Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІдділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43968849 |
Місцезнаходження: | 82435, Україна , Львівська обл., Грабовець, вул.Лопатинського 121 |
Контактна особа: |
Морозик Марія Ярославівна +380501684993 osvitaduliby@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2022 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2022 14:19 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | м'ясо | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2022 11:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2022 11:11 |
untitled.zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-30-000093 ● e670e34743e04737b2d62aa4c1578cbb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2022 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2022 № 180
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2022 №180.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-03-12-000066-b, 12.03.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-30 16:48:12
Про надання пояснень
Дата: 30.05.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-03-12-000066-b, яка проводилась відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Мідика Тараса Ярославовича, яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-01 14:12:24
пояснення
ПОЯСНЕННЯ
На Ваші зауваження в результаті проведеного моніторингу закупівлі (ідентифікатор UA-2022-03-12-000066-b,) повідомляємо наступне:
При розрахунку орієнтовної вартості закупівлі, відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько – Дулібівської сільської ради керувався наказом Міністерства розвитку економіки №275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та листом Головного управління статистики у Львівській області за лютий місяць 2022 року.
Якісні та кількісні характеристики товару визначалися з врахуванням Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” із змінами та доповненнями та мережі закладів освіти відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської сільської ради Стрийського району Львівської області на 2021-2022 навчальний рік.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик товару на веб сайті Грабовецько-Дулібівської ради із введенням «воєнного стану» на підставі статті 64 Конституції України, опубліковано не було.
Що ж стосується ненадання переможцем торгів ФОП Мідик Тарас Ярославович
документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської сільської ради прийнято рішення розірвати договір про постачання продукції від 13.04.2022 року №46 укладений за результатами відкритих торгів. Про намір розірвання договору про постачання продукції ФОП Мідик Тараса Ярославовича повідомлено (лист від 01.06.2022 року №301).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Я, уповноважена особа з питань публічних закупівель відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської сільської ради, повідомляю про те, що при внесенні змін в систему на електронному майданчику ДЗО, які відбулися у зв’язку із розірванням договору про постачання продукції від 13.04.2022 року №46 з ФОП Мідик Тарас Ярославович по закупівлі «М’ясо» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-03-12-000066-b) , на зауваження Західного офісу Держаудитслужби , у графу «сума оплати за договором» помилково внесено інформацію -229830.00 грн., у графу «сума оплати за договором без ПДВ» - 191525.00 грн. Правильними ж є дані – 0,00 грн., оскільки жодних проплат по даному договору не проводилося.
2022-06-08 10:15:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2022 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мідик Тарас Ярославович |
229 830,00
UAH з ПДВ
|
229 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-виробнича компанія "ГАММА СЕРВІС" |
229 957,20
UAH з ПДВ
|
229 957,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мідик Тарас Ярославович #2686811378 |
Переможець |
229 830,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2022 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2022 11:13
|
договір (2).docx | укладений |
03 червня 2022 11:11
|
протокол.PDF | укладений |
03 червня 2022 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2022 14:45
|
договір 46.PDF | укладений |
13 квітня 2022 14:44
|