Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908539 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, Стрілецька, 6 |
Контактна особа: |
Прогонюк Сергій Володимирович 380676521139 zidan.psv.9179@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 77 438 621,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 387 193,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2024 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2024 15:18 |
Тендерна документація (військовий ліцей) нов-остаточна.docx | |
30 серпня 2024 15:18 |
Протокол обгрунтування- ідальня нов-ост.docx | |
30 серпня 2024 14:37 |
Тендерна документація (військовий ліцей) нов.docx | |
30 серпня 2024 14:37 |
Протокол обгрунтування- ідальня нов.docx |
30 серпня 2024 15:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 серпня 2024 15:18 |
Тендерна документація (військовий ліцей) нов-остаточна.docx
|
|||||||||
30 серпня 2024 15:18 |
Протокол обгрунтування- ідальня нов-ост.docx
|
|||||||||
30 серпня 2024 14:37 |
Тендерна документація (військовий ліцей) нов.docx
|
|||||||||
30 серпня 2024 14:37 |
Протокол обгрунтування- ідальня нов.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000016 ● ab640204cc0c40f0bf3530998db0e4c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2024 № 56-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.12.2024 № 56-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-30-006153-a від 30.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-18 17:05:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-006153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-20 14:19:35
пояснення
З метою формування у ліцеїстів Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні ключових компетентностей, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, затверджених постановою КМУ від 23.11.2011 року №1392 із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ від 07.08.2013 року №538, Стандартом спеціалізованої освіти військового спрямування для військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, які визначені наказом Міністерства оборони України від 02.07.2021 року №188, виконання вимог стандартів освіти, підготовці ліцеїстів для подальшого вступу до вищих військових навчальних закладів і подальшого проходження служби у секторі безпеки і оборони, згідно з ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, враховуючи концепцію Стратегії розвитку Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні на період 2021-2030 роки (в т.ч шодо ефективної фінансово-господарської діяльності), затвердженою Волинською обласною радою, також у зв’язку з необхідністю вирішення питань розширення можливостей ліцею щодо прийняття на навчання дітей загиблих військовослужбовців та дітей військовослужбовців, які безпосередньо виконують завдання із захисту Батьківщини, із врахуванням листа МОН «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій» від 06.03.2022 № 1/3371-22, зокрема безперервність навчальної діяльності, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (з доповненнями та змінами) (далі Особливості), була здійснена закупівля — «Реконструкція їдальні навчально - оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні по вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі, Волинської області» . (UA-2024-08-30-006153-a ).
Обґрунтування закупівлі: реконструкція їдальні навчально - оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні по вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі, Волинської області здійснюється на підставі вимог
Постанови КМУ від 16.02.2022 року № 120 (в редакції постанови КМУ від 17.05.2024 року №575) «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» з урахуванням рішення Волинської обласної ради щодо співфінансування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень, та згідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту», а саме Норма №6 – ліцеїстська, а також на підставі експертного звіту № 752-ЕК-24 від 30.07.24, зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (наказ № 145 від 30.07.2024).
Також повідомляємо, що згідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення на власному веб- сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі.»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-20 10:12:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-006153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Додатком 2 до тендерної документації встановлена вимога, що Учасник має здійснити розрахунок ціни своєї пропозиції з урахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (Настанови з визначення вартості будівництва) (далі – Настанова).
Пунктом 5.2 Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Складена в поточних цінах станом на "___" ____________ 20__ р.
Разом з тим, договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» (файл – «38 розрахунки договірної ціни.pdf»), складена не у відповідності до Настанови в частині незазначення у формі "Визначена згідно з _______".
Враховуючи наведене, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД», визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Поясніть чому Вами не було відхилена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД»?
2. Згідно підпункту 2.1.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації учасник повинен мати необхідних інженерно-технічних працівників будівельних професій та достатню кількість робітників, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у штаті працівників: - інженера з охорони праці, виконроба. Учасник повинен надати сканкопії відповідних документів (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про виконроба, інженера з охорони праці та директора), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13. Відповідні документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій.
Так, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» у складі пропозиції надано інформацію (файл - «05 док по працівниках. pdf») про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича щодо проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці (витяг з протоколу від 27.03.2023 №14/2) та сканкопію відповідного посвідчення №564-14/а-23.
Разом з тим, відповідно зазначеної інформації у посвідченні Мартинюка Анатолія Михайловича №564-14/а-23 у стовбці графік наступної перевірки зазначена дата 27.03.2024 року. Таким чином учасник не надав документи щодо проходження навчання з охорони праці, що є чинними на дату розкриття .
Поясніть, чому Вами відповідно до пункту 43 Особливостей не поставлена вимога про усунення невідповідностей в частині надання інформації про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича в частині проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13? Яким чином та яким документом у складі тендерної пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» виконав вимогу підпункту 2.1.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання сканкопії відповідних документів (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про виконроба, інженера з охорони праці та директора), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13?
3. Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації».
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт з «Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації?.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-23 15:49:41
Пояснення
З приводу запиту щодо надання пояснень повідомляємо.
Дійсно, форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена у додатку 31 цієї Настанови.
Договірна ціна, надана ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» складена за формою наведеною у вищезазначеній Настанові та містить усі необхідні розрахунки згідно технічного завдання замовника, яке міститься у Додатку 2 до тендерної документації у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі: Реконструкція їдальні навчально – оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово – фізичною підготовкою ім.Героїв Небесної Сотні на вул.Володимирській, 137 у м.Ковелі Волинської області». Незазначення у формі «Визначена згідно з _________» не підпадає під формулювання «невідповідність умовам технічної специфікації та ін.вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» оскільки відповідно до п.33 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Під час розгляду пропозиції учасника не виявлено невідповідностей пропозиції технічному завданню, договірна ціна складена у відповідності до Настанов. Незаповнення в частині «Визначена згідно з ______________» розцінено як помилку, зроблену учасником під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (п.2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710).
Щодо ніби то ненадання учасником документа про проходження навчання з охорони праці, що є чинним на дату розкриття, а саме твердження контролюючого органу про необхідність усунення невідповідностей в частині надання інформації про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича про проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), повідомляємо наступне.
В складі тендерної пропозиції учасника надано кольорову сканкопію Посвідчення № 564-14-23 видане Мартинюку Анатолію Михайловичу, виконавцю робіт про те, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП); НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-1.76.15; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 0.00-7.14-17; НПАОП 0.00-7.11-12; НПАОП 28.52-1.31-13; НПАОП 28.0-1.35-14; НПАОП 28.0-1.32-13 (ст.1,2 файлу «05 док по працівниках»). Посвідчення дійсне до 27.03.2026 року тобто дійсне на момент розкриття. Кольорову сканкопію протоколу про проходження навчання надано в складі тендерної пропозиції учасника (ст.3 файлу «05 док по працівниках»).
В свою чергу зауважимо, що посвідчення № 564-14/а – 23 видане Мартинюку Анатолію Михайловичу для допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, подання якого замовником не вимагалося, а отже відсутні підстави для пред’явлення вимоги до учасника про усунення невідповідностей в частині надання інформації про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича щодо проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13.
Щодо затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт з реконструкції їдальні навчально – оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово – фізичною підготовкою ім.Героїв Небесної Сотні на вул.Володимирській, 137 у м.Ковелі Волинської області та її змісту повідомляємо, що перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі містяться у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються від учасника (переможця) у складі його тендерної пропозиції». Разом з тим інформуємо, що в подальшому буде звернуто увагу на форму тендерної документації під час проведення процедур закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наказом Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні № 292 від 31.12.2024 було проведено заходи щодо усунення порушеннь.
2025-01-02 10:31:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
70 330 466,80
UAH з ПДВ
|
70 330 466,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Переможець |
70 330 466,80
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 12:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:12
|
дод.угода №9 (16-24).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:09
|
дод.угода №8 (16_24).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 12:53
|
дод уг 7 до дог 16,24 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 12:55
|
дод.угода №6.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2024 12:56
|
дод.угода №5 (реконструкція).pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2024 15:59
|
дод.угода №4 до рекон.їдал.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2024 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 14:12
|
дод.угода №3 до реконструкції.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 17:25
|
ДУ №2 до реконструкції.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2024 11:13
|
дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 15:27
|
договір ПІДРЯДУ.pdf | укладений |
30 вересня 2024 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, з урахуванням зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ,(також Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 16/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |