Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:15110000-2 (мясо)
Очікувана вартість
2 157 000,00 UAH
UA-2024-01-29-008484-a 478fb71a5b83435e98b6c28afa6d8e67
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлик Галина

380960602465 osvitakorolevo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ КОРОЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43937145
Місцезнаходження: 90332, Україна , Закарпатська обл., селище міського типу Королево, вул.Центральна, будинок 50
Контактна особа: Світлик Галина
380960602465
osvitakorolevo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограм
ДК 021:2015:15110000-2 (мясо свинини охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1000 кілограм
ДК 021:2015:15110000-2 (мясо яловичини охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4285 кілограм
ДК 021:2015:15110000-2 (філе куряче охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4500 кілограм
ДК 021:2015:15110000-2 (окорока свійської птиці охолоджені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

29 січня 2024 14:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-12-000005 ● d886fbaa2f504de2b98daa3e9760cf50
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2024 09:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

12.03.2024 № 14-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Сергій ТУРЕНОК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 11.03.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-01-29-008484-a 29.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-12 11:46:21

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:15110000-2 (мясо)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-29-008484-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме Фізичну особу підприємця Івегеш Роман Степанович (код 3249902738), з яким укладений договір від 29.01.2024 № 5 без використання електронної системи закупівель?
4. Прошу пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-14 14:16:25

моніторинг закупівлі без використання електронної системи предмету ДК 021:2015:15110000-0 (М'ясо) (закупівля №UA-2024-01-29-008484-a)

Надаємо пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету ДК 021:2015:15110000-0 (М'ясо) (закупівля №UA-2024-01-29-008484-a) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо).
(Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначались згідно Постанови Кабінету Міністрів від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Очікувана вартість розраховувалась згідно мережі закладів освіти Королівської селищної ради, бюджетні призначення згідно бюджетних асигнувань рішенням сесії № 1344 від 14 грудня 2023 року.)
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
(Згідно рішення уповноваженої особи №3 від 09 грудня 2024 року Про проведення закупівлі за предметом ДК 021:2015:15110000-0 (М'ясо) (закупівля №UA-2024-01-29-004977-a) з використанням процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями не відбулась. Протокол №6 від 29 січня 2024 року Про прийняття рішення про укладання прямого договору).
3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Івегеш РоманСтепанович (код ЄДРПОУ 3249902738), з яким укладений договір від 29.01.2024 №5 без використання електронної системи закупівель?
(ФОП Івегеш Роман Степанович (код ЄДРПОУ 3249902738) на протязі 2021-2023 років виконував всі свої зобов’язання згідно заключених договорів. Товари, що постачались та постачаються відповідають всім технічним , якісним та кількісним вимогам та характеристикам до предмета закупівлі. Всі поставки здійснювалися вчасно, в повному обсязі та належної якості. Зарекомендував себе як надійний постачальник якісного товару з можливістю позапланових поставок та спроможністю відстрочки платежів за поставлений товар згідно виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів).
4. Прошу пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обгрунтування підстави здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого документа рішення Замовника або іншого документа?
Під час оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель сталася технічна помилка, допущена уповноваженою особою, що унеможливило оприлюдння обгрунтування підстави для здійснення закупівлі ДК 021:2015:15110000-0 (М'ясо) (закупівля №UA-2024-01-29-008484-a. Станом на 14.03.2024 року обґрунтування підстави для здійснення закупівлі оприлюднено.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-14 15:54:38

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:15110000-2 (мясо)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-29-008484-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Згідно наданих Уповноваженою особою Замовника пояснень - підставою для здійснення вищезазначеної закупівлі товару «ДК 021:2015:15110000-2 (мясо)» шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель було обрано підпункт 6 пункту 13 Особливостей у зв’язку з відміною відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах за ID: UA-2024-01-29-004977-a у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
При цьому, імперативною умовою застосування підпункту 6 пункту 13 Особливостей для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель є умова, яка полягає в тому, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи зазначене поясніть, чому кількісні характеристики предмета вищевказаної закупівлі відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації при оголошенні процедури відкритих торгів з особливостями закупівлі товарів «ДК 021:2015:15110000-2 (мясо)», очікуваною вартістю 2 157 000,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-09-004977-a), які зазначені в тендерної документації, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі, а саме: м'ясо свинини, охолоджене 2000 кг, м'ясо яловичини, охолоджене 3300 кг, філе куряче, охолоджене 2500 кг, окорока свійської птиці, охолоджені 4500 кг.
Тобто, кількісні характеристики деяких видів товару, які перелічені в тендерної документації процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників, значно відрізняються від технічних, якісних та кількісних характеристик деяких видів товару, які зазначені в додатку 1 « Специфікація» укладеного договору від 29.01.2024 №5, а саме: м'ясо свинини, охолоджене 3000 кг, м'ясо яловичини, охолоджене 1000 кг, філе куряче, охолоджене 4285 кг, окорока свійської птиці, охолоджені 4500 кг.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-15 15:40:20

відповідь на запит

Надаємо пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету ДК 021:2015:15110000-0 (М'ясо) (закупівля №UA-2024-01-29-008484-a) із наступних питань:
1.поясніть, чому кількісні характеристики предмета вищевказаної закупівлі відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації при оголошенні процедури відкритих торгів з особливостями закупівлі товарів «ДК 021:2015:15110000-2 (мясо)», очікуваною вартістю 2 157 000,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-09-004977-a), які зазначені в тендерної документації, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі, а саме: м'ясо свинини, охолоджене 2000 кг, м'ясо яловичини, охолоджене 3300 кг, філе куряче, охолоджене 2500 кг, окорока свійської птиці, охолоджені 4500 кг. Тобто, кількісні характеристики деяких видів товару, які перелічені в тендерної документації процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників, значно відрізняються від технічних, якісних та кількісних характеристик деяких видів товару, які зазначені в додатку 1 « Специфікація» укладеного договору від 29.01.2024 №5, а саме: м'ясо свинини, охолоджене 3000 кг, м'ясо яловичини, охолоджене 1000 кг, філе куряче, охолоджене 4285 кг, окорока свійської птиці, охолоджені 4500 кг.
Замовником під час оприлюднення договору про закупівлю було допущено помилку, а саме завантажено неправильний файл. Процедура закупівлі знаходиться на стадії «Завершена», і в замовника на даному етапі відсутня технічна можливість видалити помилково завантажений файл та замінити його.
В електронній системі закупівель є технічна можливість після завершення процедури оприлюднювати додаткові угоди до договору про закупівлю. У зв’язку з цим замовником прийнято рішення оприлюднити договір про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до договору про закупівлю «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення прийнято рішення про усунення порушень, зокрема, шляхом розірвання договору(припинення зобовязань) за укладеним договором від 29.01.2024 №5 з ФОП Івегеш Роман Степанович

2024-03-27 15:39:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору на суму 1 664 071,23 грн.

2024-03-28 08:52:53

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Івегеш РоманСтепанович
#3249902738
Переможець 2 157 000,00
UAH
29 січня 2024 13:52

Документи

29 січня 2024 13:52
ilovepdf_merged (37).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2024 15:47
Зіскановане_20240327 (3)_compressed.pdf укладений
27 березня 2024 15:44
ilovepdf_merged (37).pdf укладений
29 січня 2024 14:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015:15110000-2 (мясо свинини охолоджене) 3000 кілограм 200,00
UAH
ДК 021:2015:15110000-2 (мясо яловичини охолоджене) 1000 кілограм 250,00
UAH
ДК 021:2015:15110000-2 (філе куряче охолоджене) 4285 кілограм 200,00
UAH
ДК 021:2015:15110000-2 (окорока свійської птиці охолоджені) 4500 кілограм 100,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 157 000,00
UAH
Причини розірвання договору: З огляду на неможливість усунути порушення