Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 37430000-1 – Інвентар для боксу
Очікувана вартість
155 063,00 UAH
UA-2020-08-14-002277-b ● 4950e3d9d9084b69b6a8d3c433437cab
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Сорочан Максим Анатолійович +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 19:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 11:28 |
Очікувана вартість: | 155 063,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 775,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37430000-1: Інвентар для боксу
Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 4 ст. 3 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників – відповідно до тендерної документації; Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до Додатку 1
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Код за ДК 021:2015 37430000-1 – Інвентар для боксу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, проспект Хіміків, 50/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37430000-1 — Інвентар для боксу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 19:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 19:12 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
14 серпня 2020 19:12 |
ОГОЛОШЕННЯ-бокс.docx | |
14 серпня 2020 19:12 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-002277-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Монастирський Богдан Степанович, Код ЄДРПОУ:2536009895
Дата подання: 31 серпня 2020 22:56
Безпідставна дискваліфікація переможця тендеру ФОП Монастирського Б.С.
Безпідставна дискваліфікація переможця тендеру ФОП Монастирського Б.С.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2020 12:48
Шановний учаснику! Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (ст. 14) Замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні. У складі Вашої пропозиції не було надано гарантійного листа щодо ДОСТАВКИ товару, що є предметом закупівлі. У ситуації пандемії в країні на залізничний транспорт розраховувати не можемо. Тому замовником було встановлено дану вимогу, яку Вами не було виконано. Тобто Ви свідомо, розуміючи, що поставки будь здійснюватись у Вашому випадку залізничним транспортом, спробували ввести в оману уповноважену особу Департаменту, та поставити під ризики поставку даного товару та виконання умов договору.
Стосовно електронного підпису: Законодавство у сфері публічних закупівель задля спрощення роботи закупівельних організацій замовника під час оголошення спрощених процедур дозволяє замовнику не використовувати електронно-цифровий підпис під час оголошення спрощених процедур закупівель. Тобто замовником не було порушено жодної норми закону.
Стосовно електронного підпису: Законодавство у сфері публічних закупівель задля спрощення роботи закупівельних організацій замовника під час оголошення спрощених процедур дозволяє замовнику не використовувати електронно-цифровий підпис під час оголошення спрощених процедур закупівель. Тобто замовником не було порушено жодної норми закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Монастирський Богдан Степанович #2536009895 |
Відхилено |
144 900,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2020 00:17
|
ФОП Кожара Дмитро Сергійович #3317710538 |
Переможець |
148 500,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2020 00:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 12:29
|
3БР.rar | зміни до договору |
08 грудня 2020 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 15:54
|
договір | укладений |
18 вересня 2020 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5.2 викласти в новій редакції - поставка товару до 31.12.2020 року; Внести зміни в Додаток 1 у звязку із арифметичною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 3 БР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |