Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Financial leasing services for the purchase of a deep wastewater treatment plant "BIOTAL-500-BT" "or equivalent" and a wastewater disinfection plant ODV-50 "or equivalent" (DK 021:2015 — 66110000-4 Banking services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Корюківкаводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 35606756 |
Місцезнаходження: | 15300, Україна , Чернігівська область обл., Корюківка, Вокзальний, 9 |
Контактна особа: |
Шкаберда Любов Василівна +380669237277 kor.voda.2016.2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Koryukivkavodokanal |
National ID: | 35606756 |
Contact point: |
Shkaberda Liubov Vasilivna +380669237277 kor.voda.2016.2@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2022 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2022 11:27 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2022 15:09 |
Очікувана вартість: | 14 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 серпня 2022 12:00 |
Enquiries until: | 14 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 вересня 2022 11:27 |
Information
Estimated total value: | 14 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 74 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Календарні | 30 | |
Дата виставлення рахунку | Замовник сплачує щомісячні лізингові платежі відповідно до графіку лізингових платежів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 серпня 2022 11:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 серпня 2022 11:23 |
ТД .doc | |
24 серпня 2022 11:23 |
Додаток_3.doc | |
24 серпня 2022 11:23 |
Додаток 2 до ТД_Технічні характеристики (5).docx | |
24 серпня 2022 11:23 |
Додаток_1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000027 ● fc4cb4abebcf4849bdaf9b2e9b29b659
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2022-08-24-001733-a 24.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-01 17:06:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги фінансового лізингу на придбання установки для глибокої очистки стічних вод « BIOTAL-500-BT» «або еквівалент» та установки знезараження стічної води ОДВ-50 «або еквівалент» (код за ЄЗС ДК 021:2015 — 66110000-4 Банківські послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-08-24-001733-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи підписано акт приймання-передачі об’єкта фінансового лізингу згідно з умовами 5.1 додатку 1 до договору фінансового лізингу №22-25LL0002 від 17.10.2022 (далі – Договір).
У разі підписання акту приймання-передачі об’єкта фінансового лізингу, надати документальне підтвердження.
3. Чи виконано умови пункту 5.2.1. додатку 1 до Договору в частині вчасної сплати авансового та інших платежів, які мають бути сплачені згідно Договору до дати передачі.
У разі перерахування авансового та інших платежів, які мають бути сплачені згідно Договору до дати передачі, надати документальне підтвердження його перерахування.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-11 15:52:20
Пояснення
01.11.2022р. в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит: 1.надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи підписано акт приймання-передачі об’єкта фінансового лізингу згідно з умовами 5.1 додатку 1 до договору фінансового лізингу №22-25LL0002 від 17.10.2022 (далі – Договір). У разі підписання акту приймання-передачі об’єкта фінансового лізингу, надати документальне підтвердження. 3. Чи виконано умови пункту 5.2.1. додатку 1 до Договору в частині вчасної сплати авансового та інших платежів, які мають бути сплачені згідно Договору до дати передачі. У разі перерахування авансового та інших платежів, які мають бути сплачені згідно Договору до дати передачі, надати документальне підтвердження його перерахування.
КП «Корюківкаводоканал» повідомляє, що обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалося відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
1. Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання норм п.3 ч.2 ст.22 Закону Замовник в тендерній документації на Закупівлю відповідно до розробленої проєктної документації «Будівництво міських очисних споруд біологічної очистки господарсько-побутових стічних вод в м.Корюківка, Чернігівської області загальною продуктивністю 500 м.куб.на добу» в Додатку 2 зазначив інформацію щодо технічних , якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі в т.ч. об’єкту лізінгу.
Згідно з нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проєктної документації, яка пройшла експертизу. Так, по робочому проєкту «Будівництво міських очисних споруд біологічної очистки господарсько-побутових стічних вод в м.Корюківка, Чернігівської області загальною продуктивністю 500 м. куб. на добу», по якому й проводилася закупівля була розроблена проєктна документація, що отримала позитивний експертний звіт ТОВ «Євроекспертиза» від 21.01.2022 року за №21/1261-01/22
Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ґрунтуються на проєктній документації по об’єкту «Будівництво міських очисних споруд біологічної очистки господарсько-побутових стічних вод в м.Корюківка, Чернігівської області загальною продуктивністю 500 м. куб. на добу».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено Замовником на підставі середньоринкових цін щодо предмета закупівлі, враховуючи рекомендації згідно з наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
Враховано, що очікувана вартість процедури закупівлі має включати очікувану вартість об’єкта лізингу, суму очікуваної вартості винагороди лізингодавцю та вартість інших витрат за супровідні послуги, які замовник додатково планує включити до обов’язків лізингодавця.
2. Станом на дату надання відповіді об’єкт фінансового лізингу замовнику не передано, відповідно акт приймання-передачі об’єкта фінансового лізингу не підписаний.
3. Умови пункту 5.2.1. додатку 1 до Договору в частині вчасної сплати авансового та інших платежів, які мають бути сплачені згідно Договору до дати передачі виконано, авансовий платіж перераховано Платіжним дорученням №93 від 22.08.2022р. на суму 2756000,00 грн., комісія за надання фінансування перерахована Платіжним дорученням №118 від 19.10.2022р.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-11-11 16:13:31
Пояснення з власної ініціативи
Доповнення до пояснення ( додатки)
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
14.11.2022р. в електронній системі закупівель замовнику (КП «Корюківкаводоканал Корюківської міської ради) надійшов Висновок Держаудитслужби по закупівлі UA-2022-08-24-001733-a, в якому зазначено наступне: «За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій АТ «Державний експортно-імпортний банк України», ТОВ «УЛФ-ФІНАНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» За результатами розгляду Висновку, з метою недопущення встановлених порушень у подальшому, начальником КП «Корюківкаводоканал» прийнято розпорядження (№ 1 від 17.11.2022 року), яким попереджено фахівця з публічних закупівель про недопустимість в подальшому допущення порушень викладених у Висновку та зобов’язано пройти додаткові навчання та тестування з питань закупівель.
2022-11-17 15:32:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.) • відсутній механізм
Начальником комунального підприємства «Корюківкаводоканал» прийнято розпорядження (№ 1 від 17.11.2022 року), яким попереджено фахівця з публічних закупівель про недопустимість в подальшому допущення порушень викладених у Висновку та зобов’язано пройти додаткові навчання та тестування з питань закупівель
2022-11-24 18:24:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Корюківкаводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 35606756 |
Місцезнаходження: | 15300, Україна, Чернігівська область обл., Корюківка, Вокзальний, 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛФ-ФІНАНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
12 066 957,34
UAH з ПДВ
|
12 066 957,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛФ-ФІНАНС" |
13 348 126,80
UAH з ПДВ
|
13 348 126,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" #00032112 |
Переможець |
12 066 957,34
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2022 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2022 15:03
|
договір фінансового лізингу | укладений |
18 жовтня 2022 15:42
|