Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння
Очікувана вартість
29 940,00 UAH
UA-2019-09-16-001305-a ● 487343b9931f4ad1b37e3126cc429d4a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728533 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Гриньова Ольга Леонідівна +380552481297 smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 13:25 |
Очікувана вартість: | 29 940,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 299,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Відповідно до технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | На підставі підписаного Сторонами Договору Замовник здійснює оплату у розмірі 100 % протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту наданих послуг згідно рахунку на оплату наданих послуг із обов'язковим зазначенням номеру та дати рахунку в платіжних документах. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 16:03 |
Тендерна документація (1).docx | |
16 вересня 2019 16:03 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 07 жовтня 2019 11:28
Оскарження
оскарження рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 12:25
Доброго дня.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a1) повідомляємо наступне.
1. Ініціатором закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) є Скадовська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України (Адміністрація Скадовського морського порту), яка, відповідно, формувала кваліфікаційні, технічні та інші вимоги до зазначеної закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон про публічні закупівлі) Замовником у тендерній документації по вказаній закупівлі було установлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
та вимагалось від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям викладена у Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно вимог Тендерної документації не вимагалась обов’язкова відповідність кваліфікаційних вимог Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тому оцінка учасників здійснювалась відповідно вимог Тендерної документації. Так як Учасником Фізичною особою-підприємцем Богаченковим Андрієм Геннадійовичем, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2869105339, було надано підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, які висувались по даній закупівлі, в тому числі підтверджено наявність ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, то Замовник обґрунтовано визначив зазначеного учасника переможцем закупівлі.
2. Замовник інформативно зазначає, що закупівля за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) передбачена Річним планом закупівель ДП «АМПУ» на 2019 рік шляхом проведення процедури «відкриті торги» та, відповідно, умови застосування якої підпадають під дію Закону про публічні закупівлі, а не є допороговою закупівлею, як це визначено у Вашій скарзі.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a1) повідомляємо наступне.
1. Ініціатором закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) є Скадовська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України (Адміністрація Скадовського морського порту), яка, відповідно, формувала кваліфікаційні, технічні та інші вимоги до зазначеної закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон про публічні закупівлі) Замовником у тендерній документації по вказаній закупівлі було установлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
та вимагалось від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям викладена у Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно вимог Тендерної документації не вимагалась обов’язкова відповідність кваліфікаційних вимог Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тому оцінка учасників здійснювалась відповідно вимог Тендерної документації. Так як Учасником Фізичною особою-підприємцем Богаченковим Андрієм Геннадійовичем, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2869105339, було надано підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, які висувались по даній закупівлі, в тому числі підтверджено наявність ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, то Замовник обґрунтовано визначив зазначеного учасника переможцем закупівлі.
2. Замовник інформативно зазначає, що закупівля за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) передбачена Річним планом закупівель ДП «АМПУ» на 2019 рік шляхом проведення процедури «відкриті торги» та, відповідно, умови застосування якої підпадають під дію Закону про публічні закупівлі, а не є допороговою закупівлею, як це визначено у Вашій скарзі.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Богаченков Андрій Геннадійович, Код ЄДРПОУ:2869105339
Дата подання: 10 жовтня 2019 18:04
Кваліфікаційні документи
Нами було отримано довідку про несудимість від 10.10.2019р. У МВС України не було можливості видати дану довідку раніше. Просимо поновити розгляд нашої документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 15:37
Доброго дня.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a2) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Враховуючи вимоги чинного законодавства та згідно п.5 Розділу ІІІ та Додатку 6 до Тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен був надати (завантажити через електронну систему закупівель) замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, та згідно п.2 Розділу V Тендерної документації в термін, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати визначення переможця (оприлюднення повідомлення про намір укласти договір), розмістити через систему електронних закупівель (завантажити) файл «Пропозиція», складений за формою, наведеною у Додатку 7 до Тендерної документації.
Протоколом засідання Тендерного комітету ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) від 04.10.2019 № 428 Фізичну особу-підприємця Богаченков Андрій Геннадійович було визнано Переможцем закупівлі. До 09.10.2019 Фізичною особою-підприємцем Богаченков Андрій Геннадійович через систему електронних закупівель було розміщено лише файл «Пропозиція», складений за формою, наведеною у Додатку 7 до Тендерної документації.
Згідно до ч. 3 ст. 32 Закону у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі п.2) ч.1 ст.30 Закону та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищевикладене, замовником відповідно до п.2) ч.1 ст.30 Закону було відхилено тендерну пропозицію переможця закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) Фізичної особи-підприємця Богаченков Андрій Геннадійович, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2869105339 (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-09-16-001305-a).
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a2) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Враховуючи вимоги чинного законодавства та згідно п.5 Розділу ІІІ та Додатку 6 до Тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен був надати (завантажити через електронну систему закупівель) замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, та згідно п.2 Розділу V Тендерної документації в термін, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати визначення переможця (оприлюднення повідомлення про намір укласти договір), розмістити через систему електронних закупівель (завантажити) файл «Пропозиція», складений за формою, наведеною у Додатку 7 до Тендерної документації.
Протоколом засідання Тендерного комітету ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) від 04.10.2019 № 428 Фізичну особу-підприємця Богаченков Андрій Геннадійович було визнано Переможцем закупівлі. До 09.10.2019 Фізичною особою-підприємцем Богаченков Андрій Геннадійович через систему електронних закупівель було розміщено лише файл «Пропозиція», складений за формою, наведеною у Додатку 7 до Тендерної документації.
Згідно до ч. 3 ст. 32 Закону у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі п.2) ч.1 ст.30 Закону та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищевикладене, замовником відповідно до п.2) ч.1 ст.30 Закону було відхилено тендерну пропозицію переможця закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) Фізичної особи-підприємця Богаченков Андрій Геннадійович, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2869105339 (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-09-16-001305-a).
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 18 жовтня 2019 10:25
Оскарження
Оскарження переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2019 15:54
Доброго дня.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a3) повідомляємо наступне.
Згідно частини 1 статті 32 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
В електронній системі закупівель є повідомлення, що 18.10.2019 о 10:25 по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) учасником ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, код ЄДРПОУ:35119881, через електронну систему закупівель надіслано вимогу, але сам документ зі змістом вимоги Вами не завантажено в електронній системі закупівель, тому Замовник не може надати відповідь на звернення, якого не існує.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a3) повідомляємо наступне.
Згідно частини 1 статті 32 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
В електронній системі закупівель є повідомлення, що 18.10.2019 о 10:25 по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) учасником ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, код ЄДРПОУ:35119881, через електронну систему закупівель надіслано вимогу, але сам документ зі змістом вимоги Вами не завантажено в електронній системі закупівель, тому Замовник не може надати відповідь на звернення, якого не існує.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:24
Оскарження
Оскарження
Скасована
Дата: 23 жовтня 2019 16:28
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:27
Оскарження
Оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2019 13:41
Доброго дня.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a5) повідомляємо наступне.
1. Ініціатором закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) є Скадовська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України (Адміністрація Скадовського морського порту), яка, відповідно, формувала кваліфікаційні, технічні та інші вимоги до зазначеної закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон про публічні закупівлі) Замовником у тендерній документації по вказаній закупівлі було установлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
та вимагалось від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям викладена у Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно вимог Тендерної документації не вимагалась обов’язкова відповідність кваліфікаційних вимог Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тому оцінка учасників здійснювалась відповідно вимог Тендерної документації. Так як Учасником ТОВ ХКП «Спецавтоматика-сервіс, ЛТД», код за ЄДРПОУ 23131035, було надано підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, які висувались по даній закупівлі, в тому числі підтверджено наявність ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, то Замовник обґрунтовано визначив зазначеного учасника переможцем закупівлі.
2. Замовник інформативно зазначає, що закупівля за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) передбачена Річним планом закупівель ДП «АМПУ» на 2019 рік шляхом проведення процедури «відкриті торги» та, відповідно, умови застосування якої підпадають під дію Закону про публічні закупівлі, а не є допороговою закупівлею, як це визначено у Вашій скарзі.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.a5) повідомляємо наступне.
1. Ініціатором закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) є Скадовська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України (Адміністрація Скадовського морського порту), яка, відповідно, формувала кваліфікаційні, технічні та інші вимоги до зазначеної закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон про публічні закупівлі) Замовником у тендерній документації по вказаній закупівлі було установлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
та вимагалось від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям викладена у Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно вимог Тендерної документації не вимагалась обов’язкова відповідність кваліфікаційних вимог Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тому оцінка учасників здійснювалась відповідно вимог Тендерної документації. Так як Учасником ТОВ ХКП «Спецавтоматика-сервіс, ЛТД», код за ЄДРПОУ 23131035, було надано підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, які висувались по даній закупівлі, в тому числі підтверджено наявність ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, то Замовник обґрунтовано визначив зазначеного учасника переможцем закупівлі.
2. Замовник інформативно зазначає, що закупівля за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) передбачена Річним планом закупівель ДП «АМПУ» на 2019 рік шляхом проведення процедури «відкриті торги» та, відповідно, умови застосування якої підпадають під дію Закону про публічні закупівлі, а не є допороговою закупівлею, як це визначено у Вашій скарзі.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 29 жовтня 2019 13:07
Оскарження
Оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2019 15:20
Доброго дня.
На Вашу Вимогу про скасування рішення щодо визначення переможця (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.b6) нагадуємо, що зміст зазначеної вимоги ідентичний Вашій попередній вимозі UA-2019-09-16-001305-a.a5, на яку Замовником було надано відповідь у встановлені законодавством строки.
Але, враховуючи вимоги ч.1 ст.32 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), надаємо відповідь на Ваше звернення.
1. Ініціатором закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) є Скадовська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України (Адміністрація Скадовського морського порту), яка, відповідно, формувала кваліфікаційні, технічні та інші вимоги до зазначеної закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон про публічні закупівлі) Замовником у тендерній документації по вказаній закупівлі було установлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
та вимагалось від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям викладена у Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно вимог Тендерної документації не вимагалась обов’язкова відповідність кваліфікаційних вимог Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тому оцінка учасників здійснювалась відповідно вимог Тендерної документації. Так як Учасником ТОВ ХКП «Спецавтоматика-сервіс, ЛТД», код за ЄДРПОУ 23131035, було надано підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, які висувались по даній закупівлі, в тому числі підтверджено наявність ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, то Замовник обґрунтовано визначив зазначеного учасника переможцем закупівлі.
2. Замовник інформативно зазначає, що закупівля за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) передбачена Річним планом закупівель ДП «АМПУ» на 2019 рік шляхом проведення процедури «відкриті торги» та, відповідно, умови застосування якої підпадають під дію Закону про публічні закупівлі, а не є допороговою закупівлею, як це визначено у Вашій скарзі.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
На Вашу Вимогу про скасування рішення щодо визначення переможця (номер вимоги: UA-2019-09-16-001305-a.b6) нагадуємо, що зміст зазначеної вимоги ідентичний Вашій попередній вимозі UA-2019-09-16-001305-a.a5, на яку Замовником було надано відповідь у встановлені законодавством строки.
Але, враховуючи вимоги ч.1 ст.32 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), надаємо відповідь на Ваше звернення.
1. Ініціатором закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) є Скадовська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України (Адміністрація Скадовського морського порту), яка, відповідно, формувала кваліфікаційні, технічні та інші вимоги до зазначеної закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон про публічні закупівлі) Замовником у тендерній документації по вказаній закупівлі було установлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
та вимагалось від Учасників подання ними документально підтвердженої даної інформації.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям викладена у Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно вимог Тендерної документації не вимагалась обов’язкова відповідність кваліфікаційних вимог Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тому оцінка учасників здійснювалась відповідно вимог Тендерної документації. Так як Учасником ТОВ ХКП «Спецавтоматика-сервіс, ЛТД», код за ЄДРПОУ 23131035, було надано підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, які висувались по даній закупівлі, в тому числі підтверджено наявність ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, то Замовник обґрунтовано визначив зазначеного учасника переможцем закупівлі.
2. Замовник інформативно зазначає, що закупівля за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння) передбачена Річним планом закупівель ДП «АМПУ» на 2019 рік шляхом проведення процедури «відкриті торги» та, відповідно, умови застосування якої підпадають під дію Закону про публічні закупівлі, а не є допороговою закупівлею, як це визначено у Вашій скарзі.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Богаченков Андрій Геннадійович |
28 824,00
UAH
|
11 990,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" |
29 940,00
UAH
|
12 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД" |
23 760,00
UAH
|
17 990,00
UAH
|
Документи |
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ |
23 900,00
UAH
|
18 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Богаченков Андрій Геннадійович #2869105339 |
Рішення скасоване |
11 990,00
UAH
|
10 жовтня 2019 15:15
|
Богаченков Андрій Геннадійович #2869105339 |
Відхилено |
11 990,00
UAH
|
10 жовтня 2019 15:17
|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" #42676235 |
Відхилено |
12 000,00
UAH
|
17 жовтня 2019 16:50
|
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД" #23131035 |
Рішення скасоване |
17 990,00
UAH
|
24 жовтня 2019 11:23
|
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД" #23131035 |
Переможець |
17 990,00
UAH
|
24 жовтня 2019 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2020 12:09
|
Додаткова угода № 1 (1).PDF | зміни до договору |
17 лютого 2020 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 16:50
|
Договір.PDF | укладений |
13 листопада 2019 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Але відповідно п.5) ч.4 ст.36 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у деяких випадках, в тому числіузгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 78-В-СКФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |