Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння
Очікувана вартість
29 940,00 UAH
UA-2019-09-16-001305-a 487343b9931f4ad1b37e3126cc429d4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриньова Ольга Леонідівна

+380552481297 smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гриньова Ольга Леонідівна
+380552481297
smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 13:25
Очікувана вартість: 29 940,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 299,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Відповідно до технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг На підставі підписаного Сторонами Договору Замовник здійснює оплату у розмірі 100 % протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту наданих послуг згідно рахунку на оплату наданих послуг із обов'язковим зазначенням номеру та дати рахунку в платіжних документах. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:03
Тендерна документація (1).docx
16 вересня 2019 16:03
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 07 жовтня 2019 11:28
Оскарження
оскарження рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 12:25
Доброго дня.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a1) повідомляємо наступне.
1. Ініціатором закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) є Скадовська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України (Адміністрація Скадовського морського порту), яка, відповідно, формувала кваліфікаційні, технічні та інші вимоги до зазначеної закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон про публічні закупівлі) Замовником у тендерній документації по вказаній закупівлі було установлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
та вимагалось від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям викладена у Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно вимог Тендерної документації не вимагалась обов’язкова відповідність кваліфікаційних вимог Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тому оцінка учасників здійснювалась відповідно вимог Тендерної документації. Так як Учасником Фізичною особою-підприємцем Богаченковим Андрієм Геннадійовичем, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2869105339, було надано підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, які висувались по даній закупівлі, в тому числі підтверджено наявність ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, то Замовник обґрунтовано визначив зазначеного учасника переможцем закупівлі.
2. Замовник інформативно зазначає, що закупівля за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) передбачена Річним планом закупівель ДП «АМПУ» на 2019 рік шляхом проведення процедури «відкриті торги» та, відповідно, умови застосування якої підпадають під дію Закону про публічні закупівлі, а не є допороговою закупівлею, як це визначено у Вашій скарзі.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Богаченков Андрій Геннадійович, Код ЄДРПОУ:2869105339
Дата подання: 10 жовтня 2019 18:04
Кваліфікаційні документи
Нами було отримано довідку про несудимість від 10.10.2019р. У МВС України не було можливості видати дану довідку раніше. Просимо поновити розгляд нашої документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 15:37
Доброго дня.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a2) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Враховуючи вимоги чинного законодавства та згідно п.5 Розділу ІІІ та Додатку 6 до Тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен був надати (завантажити через електронну систему закупівель) замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, та згідно п.2 Розділу V Тендерної документації в термін, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати визначення переможця (оприлюднення повідомлення про намір укласти договір), розмістити через систему електронних закупівель (завантажити) файл «Пропозиція», складений за формою, наведеною у Додатку 7 до Тендерної документації.
Протоколом засідання Тендерного комітету ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) від 04.10.2019 № 428 Фізичну особу-підприємця Богаченков Андрій Геннадійович було визнано Переможцем закупівлі. До 09.10.2019 Фізичною особою-підприємцем Богаченков Андрій Геннадійович через систему електронних закупівель було розміщено лише файл «Пропозиція», складений за формою, наведеною у Додатку 7 до Тендерної документації.
Згідно до ч. 3 ст. 32 Закону у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі п.2) ч.1 ст.30 Закону та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищевикладене, замовником відповідно до п.2) ч.1 ст.30 Закону було відхилено тендерну пропозицію переможця закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) Фізичної особи-підприємця Богаченков Андрій Геннадійович, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2869105339 (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-09-16-001305-a).
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 18 жовтня 2019 10:25
Оскарження
Оскарження переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2019 15:54
Доброго дня.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a3) повідомляємо наступне.
Згідно частини 1 статті 32 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
В електронній системі закупівель є повідомлення, що 18.10.2019 о 10:25 по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) учасником ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, код ЄДРПОУ:35119881, через електронну систему закупівель надіслано вимогу, але сам документ зі змістом вимоги Вами не завантажено в електронній системі закупівель, тому Замовник не може надати відповідь на звернення, якого не існує.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:24
Оскарження
Оскарження
Скасована
Дата: 23 жовтня 2019 16:28
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:27
Оскарження
Оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2019 13:41
Доброго дня.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a5) повідомляємо наступне.
1. Ініціатором закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) є Скадовська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України (Адміністрація Скадовського морського порту), яка, відповідно, формувала кваліфікаційні, технічні та інші вимоги до зазначеної закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон про публічні закупівлі) Замовником у тендерній документації по вказаній закупівлі було установлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
та вимагалось від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям викладена у Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно вимог Тендерної документації не вимагалась обов’язкова відповідність кваліфікаційних вимог Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тому оцінка учасників здійснювалась відповідно вимог Тендерної документації. Так як Учасником ТОВ ХКП «Спецавтоматика-сервіс, ЛТД», код за ЄДРПОУ 23131035, було надано підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, які висувались по даній закупівлі, в тому числі підтверджено наявність ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, то Замовник обґрунтовано визначив зазначеного учасника переможцем закупівлі.
2. Замовник інформативно зазначає, що закупівля за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) передбачена Річним планом закупівель ДП «АМПУ» на 2019 рік шляхом проведення процедури «відкриті торги» та, відповідно, умови застосування якої підпадають під дію Закону про публічні закупівлі, а не є допороговою закупівлею, як це визначено у Вашій скарзі.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 29 жовтня 2019 13:07
Оскарження
Оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2019 15:20
Доброго дня.
На Вашу Вимогу про скасування рішення щодо визначення переможця (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.b6) нагадуємо, що зміст зазначеної вимоги ідентичний Вашій попередній вимозі UA-2019-09-16-001305-a.a5, на яку Замовником було надано відповідь у встановлені законодавством строки.
Але, враховуючи вимоги ч.1 ст.32 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), надаємо відповідь на Ваше звернення.
1. Ініціатором закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) є Скадовська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України (Адміністрація Скадовського морського порту), яка, відповідно, формувала кваліфікаційні, технічні та інші вимоги до зазначеної закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон про публічні закупівлі) Замовником у тендерній документації по вказаній закупівлі було установлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
та вимагалось від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям викладена у Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно вимог Тендерної документації не вимагалась обов’язкова відповідність кваліфікаційних вимог Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тому оцінка учасників здійснювалась відповідно вимог Тендерної документації. Так як Учасником ТОВ ХКП «Спецавтоматика-сервіс, ЛТД», код за ЄДРПОУ 23131035, було надано підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, які висувались по даній закупівлі, в тому числі підтверджено наявність ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, то Замовник обґрунтовано визначив зазначеного учасника переможцем закупівлі.
2. Замовник інформативно зазначає, що закупівля за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) передбачена Річним планом закупівель ДП «АМПУ» на 2019 рік шляхом проведення процедури «відкриті торги» та, відповідно, умови застосування якої підпадають під дію Закону про публічні закупівлі, а не є допороговою закупівлею, як це визначено у Вашій скарзі.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.

Документи подані скаржником

07 жовтня 2019 11:28
Оскарження

Документи подані скаржником

10 жовтня 2019 18:04
Dovidka_19277605340910312400.pdf
10 жовтня 2019 18:04
Dovidka_19277605340910312400.pdf.p7s

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 16:26
оскарження.PDF

Документи подані скаржником

29 жовтня 2019 13:07
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Богаченков Андрій Геннадійович 28 824,00
UAH
11 990,00
UAH
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 29 940,00
UAH
12 000,00
UAH
Документи
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД" 23 760,00
UAH
17 990,00
UAH
Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ 23 900,00
UAH
18 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:26
Оригінал Статуту.pdf
01 жовтня 2019 14:26
опис.pdf
01 жовтня 2019 14:26
Наказ про призначення.pdf
01 жовтня 2019 14:26
Наказ Ліцензія ТОВ СПЗ.pdf
01 жовтня 2019 14:26
Договір оренди офісу.pdf
01 жовтня 2019 14:26
Гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2019 14:26
витяг з ДСНС.pdf
01 жовтня 2019 14:26
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 09:16
Додаток до Пропозиції.pdf
18 жовтня 2019 17:38
public_doc.pdf
18 жовтня 2019 17:38
public_doc.p7s
18 жовтня 2019 17:38
Dovidka_19281405770120842733.pdf.p7s
18 жовтня 2019 17:38
Dovidka_19281405770120842733.pdf
18 жовтня 2019 17:38
Пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 17:38
Додаток до Пропозиції.pdf
18 жовтня 2019 17:38
Довідка корупція.pdf
01 жовтня 2019 19:25
Статут 2019.pdf
01 жовтня 2019 19:25
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2019 19:25
Дозвіл Держпраці.pdf
01 жовтня 2019 19:25
Довідка Стаття 17.pdf
01 жовтня 2019 19:25
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 14:44
техвимоги.PDF
02 жовтня 2019 14:44
Статут.PDF
02 жовтня 2019 14:44
Рішення засновників.PDF
02 жовтня 2019 14:44
наявність працівників.PDF
02 жовтня 2019 14:44
Наказ.PDF
02 жовтня 2019 14:44
МТБ.PDF
02 жовтня 2019 14:44
Ліцензія.PDF
02 жовтня 2019 14:44
захист довкілля.PDF
02 жовтня 2019 14:44
довідка субпідрядники.PDF
02 жовтня 2019 14:44
довідка дані під-ва.PDF
02 жовтня 2019 14:44
довідка банк.PDF
02 жовтня 2019 14:44
гарантійний лист.PDF
02 жовтня 2019 14:44
відсутність підстав.PDF
02 жовтня 2019 14:44
Витяг РПЄП.PDF
02 жовтня 2019 14:44
Витяг ДР Юр осіб.PDF
02 жовтня 2019 14:44
Виписка ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Богаченков Андрій Геннадійович

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД"

ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Богаченков Андрій Геннадійович
#2869105339
Рішення скасоване 11 990,00
UAH
10 жовтня 2019 15:15
Богаченков Андрій Геннадійович
#2869105339
Відхилено 11 990,00
UAH
10 жовтня 2019 15:17
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Відхилено 12 000,00
UAH
17 жовтня 2019 16:50
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД"
#23131035
Рішення скасоване 17 990,00
UAH
24 жовтня 2019 11:23
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД"
#23131035
Переможець 17 990,00
UAH
24 жовтня 2019 11:50

Документи

10 жовтня 2019 15:16
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:15
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

17 жовтня 2019 16:50
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:49
Протокол розгляду 2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД"
#23131035
17 990,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 12:09
Додаткова угода № 1 (1).PDF зміни до договору
17 лютого 2020 12:09
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 16:50
Договір.PDF укладений
13 листопада 2019 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Але відповідно п.5) ч.4 ст.36 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у деяких випадках, в тому числіузгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 78-В-СКФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2019 — 30 листопада 2020
Сума оплати за договором: 21 491,76
UAH (в тому числі ПДВ 3 581,96 UAH)