Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Rabies vaccine for oral immunization of carnivores against rabies in Ukraine. CPV 33650000-1
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Вебсайт: | https://dpss.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1 |
Контактна особа: |
Фомінова Олена Вікторівна +380442790900 uvets@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сонько Микола Петрович +380442790900 tender@dpss.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | State Service of Ukraine on Food Safety and Consumer Protection |
National ID: | 39924774 |
Contact point: |
Fominova Olena Viktorivna +380442790900 uvets@ukr.net |
Additional contacts: |
Sonko M.P. +380442790900 tender@dpss.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2021 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 307 113 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 535 565,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3071100 UAH |
Publication date: | 07 квітня 2021 14:31 |
Enquiries until: | 07 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 травня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 307 113 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 535 565 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупця з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XIII цього Договору. 4.2. Покупець здійснює оплату вартості поставленого Товару (партії) відповідно до Акту прийома-передачі згідно з Додатком № 2 до договору. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2021 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2021 14:31 |
ТД Вакцина антирабічна для пероральної імунізації м_ясоїдних проти сказу на території України.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за увагу до тендеру.
Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляємо наступне. Відповідно до 24 статті Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) замовник зобов’язаний надати роз’яснення положень тендерної документації протягом 3 робочих днів.
Тендерна документація складена у відповідності до Закону, інших чинних нормативно-правових актів та виходячи з потреб замовника.
Питання учасника щодо тендерної документації.
«Будь ласка, поясніть, що ви зазначили в реченні "доставка до місця"
1. Ви маєте на увазі, що продавець повинен організувати доставку кожної партії до вашого регіонального відділення.
2. Ви маєте на увазі, що продавець повинен найняти вертолітний парк і скинути укуси по всій Україні?».
Відповідь.
1. Так. Всі умови та вимоги до контрагента щодо поставки товару та розповсюдження зазначені в проекті договору про закупівлю.
2. Технічні вимоги зазначені в Додатку ІІІ положення тендерної документації. Учасник самостійно обирає у який спосіб буде здійснено розповсюдження вакцини з додержанням вимог замовника.
Також повідомляємо, що інші порушені питання не відносяться до тендерної документації предмету закупівлі.
У разі необхідності отримати додаткову інформацію щодо протиепізоотичних заходів та кампанії з пероральної вакцинації диких м’ясоїдних тварин в Україні ви маєте право офіційно звернутися до органу виконавчої влади Держпродспоживслужби.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-30-000036 ● 9f8f1f8e665341b29e39b98fc0cdb5dd
- Статус: завершено ● Дата: 26 серпня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-04-07-008118-a 07.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-03 12:53:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вакцини антирабічної для пероральної імунізації м’ясоїдних тварин проти сказу на території України. ДК 021-2015 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-07-008118-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-05 17:02:30
Щодо надання пояснень на запит
Відповідь замовника.
З метою надання пояснення щодо процедури закупівлі «Вакцина антирабічна для пероральної імунізації м’ясоїдних тварин проти сказу на території України. ДК 021-2015 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-07-008118-a) повідомляємо, що необхідне обґрунтування здійснено профільними фахівцями, файл додається. Також надаємо посилання на офіційний сайт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик згаданого предмету закупівлі (та інших закупівель).
dpss.gov.ua - Діяльність - Державні закупівлі - Актуальна інформація
https://dpss.gov.ua/diyalnist/derzhavnizakupivli/aktualna-informaciya/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli
Закупівля здійснювалася з метою забезпечення виконання Плану протиепізоотичних заходів з профілактики основних інфекційних і паразитарних хвороб тварин в Україні у 2021 році, затвердженого рішенням Державної надзвичайної протиепiзоотичної комісії при Кабінеті Міністрів України (протокол № 1 від 29.01.2021 року), в межах фінансування, передбаченого бюджетною програмою на 2021 рік за КПКВ 1209020 «Протиепізоотичні заходи та участь у Міжнародному епізоотичному бюро» КЕКВ «Медикаменти та перев’язувальні матеріали», а саме планових заходів з пероральної імунізації м’ясоїдних тварин проти сказу.
Кількість засобів, які планується закупити в 2021 році сформовано відповідно до замовлення та з урахуванням плану протиепізоотичних заходів на 2021 рік.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРВЕТПРОМПОСТАЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЛХІМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРВЕТПРОМПОСТАЧ" |
306 534 128,40
UAH з ПДВ
|
306 534 128,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЛХІМ" |
306 950 000,00
UAH з ПДВ
|
306 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРВЕТПРОМПОСТАЧ" #31033523 |
Переможець |
306 534 128,40
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 17:36
|
Додатковий договір.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 10:33
|
договір про закупівлю | укладений |
16 червня 2021 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення п. 3.1 розділу III |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |