Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
31170000-8 Transformers Autotransformer 330 kV
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Волкова Наталія Юріївна 38044 23838 66 VOLKOVA.NY@UA.ENERGY |
Додаткові контактні особи: |
Музира Катерина Володимирівна 380442383904 Muzyra.KV@ua.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
Volkova Nataliia 38044 23838 66 VOLKOVA.NY@UA.ENERGY |
Additional contacts: |
Muzyra Kate 380442383904 Muzyra.KV@ua.energy |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 151 278 260,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 512 782,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії/контргарантії, оформленої за формою згідно Додатку 5 цієї тендерної документації, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Банківська гарантія/контргарантія не повинна містити умов, щодо додаткової (субсидіарної) відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія/контргарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії/контргарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 120 (сто двадцять) календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відхиляється замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3630678 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії/контргарантії, оформленої на паперовому носії згідно Додатку 5 цієї тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді банківської гарантії/контргарантії: безумовною гарантією/контргарантією вважається гарантія/контргарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією/контргарантії, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією/контргарантією вважається гарантія/контргарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором ( в частині поставки обладнання). У разі подання забезпечення у вигляді завдатку: завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Publication date: | 03 вересня 2021 16:29 |
Enquiries until: | 09 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 жовтня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 151 278 260 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 512 783 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс, що становить не більше 60% від вартості Обладнання в еквіваленті валюти, здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту погодження ПОКУПЦЕМ отриманого рахунку Постачальника (згідно п.3.3. та п.3.4. Договору), після набрання Договором чинності, та за умови надання ПОКУПЦЮ Банківської гарантії/контргарантії на аванс (згідно п.п.3.2.1 договору) в електронному вигляді або на паперовому носії ; при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії/контргарантії на аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу | Аванс | 25 | Банківські | 60 |
Iнша подія | Подальша оплата вартості Обладнання здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної за умови: прийняття ПОКУПЦЕМ товару на всю суму авансового платежу (аванс зараховується у першу поставку Обладнання); надання Постачальником оригіналів товаросупровідних документів, передбаченими умовами Договору; надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку (після підписання ПОКУПЦЕМ видаткової накладної); реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України податкової накладної на суму авансу та на суму різниці між вартістю поставленого обладнання та суми сплаченого авансу (із дотриманням Порядку складання податкових накладних). -оплата послуг з шеф-монтажного супроводу здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів після завершення шеф-монтажу Обладнання та підписання Сторонами акту наданих послуг (далі – Акт). Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2021 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2021 14:53 |
ТД_Автотрансформатор 330 зі змінами 2.doc | |
11 жовтня 2021 14:53 |
Титул. ТД_ Автотранс. зі змінами 2.pdf | |
11 жовтня 2021 14:53 |
Announcement Reinforced transformers.docx | |
11 жовтня 2021 14:53 |
Зміни 2 до ТД Автотранс. (перелік).doc.pdf | |
05 жовтня 2021 11:57 |
Зміни 1 до ТД Автотранс.(перелік).doc.pdf |
11 жовтня 2021 14:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 жовтня 2021 14:53 |
ТД_Автотрансформатор 330 зі змінами 2.doc
|
||||||
11 жовтня 2021 14:53 |
Титул. ТД_ Автотранс. зі змінами 2.pdf
|
||||||
11 жовтня 2021 14:53 |
Announcement Reinforced transformers.docx
|
||||||
11 жовтня 2021 14:53 |
Зміни 2 до ТД Автотранс. (перелік).doc.pdf
|
||||||
05 жовтня 2021 11:57 |
Зміни 1 до ТД Автотранс.(перелік).doc.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наразі, Україна приєдналась до Гаазької Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів на підставі Закону України «Про приєднання України до Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів» від 10.01.2002 №2933-III. Також, Україна є учасницею численних окремих міжнародних договорів про правову допомогу.
У випадку якщо країна, в якій зареєстрований потенційний Учасник, є країною учасницею (Державою учасницею) Гаазької Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів від 05.10.1961, перелік документів та порядок їх легалізації шляхом проставлення апостилю визначається вказаною Гаазькою Конвенцією.
У випадку якщо країна, в якій зареєстрований потенційний Учасник є країною- учасницею міжнародного договору про правову допомогу із Україною, порядок легалізації документів регулюються положеннями вказаного міжнародного договору.
2. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником та замовником, викладаються українською мовою. Документи викладені іншою іноземною мовою ніж російська, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений підписом перекладача, або бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Не перекладаються з іноземної на українську мову наступні документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською або російською мовами та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети тощо. Не перекладаються документи які містять в собі власні назви, імена, назву моделі, абревіатури тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Відповідні зміни в подальшому будуть внесені Замовником в тендерну документацію.
3. Замовником в тендерній документації визначено перелік документів, які повинен надати учасник в складі своєї тендерної пропозиції на дану закупівлю. Згідно п. 7 Розділ І. Загальні положення «Документи викладені іншою іноземною мовою ніж російська, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений підписом перекладача, або бюро перекладів Визначальним є текст, викладений українською мовою. Не перекладаються з іноземної на українську мову наступні документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською або російською мовами та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети тощо. Не перекладаються документи які містять в собі власні назви, імена, назву моделі, абревіатури тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування».
Відповідні зміни в подальшому будуть внесені Замовником в тендерну документацію.
4. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (далі − учасник) − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах (частина друга статті 5 Закону).
Поряд з цим виходячи зі змісту частини 1 статті 26 Закону та частини 9 статті 14 Закону, тендерна пропозиція/пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель (далі – система) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
При цьому відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У свою чергу, Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему. Так, згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі. При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
Отже, учасники беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та подають тендерні пропозиції/пропозиції в порядку, визначеному Законом.
Вказана позиція викладена Міністерством розвиту економіки, торгівлі та сільського господарства України у Відповіді на запит №1883/2020, що розміщено за наступним посиланням:https://me.gov.ua/InfoRez/Print?id=5fa06871-a9a5-400c-95ee-0bab487465f7&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d 37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA
2. Умовами тендерної документації на дану закупівлю Замовником не встановлено вимогу до Учасників-нерезидентів щодо створення на території України представництва. Водночас Учасник-нерезидент під час участі в даній процедурі закупівлі повинен враховувати умови даної закупівлі, в тому числі в частині виконання сторонами своїх зобов'язань за договором.
Відповідні зміни в подальшому будуть внесені Замовником в тендерну документацію.
Відповідні зміни в подальшому будуть внесені Замовником в тендерну документацію.
«Примітка: Доповнення умовами (стосовно поставки, приймання-передачі Обладнання, документів на Обладнання, гарантії якості Обладнання тощо), які не включені до цього проекту Договору (за потреби їх внесення згідно з нормами чинного законодавства України, тендерної пропозиції Учасника, вимогами тендерної документації Замовника) може здійснюватися на етапі укладання Договору.»
Звертаємо увагу на те, що у випадку неможливості надання Учасником-нерезидентом документів згідно Додатку 2 до Тендерної документації у вказаній закупівлі, Учасник-нерезидент надає документи в порядку, встановленому пунктом 5 Розділу І Тендерної документації.
Так, згідно пункту 5 Розділу І Тендерної документації - «Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Додатком 2 цієї документації подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями:
- у разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є;
- у разі якщо законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник надає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів, передбачених Додатком 2 до цієї тендерної документації.»
2. Виходячи із позиції Міністерства цифрової трансформації України, викладеної в листі №1/04-3-6238 від 26.11.2020 року:
«Нерезиденти мають право отримувати електронні довірчі послуги. Так, відповідно до частин першої – третьої статті 22 Закону України «Про електронні довірчі послуги» формування та видача кваліфікованого сертифіката відкритого ключа без ідентифікації особи, ідентифікаційні дані якої міститимуться у кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, не допускаються. Ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи. Допускається ідентифікація фізичної особи кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг за ідентифікаційними даними, що містяться у раніше сформованому ним кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, за умови чинності цього сертифіката.
Відповідно до частини п’ятої статті 22 Закону України «Про електронні довірчі послуги» під час перевірки цивільної правоздатності та дієздатності юридичної особи кваліфікований надавач електронних довірчих послуг зобов’язаний ознайомитися з інформацією про юридичну особу, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також пересвідчитися, що обсяг її цивільної правоздатності та дієздатності є достатнім для формування та видачі кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.»
Лист Міністерства цифрової трансформації України за №1/04-3-6238 від 26.11.2020 розміщено за наступним посиланням:
https://infobox.prozorro.org/news-mert/list-ministerstva-cifrovoji-transformaciji-ukrajini-z-privodu-vikoristannya-kep-uep-nerezidentami
3. Надання банківської гарантії тендерної пропозиції учасником публічних закупівель, який є нерезидентом, повинно передбачати одночасне надання контргарантії банком-резидентом України (з урахуванням вимог Постанови від 15.12.2004 № 639 Правління Національного Банку України).
«Нерезиденти мають право отримувати електронні довірчі послуги. Так, відповідно до частин першої – третьої статті 22 Закону України «Про електронні довірчі послуги» формування та видача кваліфікованого сертифіката відкритого ключа без ідентифікації особи, ідентифікаційні дані якої міститимуться у кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, не допускаються. Ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи. Допускається ідентифікація фізичної особи кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг за ідентифікаційними даними, що містяться у раніше сформованому ним кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, за умови чинності цього сертифіката.
Відповідно до частини п’ятої статті 22 Закону України «Про електронні довірчі послуги» під час перевірки цивільної правоздатності та дієздатності юридичної особи кваліфікований надавач електронних довірчих послуг зобов’язаний ознайомитися з інформацією про юридичну особу, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також пересвідчитися, що обсяг її цивільної правоздатності та дієздатності є достатнім для формування та видачі кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.»
Лист Міністерства цифрової трансформації України за №1/04-3-6238 від 26.11.2020 розміщено за наступним посиланням:
https://infobox.prozorro.org/news-mert/list-ministerstva-cifrovoji-transformaciji-ukrajini-z-privodu-vikoristannya-kep-uep-nerezidentami
Так, згідно листа Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва №596 від 01.02.2005 «Про легалізацію документів іноземних юридичних осіб», «Офіційні документи, які використовуються на території держав - учасниць Гаазької Конвенції, мають бути засвідчені спеціальним штампом "Apostille" (далі - апостиль), проставленим компетентним органом держави, в якій було складено документ.
Гаазька конвенція застосовується у відносинах з державами, що не висловили заперечення проти приєднання України до Конвенції.
Заперечення проти приєднання України до Гаазької Конвенції висловили Бельгія та Федеративна Республіка Німеччина. Відповідно до статті 12 Конвенції це означає, що на території України не прийматимуться документи цих країн, завірені апостилем, а
продовжує застосовуватись вимога дотримання процедури консульської легалізації».
Лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва №596 від 01.02.2005 «Про легалізацію документів іноземних юридичних осіб» знаходиться за наступним посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0596563-05#Text.
Інформацію щодо консульської легалізації (згідно Інструкції про порядок консульської легалізації офіційних документів в Україні і за кордоном, затвердженої Наказом
Міністерства закордонних справ України № 113 від 04.06.2002) можна отримати за наступним посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0535-02#Text.
Звертаємо також увагу на те, що у випадку якщо країна, в якій зареєстрований потенційний Учасник є країною-учасницею окремого міжнародного договору про правову допомогу із Україною, порядок легалізації документів регулюються положеннями вказаного міжнародного договору, у відповідності до якого можливе скасування будь-якого додаткового засвідчення офіційних документів, що подаються до установ держав-учасниць такого міжнародного договору.
підприємством-виробником з метою надання оперативної технічної допомоги при
прийманні, зберіганні, монтажі, налагодженні, випробуванні, введенні в експлуатацію,
експлуатації та ремонтах автотрансформаторів. Технічний супровід автотрансформаторів
повинен забезпечуватися Постачальником впродовж гарантійного терміну (за умовами
договору поставки) та підприємством-виробником впродовж всього терміну експлуатації автотрансформатора у післягарантійний період (за окремими договорами).
Технічне керівництво спеціаліста підприємства-виробника – контроль за відповідністю робіт, що виконуються на автотрансформаторах, вимогам настанов
підприємства-виробника. Під технічним керівництвом спеціаліста підприємства-виробника
рекомендується виконувати приймання автотрансформаторів після їх транспортування, а також роботи з консервації, монтажу, першого вмикання, оцінки стану, ремонту зі зливом
масла та інше.
п. 16.4 Таблиці 1 Розділу ІІ «Технічні та якісні
характеристики» Додатку 3 тендерної документації буде викладено в наступній редакції: «Шеф-монтажний супровід консервації, монтажу та першого вмикання автотрансформатора сертифікованим шеф-інженером підприємства-виробника (так,
ні)». Відповідні зміни в подальшому будуть внесені Замовником в тендерну документацію.
автотрансформаторів повинні відповідати вимогам пунктів 5.2 – 5.11 Таблиці 1.
забезпечувати виконання функцій, аналогічних функціям, які може виконувати регулятор
напруги TAPCON® 230 expert з можливістю інтеграції у систему керування вищого рівня
(автоматизовану систему керування технологічними процесами підстанції, оптичний
Ethernet протокол МЕК 61850).
Для підключення пристроїв у мережу АСКТП по протоколу IEC 61850 необхідно щоб
пристрій підтримував протокол резервування PRP (оптичний чи мідний).
охолодження автотрансформаторів повинен визначатися підприємством-виробником
автотрансформаторів, виходячи із необхідності забезпечення нормальних температурних
режимів роботи автотрансформаторів та забезпечення терміну служби вентиляторів не
менше 30 років.
на відводі загальної обмотки у кожній фазі автотрансформатора: по дев’ять
трансформаторів струму у кожному з двох автотрансформаторів.
повинен мати три пари контактів (максимальний, мінімальний рівень масла та зниження
рівня нижче критичного), а його технічні параметри повинні бути не гірше за параметри
покажчика рівня масла у відсіку РПН розширювача типу МС2 виробництва АКМА, Україна) (або еквівалент).
осушування повітря з регенерацією осушуваючого засобу, а його технічні параметри
повинні бути не гірше за параметри осушувача повітря типу MTraB DB200, виробництва MR,
Німеччина(або еквівалент) .
Згідно з вимогою п. 9.10 Таблиці 1 відсічний клапан повинен мати дві пари контактів
(для сигналізації про положення клапану), мати покажчик положення клапана при зовнішньому огляді та зручно обслуговуватися зі стаціонарної площадки автотрансформатора, а його технічні параметри повинні бути не гірше за параметри відсічного клапану типу TL34 виробництва SERGI, Франція(або еквівалент) .
стрілочного типу, мати шкалу, мати можливість дистанційного контролю, мати дві пари
контактів сигналізації про максимальний та мінімальний рівень масла, а його технічні
параметри повинні бути не гірше за параметри покажчика рівня масла в розширювачі типу
МС1 виробництва АКМА, Україна.(або еквівалент)
автотрансформаторів буде визначатися у майбутньому шляхом проведення окремої тендерної
процедури. Умовами даної закупівлі передбачено поставка автотрансформаторів з місцями для підключення системи моніторингу вмісту газів у
трансформаторному маслі типу HYDROCAL 1008 виробництва МТЕ, Швейцарія(або еквівалент).
«13.1. Допустимий рівень шуму (рівень звукової потужності),не більше, дБА 105».
Згідно ст. 1 закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі; договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару;
Поряд з цим, визначення поняття комерційного представництва наведено в статті 243 ЦКУ. Поняття комерційного посередництва у сфері господарювання визначено главою 31 ГКУ.
Так, відповідно до статті 243 ЦКУ комерційним представником є особа, яка постійно та самостійно виступає представником підприємців при укладенні ними договорів у сфері підприємницької діяльності. Повноваження комерційного представника можуть бути підтверджені письмовим договором між ним та особою, яку він представляє, або довіреністю.
Згідно зі статтею 295 ГКУ комерційним посередництвом (агентською діяльністю) є підприємницька діяльність, що полягає в наданні комерційним агентом послуг суб'єктам господарювання при здійсненні ними господарської діяльності шляхом посередництва від імені, в інтересах, під контролем і за рахунок суб'єкта, якого він представляє. За агентським договором одна сторона (комерційний агент) зобов'язується надати послуги другій стороні (суб'єкту, якого представляє агент) в укладенні угод чи сприяти їх укладенню (надання фактичних послуг) від імені цього суб'єкта і за його рахунок (стаття 297 ГКУ).
Водночас, правовий статус іноземних юридичних осіб та порядок їх діяльності на території України не є предметом регулювання законодавства у сфері публічних закупівель.
Вказаною вище позиція Міністерства економіки розміщена за наступним посиланням: https://www.me.gov.ua/inforez/Details?id=79bce1e4-e26a-4abc-8240-fdc2291affc6&lang=uk-UA
Звертаємо увагу також на те, що умовами Тендерної документації передбачено накладення КЕП або УЕП посадової/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на пропозицію Учасника, а не ЕЦП. Закон України «Про ЕЦП» втратив чинність на підставі Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017.
«Трансформаторне масло, марка якого зазначена в таблиці 4 «Сфера застосування свіжих масел» СОУ-Н ЕЕ 43-101:2009 (Із змінами від 13.02.2018 р.) «Приймання, застосування та експлуатація трансформаторних масел.
Норми оцінювання якості»:
- марка масла з посиланням на відповідний
стандарт та найменування, країна розташування
фірми-виробника масла;
«Технічні вимоги, що вимагаються Замовником»:
«-наявність сертифікату (протоколу, паспорту)
виробника масла.
надається/зазначає
ться Учасником
Nytro 11GX,
IEC 60296,
Nynas, Швеція
(або еквівалент)
Так»
Відповідні зміни в подальшому будуть внесені Замовником в тендерну документацію.
2. Згідно абзацу 4 пункту 4.4. Розділу 4 «Порядок поставки» Додатку 4 до тендерної документації: «- постачальник зобов’язаний нести усі витрати і ризики, пов’язані з транспортуванням Обладнання».
Наразі, Україна приєдналась до Гаазької Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів на підставі Закону України «Про приєднання України до Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів» від 10.01.2002 №2933-III. Також, Україна є учасницею численних окремих міжнародних договорів про правову допомогу.
У випадку якщо країна, в якій зареєстрований потенційний Учасник, є країною учасницею (Державою учасницею) Гаазької Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів від 05.10.1961, перелік документів та порядок їх легалізації шляхом проставлення апостилю визначається вказаною Гаазькою Конвенцією.
У випадку якщо країна, в якій зареєстрований потенційний Учасник є країною- учасницею міжнародного договору про правову допомогу із Україною, порядок легалізації документів регулюються положеннями вказаного міжнародного договору.
Що ж стосується відкриття поточного рахунку нерезидента в українському банку, то слід мати на увазі, що відповідно до ст.15 Податкового кодексу України платниками податків визнаються ті юридичні особи – нерезиденти України та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов’язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Такі платники податків зобов’язані:
-стати на облік у контролюючих органах в порядку, встановленому законодавством України;
-вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів;
-подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Отже, якщо операції нерезидента по поточному рахунку в українському банку є об’єктом оподаткування, то це означає, що такий нерезидент є платником податків в Україні.
Відповідно до ст.69 ПКУ банки та інші фінансові установи відкривають поточні та інші рахунки платникам податків – юридичним особам (резидентам і нерезидентам) незалежно від організаційно-правової форми, відокремленим підрозділам та представництвам юридичних осіб, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб. Такі нерезиденти стають на облік в контролюючих органах. Форма довідки про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до ЄДР, за формою № 34-ОПП затверджена Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Мінфіну від 22.04.2014 № 462).
Згідно з пп.14.1.193. ст.14 ПКУ постійне представництво – постійне місце діяльності, через яке повністю або частково проводиться господарська діяльність нерезидента в Україні, зокрема: місце управління; філія; офіс; фабрика; майстерня; установка або споруда для розвідки природних ресурсів; шахта, нафтова/газова свердловина, кар’єр чи будь-яке інше місце видобутку природних ресурсів; склад або приміщення, що використовується для доставки товарів, сервер.
З метою оподаткування термін «постійне представництво» включає:
а) будівельний майданчик, будівельний, складальний або монтажний об’єкт чи пов’язану з ними наглядову діяльність, якщо загальна тривалість робіт, пов’язана з таким майданчиком, об’єктом чи діяльністю (в рамках одного проекту або пов’язаних між собою проектів), що виконуються нерезидентом через співробітників або інший персонал, найнятий ним для таких цілей, перевищує 12 місяців;
б) надання послуг нерезидентом (крім послуг з надання персоналу), у тому числі консультаційних, через співробітників, найнятих ним для таких цілей, якщо така діяльність провадиться (в рамках одного проекту або проекту, що пов’язаний з ним) в Україні протягом періоду або періодів, загальна тривалість яких становить більш як 183 дні у будь-якому дванадцятимісячному періоді;
в) осіб, які на підставі договору, іншого правочину або фактично мають та звичайно реалізують повноваження вести переговори щодо суттєвих умов правочинів, внаслідок чого нерезидентом укладаються договори (контракти) без суттєвої зміни таких умов, та/або укладати договори (контракти) від імені нерезидента, у разі, якщо зазначена діяльність здійснюється особою в інтересах, за рахунок та/або на користь виключно одного нерезидента та/або пов’язаних із ним осіб – нерезидентів;
г) осіб, які на підставі договору, іншого правочину або фактично мають і звичайно реалізують повноваження утримувати (зберігати) запаси (товари), що належать нерезиденту, із складу яких здійснюється поставка запасів (товарів) від імені нерезидента, крім резидентів – утримувачів складу тимчасового зберігання або митного складу.
Учасник повинен забезпечити технічне керівництво цими роботами з боку спеціаліста підприємства-виробника в частині контролю за відповідністю робіт, що виконуються на автотрансформаторах, вимогам настанов підприємства-виробника.
Згідно з Таблицею 7 «Мінімальні значення максимального коефіцієнта корисної дії рідинних великих силових трансформаторів» Технічного регламенту максимальний коефіцієнт корисної дії автотрансформаторів повинен надаватися у вигляді відсотків.
Технічний регламент розроблено на основі Регламенту Комісії (ЄС) № 548/2014 від 21 травня 2014 р., що доповнює Директиву 2009/125/ЄС Європейського Парламенту та Ради стосовно вимог щодо екодизайну для малих, середніх і великих силових трансформаторів.
П.п.1.3. Пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та інших вимог замовника» Додатку 2 встановлено вимогу надати документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, в частині поставки товару/обладнання.
Згідно з пп.14.1.193. ст.14 ПКУ постійне представництво – постійне місце діяльності, через яке повністю або частково проводиться господарська діяльність нерезидента в Україні, зокрема: місце управління; філія; офіс; фабрика; майстерня; установка або споруда для розвідки природних ресурсів; шахта, нафтова/газова свердловина, кар’єр чи будь-яке інше місце видобутку природних ресурсів; склад або приміщення, що використовується для доставки товарів, сервер.
З метою оподаткування термін «постійне представництво» включає:
а) будівельний майданчик, будівельний, складальний або монтажний об’єкт чи пов’язану з ними наглядову діяльність, якщо загальна тривалість робіт, пов’язана з таким майданчиком, об’єктом чи діяльністю (в рамках одного проекту або пов’язаних між собою проектів), що виконуються нерезидентом через співробітників або інший персонал, найнятий ним для таких цілей, перевищує 12 місяців;
б) надання послуг нерезидентом (крім послуг з надання персоналу), у тому числі консультаційних, через співробітників, найнятих ним для таких цілей, якщо така діяльність провадиться (в рамках одного проекту або проекту, що пов’язаний з ним) в Україні протягом періоду або періодів, загальна тривалість яких становить більш як 183 дні у будь-якому дванадцятимісячному періоді;
в) осіб, які на підставі договору, іншого правочину або фактично мають та звичайно реалізують повноваження вести переговори щодо суттєвих умов правочинів, внаслідок чого нерезидентом укладаються договори (контракти) без суттєвої зміни таких умов, та/або укладати договори (контракти) від імені нерезидента, у разі, якщо зазначена діяльність здійснюється особою в інтересах, за рахунок та/або на користь виключно одного нерезидента та/або пов’язаних із ним осіб – нерезидентів;
г) осіб, які на підставі договору, іншого правочину або фактично мають і звичайно реалізують повноваження утримувати (зберігати) запаси (товари), що належать нерезиденту, із складу яких здійснюється поставка запасів (товарів) від імені нерезидента, крім резидентів – утримувачів складу тимчасового зберігання або митного складу.
Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ.
2. Згідно тендерної документації Замовником передбачено поставку Обладнання на умовах DDP в редакції «Інкотермс 2010» та його розвантаженням в місці поставки.
3. Згідно абзацу 4 пункту 4.4. Розділу 4 «Порядок поставки» Додатку 4 до тендерної документації: «- постачальник зобов’язаний нести усі витрати і ризики, пов’язані з транспортуванням Обладнання».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000019 ● 6898dfdbcfab4fae89b862ca2714dd12
- Статус: завершено ● Дата: 10 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-09-03-004897-b 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-04 15:52:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із постачання автотрансформатора 330 кВ (Код ДК 021:2015 31170000-8 Трансформатори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-03-004897-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-10 16:42:52
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 04.01.2022
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до обґрунтовуючих матеріалів до запланованих закупівель робіт, товарів та послуг, які, були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Мінфін, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма. При цьому обсяги закупівель були визначені виходячи з технічного стану основних фондів та інших активів підприємства, принципів економічної доцільності запровадження відповідних заходів, а також з урахуванням впливу цих заходів на рівень тарифів на розподіл електричної енергії. А також з урахуванням досвіду експлуатації сучасних автотрансформаторів еквівалентної потужності на підстанціях НЕК «Укренерго».
1. План розвитку системи передачі на 2022-2031 роки, схвалений Постановою НКРЕКП України від 10.12.2021 № 2477.
2. Затверджена Інвестиційна програма НЕК «Укренерго» на 2021 рік (з виплатою авансового платежу) https://ua.energy/wp-content/uploads/2021/12/1.2-Nove-budivnytstvo.pdf
3. Проектна документація «Реконструкція ПС 330/110 кВ «Аджалик» із заміною двох автотрансформаторів, Одеська область», стадія ТЕО.
4. Державний Стандарт України ДСТУ 2103-92 Трансформатори силові масляні загального призначення класів напруги 220, 330, 500 і 750 кВ. Технічні умови (ГОСТ 17544-93).
5. Стандарти Міжнародної електротехнічної комісії (МЕК) та Технічний регламент щодо вимог до екодизайну для малих, середніх та великих силових трансформаторів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 152.
6. Стандарт НЕК «Укренерго» СОУ НЕК 20.261:2021 «Технічна політика НЕК «Укренерго» у сфері розвитку та експлуатації магістральних та міждержавних електричних мереж».
7. Міждержавний стандарт ГОСТ 1516.3-96 Електроустаткування змінного струму на напругу від 1 до 750 кВ. Вимоги до електричної міцності ізоляції.
Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в тому числі, відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Міненерго, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів, таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма, з урахуванням отриманих не менше 3-х пропозицій постачальників конкретного товару відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, історичних цін на аналогічні обладнання, матеріали, роботи, послуги, затверджених проектів; офіційної статистичної інформації та даних з відкритих джерел, скоригованих на поточні та прогнозні коливання ринкових показників.
Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо, що переможець процедури закупівлі надав 10 грудня 2021 року, до дати укладення договору, забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії №ОГ2021-0626 від 10.12.2021р. видану ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК ВОСТОК». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю.
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://ua.energy/zakupivli/informatsiya-pro-ogolosheni-protsedury-zakupivel/ .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-06 11:16:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із постачання автотрансформатора 330 кВ (Код ДК 021:2015 31170000-8 Трансформатори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-03-004897-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до вимог пункту 2 розділу 6 тендерної документації учасник-Переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати копію дозволу або копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Враховуючи вищевикладене просимо надати копію дозволу/ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності переможцем процедури закупівлі КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ «СОЮЗ».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-12 18:10:48
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 06.01.2022
Відповідно до підпункту.2 пункту 2 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», тендерної документації, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію дозволу або копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Згідно статті 7 «Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню» Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Додатку до Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», отримання дозволу або ліцензії на такий вид діяльності, як постачання автотрансформаторів 330 кВ, не передбачений законодавством.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-01-21 12:21:50
Надання інформації та/або документів, згідно опублікованого висновку про результати моніторингу від 19.01.2022р
Державною аудиторською службою України 23.12.2021 було розпочато моніторинг процедури закупівлі 31170000-8 Трансформатори Автотрансформатор 330 кВ (UA-2021-09-03-004897-b).
19.01.2022 Державною аудиторською службою України було опубліковано висновок про результати моніторингу : «Порушення не виявлено». Проте в пункті 3 висновку «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-03-004897-b» частини ІІ «Констатуюча частина» зазначено наступне : «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Також в останньому абзаці пункту 1 висновку «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-03-004897-b» частини ІІ «Констатуюча частина» зазначено : «На запит Держаудитслужби від 04.01.2022 року щодо надання пояснень (інформації та документів) виконання переможцем процедури закупівлі Корпорація «СОЮЗ» умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник надав запитувану інформацію, однак порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав документи, що підтверджують виконання переможцем процедури закупівлі Корпорація «СОЮЗ» умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.»
Замовник не вважає, що це було порушення , оскільки у змісті запиту від 04.01.2022 Державної аудиторської служби України не було конкретизовано надання документу, а саме банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю, тому Замовником було надано наступну інформацію: «Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо, що переможець процедури закупівлі надав 10 грудня 2021 року, до дати укладення договору, забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії №ОГ2021-0626 від 10.12.2021р. видану ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК ВОСТОК». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю.»
Разом з тим звертаємось з проханням, для подальшого уникнення подібних непорозумінь, чітко зазначати перелік необхідних для надання документів.
Замовник також повідомляє, що у зв’язку з відсутністю технічної можливості електронного майданчика Smarttender.biz надання інформації та/або документів, згідно опублікованого висновку про результати моніторингу від 19.01.2022р., забезпечення виконання договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії №ОГ2021-0626 від 10.12.2021р. надається, як «Запит за роз’ясненнями щодо висновку».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ"" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
107 953 836,23
UAH
|
107 953 836,23
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" |
139 228 062,59
UAH
|
123 999 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" |
143 717 500,00
UAH
|
124 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» #32878418 |
Рішення скасоване |
107 953 836,23
UAH
|
25 листопада 2021 16:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» #32878418 |
Відхилено |
107 953 836,23
UAH
|
25 листопада 2021 16:33
|
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" #21004686 |
Переможець |
123 999 000,00
UAH
|
26 листопада 2021 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2023 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2023 17:05
|
ДУ № 7 від 13.06.2023 до Дог. № 01-233609-21.pdf | зміни до договору |
15 червня 2023 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2023 14:43
|
ДУ № 6 від 23.05.2023 до Дог. № 01-233609-21.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 16:11
|
ДУ №5 від 31.03.2023 до Дог. № 01-233609-21.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2023 15:18
|
ДУ №4 від 13.03.2023 до Дог. № 01-233609-21.pdf | зміни до договору |
16 березня 2023 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2023 15:40
|
Додаткова угода № 3 від 03.02.23.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2023 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2022 12:09
|
ДУ №2 від 05.09.2022 до Дог. № 01-233609-21.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2022 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 15:53
|
ДУ №1 від 20.01.2022 до Дог. № 01-233609-21.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 16:37
|
Договір № 01-233609-21 від 14.12.2021.pdf | укладений |
15 грудня 2021 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення, без зміни кількості (обсягу) та якості товару, згідно з п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 01-233609-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом 3 п.12.1. Договору та враховуючи листи ПОСТАЧАЛЬНИКА від 11.08.2022 №894/1, від 15.08.2022 № №897/1 |
Номер договору про закупівлю: | 01-233609-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 6 та 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом 6 та 7 п. 12.1. Договору та враховуючи лист ПОСТАЧАЛЬНИКА від 02.02.2023 № 204/1, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 |
Номер договору про закупівлю: | 01-233609-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом 7 п. 12.1. Договору, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 |
Номер договору про закупівлю: | 01-233609-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом 5 п. 12.1. Договору та враховуючи лист Постачальника від 28.03.2023р. № 212, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 |
Номер договору про закупівлю: | 01-233609-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом 3 п. 12.1. Договору та враховуючи лист Постачальника від 09.05.2023р. № 215/1, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 |
Номер договору про закупівлю: | 01-233609-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом 7 п. 12.1. Договору, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 |
Номер договору про закупівлю: | 01-233609-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |