Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»
Очікувана вартість
7 708 435,20 UAH
UA-2019-12-18-003976-b 489db87b94a0431f8e0900797d6e392d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Андрій

+380931004541 kk_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ККОЖФ Святошинського району"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи, що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» є єдиним володільцем актуальної інформаційної бази споживачів послуг Керуючої компанії та є уповноваженим Департаментом з питань реєстрації на проведення роботи з реєстром територіальної громади міста Києва, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва», у зв’язку із відсутністю конкуренції на відповідному ринку, має змогу проводити переговорну процедуру закупівлі послуг

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 16:54
Оскарження наміру укласти договір: 29 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Код ДК 021:2015: 72310000-1 – Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, Київська обл., Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 грудня 2019 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу»
#39946227
Переможець 7 708 435,20
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 16:54

Документи

18 грудня 2019 16:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 16:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу»
#39946227
7 708 435,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 16:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2022 20:39
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 12:21
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 16:13
Договір № 13 від 09.01.2020.pdf укладений
10 січня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни стосуються виключення з Договору окремих пуктів.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 222 454,15
UAH (в тому числі ПДВ 1 037 075,69 UAH)