Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42. |
Контактна особа: |
Олійник Вадим Дмитрович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 11:09 |
Очікувана вартість: | 49 592 099,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247 960,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 09:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 09:33 |
Договір підряду_К.Р. 2021_АСФАЛЬТ.docx | |
03 березня 2021 17:12 |
Протокол змін Т.Д. 03-03-1..pdf | |
03 березня 2021 17:11 |
Примірна тендерна документація -Кап. ремонт асфальт 2021. (зміни).pdf | |
25 лютого 2021 16:20 |
Т.З. Асфальт Додаток № 1.rar |
11 березня 2021 09:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 березня 2021 09:33 |
Договір підряду_К.Р. 2021_АСФАЛЬТ.docx
|
|||||||||
03 березня 2021 17:12 |
Протокол змін Т.Д. 03-03-1..pdf
|
|||||||||
03 березня 2021 17:11 |
Примірна тендерна документація -Кап. ремонт асфальт 2021. (зміни).pdf
|
|||||||||
25 лютого 2021 16:20 |
Т.З. Асфальт Додаток № 1.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Управлінням будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (далі - Закупівля), відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-25- 006928-b.
Ми плануємо взяти участь у цій закупівлі. Проте, під час ознайомлення з тендерної документацію було виявлено, що Замовник встановив в тендерній документації незаконні та дискримінаційні вимоги, що є істотним порушенням вимог діючого законодавства України, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі". Про це можна дійти висновку, виходячи з наступного:
1. Відповідно до пункту 12 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації» абз.3 «Учасник має зазначити про наявність у штаті: ...», що дискримінує учасників, які мають відповідних фахівців, залучених на роботу за сумісництвом або за трудовими угодами.
2. Відповідно до підпункту г) абзацу 3 до пункту 12 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації», «для проведення відповідних зварювальних робіт учасник зазначає про наявність електрогазозварювальника (електрозварник)». В той же час предметом закупівлі та Технічним Завданням до нього не передбачено виконання подібних робіт, відповідно, ця вимога є надлишковою та дискримінаційною.
3. Відповідно до підпункту д) абзацу 3 до пункту 12 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації», «електрик дільниці (не менше двох, з яких щонайменше один повинен мати групу з електробезпеки НПАОП 40.1-1.21.-98 не нижче - V групи». В той же час предметом закупівлі та Технічним Завданням до нього не передбачено виконання подібних робіт, відповідно, ця вимога є надлишковою та дискримінаційною.
4. Відповідно до другої частини підпункту д) абзацу 3 до пункту 12 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації», «На працівників професій за п.п Е, Є) – і) учасник надає оригінал або належним чином завірену копію посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму)». В той же час самі підпункти є,е) відсутні в пункті 12 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації», відповідно, ця вимога є надлишковою та дискримінаційною.
5. Відповідно до пункту 16 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації», «Копію діючого Дозволу/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки одержаного відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці»». В той же час, роботи в межах предмету закупівлі та Технічним Завданням до нього, відповідно до додатків до Постанови КМУ від 3 березня 2020 року No207, не потребують отримання
учасниками «Дозволу/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Відповідно, ця вимога є надлишковою та дискримінаційною.
6. Відповідно до п.1.3. проекту Договору Підряду (далі «Договір») передбачено: «... Обсяги та вартість робіт визначаються проектною/кошторисною документацією (Додатки 1, 2), що є невід’ємною частиною цього Договору...»;
п.15.1. зазначено: «Невід’ємною частиною цього договору є:... 15.1.2. Додаток No2 - Договірна ціна на виконання робіт на базі локального кошторису»...
Тобто на момент підписання Договору за результатами процедури закупівлі повинна бути в наявності проектною/кошторисна документація та бути невід’ємною частиною цього Договору.
По перше
Це прямо суперечить п.6.4.21. та п.6.4.22. Договору де Замовник доручає Підряднику: «...розробити проектну/кошторисну документацію в необхідних обсягах... Являтися замовником експертизи проектної/кошторисної документації та здійснювати супровід під час проведення експертизи цієї документації та отримати відповідний позитивний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації ...»
По друге
Відповідно до Національного Класифікатору України «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015» затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України 23.12.2015 No1749 встановлюється:
«... класифікатор Український Єдиний закупівельний словник (далі - ЄЗС) призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель... словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту...»
розробки проектно/кошторисної документації та предмету закупівлі – «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва». Мають свій особистий код відмінний від зазначеного Замовником як предмет закупівлі - ДК 021:2015
- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Таким чином Замовник порушує законодавство у сфері державних закупівель шляхом об’єднання двох різних видів робіт/послуг в одну закупівлю, чим створює неконкурентні умови та обмеження для ймовірних Учасників закупівлі.
Так «Послуги з проектування» є окремими видами робіт/послуг з відповідними
кодами, застосовуються окремо як закупівля робіт/послуг з
зовсім не відповідають
7. Стосовно визначення вартості предмету закупівлі, Замовник розпочав процедуру закупівлі Будівельно-монтажних робіт - предмет закупівлі – «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва» з відсутньою проектно/кошторисною документацію, яка не пройшла в установленому порядку експертизу та не має Позитивного Звіту, більш того не затверджена самим Замовником.
Виникає питання яким чином Замовник визначив вартість предмету закупівлі?
Своїми діями Замовник прямо порушує п.16 передбачений в Ст.116. Главою 18. Бюджетного Кодексу України:
п.1. «
п.16 «порушення порядку або термінів подання, розгляду і затвердження кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету, затвердження у кошторисах показників, не підтверджених розрахунками та економічними обґрунтуваннями;
8. Санкції, передбачені п.п. 3.6, 6.4.15, 6.4.18, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7, 11.9, 15.9.1 проекту Договору Підряду, є дискримінаційними, необґрунтовано жорсткими, несумісними з можливими порушеннями/недоліками зі сторони Підрядника. Їх застосування або незастосування в майбутньому має ознаки значних корупційних ризиків, та спрямовано на свідомий відсів більшості учасників процедури закупівлі.
Все вищеперераховане свідчить або про необізнаність (некомпетентність) Замовника, або про упереджені корупційні дії свідомо направлені на умисне порушення законодавства з корисних чи будь яких інших мотивів.
Відповідно до ст 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Порушенням бюджетного законодавства визнається порушення учасником
бюджетного процесу встановлених цим Кодексом чи іншим бюджетним законодавством
норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та
звітування про його виконання, а саме:
Вважаємо, що вимоги, встановлені в пункті 12, п.п. г) та д) абзацу 3 до пункту 12, пункті 16 Додатку 2 до Примірної тендерної документації Замовника, та у п. у п. 1.3., п. 3.6, 6.4.15, 6.4.18, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7, 15.9.1, 15.1., п.6.4.21. та п.6.4.22. проекту Договору Підряду, у сукупності є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а отже мають бути виключені.
Окремо слід наголосити, що проведення Закупівлі у запропонованому Замовником форматі є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, та призведе до безпідставного витрачання бюджетних коштів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
Виключити наступні вимоги щодо предмета закупівлі, встановлені в п. 12, п.п. г) та д) абзацу 3 до пункту 12, пункті 16 Додатку 2 до Примірної тендерної документації Замовника, та у п. 1.3., п. 3.6, 6.4.15, 6.4.18, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7, 15.9.1, 15.1., п.6.4.21. та п.6.4.22. проекту Договору Підряду, а саме:
- в абз. 3 пункту 12 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації» виключити слова «у штаті».
- підпункт г) абзацу 3 пункту 12 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації» виключити.
- підпункт д) абзацу 3 пункту 12 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації» виключити.
- другу частину підпункту д) абзацу 3 пункту 12 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації» виключити.
- до пункту 16 Додатку 2 до «Примірної тендерної документації» додати слова «(в разі наявності)».
- внести зміни до проекту Договору Підряду, а саме виклавши п.1.3., п. 15.1., п.6.4.21. та п.6.4.22. відповідно до чинного законодавства.
- п.п. 11.4, 11.5, 11.6, 15.9.1 проекту Договору Підряду виключити.
- в п.3.6. проекту Договору Підряду додати слова «за умови доведеної вини Підрядника».
- п. 6.4.15 проекту Договору Підряду викласти в редакції: «Компенсувати Замовнику вартість незалежної експертизи у випадках, якщо між Підрядником і Замовником виник спір, щодо усунення недоліків (дефектів), які були виявлені у виконаних роботах та в гарантійний строк або причин їх усунення, у разі доведеної вини Підрядника;».
- в п.6.4.18. проекту Договору Підряду додати слова «за умови доведеної вини Підрядника».
- в п.11.7. проекту Договору Підряду виключити слова «До вимог про стягнення неустойки (пені, штрафу) застосовується загальний строк позовної давності – 3 роки.»
Відповідь на пункти № 1, 2, 3, 4, 5 вимоги Учасника щодо працівників та робіт підвищеної небезпеки відповідної кваліфікації та досвіду робіт:
На виконання вимог за частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), учасник закупівлі зобов’язаний мати працівників саме в штаті підприємства, а не іншим чином. Інформація, про наявність працівників у учасника згідно положень статті 16 Закону зазначена у множині. Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників. Якщо наприклад, один директор на підприємстві як працівник, надає послуги, які становлять предмет закупівлі, тоді такі обставини, викликають цілком обґрунтовані сумніви у прозорості роботи такого учасника. Інформація про можливість залучення у майбутньому додаткових осіб на виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами не може братися до уваги уповноваженою особою при розгляді пропозиції учасника, оскільки, Замовник зобов’язаний встановити виконання чи невиконання кваліфікаційних критеріїв та вимог за тендерною документацією саме на день подання тендерної пропозиції суб’єктом господарювання до участі. Більш того, згідно законодавства про працю необхідно розрізняти поняття працівників підприємства, що відповідно можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України та становлять кваліфікаційний критерій за частиною 2 статті 16 Закону та осіб, на які можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення, форма та графік роботи, наявність відпустки, лікарняних тощо. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаються працівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а також несуть відповідальність та винагороду за надані послуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правових угод. Таким чином, учасник закупівлі повинен підтвердити, що має в штаті офіційно працевлаштованих найманих працівників, а не посилатись на Договори із суб’єктами, що не мають відношення до процедури закупівлі.
Відповідь на пункт № 6 вимоги Учасника. Проектно кошторисна документація та всі додатки до неї розраховує Учасник за результатами електронного аукціону.
Проектом Договору підряду встановлена вимога щодо наявності проектної/кошторисної документації, яка має бути невід’ємною частиною цього Договору, що жодним чином не суперечить вимогам п. 6.4.21. та п.6.4.22. Договору. На момент підписання Договору в наявності повинна бути проектна/кошторисна документація та бути невід’ємною його частиною.
Стосовно вимоги Учасника щодо невірного визначення предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015. Згідно з Наказом Мінекономрозвитку України від 23 грудня 2015 року № 1749 предмет закупівлі визначається за показником перших 4 цифр.
Відповідь на пункт № 7 вимоги Учасника. Проектно кошторисна документація та всі додатки до неї розраховує Учасник за результатами електронного аукціону та проходить експертизу для отримання позитивного експертного звіту.
Відповідь на пункт № 8 вимоги Учасника. Пункти 3.6., 6.4.18 проекту Договору визначені, як зобов’язання, а не санкція, встановлена Замовником, як запобіжна вимога, яка нівелює порушення в частині завищення обсягів та вартості виконаних робіт з боку Підрядника.
Пункт 6.4.15 проекту Договору встановлює зобов’язання оплати незалежної експертизи Підрядником, через можливі ризики не належного виконання договірних зобов’язань з боку Підрядника. При формуванні умов договору Замовником враховані можливі ризики невиконання Підрядником договірних зобов’язань.
Ми не вважаємо, що пункти 11.4, 11.5, 11.6, 11.7 Договору є дискримінаційними, оскільки не встановлюють жодних обмежень для належного виконання договірних зобов’язань для Підрядника, а тільки визначають міру відповідальності за порушення договірних зобов’язань.
Пункти 15.9., 15.9.1. Договору встановлюють умови щодо неповернення Замовником грошових коштів, як забезпечення виконання Договору, що надані Підрядником у вигляді застави. Виключення цих пунктів Договору встановлює обмеження для Замовника стосовно визначення умов при яких грошові кошти, які надані Підрядником у заставу, не повертаються.
Стосовно розміру штрафних санкцій, Замовник залишає за собою право визначати розмір штрафних санкцій виходячи з ризиків невиконання Підрядником договірних зобов’язань та суми закупівлі за результатами торгів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-19-000033 ● 5a401266117a4cdb8abd1b955171e550
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 № 268
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-02-25-006928-b 25.02.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-20 09:13:57
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-25-006928-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-22 17:13:12
Пояснення на запит.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні підстав та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє очікувана вартість та об'єми були визначені відповідно до Рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 24/24 Про бюджет міста Києва на 2021 рік, Розпорядження від 28.01.2021 року № 101 Виконавчого органу київської міської ради Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 – 2023 роки, Розпорядження від 08.02.2021 рік № 49 Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації та враховуючи середньо-ринкову вартість даних робіт. Відповідно до п. 22 Додатку № 2 Тендерної документації Замовник делегує Учаснику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи кошторисної документації. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 № 204), що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій. Експертиза кошторисної документація (кошторисна частина проектної документації) проводиться у будь якому випадку не залежно від кошторисної вартості. Остаточна вартість робіт визначається з отриманням позитивного експертного висновку та як правило зменшується за її результатами шляхом укладання додаткової угоди. Технічні та якісні характеристики наведені п. 24 Додатку № 2 Тендерної документації. Організація будівельних робіт здійснюється відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016, Вимоги ДСТУ та інших нормативно-правових баз що регулюють будівельні норми.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 13:01:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікуваною вартістю 49 592 099,00грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-25-006928-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
- відповідно до пункту 13 додатку 2 ТД для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовником у ТД встановлено вимогу щодо надання довідки довільної форми, яка містить інформацію про наявність в такого учасника (або у власності субпідрядника), зокрема автовишки (щонайменше 12 м - не менше трьох одиниць). Яким чином Замовником здійснено перевірку документів ПП «Татоян» на відповідність вказаної вимоги (з урахуванням документів, які подано на вимогу про усунення невідповідностей)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-30 13:23:53
Пояснення
Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини дев’ятої статті 28 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Виходячи з положень статті 16 та п.2 частини другої статті 22 Закону, Замовник встановляє один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до положень абз2. Та 3 частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника
Водночас згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України.
З огляду на викладене, повідомляємо здійснено перевірку документів ПП «Татоян» на відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі на відповідність вимогам пункту 13 додатку 2 ТД здійснювалося виключно в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією України та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, Уповноваженою особою з проведення публічних закупівель Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації було встановлено відповідність Тендерної пропозиції учасника ПП «Татоян» вимогам пункту 13 додатку 2 ТД.
Зокрема, на підтвердження відповідності вимогам даного пункту учасником ПП «Татоян» було надано довідку про наявність відповідного обладнання та метаріально технічної бази для виконання умов договору (з урахуванням усунених невідповідностей [файл « Усунення невідповідностей », що заввантажений у ЦБД 13 квітня 2021 16:42]); де окрім іншого приведено інформацію (п.53) про наявність Автовишки (щонайменше 12 м.) Спеціальний вантажний-спеціальний автопідйомників, марка ГАЗ-3307 у кількості 3 штуки (надання послуг КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИРОНІВКА-БЛАГОУСТРІЙ ).
Також, оскільки вказані будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю ПП «Татоян», ним, у спосіб, що встановлений умовами документації ,було надано договір надання послуг №1 від «11» січня 2021р. укладений з КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИРОНІВКА-БЛАГОУСТРІЙ на користування машинами і механізмами (Технікою) у.т.ч Спеціальним вантажним автопідйомником, марка ГАЗ-3307 (реєстраційний номер № АІ 4259ВХ), Спеціальний вантажний-спеціальний автопідйомник, марка ГАЗ-3307 (реєстраційний номер № АІ 3105НО), Спеціальний вантажний-спеціальний автопідйомник марка ГАЗ-3307 (реєстраційний номер № АІ 2987НМ). Строк дії вказаного договору відповідає вимогам Документації .
Дійсність укладеного договору та достовірність наданої ПП «Татоян» інформації, була підтверджена листом надавача послуг користування машинами і механізмами КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ МИРОНІВКА-БЛАГОУСТРІЙ (сканована копія листа додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 14:10:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікуваною вартістю 49 592 099,00грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-25-006928-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до пункту 12 додатку 2 ТД для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, Замовником у ТД встановлено вимогу щодо надання документально підтвердженої довідки (з наданням копій наказу, трудових книжок, тощо), у якій зазначити зокрема про наявність у штаті сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Згідно з інформацією, зазначеною у рішенні Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» (далі – Товариство, Учасник) від 08.04.2021 № 08-04-1, встановлено невідповідність вказаній вимозі, оскільки за повідомленням Головного управління ДПС у Київській області від 01.04.2021
№ 6552/5/10-36-24-01 щодо Білоцерківського С.І. відсутня інформація про працевлаштування в Товаристві, при тому що у складі пропозиції Учасника надано наказ (розпорядження) від 20.12.2020 № 20-К, згідно з яким вказана особа працює на посаді інженера – проектувальника за сумісництвом.
Поряд з цим, у складі пропозиції ПП «Татоян» (далі – Переможець) на виконання вимоги, вказаної у пункті 12 додатку 2 ТД надано наказ Переможця від 11.03.2021 № 10/21 про прийняття за сумісництвом інженера – проектувальника Бабенка С. М.
Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення з їх документальним підтвердженням щодо перевірки Замовником інформації, наданої у складі пропозиції Переможця на відповідність пункту 12 додатку 2 ТД, в частині зазначеній вище.
Крім того, прошу надати підтверджуючі документи (листи, запити, тощо) направлені до Головного управління ДПС у Київській області та відповіді на них.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-30 14:01:38
Пояснення на запит.
Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини дев’ятої статті 28 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Виходячи з положень статті 16 та п.2 частини другої статті 22 Закону, Замовник встановляє один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до положень абз2. та 3 частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Водночас згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України.
З огляду на викладене, повідомляємо що здійснено перевірку документів ПП «Татоян» та ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» на відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі на відповідність вимогам пункту 13 додатку 2 ТД здійснювалося виключно в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією України та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, просимо врахувати, що положення абз2. та 3 частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, встановлюють право, а не обов’язок Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Таким чином, рішення про направлення такого запиту приймається замовником самостійно, у.т.ч. виходячи з необхідності перевірки документів наданих учасником у випадку наявності ознак їх недостовірності, або ознак їх сумнівності.
Так дійсно, для підтвердженням інформації, наданої учасником ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно вимог пункту 12 додатку 2 ТД, нами було направлено запит до Головного управління ДПС у Київській області, про прийняття працівників вказаних ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» на роботу (копія листа додається).
Підставою для направлення такого запиту стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» стали чисельні розбіжності між вказаними посадами у наданій учасником довідці про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інформацією в відповідних документах про працевлаштування. Значна частка працівників учасника ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» була вказана, як працююча за сумісництвом. Враховуючи значні обсяги виконуваних робіт, вважаємо цілком обґрунтованим направлення відповідного запиту для перевірки наданої учасником ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» інформації.
Аналогічним був підхід, що стосується перевірки наданої інформації учасника ПП "Татоян". Відповідні запити, щодо підтвердження наявності залученого обладнання та матеріально-технічної бази в учасника ПП "Татоян" були направлені декільком надавачам послуг користування машин та механізмів.
Разом з тим, необхідності перевірки наданої інформації учасником ПП "Татоян" ; що стосується наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – була відсутня.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відкрито провадження по справі в Окружному адміністративному суді міста Києва Єдиний унікальний номер справи 640/15052/21 від 01.06.2020.
2021-06-23 16:37:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, встановленого пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Оскарження в суді
Опис: | 28.05.2021 до Окружного адміністративного суду м. Києва направлено позивну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 28 травня 2021 |
Документи:
28 травня 2021 14:48
|
Електронний підпис |
28 травня 2021 14:47
|
Позовна заява від 28.05.2021.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛІМАТ ДОМ" |
45 898 123,00
UAH з ПДВ
|
43 499 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" |
47 050 414,80
UAH з ПДВ
|
43 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Татоян" |
48 505 227,23
UAH з ПДВ
|
48 505 227,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР" |
49 328 936,17
UAH з ПДВ
|
49 328 936,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛІМАТ ДОМ" #38264750 |
Відхилено |
43 499 990,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 15:56
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" #40593676 |
Відхилено |
43 500 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 12:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2021 18:54
|
ПП "Татоян" #36432040 |
Переможець |
48 505 227,23
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 15:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2021 18:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 11:38
|
Д.у. №8 від 29.12.2021 до договору підряду №53 від 26.04.2021.pdf | укладений |
29 грудня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 15:17
|
Д.у. №7 від 01.09.2021 до договору підряду №53 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 16:14
|
Д.у. №6 від 02.08.2021 до договору підряду №53 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 18:03
|
Д.у. №5 від 20.07.2021 до договору підряду №53 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 17:27
|
Д.у. №4 від 20.07.2021 до договору підряду №53 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 13:57
|
Д.у. № 3 від 01.07.2021 до Договору № 53 від 24.04.2021..pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 16:46
|
Д.у. № 2 від 08.06.2021 до Договору № 53 від 26.04.2021..pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2021 17:40
|
Д.у. № 1 від 17.05.2021 до Договору № 53 від 26.04.2021..pdf | зміни до договору |
17 травня 2021 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 17:45
|
Договір підряду № 53 від 26.04.2021..pdf | укладений |
26 квітня 2021 17:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з внесенням змін до адресного переліку об'єктів в межах бюджетних призначень на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті проходження експертизи ціна зменшилась |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з внесенням змін до адресного переліку об'єктів в межах бюджетних призначень на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В ході виконання робіт виникла необхідність коригування об'ємів робіт, зі зміною ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В ході виконання робіт виникла необхідність коригування об'ємів робіт, зі зміною ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В ході виконання робіт виникла необхідність коригування об'ємів робіт, зі зміною ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |