34:56
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі харчоблоку КНП «Хорошівська лікарня» Хорошівської селищної ради заадресою: Житомирська область, смт. Хорошів, вулиця Ринкова, 3-Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-31-004257-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Прошу надати пояснення, чому Вами встановлено вимоги у підпункті 3.1.4 пункту 1 розділу ІІІ та підпункті 6 пункту 4 розділу V тендерної документації, що після подання документів учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на них повинен бути накладений КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис, враховуючи те, що така вимога не відповідає передбаченому у п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» та обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, які мають УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний підпис?
Пояснення (інформацію, документи) з приводу вище викладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-30 17:02:27
відповідь на запит
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Ваш запит про
надання пояснень, розглянуто. За результатами розгляду надаємо пояснення щодо суті
поставлених запитань.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію,
вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за
необхідне включити до тендерної документації.
Вважаємо, що зазначена вимога відповідає вимогам законодавства. У разі, якщо умови
документації обмежували б або дискримінували участь у процедурі закупівлі учасників, які
мають удосконалений електронний підпис, вони мало право звернутися до Замовника із
вимогою про внесення змін до тендерної документації. Однак, упродовж періоду подання
тендерних пропозицій будь які звернення не подавалися.
Крім того, варто зауважити, що відповідно до ч.1 ст.8 Закону, моніторинг процедури
закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої
статті 22 цього Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо документи про здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
2023-02-06 13:57:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
5 371 392,00
UAH з ПДВ
|
5 371 392,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 3 759 974.40 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ" |
5 396 306,03
UAH з ПДВ
|
5 396 306,03
UAH з ПДВ
|
1 | 5 396 306.03 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Переможець |
5 371 392,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2022 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 10:42
|
ДУ 1 дог 104.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2022 13:36
|
Договір.pdf | укладений |
04 жовтня 2022 13:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору при виконанні робіт на об'єкті |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |