Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатори ТПЛУ, ТПОЛУ, ТОЛУ, ТПЛ)
Очікувана вартість
301 680,00 UAH
UA-2020-04-17-006822-a ● 470173cc579b48008c612876c9c24ab7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ Запоріжжяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14 |
Контактна особа: |
Дятченко Ганна Олександрівна +380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 18:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 11:39 |
Очікувана вартість: | 301 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 016,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 шт
Трансформатори ТПЛУ, ТПОЛУ, ТОЛУ, ТПЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати (у разі фінансової спроможності Покупця) у розмірі 50% вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 20 банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем». | Аванс | 20 | Банківські | 50 |
Поставка товару | За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює остаточний розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2020 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 15:21 |
Зміни (переніс дати).docx | |
08 травня 2020 15:21 |
ТД зі змінами_трансформатори ТПЛУ_ ТПОЛУ_ ТОЛУ_ ТПЛ.docx |
08 травня 2020 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2020 15:21 |
Зміни (переніс дати).docx
|
|||
08 травня 2020 15:21 |
ТД зі змінами_трансформатори ТПЛУ_ ТПОЛУ_ ТОЛУ_ ТПЛ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наименование продукции
Дата подання: 28 квітня 2020 14:05
Дата відповіді: 30 квітня 2020 14:35
У Вас в тендере указано наименование трансформаторов, в таблице колонка Найменування предмета закупівлі, а потом написанно для смещения трансформаторов и другая маркировка указана с характеристиками прошу разяснить, как єто понимать.?
Відповідь: У стовпчику 2 «Найменування предмету закупівлі» таблиці «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі» додатку 6 зазначені сучасні типи трансформаторів струму з абревіатурою, яка відповідає типам ТС вітчизняних виробників «BEONTOP» та «ELEMARK».
У стовпчику 5 таблиці «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі» додатку 6 зазначено «Для заміщення типу ТС…» - саме застарілих типів, які потребують заміни на підстанціях компанії.
Інформація надана для виробників, які мають свою (на відміну від «BEONTOP» та «ELEMARK») абревіатуру, але відповідають конструктивному виготовленню, габаритним розмірам, кріпленню, тощо, цим застарілим ТС для забезпечення можливості їх заміни.
Усі матеріали та комплектуючи зазначені у технічному завданні з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може запропонувати в такому випадку еквівалент матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання, який буде відповідати технічним вимогам, що зазначені у стовпчику у стовпчику 5 таблиці «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі» додатку №6.
У стовпчику 5 таблиці «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі» додатку 6 зазначено «Для заміщення типу ТС…» - саме застарілих типів, які потребують заміни на підстанціях компанії.
Інформація надана для виробників, які мають свою (на відміну від «BEONTOP» та «ELEMARK») абревіатуру, але відповідають конструктивному виготовленню, габаритним розмірам, кріпленню, тощо, цим застарілим ТС для забезпечення можливості їх заміни.
Усі матеріали та комплектуючи зазначені у технічному завданні з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може запропонувати в такому випадку еквівалент матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання, який буде відповідати технічним вимогам, що зазначені у стовпчику у стовпчику 5 таблиці «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі» додатку №6.
Строк дії гарантії і довідок.
Дата подання: 08 травня 2020 15:45
Дата відповіді: 13 травня 2020 09:13
Довідки і банківська гарантія були оформлені 07.05.2020 р. Чи будуть вони дійсні у звязку із переносом дати прийому пропозицій?
Відповідь: Згідно з вимогами розділу 3 п.2 тендерної документації «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника - протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Головне для банківської гарантії не дата оформлення, а строк дії. Відтак, банківська гарантія, за умови відповідності строку її дії вимогам тендерної документації, незважаючи на дату оформлення, не потребує переоформлення
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації встановлені загальні вимоги до оформлення та подання документів. У т.ч зазначено, що документи, складені Учасником, повинні бути складені на бланках (у разі їх використання), містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Вимоги щодо виду в якому надається документ встановлюються Додатками до тендерної документації. Також слід зазначити, що документи надані Учасником у складі тендерної попозиції повинні бути чинні на кінцеву дату подання тендерної пропозиції.
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації встановлені загальні вимоги до оформлення та подання документів. У т.ч зазначено, що документи, складені Учасником, повинні бути складені на бланках (у разі їх використання), містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Вимоги щодо виду в якому надається документ встановлюються Додатками до тендерної документації. Також слід зазначити, що документи надані Учасником у складі тендерної попозиції повинні бути чинні на кінцеву дату подання тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІЗ" |
259 884,00
UAH з ПДВ
|
243 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛАМАК" |
301 680,00
UAH з ПДВ
|
243 099,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕМАРК ЕНЕРГООБЛІК" |
282 720,00
UAH з ПДВ
|
243 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БІОНТОП" |
268 104,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІЗ" #13608660 |
Переможець |
243 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 11:10
|
Звіт про виконання | укладений |
06 жовтня 2020 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 17:06
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
16 липня 2020 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 14:25
|
Договір | укладений |
16 липня 2020 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 430720 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 липня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
240 999,60
UAH (в тому числі ПДВ 40 166,60 UAH)
|