Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2020-02-13-000737-b 4822d462fd2646db8b40d2fcc57fd173
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балицька Світлана Іванівна

380444018471 balitski05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 05415970
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія
Контактна особа: Балицька Світлана Іванівна
380444018471
balitski05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:31
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2078 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, м. Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 11:51
Вимоги канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 11:57
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:56
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. При визначенні переможця будуть розглядатися товари всіх Учасників закупівлі. 2. Одним з основних критеріїв оцінки пропозицій являється ціна. Тому розглядатися будуть всі пропозиції Учасників незалежно від того платник він ПДВ чи ні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 14 769,54
UAH з ПДВ
14 769,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" 18 283,19
UAH з ПДВ
18 283,19
UAH з ПДВ
Документи
СТАРИЙ ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ 19 000,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 22:04
Електронний підпис
18 лютого 2020 22:03
ОПИС Модельний статут.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 21:43
щодо терміну гарантії.pdf
17 лютого 2020 21:43
щодо ліцензування.pdf
17 лютого 2020 21:43
щодо заміни.pdf
17 лютого 2020 21:43
цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2020 21:43
контактні дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП"

СТАРИЙ ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 14 769,54
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 15:24

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
14 769,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:09
дОГОВІР № 34.pdf укладений
02 березня 2020 15:08