Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 878 372,00 UAH
UA-2022-06-21-005118-a ● 494c682d754d452098c9a76a4ca6021c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20989154 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29 |
Контактна особа: |
Боднарюк Лілія Андріївна +380484927626 lilya.ecologia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2022 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2022 15:57 |
Очікувана вартість: | 1 878 372,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 391,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
469593 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, відповідно до умов тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за електроенергію на протязі 10 банківських днів від дня отримання рахунку на підставі підписаного акту прийняття-передавання електричної енергії за фактично спожиту електроенергію у розрахунковому періоді | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2022 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2022 15:04 |
тендерна документація-електроенергія оновлена.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КЕП
Дата подання: 23 червня 2022 10:33
Дата відповіді: 25 червня 2022 00:05
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП/ЕЦП вказати КЕП/ЕЦП/УЕП.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ЕЦП/УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
І КЕП, і ЕЦП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Відповідно до Постанови від 24 травня 2022 р. № 617 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Також в тендерній документації чітко визначено, що «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.», а далі по тексту, в порушення Закону, вимагається підписання документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Відповідно багато учасників, які є приватними юридичними особами, ще не встигли зробити (у зв’язку з військовим станом в країні) кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері.
До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть КЕП/ЕЦП на КЕП/ЕЦП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з ч.2 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. Разом з тим засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб (абзац четвертий частини першої статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги»). Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки). Враховуючи викладене, особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися виключно в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки та повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису. Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Антимонопольним комітетом розглядалось аналогічні ситуації, зокрема по процедурам закупівлі UA-2020-11-16-007702-c та UA-2020-12-22-014435-c. Крім того, на сайті АМКУ розміщено відповідно інформацію «Інформація щодо електронних підписів Антимонопольний комітет України (amcu.gov.ua) з листом Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 р. №1-06-3-1587 щодо того, що тип підпису "удосконалений", не може вважатись кваліфікованим.
Згідно вимог Тендерної Документації становлено вимогу підписання саме КЕП кваліфікований електронний підпис з типом носія захищений, та типом підпису кваліфікований. Зміни внесені не будуть.
Згідно вимог Тендерної Документації становлено вимогу підписання саме КЕП кваліфікований електронний підпис з типом носія захищений, та типом підпису кваліфікований. Зміни внесені не будуть.
АСКОЕ
Дата подання: 23 червня 2022 10:34
Дата відповіді: 24 червня 2022 12:35
Шановний замовник. Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Ваше підприємство (Група "А" (з АСКОЕ) чи група "Б" (без АСКОЕ)?
Якщо на підприємстві присутні і точки, які відносяться до групи «А», і точки, які відносяться до групи «Б» - прохання надати орієнтований плановий обсяг споживання по кожній групі оскільки це окремі витратні складові і по групі «А» орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Дана інформація потрібна для проведення розрахунку і визначення вартості товару.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,розглянувши Ваше запитання повідомляємо,що Всі точки обліку,які закріплені за Управлінням освіти Білгород-Дністровської міської ради відносяться до групи «Б» (без «АСКОЕ»).
ІКЦ
Дата подання: 23 червня 2022 10:46
Дата відповіді: 24 червня 2022 23:53
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Рекомендуємо даний розділ викласти в наступній редакції:
«Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів.
Якщо спори і розбіжності не будуть урегульовані шляхом переговорів та шляхом досудового урегулювання спорів, їх вирішення здійснюється у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.»
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з ч.2 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. Разом з тим засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб (абзац четвертий частини першої статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги»). Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки). Враховуючи викладене, особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися виключно в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки та повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису. Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Антимонопольним комітетом розглядалось аналогічні ситуації, зокрема по процедурам закупівлі UA-2020-11-16-007702-c та UA-2020-12-22-014435-c. Крім того, на сайті АМКУ розміщено відповідно інформацію «Інформація щодо електронних підписів Антимонопольний комітет України (amcu.gov.ua) з листом Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 р. №1-06-3-1587 щодо того, що тип підпису "удосконалений", не може вважатись кваліфікованим.
Згідно вимог Тендерної Документації становлено вимогу підписання саме КЕП кваліфікований електронний підпис з типом носія захищений, та типом підпису кваліфікований. Зміни внесені не будуть.
Згідно вимог Тендерної Документації становлено вимогу підписання саме КЕП кваліфікований електронний підпис з типом носія захищений, та типом підпису кваліфікований. Зміни внесені не будуть.
якість електричної енергії
Дата подання: 23 червня 2022 10:48
Дата відповіді: 24 червня 2022 23:50
Шановний Замовнику.
Просимо Вас видалити з п.4.3 додатку 5 тендерної документації проект договору настурне «4.3. Параметри якості електроенергії в точках приєднання Споживача в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT).
Оцінка відповідності показників якості електричної енергії проводиться на проміжку розрахункового періоду, рівного 24 годинам.»
Відповідно до КСР Положення пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI відносяться виключно до відповідальності оператора системи розподілу.
п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням;
п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії.
п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.
п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014).
п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії.
п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором.
п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО).
Саме тому Ви не можете вимагати підтвердження щодо відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником електричної енергії, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Відповідно до законодавства і в Споживача і в Постачальника в обов’язковому порядку має бути укладений договір з оператором системи розподілу, і не має значення як сплачується послуги з розподілу (самостійно чи через Постачальника) – відповідальність за якість електричної енергії несе виключно ОСР.
Постачальник не несе відповідальності за якість електричної енергії. Саме тому у Договорі на постачання електричної енергії не може бути відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Просимо привести вимоги тендерної документації та проекту договору до вимог чинного законодавства України
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон про закупівлі), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Згідно з пунктом 26 статті 1 Закону електрична енергія — енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу. Статтею 56 Закону визначено, що постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.
Інформація про електропостачальника повинна міститись у переліку (ліцензійному реєстрі НКРЕКП) суб'єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, який розміщено на офіційному вебсайті НКРЕКП у розділі: Електричнаенергія/Ліцензування/Реєстри ліцензіатів(вид діяльності — постачання електричної енергії).
Пунктом 1.1.2 глави 1.1 розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання — це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014. Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах - загального призначення (EN 50160:2010, IDT).
Оцінка відповідності показників якості електричної енергії проводиться на проміжку розрахункового періоду, рівного 24 годинам.
Згідно з пунктом 26 статті 1 Закону електрична енергія — енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу. Статтею 56 Закону визначено, що постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.
Інформація про електропостачальника повинна міститись у переліку (ліцензійному реєстрі НКРЕКП) суб'єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, який розміщено на офіційному вебсайті НКРЕКП у розділі: Електричнаенергія/Ліцензування/Реєстри ліцензіатів(вид діяльності — постачання електричної енергії).
Пунктом 1.1.2 глави 1.1 розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання — це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014. Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах - загального призначення (EN 50160:2010, IDT).
Оцінка відповідності показників якості електричної енергії проводиться на проміжку розрахункового періоду, рівного 24 годинам.
РАХУНОК ІЗ СПЕЦІАЛЬНИМ РЕЖИМИМ ВИКОРИСТАННЯ
Дата подання: 23 червня 2022 10:50
Дата відповіді: 24 червня 2022 23:49
Шановний Замовник.
В проекті договору , в порушення вимог розділу IV. Порядок розрахунків на роздрібному ринку електричної енергії ПРАВИЛ роздрібного ринку електричної енергії, ЗАТВЕРДЖЕНИХ Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312, вказано, що Розрахунки Споживача за цим Договором здійснюються шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника зазначений у розрахункових документах. Датою оплати (здійснення розрахунку) є дата зарахування коштів на рахунок Постачальника (п.5.6 Договору).
Законодавчо чітко визначено, що Оплата електропостачальнику вартості електричної енергії, у тому числі на підставі визнаної претензії, здійснюється ВИКЛЮЧНО коштами НА ПОТОЧНИЙ РАХУНОК ІЗ СПЕЦІАЛЬНИМ РЕЖИМИМ ВИКОРИСТАННЯ електропостачальника.
Відповідно до додатка 5 до ПРАВИЛ роздрібного ринку електричної енергії (Примірний договір) чітко визначено ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ ЗА ЕЛЕКТРИЧНУ ЕНЕРГІЮ.
Тому, наполегливо ВИМАГАЄМО викласти п.5.6. проекту договору відповідно до визначених законодавцем та Регулятором вимог.
В разі, залишення п.5.6. проекту договору без змін, будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Переможець закупівлі при підписанні договору буде чітко зазначати в пункті 16 Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін рахунок ,
на який будуть проводитися розрахунки .Постачальник повинен сам уважно прослідкувати за внесенням достовірної інформації по рахунку, на який будуть проводитися розрахунки.Технічні аспекти та деталі, вносяться до договору за результатами закупівлі.
на який будуть проводитися розрахунки .Постачальник повинен сам уважно прослідкувати за внесенням достовірної інформації по рахунку, на який будуть проводитися розрахунки.Технічні аспекти та деталі, вносяться до договору за результатами закупівлі.
група
Дата подання: 23 червня 2022 10:50
Дата відповіді: 24 червня 2022 23:52
Шановний Замовник.
Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам.
Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту.
Дякуємо.
Відповідь: Ознайомившись з Вашим питанням повідомляємо наступне. Замовник відноситься до групи Б (без АСКОЄ).
якість електричної енергії додаток 4
Дата подання: 23 червня 2022 10:52
Дата відповіді: 24 червня 2022 23:48
Шановний Замовнику.
Просимо Вас видалити з додатку 4 тендерної документації настурне «Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310.
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT).
Оцінка відповідності показників якості електричної енергії проводиться на проміжку розрахункового періоду, рівного 24 годинам.»
Відповідно до КСР Положення пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI відносяться виключно до відповідальності оператора системи розподілу.
п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням;
п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії.
п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.
п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014).
п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії.
п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором.
п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО).
Саме тому Ви не можете вимагати підтвердження щодо відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником електричної енергії, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Відповідно до законодавства і в Споживача і в Постачальника в обов’язковому порядку має бути укладений договір з оператором системи розподілу, і не має значення як сплачується послуги з розподілу (самостійно чи через Постачальника) – відповідальність за якість електричної енергії несе виключно ОСР.
Постачальник не несе відповідальності за якість електричної енергії. Саме тому у Договорі на постачання електричної енергії не може бути відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Просимо привести вимоги тендерної документації до вимог чинного законодавства України
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).При цьому технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
Відповідно до положень пункту 11.1.1 глави 11.1 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310. Цей розділ визначає загальні умови надання доступу до системи розподілу та умови надання послуг з розподілу електричної енергії та поширюється на ОСР та Користувачів (споживачів, електропостачальників, виробників), ОМСР а також споживачів, що приєднані до електричних мереж інших власників, які не є ОСР. Виходячи з вищенаведеного, положення пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, поширюються на ОСР та Користувачів (споживачів, електропостачальників, виробників), ОМСР а також споживачів, що приєднані до електричних мереж інших власників, які не є ОСР.
Відповідно до положень пункту 11.1.1 глави 11.1 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310. Цей розділ визначає загальні умови надання доступу до системи розподілу та умови надання послуг з розподілу електричної енергії та поширюється на ОСР та Користувачів (споживачів, електропостачальників, виробників), ОМСР а також споживачів, що приєднані до електричних мереж інших власників, які не є ОСР. Виходячи з вищенаведеного, положення пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, поширюються на ОСР та Користувачів (споживачів, електропостачальників, виробників), ОМСР а також споживачів, що приєднані до електричних мереж інших власників, які не є ОСР.
відсутній додаток до проекту договору
Дата подання: 23 червня 2022 10:52
Дата відповіді: 24 червня 2022 23:46
Шановний Замовнику!
Просимо додати до проекту договору, наступні додатки:
Додаток «Заява-приєднання», затверджена постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року №312.
Саме Заява-приєднання є основним документом, в якому міститься вся необхідна інформація для ОСР для здійснення підключення Вашої організації і надання можливості Постачальнику здійснювати поставку електричної енергії відповідно до умов договору. При поданні запиту на зміну постачальника ОСР (оператор системи розподілу) вимагає від постачальника, який подає документи на зміну, дані по попередньому постачальнику – додайте дані по попередньому постачальнику в таблицю заяви-приєднання Тому Споживач (Замовник) в першу чергу зацікавлений в поданні правильних даних ОСРу та своєчасному переході від одного постачальника до іншого.
Даний документ є необхідним додатком до Договору
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!При розробці проєкту договору за основу брався ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР додаток 5 ТД ,який було скориговано відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та потребу Замовника.За змістом частини 4 статті 179 ГК України типові договори обов’язкові для застосування,а примірні-лише рекомендовані.Примірні договори містять перелік істотних умов,необхідних для відповідного договору де передбачається певний набір правил чи норм,які мають бути включені.У такому випадкові Замовники не мають права ухилятися від застосування примірних договорів,проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації має грунтуватися на відповідному примірному договорі(хоча й не дослівно його відтворювати) та/або містити умови, визнані обов’язковими. Укладання ТИПОВОГО ДОГОВОРУ разом з заявою-приєднання відбувається в спрощений спосіб, але існують спеціальні вимоги щодо порядку укладання договорів про закупівлю, що відповідно до частини 1 статті 181 ГК України унеможливлює укладення договору в спрощений спосіб. Примірний договір в нашому випадку містить лише «мінімальний пакет» істотних умов,їх не доведеться зачіпати, повноцінний текст договору буде сформовано вже на етапі підписання договору. В нашому випадку Примірний договір містить додаток 1, де зазначені в повній мірі всі дані, які відображаються в заяві-приєднання, тому ми не вбачаємо доцільності внесення змін в ТД та необхідність даного додатку.
лист роз’яснення щодо укладених додатків між Учасником та ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО»
Дата подання: 23 червня 2022 11:09
Дата відповіді: 24 червня 2022 23:45
Шановний Замовник.
Правилами роздрібного ринку електричної енергії затверджено ТИПОВИЙ ДОГОВІР (додаток 4) електропостачальника про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії. Типовий договір це договір, який не підлягає зміні, і Учасники ринку: елекктропостачальники та ПРАТ НЕК "Укренерго", укладають такий договір, відповідно до затвердженого законодавцем/регулятором. Своєю виммогою "Учасник у складі пропозиції повинен надати лист роз’яснення щодо укладених додатків між Учасником та ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО»" ви вимагаєте електропостачальників звернутись до регулятора за поясненням, для чого нами укладаються такі додатки? Яким чином укладені додатки між ПРАТ НЕК "Укренерго" та електропостачальником впливають на постачання Вам електричної енергії і ціну? Дана вимога, є такою, що порушує права учасників ринку електричної енергії, тому просимо видалити її. Наявність чи відсутність додатків Вами може бути перевірена самостійно на сайті ПРАТ НЕК "Укренерго", і переглянута в наданому Вам учасником договорі з ПРАТ НЕК "Укренерго".
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі відсутності, будь-яких, із зазначених в додатку4 до тендерної документації документів, учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності із зазначенням причин та/або посиланням на нормативні акти.
Період зміни ціни за одиницю товару
Дата подання: 24 червня 2022 12:23
Дата відповіді: 24 червня 2022 23:41
Відповідно до п.5.17 проекту договору, Замовник зазначає, що 5.17 Ціна за 1 кВт/год електричної енергії при коливанні цін на ринку може бути змінена з 1 (першого) числа місяця, наступного за місяцем, в якому досягнуто такої згоди, що буде відображено в Додатковій угоді до цього Договору.
Таким чином, фактично Замовник встановлє період, коли учасники можуть вносити зміни до ціни, обмежуючи таких строком- з 1 (першого) числа місяця, наступного за місяцем, в якому досягнуто такої згоди. Слід зазначити, що внесення такої умови до проекту договору є грубим порушенням норм Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Відповідно до ст.8 Конституції України, в Україні діє принцип верховенства права, суть якого полягає в пануванні права в суспільстві. Відповідно, варто зазначити про існування імперативних та диспозитивних норм. Суть імперативної норми полягає в тому, що законодавцем встановлена бажана правова поведінка суб'єктів права, тобто така, яку потрібно неухильно дотримуватися аби діяти в рамках закону. Диспозитивна норма- полягає в тому, що суб'єкт може обирати варіанти правової поведінки. Шановний Замовник, Закон містить ІМПЕРАТИВНУ норму щодо регулювання зміни істотних умов договору. Відповідно до п5. ч.2 ст.41 Закону, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Таким чином, встановивши інший порядок змінци ціни за одиницю, Замовник грубо порушує ІМПЕРАТИВНУ норму Закону. Окрім того, варто зазначити, що Замовник представляє інтереси держави та/або діє в інтересах держави/територіальної громади, тобто по суті вкинує представницьку функцію. Органи державної влади та самоврядування, а також органи, які представляють чи діють в інтересах держави ПОВИННІ ДІЯТИ ЛИШЕ В РАМКАХ ЗАКОНУ. Адже вони БЕЗПОСЕРЕДНЬО представляють державу та забезпечують дієвість норм закону та нпа. Для таких суб'єктів діє принцип "заборонено все, що не дозволено законом". Законом ніде прямо не дозволено встановлювати інші вимоги щодо зміни істотних умов договору, ніж в ст.41 Закону України "Про публічні закупілві", а отдже Замовник НЕ МАЄ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ІНШИХ ВИМОГ, НІЖ ТІ, ЩО ВСТАНОВЛЕНІ В СТ.41. Тобто, Замовник не має права прописувати в проекті договору такий пункт, як "5.17 Ціна за 1 кВт/год електричної енергії при коливанні цін на ринку може бути змінена з 1 (першого) числа місяця, наступного за місяцем, в якому досягнуто такої згоди".
Шановний Замовник, з метою недопущення грубого порушення Закону , звертаємося до вас з вимогою привести свою тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!Ваші рекомендації будуть розглянуті уповноваженою особою найближчим
часом,в разі прийняття позитивного рішення та доцільності зазначених змін,відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
часом,в разі прийняття позитивного рішення та доцільності зазначених змін,відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Копія договору з НЕК "УКРЕНЕРГО"
Дата подання: 24 червня 2022 12:42
Дата відповіді: 24 червня 2022 23:39
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником встановлено наступну вимогу:
"копія Договору відповідно до постанови НКРЕКП від01 грудня 2021 р. № 2454 Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2022 рік» та укладений між Електропостачальником та Оператором системи передачі ДП НЕК «Укренерго» (ОСП) щодо надання послуг з передачі електричної енергії та документ, що підтверджує приєднання учасника до умов договору про врегулювання небалансів електричної енергії та долучено до реєстру учасників ринку"
Замовником передбачається надання укладеного між Постачальником та ДП «НЕК «Укренерго» договору про надання послуг з передачі електричної енергії. Слід зазначити, що договір про надання послуг з передачі електричної енергії з ДП «НЕК «Укренерго» є публічним та укладається шляхом приєднання, а перелік постачальників електричної енергії з якими НЕК «УКРЕНЕРГО» укладено договори про надання послуг з передачі електричної енергії міститься у формі відкритих даних. Так як договір є ПУБЛІЧНИМ, він є одинковим для всіх. Кожен учасник має приєднується до цього договору на ОДНТИХ І ТИХ ЖЕ УМОВАХ. Окрім того, укладення такого договору є базисом. Постачальник би просто не зміг би здійснювати свою діяльність без наявності такого договору. Слід зазначити, що відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Також Замовник встановлює взагалі недолугу вимогу, а саме "У випадку якщо вказаним Договором передбачені додатки, що є його невідємною частиною, Учасник у складі пропозиції повинен надати лист роз’яснення щодо укладених додатків між Учасником та ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО»". Для чого взагалі ця вимога? Яким чином вона впливає на якість закупівлі та поставленого товару? Додатково наголошуємо, що за якість електроененргії відповідає ОСР, а не постачальник. Як вже було зазначено, договір є ПУБЛІЧНИМ. Всі ці додатки укладаються оданково кожним учасником.
Буречи до уваги вищезазначене, вбачається, що Замовник спеціально ускладнює вимоги тендерної документації та надмірно обтяжує останню.
Беручи до уваги все вищезазначене, звертаємося до вас з вимогою внесення відповідних змін до тендерної документації та приведення її у відповідність до закону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!Ваші рекомендації будуть розглянуті уповноваженою особою найближчим
часом,в разі прийняття позитивного рішення та доцільності зазначених змін,відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
часом,в разі прийняття позитивного рішення та доцільності зазначених змін,відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2022 16:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
1 427 515,76
UAH з ПДВ
|
1 427 515,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" |
1 536 977,88
UAH з ПДВ
|
1 527 586,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
1 532 751,55
UAH з ПДВ
|
1 532 751,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГ-ГАЗ" |
1 549 656,90
UAH з ПДВ
|
1 549 656,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СКАЙ СОФТ |
1 559 048,76
UAH з ПДВ
|
1 559 048,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
1 563 744,69
UAH з ПДВ
|
1 563 744,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 634 183,64
UAH з ПДВ
|
1 634 183,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД" |
1 878 372,00
UAH з ПДВ
|
1 878 372,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #43801489 |
Відхилено |
1 427 515,76
UAH з ПДВ
|
14 липня 2022 09:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" #43729979 |
Рішення скасоване |
1 527 586,01
UAH з ПДВ
|
26 липня 2022 09:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" #43729979 |
Відхилено |
1 527 586,01
UAH з ПДВ
|
26 липня 2022 09:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ #42129888 |
Переможець |
1 532 751,55
UAH з ПДВ
|
26 липня 2022 09:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 18:39
|
додаткова угода №3 | зміни до договору |
29 грудня 2022 18:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2022 15:55
|
додаткова угода №2 | зміни до договору |
08 грудня 2022 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2022 13:16
|
додаткова угода №1 | зміни до договору |
09 листопада 2022 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2022 09:03
|
208ВТ.pdf | укладений |
08 серпня 2022 08:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв`язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово-промислової палати від 5 жовтня 2022року №733/22 ,керуючись положенням п.2 ч.5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі" та п.13.2 Договору, сторони дійшли згоди викласти Додаток №2 до Договору "Специфікація" у новій редакції та зменшити обсяги постачання електричної енергії на 2022рік на 33 021 кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 208ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони за взаємною згодою домовились зменшити суму договору на 674272,62 грн.(шістсот сімдесят чотири тисячі двісті сімдесят дві грн.,62 коп. ). Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: «Сума цього Договору становить: 858478,93 грн. (вісімсот п’ятдесят вісім тисяч чотириста сімдесят вісім грн.93 коп.) в т.ч. ПДВ-143079,83 грн.» Пункт 1.3 Договору викласти в наступній редакції: «Обсяг послуг-279604 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 208ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони за взаємною згодою домовились зменшити суму договору на 358735,75 грн.(триста п’ятдесят вісім тисяч сімсот тридцять п’ять грн.,75 коп. ). Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: «Сума цього Договору становить: 499743,18 грн. (чотириста дев’яносто дев’ять тисяч сімсот сорок три грн.18 коп.) в т.ч. ПДВ-83290,53 грн.» Пункт 1.3 Договору викласти в наступній редакції: «Обсяг послуг-145501 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 208ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |