Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445495 |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, просп.Оболонський, будинок 16 |
Контактна особа: |
Малигіна Галина Петрівна 380444267810, 380637994331 obolon_kultura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2024 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2024 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2024 16:58 |
Зміни № 2.docx | |
10 жовтня 2024 16:58 |
ТД кап.р-т ДШМ № 39 зміни 2.docx | |
10 жовтня 2024 16:57 |
Додаток 1 кваліф ДМШ39 зміни 2.docx | |
09 жовтня 2024 16:57 |
Зміни № 1.docx | |
09 жовтня 2024 16:56 |
Оголошення ДМШ 39 зміни.docx | |
09 жовтня 2024 11:30 |
Додаток 6 лист згода ДМШ39.docx | |
09 жовтня 2024 11:30 |
Додаток 4 Договір ДМШ39.docx | |
09 жовтня 2024 11:30 |
Додаток 3 форма ДМШ39.docx | |
09 жовтня 2024 11:30 |
Додаток № 5 табл ДМШ39.docx | |
09 жовтня 2024 11:30 |
Додаток 2 ТЗ ДМШ39.docx |
10 жовтня 2024 16:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 жовтня 2024 16:58 |
Зміни № 2.docx
|
|||||||||
10 жовтня 2024 16:58 |
ТД кап.р-т ДШМ № 39 зміни 2.docx
|
|||||||||
10 жовтня 2024 16:57 |
Додаток 1 кваліф ДМШ39 зміни 2.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2024 16:57 |
Зміни № 1.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2024 16:56 |
Оголошення ДМШ 39 зміни.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2024 11:30 |
Додаток 6 лист згода ДМШ39.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2024 11:30 |
Додаток 4 Договір ДМШ39.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2024 11:30 |
Додаток 3 форма ДМШ39.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2024 11:30 |
Додаток № 5 табл ДМШ39.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2024 11:30 |
Додаток 2 ТЗ ДМШ39.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-21-000037 ● 7ce05fe8d0f64aa8b76374f1af9d01fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2024 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2024 № 97-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.11.2024 № 97-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-10-09-004464-a, 09.10.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-21 21:10:19
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 10 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-09-004464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-26 15:13:34
Відповідь на запит UA -M- 2024-11-21- 000037
Щодо Вашого запиту UA -M- 2024-11-21- 000037 Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає наступну інформацію, а саме:
1. Закупівля UA-2024-10-09-004464-а на Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території дитяча музична школа № 39 (1 корпус), вул. Федора Максименка,18 за предметом закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) здійснювалася відповідно:
1.1. Проектно-кошторисної документації, затвердженої експертним звітом (документи додаються)
1.2. Листа Київської міської ради (Постійна комісія Київської міської ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності) від 26.09.2024 № 08\280-903 щодо виділення коштів у сумі 10 000 000,00 грн. для проведення капітального ремонту будівель та прибудинкової території Дитячої музичної школи № 39 Оболонського району м. Києва, шляхом перерозподілу коштів Київською міською радою (лист додається).
1.3. Розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 22 жовтня 2024 року № 732 «Про внесення змін до розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року № 105» (https://obolon.kyivcity.gov.ua/acts/pro-vnesennia-zmin-do-rozporiadzhennia-obolonskoi-raionnoi-v-misti-kyievi-derzhavnoi-administratsii-vid-12-liutoho-2024-roku-105-3).
При плануванні проведення капітальних ремонтних робіт здійснюється обстеження об’єкту, виготовляється проєктно-кошторисна документація, складається дефектний акт, який прораховується в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01 листопада 2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Далі документи подаються на розгляд та затвердження коштів до Департаменту фінансів Київської міської державної адміністрації. При позитивному розгляді документів, районна адміністрація, як головний розпорядник бюджетних коштів, видає розпорядження та затверджує кошти на проведення капітальних ремонтів в межах бюджетних призначень на наступний рік.
2. Відповідно до статті 10 пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Повідомляємо, що Інформація про закупівлю була розміщена на офіційному Інтернет-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 20:07:59
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 10 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-09-004464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання.
В пункті 3 Договору від 06.11.2024 № КР-ДМШ39, укладеного за результатами процедури закупівлі, визначено ціну договору в розмірі 9 797 112,00 гривень, в той час як в Договірній ціні, що надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПП «ОМІ», останнім передбачена ціна 9 794 112,00 гривень. Поясніть зазначену невідповідність.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-27 15:33:46
Пояснення щодо невідповідності ціни
На Ваш запит щодо невідповідності ціни договору та договірної ціни, Замовник звернувся до Виконавця і отримав відповідь , що була допущена механічна помилка (лист пояснення додається) . У зв'язку з чим, буде укладена дотаткова угода на зменшення ціни. Після підписання угоди і реєстрації її в Казначействі, вона буде оприлюднена на майданчику e-tender сайті Prozorro.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо Вашого запиту UA -M- 2024-11-21- 000037 Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації визнає не доопрацювання уповноваженою особою всіх документів Учасника закупівлі і в подальшому не допускатимуться виявлені невідповідності в інформації. В свою чергу, надаємо лист- пояснення від Учасника торгів та всі документи, яких не було в наявності при отриманні Замовником пропозицій.
2024-12-05 16:15:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Промислове підприємство "ОМІ" |
9 797 112,00
UAH з ПДВ
|
9 797 112,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Промислове підприємство "ОМІ" #16294044 |
Переможець |
9 797 112,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2024 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2024 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2024 14:08
|
Дод.угода 1 ДМШ39.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2024 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 14:32
|
договір КР ДМШ39.pdf | укладений |
06 листопада 2024 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Корегування ціни договору у бік зменшення, у зв'язку з технічою помилкою у договірній ціні. |
Номер договору про закупівлю: | № КР-ДМШ-39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 від 29.11.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |