Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05384689 |
Вебсайт: | http://www.rada-poltava.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Олена Приходько +380532564239 prykhodko@rada-poltava.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2021 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2021 11:47 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2021 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 15:50 |
ТД.doc | |
07 грудня 2021 15:50 |
титульний лист ТД.pdf | |
07 грудня 2021 15:50 |
Додаток 3_Технічні вимоги 2022.doc | |
07 грудня 2021 15:50 |
Додаток 4_Проєкт договору на 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
м. Полтава
Уповноваженій особі/голові тендерного комітету
Виконавчому комітету Полтавської міської ради
Виконавчим комітетом Полтавської міської ради було оголошено тендер на закупівлю охоронних послуг та надана документація якою біло визначено певні дискримінаційні положення, а саме:. Відповідно до статті 5 Закону України "Про охоронну діяльність" видами охоронних послуг : • охорона майна громадян • майна юридичних осіб • охорона фізичних осіб Згідно статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» Суб'єкт охоронної діяльності не зобов'язаний, а має право: 1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України; 2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти; 3) використовувати в охоронній діяльності службових собак; 4) використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення; 5) використовувати транспорт реагування; 6) одержувати за своїм письмовим запитом від замовника послуг з охорони відомості та копії документів, необхідні для здійснення заходів охорони на об'єкті охорони; 7) за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються.
1.1. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*, про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого рухомого та нерухомого об’єкту матеріально технічної бази, яке буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом укладеного договору. У довідці повинно бути зазначено інформацію про наявність власного пульту централізованого спостереження із коротким описом технічних характеристик, моделі(ей) та серійних номерів обладнання, яке є невід’ємними складовими пульту та інших об’єктів (крім живих тварин), які будуть використовуватись учасником в ході виконання зобов’язань за умовами договору (у тому числі при веденні господарської діяльності)., 1.3. Учасник повинен підтвердити наявність мобільних нарядів охорони (груп швидкого реагування) в м. Полтава для забезпечення виїздів на об’єкт Замовника в термін до 5 хвилин при виникненні термінової необхідності (за викликом Замовника або з поста охорони)., Тендерною документацією передбачено п.1.4. Додатком 1 на підтвердження наявності спеціалізованого транспорту, яким буде здійснюватись швидке реагування (збір та перевезення охоронців учасника до місця події) необхідно надати документи, які підтверджують наявність в Учасника автотранспорту, який повинен відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» (не менше п’яти одиниць), а саме копії технічних паспортів з відміткою «спеціальний транспорт» та копії дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв.,1.7 Працівники груп швидкого реагування повинні бути озброєні пристроями для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. Надати копії наказів про закріплення зброї за цими працівниками (не менш ніж 20 осіб)., 2.2. Наявність в штаті підприємства диспетчерів пульту централізованої охорони (не менше 4 працівників). Для підтвердження надати копії трудових книжок/накази про призначення на посаду.
Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.08.2016 № 771. В оголошенні про проведення закупівлі замовник чітко зазначає конкретну назву предмета закупівлі - Послуги з охорони об’єктів ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги»., а не охоронні послуги з використанням пункту централізованого спостереження. Пунктом 19 Ліцензійних Умов провадження охоронної діяльності передбачено, у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування диспетчерів пульту централізованої охорони Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вище викладене, просимо внести зміни до тендерної
1.5). Згідно Вашої тендерної документації повинен: мати кімнату зберігання зброї. Кімната для зберігання зброї повинна бути розташована у м. Полтаві (у відповідності до Наказу МВС від 21.08.98 № 622). Надати копію відповідного дозволу органу МВС України на кімнату зберігання зброї. Підставою для цієї вимоги Ви вважаєте нормативний акт, а тобто:
1) Наказ № 622 від 21.08.1998: також не зрозуміло навіщо Ви його сюди вписали: преамбула цього Наказу звучить: Відповідно до Закону України "Про міліцію", постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 1992 р. № 576 "Про затвердження Положення про дозвільну систему", Положення про Міністерство внутрішніх справ України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 383, Постанови Верховної Ради України від 17 червня 1992 р. "Про право власності на окремі види майна" із доповненнями до неї від 22 квітня 1993 р. та 24 січня 1995 р., а також у зв'язку з прийняттям інших нормативних актів по лінії служби дозвільної системи, НАКАЗУЮ....." тобто цей НАКАЗ регламентує діяльність по обігу зброї ЛИШЕ державні органи та зброю, хоча і созвучну зі зброєю, яку можливо придбати приватним охоронним підприємствам, але зовсім не ту. (наприклад у травматичної, пневматичної та вогнепальної чи нарізної зброї дозвільна система залежить від марки зброї).
- ЗУ "Про охоронну діяльність" : згідно нього зазначено, що охоронне підприємство може використовувати Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* і пояснення: *Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності. А особливо важливими об’єктами права державної власності є об'єкти, згідно Постанови 421 від 19.06.2013, нажаль це не Ваш об'єкт.
До того ж не зрозуміла фраза "Ця вимога обумовлена тим, що об’єкт знаходяться у з центральній частині міста Полтава, а Замовник не маєте статусу стратегічного об'єкту. На підстави вищезгаданого, як Ми бачимо, згідно характеристик Вашого об'єкту зброя у даній закупівлі зовсім не потрібна. Тому не зрозуміло, навіщо Ви знову обмежуєте коло учасників. Якщо Ви бажаєте щоб охоронне підприємство мало зброю, будь-ласка, але наявність зброї повинна бути зазначена з позиції закону, а не з позиції перелічення наказу, який знаємо. Ми вимагаємо видали посилання на не потрібні накази, та видали з оголошення вимогу щодо: мати кімнату зберігання зброї. Кімната для зберігання зброї повинна бути розташована у м. Полтаві (у відповідності до Наказу МВС від 21.08.98 № 622). Надати копію відповідного дозволу органу МВС України на кімнату зберігання зброї
1.6. додатку №1 до тендерної документації щодо наявності не менш ніж 4-х персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик, надати фото зазначених пристроїв). «Умови та формат надання документального підтвердження пунктом п.1.6. «Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» значиться наступна вимога: «1.6. – наявності не менш ніж 4-х персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик). Також Учасник повинен надати фото зазначених пристроїв».
Вимога до п.1.6. додатку №1 до тендерної документації: по-перше: в ст. 17 Законом України " Про публічні Закупівлі" (надалі-Закон), не встановлено жодної обов’язкової чи будь-якої вимоги до учасників закупівлі, яка б вказувала на обов’язкову наявність у учасника персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка». По-друге: Чому Замовник вказує саме наявність персональних супутникових GPS трекерів, а не еквівалент та чому саме GPS трекери, а не еквівалент? Вимагаємо прибрати дискримінуючи вимоги, які перешкоджають брати участь у закупівлі постачальникам, які зможуть поставити аналогічний за своїми якостями послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги.
п. 2.1. додатку №1 до тендерної документації: довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою підприємства*, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Крім осіб із числа персоналу, які будуть залучені до виконання зобов’язань за договором учасник повинен зазначити інформацію про не менше ніж 20-ти охоронників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору безпосередньо на постах та для посилення постів охорони в разі виникнення нештатних ситуацій). Згідно Наявність в штаті підприємства електромонтерів. Для підтвердження надати копії трудових книжок/накази про призначення на посаду. 2.4. Копії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го розряду на працівників (охоронників). Згідно ЗУ Про охоронну діяльність та згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, що не передбачає вищезазначених вимоги. ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНУЮЧУ ВИМОГУ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ.
2.3. Копії медичних довідок про стан здоров’я охоронників, інформація про яких надається за вимогою п.2.1., в тому числі в спеціальних медичних (наркологічних та психіатричних) закладах дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 2.5. Документ з Міністерства внутрішніх справ України на кожного працівника зазначеного в довідці пункту 2.1. цього Розділу, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів.
- ЗУ Про охоронну діяльність розділом III КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ'ЄКТІВ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕДБАЧЕНО, ЩО СУБ’ЄКТ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ САМОСТІЙНО ПЕРЕВІРЯЄ ДАННІ ДОВІДКИ ПРИ ПРИЙОМІ НА РОБОТУ. ДО ТОГО ВСІ ВИЩЕ ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ ПІСТЯТЬ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАННІ ТА ЛІКАРСКІ ТАЄМНИЦІ В нормативно-правових актах, у яких зазначаються відомості, що становлять лікарську таємницю, відсутнє чітке визначення цього терміна. Відповідно до ст. 40 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров’я «лікарську таємницю» можливо розуміти інформацію, яка стала відома медичні працівники й інші особи, яким у зв’язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд і результати, інтимну й сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості. Згідно з ст. 286 Цивільного кодексу України «лікарську таємницю» можливо розуміти як:
таємницю про стан здоров'я особи; факт звернення за медичною допомогою; діагноз;
інші відомості, одержані при медичному обстеженні особи. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування фізичної особи. Замовник не має права ВИМАГАЬТИ вище зазначені документи. Вимагаємо ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНУЮЧУ ВИМОГУ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ.
2.6. Копії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду для працівників , які будуть задіяні до виконання робіт з технічного обслуговування пристроїв охоронної сигналізації. 2.7. Копії посвідчень працівників з електробезпеки до 1000в., які будуть задіяні до виконання робіт з технічного обслуговування пристроїв охоронної сигналізації. 2.8. Копії посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», які будуть задіяні до виконання робіт з технічного обслуговування пристроїв охоронної сигналізації
- згідно ЗУ Про охоронну діяльність та згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності не передбачено жодним пунктом, що охоронна фірма повинна обов’язково мати кваліфікації електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду та працівників з електробезпеки до 1000в., які будуть задіяні до виконання робіт з технічного обслуговування пристроїв охоронної сигналізації. Доцільно вважати, що виконавчий комітет Полтавської міської ради оголосив закупівлю за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, що не передбачає технічне обслуговування пристроїв охоронної сигналізації. ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНУЮЧУ ВИМОГУ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ.
Підтвердженням відповідної кваліфікації відповідно до ч.1 ст.11 Закону України "Про охоронну діяльність": Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання та подали документи. Окрім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 затверджені Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, які визначають організаційні та кваліфікаційні вимоги провадження охоронної діяльності.
Пунктом 17 Кадрові вимоги Ліцензійних умов визначено, що Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання.
Відповідно до п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960: "Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. №336 Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Кваліфікаційні вимоги для охоронника 3 розряду: 3-й розряд (**) Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта, професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою із злочинністю, охороною об’єктів та майна - не менше 3-х років. Окрім того, відповідно до ст.43 Конституції України передбачає, що кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. З урахуванням додатку №1 до тендерної вимоги додатку не відповідають ні одному із вищезазначених нормативно-правових актів, які є спеціальними актами, які регулюють вимоги до охоронців та до охоронної фірми за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги за яким виконавчий комітет Полтавської міської ради об’явив закупівлю послуги.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Вищезазначені вимоги можна віднести до дискримінаційних — тому, що вони тягнуть за собою негативні наслідки та зумовлені такими умовами, які обмежують конкуренцію та дискримінують інших учасників. Тобто Ви замовник встановили такі вимоги до учасника торгів або, які є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Вами, як Замовником (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у відкритих торгах.
З повагою, генеральний директор БПФ "Кольчуга-КІДІС" Ірина ПРИЛІПКО
Уважно вивчивши вимогу замовник торгів встановила:
Так, у п.1.1 вимоги вказано, що Виконавчий комітет Полтавської міської ради проводить закупівлю ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги», а не охоронні послуги з використанням пункту централізованого спостереження. Звертаємо Вашу увагу на те, що послуги з фізичної охорони надаються м. Полтава, вул. Соборності, 36. Також за цією адресою знаходяться об’єкти, які охороняються засобами технічної охорони та 2 тривожні кнопки.
За адресами: м. Полтава, вул. Соборності, 40 та пров. Ломаний, 36 — знаходяться об’єкти, які охороняються виключно засобами технічної охорони.
Тобто, всі Ваші вимоги щодо нарядів реагування, наявності пункту централізованого спостереження — є безпідставними.
Стосовно вимоги щодо кімнати для зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та наказу МВС України №622 від 21.08.98р. Зазначений наказ затверджує “Інструкцію про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів”. У зазначеній інструкції детально роз'яснено порядок придбання підприємствами пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, обладнання кімнат для зберігання таких пристроїв та порядок їх використання (р.11 Інструкції).
Вами також вільно трактовано Постанову КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97. У постанові вказано - “Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження”. Наші об’єкти дійсно не відносяться до “особливо важливих об’єктів права державної власності”. Але, у технічному завдання вказано, що послуги з охорони об’єктів Соборності, 36, вул. Соборності, 40 та пров. Ломаний, 36 надаються з використанням ПЦН та транспорту реагування.
Стосовно персональних GPS-трекерів. Зазначений пристрій надає можливість контролювати маршрут переміщення охоронників та у разі спрацювання “тривожної кнопки” негайно надати йому допомогу. Ви маєте можливість запропонувати GPS-трекер будь якої конструкції, марки, тощо. Але він повинен відповідати вимогам - контроль маршруту охоронника та функцією “тривожної кнопки”.
Стосовно кадрового забезпечення учасника торгів. Надання документів на охоронників (не менш ніж 20 осіб) підтверджує, що підприємство має кадровий потенціал, який офіційно оформлений і відповідає вимогам Ліцензійних умов. Незрозуміло, які лікарські таємниці викладені у сертифікатах про проходження профілактичного психіатричного та наркологічного огляду? Вони лише підтверджують відповідність особи Ліцензійним вимогам.
Наявність свідоцтв 3-го кваліфікаційного розряду у охоронників свідчить про те, що працівники пройшли відповідну підготовку у навчальних закладах та на постійній основі працюють на підприємстві, що у свою чергу підтверджує наявність кваліфікованого персоналу на підприємстві. Це також стосується і електромонтерів. Наявність підготовлених електромонтерів на підприємстві свідчить про те, що неполадки у роботі технічних засобів охорони будуть виявлені та усунуті у найкоротшій термін.
Надання копій трудових книжок на диспетчерів підтверджує наявність власного ПЦН у компанії-учасника.
Згідно з частиною 2 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Водночас, частиною 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги ».Прийняти рішення про відхилення вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-15-000094 ● 84ed2968262f45eca43a7f513b84bc8d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 20:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.11.2022 № 45-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.11.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.11.2022 № 45-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-12-07-014048-c 07.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-17 14:34:41
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності,36, вул. Соборності,40, пров.Ломаний, 36)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-22 15:34:45
Відповідь на моніторинг
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення щодо закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги», оприлюдненої в електронній системі закупівель за ідентифікатором ID: UA-2021-12-07-014048-c.
1. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник обрав варіант:
- розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх періодів скоригувавши ціну договору попереднього періоду у зв’язку зі збільшенням кількості об’єктів з двох на три:
1 704 784,54/2*3=2 557 176,81 (розрахунок здійснено на підставі того, що додався третій об’єкт.)
Технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені з урахуванням потреби Замовника та на підставі минулорічного досвіду проведення аналогічної закупівлі. При складанні технічних вимог застосовувалися принципи здійснення охоронної діяльності, визначені Законом України «Про охоронну діяльність». У ньому є перелік організаційних, технічних, професійних вимог до ведення охоронної діяльності. Нормативний акт регулює широке коло питань, зокрема:
• види охоронної діяльності, які може надавати суб'єкт господарювання у цій сфері;
• перелік вимог до персоналу;
• якими права та обов'язки мають охоронці при виконанні своїх функцій;
• як вони зобов'язані застосовувати спеціальні засоби та заходи фізичного впливу;
• як надаються охоронні послуги в Україні і т.д.
2. Відповідно до Постанови КМУ № 710 (зі змінами) від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Отже Постанова КМУ № 710 (зі змінами) від 11.10.2020 р. носить рекомендаційний характер для органів місцевого самоврядування і не вимагає обов'язкового оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку за предметом закупівлі «Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40, пров. Ломаний, 36)», ідентифікатор ID: UA-2021-12-07-014048-c. 1. Здійснити заходи щодо усунення наслідків виявленого порушення частини третьої статті 22 Закону шляхом внесення змін до Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України щодо виключення підпункту 11.5.2 пункту 11.5 Договору про закупівлю та приведення положень підпункту 11.5.8 пункту 11.5 Договору про закупівлю у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції на дату проведення процедури відкритих торгів UA-2021-12-07-014048-c; Відповідь: Здійснені заходи щодо усунення наслідків виявленого порушення частини третьої статті 22 Закону шляхом внесення змін до Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а саме шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 06.12.2022 до договору про закупівлю № 1 від 12.01.2022 , був виключений підпункту 11.5.2 пункту 11.5 Договору про закупівлю та внесені зміни до підпункту 11.5.8 пункту 11.5 Договору про закупівлю у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» . 2. Здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення; Відповідь: У тендерній документації вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю зазначена в: - п.5 п .п. 5.9 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону». - п.7 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про субпідрядників» не вимагалася у випадку закупівлі робіт, ми закуповуємо послуги , отже для послуг вимагаємо. - Додаток № 1 Таблиця №2 Учасник процедури закупівлі надає інформацію по кожному суб’єкту господарювання відповідно до вимог Таблиці № 2 Додатка № 1 тендерної документації. 3. Визнати недійсними умови, визначені пунктом 10.1 Договору про закупівлю в частині дії договору в період з 01.01.2022 до дати укладання цього договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України; Відповідь: Визнали недійсними умови, визначені пунктом 10.1 Договору про закупівлю в частині дії договору в період з 01.01.2022 до дати укладання цього договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України, шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 06.12.2022 до договору про закупівлю № 1 від 12.01.2022. Додаткова угода додається.
2022-12-06 09:58:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" |
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Явір-2000" |
2 558 733,60
UAH з ПДВ
|
2 558 733,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІРІУС 33" |
2 593 000,00
UAH з ПДВ
|
2 593 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" #32461082 |
Відхилено |
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 17:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2021 16:45
|
ПП "Явір-2000" #31175036 |
Переможець |
2 558 733,60
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2022 09:54
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2022 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 10:35
|
Договір № 1 від 12,01,22.pdf | укладений |
12 січня 2022 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник/Виконавець дійшли згоди: 1. Виключити підпункту 11.5.2 пункту 11.5 Договору про закупівлю. 2. Викласти пункт 11.5.8 у новій редакції: « Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 ». 3. Викласти пункт 10.1 у новій редакції «Договiр набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2022 року, в частинi розрахункiв - до повного їx завершення». 4. Викласти пункт 5.1. у новій редакції « Послуги з охорони Об’єктів надаються Учасником – Замовнику з 12 січня 2022 року до 31 грудня 2022 року, а в частині виконання Стронами своїх зобов’язань – до повного їх виконання» 5. Викласти пункт 3.1 та пункт 3.2 Договору у редакції: 3.1. Ціна цього Договору визначена Сторонами відповідно до Специфікації (Додаток №3) становить: 2 483 072,12 грн. (два мільйони чотириста вісімдесят три тисячі сімдесят дві гривні, 12 копійок.), у тому числі ПДВ 413 845,36 ( чотириста тринадцять тисяч вісімсот сорок п’ять гривень, 36 копійок). 3.2. Оплата січень 2022 року становить: 137 566,32 ( сто тридцять сім тисяч п’ятсот шістдесят шість гривень, 32 копійок), у тому числі ПДВ 22 927,72 ( двадцять дві тисячі девятсот двадцять сім гривень, 72 копійки). Щомісячна оплата лютий 2022- грудень 2022 року становить: 213 227,80 (двісті тринадцять тисяч двісті двадцять сім гривень,80 копійок), у тому числі ПДВ 35 537,97 (тридцять п’ять тисяч п’ятсот тридцять сім гривень, 97 копійок). 6. Внести зміни в специфікацію (Додаток №3) до Договору: № з/п Найменування послуг місяць Загальна сума вартості послуг в грн. без ПДВ Загальна сума вартості послуг в грн. з ПДВ 1 ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ м.Полтава вул. Соборності,36, м.Полтава вул. Соборності,40, м.Полтава пров. Ломаний, 36 Січень 2022 114 638,60 137 566,32 2 ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ м.Полтава вул. Соборності,36, м.Полтава вул. Соборності,40, м.Полтава пров. Ломаний, 36 Лютий-грудень 2022 1 954 588,17 2 345 505,80 3 Всього: 2 483 072 ,12 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |