Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонт (реставраційний) покрівлі та системи опалення будівлі за адресою: вул. Сумська, 64 в м. Харкові (коригування) ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2020-08-14-002779-a 48a713562b524575b6d5e10246b36ffc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Оксана

380577544399 TENDER.DERZHPROM2@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 04014097
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, 61022, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5
Контактна особа: Мельник Оксана
380577544399
TENDER.DERZHPROM2@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 15:52
Очікувана вартість: 12 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонт (реставраційний) покрівлі та системи опалення будівлі за адресою: вул. Сумська, 64 в м. Харкові (коригування) ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою аніж українська потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником).
Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї тендерної пропозиції, що викладені англійською/російською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонт (реставраційний) покрівлі та системи опалення будівлі за адресою: вул. Сумська, 64 в м. Харкові (коригування) ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія на підставі актів (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін протягом 90 календарних днів з дати, зазначеної в акті (форма КБ-2в) Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 11:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 11:33
ТД.docx
14 серпня 2020 11:33
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 11 817 801,53
UAH з ПДВ
11 757 798,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 11 913 461,40
UAH з ПДВ
11 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 16:07
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:05
Гарантия вик Сумская 64.pdf
17 вересня 2020 16:05
АВЕГА ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
10 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:36
Довідка -п.8 ч.1 ст.17 .pdf
10 вересня 2020 16:33
Довідка - п.12 ч.1 ст.17.pdf
10 вересня 2020 16:33
Довідка - пояснення.pdf
10 вересня 2020 16:33
Довідка - ч.2 ст.17.pdf
10 вересня 2020 16:33
Довідка .zip
10 вересня 2020 16:33
Довідка - п.13 ч.1 ст.17.pdf
10 вересня 2020 16:33
Довідка з МВС.rar
10 вересня 2020 16:33
Довідка ТОВ Авєга.zip
10 вересня 2020 16:33
Довідка з ДПС.rar
31 серпня 2020 13:44
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:38
Гарантія - Авєга (207).zip
31 серпня 2020 13:38
8) Документи щодо п.5.4.pdf
31 серпня 2020 13:38
1) Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 11 757 798,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
11 757 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 15:57
протокол №17ВС закриття договору АВЄГА.docx укладений
08 листопада 2022 15:57
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2022 15:55
протокол №16ВС дод угода запізнення АВЄГА.docx зміни до договору
08 листопада 2022 15:55
Авега.pdf зміни до договору
08 листопада 2022 15:55
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 13:29
ВР та ЗВР.pdf укладений
18 вересня 2020 13:28
Локальний кошторис.pdf укладений
18 вересня 2020 13:28
Договірна ціна.pdf укладений
18 вересня 2020 13:28
Календарний графік.pdf укладений
18 вересня 2020 13:28
Протокол погодження ДЦ.pdf укладений
18 вересня 2020 13:28
Договір №131-Д від 17.09.20.pdf укладений
18 вересня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодили внести зміни до Договору. Сторони підтверджують, що виконання зобов’язань Сторонами за Договором у повному обсязі не є можливим у зв’язку із настанням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Покупця та Постачальника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 до 21.11.2022 року, та як наслідок пошкодження об’єкта, на якому виконувались роботи, які є предметом цього Договору, що підтверджено Актом, складеним за результатами проведеного обстеження пошкоджених об’єктів, згідно зі Звітом №ОБ-009/22 від 06.07.2022р. Сторони погоджують, що на дату підписання та набрання чинності цієї Додаткової угоди Виконавець виконав, а Замовник прийняв роботи на загальну суму 1 100 996,52 грн. (один мільйон сто тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 52 копійки), в тому числі ПДВ 20% 183 499,42 грн. (сто вісімдесят три тисячі чотириста дев’яносто дев’ять гривень 42 копійки).
Номер договору про закупівлю: 131-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 30 вересня 2022
Сума оплати за договором: 1 100 996,52
UAH (в тому числі ПДВ 183 499,42 UAH)