Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЛТАКОМУНСЕРВІС" БАЛТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42668863 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., місто Балта(пн), ПРОВУЛОК КОРИТНЕНСЬКИЙ , будинок 34 |
Контактна особа: |
Бондаренко Тетяна 0951740427 kkpbaltakommunservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Щомісячні лізингові платежі протягом 24 місяці | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Підписання договору | Аванс протягом 30-ти банківських днів з моменту отримання Субвенції відповідно до постанови КМУ № 883 від 11.08.2021 року «Питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток комунальної інфраструктури, у тому числі на придбання комунальної техніки» та керуючись «ПОРЯДКОМ ТА УМОВАМИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток комунальної інфраструктури, у тому числі на придбання комунальної техніки» затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2021 р. № 883.) | Аванс | 30 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 10:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 10:23 |
Тендерна Документація зі змінами від 08.11.21р.docx | |
08 листопада 2021 10:23 |
Перелік_змін до ТД №5.doc | |
01 листопада 2021 14:39 |
Перелік_змін до ТД №4.doc | |
01 листопада 2021 14:39 |
Тендерна Документація зі змінами від 01.11.21р.docx | |
25 жовтня 2021 11:16 |
ТД зі змінами від 25.10.21р..docx | |
25 жовтня 2021 11:16 |
Перелік_змін до ТД №3.doc | |
21 жовтня 2021 16:55 |
Тендерна Документація зі змвнами від 21.10.21р..docx | |
21 жовтня 2021 16:55 |
Перелік_змін до ТД №2.doc | |
21 жовтня 2021 16:55 |
Додаток 3 зі змінами.doc | |
07 жовтня 2021 17:07 |
Перелік_змін до ТД.doc | |
07 жовтня 2021 16:24 |
Тендерна Документація.docx | |
07 жовтня 2021 11:43 |
Додаток 1.doc | |
07 жовтня 2021 11:43 |
Додаток 2.docx | |
07 жовтня 2021 11:43 |
Додаток 3.doc | |
07 жовтня 2021 11:43 |
Проект договору.docx | |
07 жовтня 2021 11:43 |
Проект договору.docx |
08 листопада 2021 10:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
08 листопада 2021 10:23 |
Тендерна Документація зі змінами від 08.11.21р.docx
|
||||||||||||||||||
08 листопада 2021 10:23 |
Перелік_змін до ТД №5.doc
|
||||||||||||||||||
01 листопада 2021 14:39 |
Перелік_змін до ТД №4.doc
|
||||||||||||||||||
01 листопада 2021 14:39 |
Тендерна Документація зі змінами від 01.11.21р.docx
|
||||||||||||||||||
25 жовтня 2021 11:16 |
ТД зі змінами від 25.10.21р..docx
|
||||||||||||||||||
25 жовтня 2021 11:16 |
Перелік_змін до ТД №3.doc
|
||||||||||||||||||
21 жовтня 2021 16:55 |
Тендерна Документація зі змвнами від 21.10.21р..docx
|
||||||||||||||||||
21 жовтня 2021 16:55 |
Перелік_змін до ТД №2.doc
|
||||||||||||||||||
21 жовтня 2021 16:55 |
Додаток 3 зі змінами.doc
|
||||||||||||||||||
07 жовтня 2021 17:07 |
Перелік_змін до ТД.doc
|
||||||||||||||||||
07 жовтня 2021 16:24 |
Тендерна Документація.docx
|
||||||||||||||||||
07 жовтня 2021 11:43 |
Додаток 1.doc
|
||||||||||||||||||
07 жовтня 2021 11:43 |
Додаток 2.docx
|
||||||||||||||||||
07 жовтня 2021 11:43 |
Додаток 3.doc
|
||||||||||||||||||
07 жовтня 2021 11:43 |
Проект договору.docx
|
||||||||||||||||||
07 жовтня 2021 11:43 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-13-000058 ● 43d3cefcead140fa9a4dba4937e6d942
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2021 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2021 Одеса № 641
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 13.10.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.10.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2021 № 641
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2021-10-07-000987-c 07.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-18 16:29:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-21 17:24:35
Обгрунтування техничних та якісних характеристик предмета закупівель
Обгрунтування техничних та якісних характеристик предмета закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення виправлені, а саме: - в ТД виправлені приклади формальних (несуттєвих) помилок, які приведені у відповідність до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710; - виправлений кінцевий строк подання тендерних пропозицій що відповідає кінцевому строку зазначеному в електронній системі закупівель.
2021-10-25 11:40:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто
-
2021-10-27 09:19:59